Wartburg 353 (1978)
27.1.2010Na začiatok uvediem že majiteľom auta niesom ja ale môj otec avšak dané auto poznám a mám s ním odjazdené neaké tie kilometre no a hlavne sa podieľam…
Wartburg 353W (luco206)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ronault. 28.01.10 19:08
« Prostornost
Ve Warťasovi jsem ujel asi jen 40 km, ale zážitek to byl... jak to popsat... podivný. Z jedné strany při rozjezdu bylo auto docela živé, nad 80 ale už nejelo vůbec. V autě byl docela specifický kravál pro dvoutakt. Mělo to své kouzlo.
S čím ale nesouhlasím, to je prostornost. Kufr má sice obrovský, ale v předu je neskutečně málo místa, protože jak už jde vidět na tvých fotkách, tak si není kam natáhnout nohy. Chybí jakékoliv vykrojení prostoru vpřed směrem pod přední sklo, takže se v autě sedí vždy s pokrčenýma nohama. Totéž řidič šlape na pedály jako by šlapal zelí. Pří tom pidi motůrku vpředu jsem nikdy nepochopil, proč soudruzi lépe nevyužili obestavěný prostor. V tom byla Š120 přecejen dále.
Jinak ale hodnotím tvou recenzi a váš počin s taťkou velmi kladně :yes: Ať je takových nadšenců více :yes: -
luco206 28.01.10 18:37
« Re: upřesnění
No po vizuálnej kontrole je podvozok a vnútorná strana zadných blatníkov v úplnom poriadku bez akéhokoľvek náznaku úniku kvapaliny alebo poškodenia. Keď som vystriekaval vnútornú stranu zadných blatníkov vypadlo odtiaľ asi plné vedro blata ktoré tam bolo aspoň 15 rokov :-) -
Petr408 28.01.10 16:00
« Re: upřesnění
S těmi brzdami a ostatními věci to je pravda. Ale převodovka je spolehlivá. Že je nespolehlivá, to je kravina. Nesmí tam člověk ty rychlosti rvát silou. To se zlikviduje volnoběžka do 60 000 km. Jak jsem psal děda ho měl. A volonoběžka vydržela až do těch 250 000 km. Volnoběžka se dá ještě snadno vypnout pod volantem. Můj otec opravooval Wartburgy přes 25 let. :-) -
Pelikán 28.01.10 14:59
« upřesnění
Po modelu 353W ( weiterentwicklung - něco jako dále vylepšený ) přišla ještě v roce 85 verze S. Měl jinou přední masku hodně podobnou pozdějšímu čtyřtaktu a na ní měl umístěn náporový chladič. Pak měl pár drobností změněných. Třeba elektromotorek na stěrače měl větší kroutící moment, stěrače samotné byly nové. Ty byly z PALu Kbely. Chladič byl z PALu Nový Jičín. Kotoučové brzdy byly z PALu Jablonec. Mimochodem jsou shodné se Škodou 130 a Rapidem. Ještě měl nově udělany ovládání topení.
Co se 4T verze týče, tak neměl pět rychlostí, ale jenom čtyři. Převodovka byla vůbec dost slabinou tohoto auta. Byla docela nespolehlivá.
Tvoje auto vypadá hezky. Otázka je co se objeví po sejmutí zadního blatníku a jak jsou na tom třeba čepy. Jestli je karoserie a rám v pořádku, tak si můžeš gratulovat.
Asi nejhezčí zachovalý W353 o kterym vím je tento: [odkaz] -
"-- skrytý --" 27.01.10 21:47
« neuveritelny...
...stav tohoto kousku. Jedina skoda te deformace vzadu, jinak k tomu nemam co vytknout. Hlavne to dejte poradne do kupy, nechte to striknout odbornikem, at to vypada jak original. Toto za par let bude mit peknou cenu! Taky jsme doma jednoho meli, nebo jeste mame, ma ho deda:-) je to uz ten novejsi, takze razeni na podlaze,novejsi maska, nechrom. narazniky, volnobezka apod. Jsou to dobra auta, oproti 120 bych radeji toto vsema deseti! a taky vsema deseti hodnotim varana ;-) at slouzi a hlavne - opatrne na nej >:D -