Po modelu 353W ( weiterentwicklung - něco jako dále vylepšený ) přišla ještě v roce 85 verze S. Měl jinou přední masku hodně podobnou pozdějšímu čtyřtaktu a na ní měl umístěn náporový chladič. Pak měl pár drobností změněných. Třeba elektromotorek na stěrače měl větší kroutící moment, stěrače samotné byly nové. Ty byly z PALu Kbely. Chladič byl z PALu Nový Jičín. Kotoučové brzdy byly z PALu Jablonec. Mimochodem jsou shodné se Škodou 130 a Rapidem. Ještě měl nově udělany ovládání topení.
Co se 4T verze týče, tak neměl pět rychlostí, ale jenom čtyři. Převodovka byla vůbec dost slabinou tohoto auta. Byla docela nespolehlivá.
Tvoje auto vypadá hezky. Otázka je co se objeví po sejmutí zadního blatníku a jak jsou na tom třeba čepy. Jestli je karoserie a rám v pořádku, tak si můžeš gratulovat.
Asi nejhezčí zachovalý W353 o kterym vím je tento:
[odkaz]