Recenze
Technické info
Přezdívka auta supík Rok výroby 2014 Koupeno ojeté najeto [km]:233850 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1968 výkon [kW]: 103 kroutící moment [Nm]: 320 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.1 maximální rychlost [km/h]: 210 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 633 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.2
Popis vozu
Popis:
Koupě RX8, byla srdeční záležitostí, když to koupě Supa pro změnu rozumovou. Nadešel čas, kdy jsem se musel porozhlédnout po celoročním autu. Sice v rodině je Fabii I v benzínu ale s tím se akce na moderování po celé ČR nedá jezdit. Takže padla volba na koupě dalšího vozu. Priorita byl diesel, manuál, kombi. Prostě elegantní krasavec. Zasádně jsem se díval na Německý trhy, už od tama mám RX8 a super zkušenost. Měl jsem v merku tři auta. První, která mě uchvátila a strašně se mi líbíla byla Mazdu6 combi v jejich krásné červené(ta barva ji sedne jako zadek na hrnec) v 2.2 Skyactiv-D 110kW ve výbavě Attraction. Nevýhodou u japonců jsou dražší náhradní díly. Druhým autem co mě zaujal byla Škoda Superb 3 Kombi 2.0TDI 140kW ale v mé cenovce už měli nájezd přes 350.000km a to mi přišlo hodně bylo Volvo V70 2.4 D5 Momentum. Doslova polykač kilometrů ale jen s automatem. Už bylo i vybráno a dokonce jsem se na ní chystal jet podívat vyhrála Mazda6. Na VW Passata, Ford Mondeo, a francouze jsme se ani nedíval, nechtěl jsem je a francouzi se mi nelibi. Najednou přišla přítelkyně, že se jedeme podívat na tohoto tmavě modrého superba 2.0TDI 103kW v kombiku. Musím říct, že mě hned zaujala barva, prostě padl mi fo oka hned asi ten pocit znáte. Supík měl vše, co jsem požadoval jak výbavou tak cenou. Prodejce byl velice ochotný a sdílný, ukázal mi úplně vše servisku, která je i elektronická a vše sedělo(zjištěno ve Škodě).
Exteriér:
Jedná se o model 2014 po faceliftu, který se promítl na světlech(osobně přední světla se mi více líbí před FL). Je fakt, že si musím zvykat na okoukanost jejich neskutečně moc ale v mé barvě ji moc nepotkávám, což je malé plusu zase jsem se trošku odlišil 😂. Samozřejmostí jsou hágusy a nově zatmavené skla od B-sloupku. Čimž krásně vynikly červené světla a zvýraznily se i stříbrné alu kola na zimních pneu. Ted řeším jaké papuče dám přes léto a s jakým designem kol. Do budoucna planuji tažné na nosič kol a rakev.
Interiér:
Na ty roky a km je zachovalý, nic nevrže. Všechno je po ruce, skvělé přehledné. Výbava je bohatá kromě navigace, el.sedaček a kůže má všechno. Duální automatická klimatizace, tempomat, 4el.okna, přední sedačky vyhřívané, 3x12V zásuvky, rádio Swing s integrovaným bluetooth a handsfree, kožený volant(podélně a výškově seřiditelný) a řadička, klimatizovaná přihrádka, AUX, přední sedadla vyškově nastavitelné, zadní dělená, Samozřejmostí je roleta, síťka a dvojité dno(po sklopení sedaček - rovná plocha na spaní). Pojdme zpět do předu. Posaz za volantem jsem si našel hned.Prostředí před řidičem je přehledné a vše na dosah K.budíkům s MaxiDotem nemám výtku, vše jak má byt.středovému panelu "dominuje" Swing rádio ale do budoucna plánuji rádio s navigqci a dotykovou obrazovkou.Měl jsem trochu strach s konektivitou rádia s Iphonem X ale bez problému. Pod rádiem je automatická duální klimatizace Středovému tunelu vévodí 6 stupňová řadička, za ní je přihrádka s AUX konektrem a loketni operkou. V zadu je je díky mé výšce 175 cm se za mnou uvelebí i stádo zeber. :-D Kufr nemá cenu komentovat 633l je mega!!! Moc se mi líbi škodovácké vychytávky jako deštník ve dveřích, sklopné háčky v kufru,koš do dveří a jiné.
Jízdní vlastnosti:
Je to vůz střední třídy, dělaný jako dalniční expres, co polyká kilometry s bravurní spotřebou. Nebudu tady vypisovat jaký je motor, protože ho všichni znáte docela dobře a už aspoň jednou jste se s nim setkali-svezli. Přechod z benzínu na diesel z RX8 na Supa byl pro mě nezvyk, zdůvodu vytáčení motoru a hlavně spotřeby. Tam, kde mám v supovi průměrnoou spotřebu 5,2l/100 tak v Mazdě to mám už když nastartuji :-D. Dojezd na plnou 1040km, je pro mě šílený ale opravdu se to u mě tak pohybuje vyzkoušeno Chomutov-Šumperk a ježdění okolo ŠUMPERKA - Olomouc(zpět), Šumperk- karlova Studánka- Jeseník-Šumperk -Náklo-Šumperk a popojíždění po městě. Průměr 5,1l/100. Záasadně tankuji Benzinu, EuroOil a MOL.
Kombi byla jasná volba z důvodu prostornosti a libivosti. Už jsme si koupili s přítelkyní i nafukovaci madracia spacak pro dva.
Silné stránky
- Kufr (633l)
- Motor
- Spotřeba
- Prostornost (možnost přespání)
- Výbava
- Denní svícení
- Perfektní doplňky k vozu (ramínko na sako, koš do dveří)
Slabé stránky
- Okoukanost
- Velká pravděpodobnost krádeže
- Tažné zařízení
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
-
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Znovu jsem vsadil na dovoz z Německa po zkušenosti s RX8. Super vše zařídil, přepsal za jedna
Další vozy Škoda Superb
-
Škoda Superb (2008) Majitel: filko
Přidáno: 1.12.2007 9110 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Škoda Superb (2008) Majitel: orange
Přidáno: 30.1.2010 2710 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Superb (2009) Majitel: parkoviště
Přidáno: 29.9.2009 328 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Superb (2009) Majitel: parkoviště
Přidáno: 24.1.2010 629 Majitel 9.87 Uživatelé
-
Škoda Superb (2013) Majitel: Technoid
Přidáno: 13.4.2014 910 Majitel 9.86 Uživatelé