Diskuse

Suzuki Swift (2007)

16.2.2007

Výbava GLX 4x4 (v SR je to prostredný stupeň), t.j. made in JAPAN, 2x Airbag, ABS, 4x el. okná, el. zdrkadlá, centrál s DO, palubný PC, kožený volant,…

 

Suzuki Swift (ps1818)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto ps1818

    ps1818 31.03.07  12:35

    « Re: motor

    uz sa tesim na prvu 3-tisicku :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto ps1818

    ps1818 31.03.07  12:35

    « Re: to NENI diesel !!!!

    Je mi jasne, ze nespalujem naftu :-) ale ako som spominal, bol som zvyknuty na Cliu jazdit inak. Len malokedy som ho musel vytacat na 2500 otacok. A to som rozhodne nebol brzda premavky... Uz tu bolo x-krat spomenute, ze vraj sa aj Swift po zabehnuti trochu umudri a tahat bude aj na nizsich otackach... Zial, asi nie od tych 1300 :'-( Ale je to OK, chce to len zvyk ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto ps1818

    ps1818 31.03.07  12:30

    « Re: AKCELERACE 4x4 !!! PROBOHA !!!

    Vazeny "anoynm", a vies, ako funguje pohon 4x4 vo Switfe ci Octavii 4x4? Na zaklade VISKOZNEJ SPOJKY!!! V praxi to znamena, ze za normalnych adheznych podmienok sa auto sprava ako obycajna dvojkolka (2WD). Teda ziadne prerozdelnie vykonu medzi predok a zadok po 50 koni a podobne. Mam taky pocit, ze na to, co hovoris t, plati pre Audi a jeho system QUATRO - ten funguje na principe samosvorneho diferencialu TORSEN - uplne iny princip ako viskozna spojka (napr. Haldex). Cize mas mozno pravdu aj pri Swifte, ale len na klzkom povrchu, kedy zaberaju aj zadne kolesa. Na suchom asfalte je to uplny blud.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "azrael" [85.216.150.XXX] 30.03.07  22:13

    « motor

    tiez mam svista, a podobne ako ty mi vadilo, ze medzi 2000-3000 (pod 2000 otacok benzine ma zmysel jazdit len na dialnici s lahkou nohou alebo ak chces likvidovat motor)bol motor polomrtvy....celkom zasadnea zmena ale nastala po cca 3000 km, a uz zacal tahat aj od nizsich otacok, takze netreba tak casto radit..v kazdom pripade, svist sa citi najlepsie nad 3500 otacok, tam sa prebudza v nom solidna selmicka :-) inak spotreba za 4000 km priemer 7 litrov. co je pri mojom style jazdy skoro zazrak :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 30.03.07  19:22

    « to NENI diesel !!!!

    Proto nemuzes cekat, ze ti to bude tahnout od otacek lehce nad volnobehem proboha !!! dyt ten motor strasne podtacis 8-s Je to typicky 16ti ventil-probouzi se az kolem 3.500 - 4.000 ot. a co se tyce zrychlovani na 5ku od nejakych 2.000 ot, to je u podobne vykonych aut prakticky nemozne. Tebou zminovane Clio bude svetla vyjimka.. Ale proste nemuzes ocekavat, ze benzinove motory budou ochotne spolupracovat pod 2.000 ot. od toho tady je nafta..
  • « 00 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 30.03.07  19:16

    « Re: AKCELERACE 4x4 !!! PROBOHA !!!

    anonym, vice mene si to zobecnil pekne, ale zas az tak jednoduse to nejde.. celkove vzato pohon 4x4 skutecne ubira necö z dynamiky, ale urcite ne tak radikalnim zpusobem, jakym si to popsal... pro by potom takova Impreza WRX davala 100ku za 6s (a jenom na trakci to svest nemuzes ;-) )
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [194.108.127.XXX] 30.03.07  12:04

    « AKCELERACE 4x4 !!! PROBOHA !!!

    LIDI, JSTE UPLNE MIMO !!! podivej se proboha na akceleraci tveho modelu - 12,8 vteriny = prumer a na akcerelari stejneho modelu, stejne vybavy, stejneho motoru, ale BEZ 4x4!!! ta je 11 vterin!!!! to je nejlepsi ve tride!!! rozdil je tedy ohromny - 1,8 vteriny, a pozor, akcelerace neni umerna vykonu, pokud chces zlepsit akceleraci o 10%, musis zvednout vykon o 21%!! jde o zavislost energie s druhou mocninou!!! takze ANO, PROBLEM JE ZE JDE O MODEL 4x4, VSECHNY AUTA S POHONEM VSECH KOL MAJI VYRAZNE HORSI AKCELERACI, AT UZ JDE O HYUNDAI TUCSON NEBO OCTAVII 4X4!! POROVNEJTE SI VERZE SE STEJNYMI MOTORY ALE S NORMALNIM POHONEM A POHONEM NA VSECHNA KOLA, A UVIDITE!! ROZDILY JSOU OBROVSKE!!! A TED SE DOSTANEME K TOMU PROC - PROTOZE JDE VLASTNE O ZPREVODOVANI - TOCIVY MOMENT SE ROZDELI MEZI DVE NAPRAVY - CO Z TOHO PLYNE? PLYNE Z TOHO TO, ZE AUTO CO MA 100 KONI ALE POHON NA DVE NAPRAVY, TAK SE VYKON DELI NA 2X50 KONI, ALE POZOR, TO SE NESCITA!!! NEPLATI TEDY ZE 2X50=100, PROTOZE OTACKY MOTORU I KOL JSOU STEJNE, ALE TOCIVY MOMENT ROZDELEL NA PUL, PLATI TEDY ABSOLUTNI HODNOTA!! AUTO MA TED SICE 100 KONI, ALE REALNA SILA JE JEN 50 KONI!!! PROTO MALO TAHNE, PROTO MAJI SLABOU AKCELERACI, OBVYKLE MAJI I VYSSI SPOTREBU, TAKZE ANO - POHON NA VSECHNA CTYRI KOLA DELA OHROMNY ROZDIL!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto ps1818

    ps1818 28.03.07  18:52

    « Re: Servis

    Bol som aj na sranke autorecenzie.sk, je tam par recenzii Swiftov od uzivatelov a nemyslim, zeby sa nejak stazovali. Inak stvorkolka je aj tak original Japonec, takze mal by byt hadam spolhalivejsi ako nejaky Madar >:D Kufor je celkom OK, samozrejme v ramci triedy (s Fabiou Combi sa to porovnat neda). Subac (to akoze subwoofer?) tam zmestis (samozrejme musis brat ohlad na rozmery). Ja som tam zmestil 4 pary lyziarok + 4 bundy + zbytok batoziny na lyzovacku. Yaris ma tu vyhodu, ze sa daju sedacky aj posuvat, co je podla mna tiez velke plus... Ale zas na druhej strane asi sa nebudu dat tak lahko sklapat/vyberat (ak vobec?). Zalezi na subjektivnych preferenciach ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Tako3" [87.197.13.XXX] 27.03.07  21:54

    « Servis

    Kdesi som pocul, ze sa swifty moc kazia co je na tom pravdy ??? Ako vychadza servis a aku poistku mate ? Ja sa tiez rozhodujem pre swifta medzi Yarisom novým alebo swift 4x4 ktory sa na nase cesty asi najviac hodi, ze Zilina :-)) v MT je to hroza. Takze skuste poradit aj ak mate niekto noveho Yarisa. PS : ako je na tom kufor zmesti sa tam subac a nejaka batozina?
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "handbrake" [147.251.197.XXX] 26.03.07  20:44

    « swifty v ziline

    aj ja mam Swifta z A-Auto Zilina:-) uz ich je tu kopec. mam 1,3 a tiez som si musel zvykat na charakteristiku motora. Ten sa zaroven stale zlepsoval cim vac som mal najazdene. nema to chybu. na drag race proti BMW E30 320i bolo bavo po cca 300 metroch len 3 metre predo mnou (cumaky od seba, cize ani nebolo cele vpredu)cize taha to len to treba vediet >:-[] ina vec bola pri brzdeni. zatial som prebrzdil kazdeho kto bol ochotny sa stavit:-) aj bavo, aj novy passat, proste cokolvek. brzdy su na swifte uplne skvele......raz mi uz zachranili zivot....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.03.07  18:41

    « super "svišt"

    Pozeral som dlho po swiftovi nevedel som ze je to 4x4 ka. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [91.127.154.XXX] 20.03.07  17:50

    « Re: Re: Re: motor

    tak podla mojich skusenosti je to auto pri zrychlovani podstatne lenivejsie...nazval by som to "s horsim odpichom" :-) tie gumy su jednak sirsie a podstatne tazsie ako 165-tky na plechacoch... mam prezute 10dni, cize dost dostacujuca doba na porovnanie s uzkymi zimnymi a ten rozdiel v akceleracii tam urcite je(aj v spotrebe okolo 0,5 litra) :-( ale zas sa to vyrovna tym krasnym drzanim v zakrutach a lepsim image...tie uzke gumy mi na tom aute pripadali smiesne :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto ps1818

    ps1818 19.03.07  21:19

    « Re: Re: motor

    Tie pneumatiky sa mi moc nezdaju ;-\ (ved ked je rovnaky obvod, resp. priemer kolies, tak len ina sirka behuna nemoze robit v tak nizkych rychlostiach ziadne divy) ale ten motor v zabehu je urcite hlavnym dovodom letargie auta. Uz mam nabehanu takmer tisicku a veru uz ani to vibrovanie v okolo 1800 otacok nie je take citlene, resp. kleslo nizsie (alebo zeby zvyk? ;-) ) Terat som kupil na leto zliatinove disky, dufam, ze sa budu pacit :-) VID FOTO
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [84.47.100.XXX] 19.03.07  15:44

    « Re: motor

    ono je to aj pneumatikami...mam swift od oktobra(zhodou okolnosti kupovani tiez v A-Auto Zilina) a v zime som jazdil na 165/70 a akceleracia auta a swiznost sa mi zdala podstatne lepsia ako teraz na 185/60 a elektronoch :-( dalej musis pocitat s tym, ze mas motor este v zabehu, takze vykon pojde este urcite hore (u mna to bolo tak okolo 3-4 tisic)...
  • « 00 Reagovat !

    foto ps1818

    ps1818 11.03.07  17:27

    « Re: Re: Re: motor

    Clio bol 1.4 16V (72 kW)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ricardo

    Ricardo 08.03.07  21:53

    « Re: Re: motor

    To Clio je taky 1,3 nebo má větší objem?
  • « 00 Reagovat !

    foto ps1818

    ps1818 08.03.07  20:37

    « Re: Re: motor

    chce to len zvyk ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto ps1818

    ps1818 08.03.07  20:36

    « Re: motor

    Netvrdim, ze ten motor je uplne slaby... Len ked to porovnam s papierovo zhruba totoznym Cliom, tak je to citelny rozdiel. Ano, aj pohon 4x4 robi svoje, ved motor musi navyse tocit aj hriadel k zadnemu rozvodovemu kolesu a diferencialu. Ale zasadny rozdiel to robit nemoze. Skratka by som povedal (ako uz bolo X-krat spomenute), je to motor s uplne inou charakteristikou, nez na ake som bol doposial zvyknuty. Teda vysokootackovy. Cez vikend som isiel do Bojnic, uz vedomy si vlastnosti tohto motora. Drzal som ho nad 2000-2500 otacok a bolo to male zihadlo. :-) Len teda na Cliu stacilo jazdit aj pod 2000, aby som dosiahol podobnych pruznosti.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.07  10:17

    « motor

    neverim tomu ze ten je taky slaby.kamos ma ignisa s 1,3 ale bez 4X4 a ide mu to velmi dobre. nikdy nehovoril ani sa mi nezdal ze by bol taky slaby ten motor....mozno je to kvoli tomu 4x4
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "petto16@azet.sk" [62.197.197.XXX] 18.02.07  20:40

    « swiftik

    ja ties planujem kupu takeho auticka aj ked este som nevybral vybavu lebo neviem kolko dostanem penazi nan hned len co ho odskusas viac ako na skusobnych jazdach tak prosimta napis sem ako sa s nim jazdi
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…