LIDI, JSTE UPLNE MIMO !!! podivej se proboha na akceleraci tveho modelu - 12,8 vteriny = prumer a na akcerelari stejneho modelu, stejne vybavy, stejneho motoru, ale BEZ 4x4!!! ta je 11 vterin!!!! to je nejlepsi ve tride!!! rozdil je tedy ohromny - 1,8 vteriny, a pozor, akcelerace neni umerna vykonu, pokud chces zlepsit akceleraci o 10%, musis zvednout vykon o 21%!! jde o zavislost energie s druhou mocninou!!! takze ANO, PROBLEM JE ZE JDE O MODEL 4x4, VSECHNY AUTA S POHONEM VSECH KOL MAJI VYRAZNE HORSI AKCELERACI, AT UZ JDE O HYUNDAI TUCSON NEBO OCTAVII 4X4!! POROVNEJTE SI VERZE SE STEJNYMI MOTORY ALE S NORMALNIM POHONEM A POHONEM NA VSECHNA KOLA, A UVIDITE!! ROZDILY JSOU OBROVSKE!!! A TED SE DOSTANEME K TOMU PROC - PROTOZE JDE VLASTNE O ZPREVODOVANI - TOCIVY MOMENT SE ROZDELI MEZI DVE NAPRAVY - CO Z TOHO PLYNE? PLYNE Z TOHO TO, ZE AUTO CO MA 100 KONI ALE POHON NA DVE NAPRAVY, TAK SE VYKON DELI NA 2X50 KONI, ALE POZOR, TO SE NESCITA!!! NEPLATI TEDY ZE 2X50=100, PROTOZE OTACKY MOTORU I KOL JSOU STEJNE, ALE TOCIVY MOMENT ROZDELEL NA PUL, PLATI TEDY ABSOLUTNI HODNOTA!! AUTO MA TED SICE 100 KONI, ALE REALNA SILA JE JEN 50 KONI!!! PROTO MALO TAHNE, PROTO MAJI SLABOU AKCELERACI, OBVYKLE MAJI I VYSSI SPOTREBU, TAKZE ANO - POHON NA VSECHNA CTYRI KOLA DELA OHROMNY ROZDIL!!!