Renault Mégane (2010)
23.1.2016Tuhle recenzi psal člověk, který jezdí francouzským naftovým kombíkem, je velký fanda motorsportu a od auta na zábavu má opravdu vysoká očekávání.…
Renault (positivemind)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Recenze 25.01.2016 13:59 dr.biker
- Auto pro radost 25.01.2016 14:23 JaWohl
- Splašený Gonepteryx 25.01.2016 20:23 woody-alien
- Super auto. 26.01.2016 12:07 Plavec9752
- nazdar kolego :) 27.01.2016 02:42 fletino
- ... 27.01.2016 10:27 Ondris
- Recenze a KN 02.02.2016 16:19 kaaRS
- radost s HH 04.02.2016 19:07 Skuru
- recenze 05.02.2016 14:39 pe3k
- vlozku KN 08.02.2016 17:15 Nicco
- Poslední hot-chatch 20.02.2016 14:52 chetoos
- Pár upřesnění :-) 03.03.2016 13:43 PytelCZ
- ShortShift 28.05.2016 11:57 OndraGT
-
woody-alien 25.01.2016 20:23
Splašený Gonepteryx
Tak jsem se jenom ze zvědavosti mrknul na sportovnivozy a spíš než inzerovaná auta mě praštil do očí odkaz na tvojí recenzi. Sakra, to jsem nějak přehlídl. Aha, ono je to nový. No tak dobře, práce nemá nožičky, jdeme číst. >:-[]
Příjemně strávený čas. :yes:
PS: Sejdeme se na poli, jenom já tam holt přifrčím tou stovkou. ;-) -
Plavec9752 26.01.2016 12:07
Super auto.
Gratuluji ke koupi super autička a také k výborné recenzi.
Ještě bych rád navrhl malý srázek jelikož máme úplně stejná auta :-)
-
fletino 27.01.2016 02:42
nazdar kolego :)
hele, ja mam jedny svetla pro bixenony z 265 kdyztak doma, kdyby ti to mohlo pomoct.. jinak recara levne vazne nesezenes a diky tomu, ze to mas z DE, tak je ta vybava trochu jina nez byla tady.. tady byly 250 v plny palbe, jen se vybiralo mezi sport podvozkem s beznejma sedackama a navi vs cup a recara a rs monitorem.. vsechny verze mely HF kartu, kterou az do posledniho FL muzes mit treba v kapse a nevytahujes ji nikdy pro start.. cvakani/klepani na naprave normalni je a neni, cepy v *, zalezi ale ktery, pokud ten, co bezne odchazi, tak si nachystej nemalou castku na novy tehlice nebo objednej kovovy cepy bez gumicek z Nkovyho MRS/Clia Cup a zkus najit nekoho, kdo to prelisuje.. at slouzi, ve ct jsem kdyztak v praze :-) -
kaaRS 02.02.2016 16:19
Recenze a KN
Skvěle napsáná recenze na skvělá auto. :yes:
Jak píšeš v novinkách tak jsi pořídil KN filtr. Taky se chystám ho koupit pro STčko a tak jak jsi to napsal ty tak přesně to očekávám. Nic moc velkého aspoň se mu bude líp dýchat. :-) -
Skuru 04.02.2016 19:07
radost s HH
Čoveče když jsem kupoval tajpára, tak jsem na tom byl úplně stejně jako ty...HH s najetými 90tis. Předchozí majitel (ka) na servis z vysoka dlabala, takže to doháním doteď.
Nejdřív jsem řešil kompresor klimy, který se mi podařilo naštěstí sehnat z ebay za rozumné prachy (v Hondě za něj chtěl 30k). Pak následovaly brzdy, oleje a podobné radosti.
Přeju ať ti Megan slouží. Byl to jeden z kandidátů, když jsem vybíral auto i já. No jak to dopadlo je v mém profilu. :-) -
Nicco 08.02.2016 17:15
vlozku KN
bych tam nedaval, propousti prach a nici motor a turbo. Kdyby to nejak zvysovalo vykon, tak vyrobce nedava vlozky Mann ale KN hlavne u sportovnich aut. Nikdo to ale nedela! Proc asi?-
OndraGT 09.02.2016 06:25
« Re: vlozku KN
Protoze K&N se musi cistit a to ti zadny zakaznik co si koupi auto za mega delat nebude. Pri spravnem pouzivani, cisteni a olejovani neni s K&N zadny problem. Mam ho ted na tretim aute a nikdy nebylo sani za filtrem nijak zaspinene. A jestli s nim motor vydrzi 400 a ne 500tis km me nijak netrapi ;)-
Nicco 09.02.2016 09:04
« Re: vlozku KN
Zakaznik/majitel samozrejme ne, ale delal by to servis v rocni servisni prohlidce a pro zakaznika by to vyslo levneji nez novy vzduchac a to se ceni v dobe kdy vsichni delaji olej intervaly 30tisic a chladici a prevodovy olej proklamuji za dozivotni, jen aby se zalibili fleetovym manazerum s nizkou cenou prohlidek. SM delal testy vzduchacu, predpokladam ze KN naolejovali a propadl v testu zachycovani prachu. -
Nicco 09.02.2016 17:18
« Re: Re: vlozku KN
Pratelné bavlněné fi ltry podezříváme
z nedostatečné účinnosti již celá
léta, a to kvůli viditelným nečistotám
v oleji, zřetelně zaprášenému sání
včetně škrticích klapek a nakonec
i rýhám ve válcích u jimi vybavených
motorů. Po testu jsme si zcela jisti, že
příčinou je právě nedostatečná fi ltrační
účinnost. Protože se nepotvrdily ani
slibované nižší tlakové ztráty a tyto
fi ltry nedokážou žádným způsobem
zvýšit výkon motoru – tedy neplatí ani
ono známé něco za něco – můžeme
jednoznačně říci, ano, nahraďte je zpět
originálními papírovými vložkami.
V ještě horší situaci jsou majitelé
ojetých vozů, jejichž předchozí uživatelé
podlehli masáži výrobců bavlněných
fi ltrů a koupili dokonce celé otevřené
sání zakončené takzvaným hřibem.
Pokud se původní sací potrubí s uzavřeným
fi ltrboxem k vozu nedochovalo,
budou jej muset zakoupit – a to buď
jako velmi drahé nové, nebo jen o něco
levnější použité. Na vrakovištích jsou
tyto dříve ladem ležící
díly po zveřejnění
našeho článku nyní
velmi populární.
Martin Vaculík,
technický poradce-
OndraGT 15.02.2016 06:36
« Re: Re: Re: vlozku KN
Tak ono napsat se da cokoliv, ze... Zretelne zaprasene sani jsem na zadnem aute (ani motorce) s K&N filtrem nemel... dokonce ani ne nezretelne zaprasene. Skrtici klapky to same. V oleji taky zadne viditelne necistoty nemam. Jediny co nemuzu posoudit tak jsou ryhy ve valcich... na zadnem z aut jsem nepotreboval hlavu sundavat. Pouze na motorce na ktere jsem jezdil K&N a po 60tis km tam byly videt akorat tak stopy po honovaci hlave.
Netvrdim, ze maji stejnou filtracni ucinnost jako papirove. Ale z toho co ty pises jsem nikdy nic nepozoroval
-
-
-
-
chetoos 20.02.2016 14:52
Poslední hot-chatch
Ačkoli na mě 3. generace Megánu působila trochu usedleji a interiér již nebyl z nejmladších, pro ostré verze Megánu jsem měl vždy slabost. Ve všech testech vyhrával pro svůj sportovní charakter, emisně neuškrcený motor a nádherný zvuk motoru. Jízdní vlastnosti byly hodnoceny jako perfektní. Je škoda, že nová generace již nepostupuje ve stejných stopách, ale již nám ostrou verzi megánu nenabídne. Jinak v té žluté barvě vypadá moc dobře, navíc mu dodává sportovního ducha. Parádní auto. Také chválím úžasnou recenzi... -
PytelCZ 03.03.2016 13:43
Pár upřesnění :-)
Ahoj,
super recenze, vzhledem k tomu, že mám podobné auto (RS 265 CUP 2013 a aktuálně najeto 104k km) pár mých postřehů:
1) Recara: vážně neseženeš a když jo, počítej za starší 40-50 tisíc. To je důvod proč byly u mě recara povinná položka při výběru. Jsou totiž fantastické, nejenom na okruhu, ale ani dálkovka (500km na jeden zátah) není žádný problém a záda vůbec nebolí (což v ostatních běžných autech nemůžu říct).
2) Brzdy: tuším že drážkované kotouče mají CUPy a má je i facelift. Jinde než přímo v Renaultu neseženeš a že jsem poptával hodně lidí, kteří do toho dělají. Desky jsem si teď objednal Ferodo DS2500, tak jsem zvědavý jak se projeví na okruhu. Při normál ježdění trošku hůř brzdí než se zahřejí a občas písknou, ale nic co by mi vadilo.
3) Výfuk: pokud si chceš užit ještě lepší zvuk, doporučuji alespoň sklopit, případně úplně vyndat zadní sedačky (práce na 15 min).
4) Pneu: Jezdíš standardní gumy? Já loni jezdil i na normální ježdění semislicky Federal, ale za sezónu jsem sjel 4 sady na předku :-( Teď jsem zakoupil Toyo R888 a budu je brát jen na okruh, na normální ježdění budu mít 19" Bridgestone S001. Tak jsem zvědav, jestli budou předky stačit 2 sady :-)
5) Nechceš jet 26.3. na Slovakiaring? :-)-
positivemind 04.03.2016 00:05
« Re: Pár upřesnění :-)
1) Ad Recara - jo, to uz jsem zjistil taky, blahove jsem si to myslel, kdyz je to megan :-)
2) Majitel FL CUPove verze rikal, ze je nemaj. Ted v tydnu jsem ale zase narazil na nazor, ze bez drazek brzdej lepe >:D
3) jj, sedačky si sklápim :-)
4) mam tam teď pilot sporty 3, chci kupovat cup 2. Nad semislicky jsem přemýšlel, ale na okruzích trávím a trávit budu podstatně méně času, takže radši se nebudu spoléhat na to jestli je mám dostatečně ohřáté
5) 28. jedu do mostu na sraz renaultu, uvidim jestli se mi povede to všechno vyservisovat jak bych chtěl. Ale jel bych :-)
-
-
OndraGT 28.05.2016 11:57
ShortShift
Heled nechces si tam taky poridit shortshift od M-Techu? Je to s tim perfektni :-)
Dobře jsem si početl, díky za zpříjemnění pracovní doby!
Přeji ti mnoho radosti za volantem...