Recenze

8 Majitel

Toyota Yaris

8.80 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Toyota Yaris, foto 1 Toyota Yaris, foto 2 Toyota Yaris, foto 3
 

Technické info

Přezdívka auta Jajinek/Ďáblík Rok výroby 2008 Koupeno nové palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 16 objem [cm3]: 1298 výkon [kW]: 64 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední

Popis vozu

Po neustálých problémech s ojetými auty které jsem vlastnil po řadu let - ohledně servisu atd. vyzkoušel jsem jich dost převážně sám ,,odborník" to si myslím mluví za vše a nemá cenu se dál rozepisovat. Právě proto jsme se rozhodli pro koupi nového vozu.
Výběr podle finanční možnosti byl v té době daný (pozn. bylo to těsně před krizí a ceny nových aut byli uplně jinde. Možný výběr - Škoda Fabie , Toyota Yaris, Citroen C3,Ford Fiesta,Peugeot 206/207.
Začal jsem tedy emailovat a probírat recenze,ceníky, finanční produkty atd. Po konzultaci s prodejci ohledně finnačních produktu padnul ihned Citroen/Ford nevyhovujíci fin. produkt ( skvělá spolupráce a řešení možností s prodejcem v Kroměříži co se týče obou ,ale trochu více bych vyzdvihnul f.- Auto Eden-Ford)Ale tyto vozy jsem odsunul na druhou kolej již při mém dalším výběru (slabší motory v základu Citroen byl zajímavý jen s motorem 1.4 ,ale zase ta cena .Peugeot ten jsem zavrhnul pro velké servisní náklady garančních prohlídek (info od známých) výbavy,ceny a taky nevyhovujícím fin. podmínkám. Tak jsem šel navštívit autosalon Škoda absolutní nezajem jako kdybych je otravoval nebo šel okrást po konečném rozhovoru a viditelné nechuti na něco odpovídat jsem odešel s tím že nikdy více. Zavítal jsem do Toyoty Trendcar v Novém Jičíně vše proběhlo vstřícně (zasluhou prodejce - p. Kateřiny Dobešové) Kdy jsem si auto projel,vyzkoušel a prolezl s motorem 1.0 a byl jsem spokojen i s cenou.Domluvili jsme se tedy na další schůzce i s manželkou kdy jsme se dohodli ještě vyzkoušení motorizace 1.3 (jelikož zná můj jizdní styl byla taky pro,spíše to sama navrhla) Znovu osedlání a projetí - bylo rozhodnuto ten motor je super i s cenou jsme se smířili - byla dohodnutá sleva na metal.,lité kola atd. Výbava vozu dostatečná - okna v el,man.klima,CD,metalíza,lité kola,PC.Po třech letech provozu mě stále překvapuje motor a jeho vlastnosti a spotřeba. Auto je dost prostorné ,živé a uplně pro naše potřeby dostačující není to stěhovák ,ale ve třech plně naloženi(na dovolenou) vše proběhlo ok .Jediná výtka ovládaní palubní PC na kolíčku ( Japonské auto - to snad ne)u mého starého Opelu Astra rv.- 1992 fungoval lépe a bylo u volantu.Auto je vcelku pohodlé jen při přejezdu krátké nerovnosti pronikají do kabiny rázy a hluk od kol .Odhlučnění podvozku je hodně slabé při běžné jizdě a v celku tichem motoru je to až o nervy hlavně kamínky někdy to vypadá že je na podlaze jen koberec. Jinak pohodlí a sedadla i když to na první pohled nevypadá je OK a to mám cca.- 120kg.Výši posaz za volantem mě nevadí aspoň se mi dobře nastupuje a mám dobrý výhled.Někomu vadí středové umístění přístrojů ja v to nevidím problém spíše naopak je tu spousty odkládacích míst a schránek jako v malém MPV. CD je jen základní bez mp3 ,pro mě uplně dostačující s docela dobrým zvukem.Auto funguje bez sebemenšího problému po celou dobu -ještě jsem neměnil ani žárovku.V běžném provozu tiché jen při vytočení motoru nad 4000ot/min již jde více slyšet ,ale mě se ten zvuk líbí tak že nemám problem,motor je totiž hodně točivý což mě vyhovuje a ve vyších otáčkách hodně živý a nezrujnuje vás.Průměr cca.- po městě 6,8 a celkový 5,6. tak že super.V techn. max. rychlost 170 jel jsem v plném obsazení na dovolenou i tachometrových 185km/hod. Ještě dodatek k vybavení vozu - překvapení 15kola u tak malého auta ,ale jsou skvělé i výrobcem zvolené pneu Continentál hlavne na mokru i když jsou trochu hlučnější. Jiné bych nevolil.

Stejně nechápu momentální trend nizkoobjemových benzínových turbo motorů a o to spíše u nizkonákladových aut. Místo vývoje nových technologii přidat turbo další heblo a to ne zrovna levné na opravy/výměnu. Jak už ukázala praxe na spotřebu to taky není kdo ví co a v rychlostních limitech u nás 30,50,90,130 v celku nechápu. U automobilů nad 500tis.se sportovním založením ok,ale u automobilů za 250 tis. které se převážně používají k popojíždění ve měste úplný nesmysl. (turbo je právě na tohle náchylné)

Ještě když se vrátím k prodejci již nikdy více Toyota Trendcar a jeho servis po neustálých problémech a podvodném jednání (kdy mi tvrdili že mi měnili pylový filtr a on tam vůbec nebyl atd.)jsem přešel k servisu u prodejce Toyoty Zlín je to trochu zruky ,ale zase aspoň OK a vše v pořádku.

Silné stránky

- Motor ( jde to i bez turba)
- Jednoduchost ovládání
- Vnitřní prostor a variabilita (polohovatelné a posuvné sedadla v zadu
- spotřeba
- servisní náklady - (již dané a cenově OK)

Slabé stránky

- Ovládaní PC kolíčky
- Odhlučnění podvozku

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis Toyota v Novem Jičíně jak už jsem psal NIKDY VÍCE!!!!. Po zkušenostech i od jiných majitelů Toyoty. Ne nadarmo i v Německu při statistikách servisu není vždy TOYOTA zárukou solidnosti. Proto vybírejte servis i prodej jako celek (prodej může klamat)Nyní jezdím do Toyoty ve Zlíně a vše OK.
Po zkušenostech i s prodejci jiných značek Renault - Kdy jsem vlastně organizoval tento nákup vozu Renault Clio moji mamky ,tak to jsem byl mile překvapen to byli služby jako u Mercedesu prostě super. Tímto můžu jen dopručit prodejce/servis Bono Frýdek Místek. Pro zasmání pán vedoucí autosalonu shodou okolnosti pracoval i v Toyotě Trendcar v N.J. a svým podřízeným je dával za příklad tak jsem mu řekl ať to nedělá že jsou mnohem lepší.
No musím se vyjádřit znovu a popravit svůj názor na prodejce a servis ve Frýdku Místku i když nejde o mé auto ,ale auto rodičů,které jsem jim k finančním možnostem doporučil - dnes jsem objevil odchlíplé plastové ochrané lišty dveří se směrovými světly (otvor pod nimi) a odpověď servisu že je to normální a u všech těchto vozů a že jsou dole dírky kde voda vyteče no jsem tedy rád že auto Renault Clio nevlastním jelikož i ta nejlepší antikorozka nezabrání usazováním vody a špíny atd. nehledě oxidaci a rezavění elektriky. Je to odstávájící tak že i zrovna není moc estetické. ( V dešti a při mytí neustálý průtok vody) No u nového auta nic moc vím co to s železem atd. za pár let udělá.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

S prodejem v celku spokojenost hlavně s p.- Kateřinou Dobešovou,poskytnutá sleva a vstřícnost. Ale jak jsem psal servis hrůza. Když ptáčka lapají pěkně mu zpívají.

 


Další vozy Toyota Yaris



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9

Podle stylu užívání - pro mě plně dostatečné.

prostornost
8

Pro mé potřeby a používání úplně OK.

jízdní vlastnosti
7
jízdní komfort
8
provozní náklady
9
náhradní díly
0

Nemůžu posoudit vše zatím původní.

výkon motoru
9
spotřeba
9
hlučnost motoru
8

Ve městě klídek a při zatížení se mi zvuk motoru líbí.

kvalita sedadel
8

Nevypadají ale nejsou špatné nic mě nebolí a netlačí ani po delší jízdě,materiál taky OK.

brzdy
9
zavazadlový prostor
8

Tím že se dají posouvat a polohovat zadní sedadla (dělená) ,tak je plně dostačující.






Blesk.cz

Holčička, kterou odmítlo 20 rodin, oslavila 4. narozeniny! Dojemné vyznání od táty!

Holčička, kterou odmítlo 20 rodin, oslavila 4.…

Čtyři roky radostí, starostí, úzkostí, čtyři roky štěstí! Luca Trapanese z italské Neapole adoptoval holčičku…

Super Mario 64 se stal nejdražší videohrou všech dob: Zabalená kopie se vydražila za 33,8 milionu

Super Mario 64 se stal nejdražší videohrou všech…

Nerozbalená videohra Super Mario 64 z roku 1996 od japonské společnosti Nintendo se v Dallasu vydražila za 1,56…

 

iSport.cz

Fuksa v Susaki: Nechtěli nás pustit na déšť, každý den máme seznam přání

Fuksa v Susaki: Nechtěli nás pustit na déšť, každý…

Odlet s předstihem se vyplatil, pochvaluje si Martin Fuksa, že se s týmem do Japonska přesunul už v neděli před…

Svoboda: Prohra s Tvrdíkem? Zvážil bych odchod. O divácích i plánech ligy

Svoboda: Prohra s Tvrdíkem? Zvážil bych odchod. O…

Už zítra se dá v Česku do pohybu fotbalový profesionální cirkus. Jeho principálem je Dušan Svoboda, předseda…

 

Reflex.cz

Topmanažer Lucky Luciano: Před 90 lety se americká mafie změnila v obchodní korporaci

Topmanažer Lucky Luciano: Před 90 lety se americká…

Capo di tutti capi, boss všech bossů, míval život jepičí. Newyorský mafián Lucky Luciano (24. 11. 1897–26. 1.…

ČSSD se svíjí ve smrtelné křeči. Pro růst podpory pro stranu jsou její kandidáti schopni udělat cokoliv

ČSSD se svíjí ve smrtelné křeči. Pro růst podpory…

V České straně sociálně demokratické jde zhruba dva měsíce před klíčovými volbami do Poslanecké sněmovny do…