Peugeot 5008 (2011)
4.7.2011Ahoj všem uživatelům Auto.cz. Rád bych se s Vámi podělil o zkušenosti získaných na palubě tohoto auta. Edit 2016: Nastal čas recenzi trochu doplnit…
Peugeot 5008 (ericn)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
ericn 02.12.12 19:23
« Re: Nokian WR A3
Ahoj Bude, jo Nokiany můžu jen doporučit, mám je už pátou zimu nejdřív WR G2 a teď WR A3 a dobrý, pokud mě nezklamou na sněhu, zůstanu určitě u nich ;-) Btw jen musí být opravdu vyrobené ve Finsku, ne v Rusku!
Díky za pochvalu auta, to vždycky potěší ;-) Mohu jen doporučit, jestli máš rodinu, vejde se do něj dost a jezdí se s ním jak s větším kombíkem >:D -
Bud 25.10.12 20:45
« Nokian WR A3
Tak jsem taky zvědav jaké budou. Taky jsem o nich uvažoval, ale já mám trochu menší auto a na zimu zatím používám menší kola, takže v mém rozměru pneu se nevyrábí. ;-)
Ale mám objednané Nokian Hakkapeliitta R, tak jsem taky zvědav, jaké budou. Snad budeme spokojeni. :-! Jinak máš super auto, moc se mi líbí. Je to už jiné nastupování a vystupování... -
ericn 07.07.11 17:59
« Re: komfort, filtrovanie nerovnosti na velmi zlych cestach
Ahoj, dle mého názoru P5008, je výrazně líp utlumen a neodskakuje na velkých nerovnostech. C4GP měla jako prázdná, tedy když jsem jel sám bez rodinky a zavazadel, tendenci malinko odskakovat (což mě na Citroen překvapilo) a rány byly jaksi více slyšet. Po naložení to bylo lepší. Není to špatné auto, ale 5008 je prostě dál, je to jezdivé MPV a dobře se řídí... ;-) -
kyklop 06.07.11 18:47
« Re: Re: moc pekne
zatial dlhodoba skusenost...viem to chce cas. Ze je P5008 lepsi nespochybnujem, mne sa viac paci C4GP pre dizajn a to exterier aj ponatie interieru. Samozrejme dizajn je ale vecou subjektivnou P5008 som obzeral len staticky, takze k jazde sa nevyjadrim (snad sa mi pod pazur dostane), na C4GP sa mi velmi paci, ze jazda je skor taka plavba krajinou. Hlavne nech to jazdi bez problemov a nech to prinasa okrem uzitku a radost ;-) -
ericn 05.07.11 10:51
« Re: 5008
Pokud bych o tom nebyl přesvědčen, nejdu do něj. Je výrazně lepší než jeho bratříček C4 Grand Picasso. Měl jsem ho ve 1.6Hdi - neni to špatný motor, ale na takhle velký auto je 110k málo. Turbobenzin má stejný "krouťák" 240Nm, ale 156k a je to znát. Zaprvé je výrazně tišší a o dost živější. Průměrná spotřeba zatím spadla z prvotních 9,2l po 3500km na 8,4l při různých stylech jízdy a věřím, že půjde ještě níž. Auto je prostorné a skvěle se řídí ;-)
Jinak jsem měl možnost je hned vyzkoušet, protože po přezutí napadl sníh a já vezl tchána do špitálu. Za pár dní jsem s nimi zajel kousek pod místní hory, kde se uježděný sníh pod vlivem slunka a mrazu změnil na opravdový led a je to opravdu poznat. Jel jsem tam neobvykle 50 až 60 Km./h., v zatáčkách pomaleji. To dřív na stejné cestě nešlo. Dokonce nějaký místní v Zafiře s většími koly jel za mnou ale z nějakých důvodů jel pomaleji. Ovšem to ještě nic neznamená. Když pomyslím, že jsou ty gumy tak malé (14), říkám si, jak by jezdily, kdyby byly větší - třeba 15, nebo16. A taky kdyby byly na autě všechny čtyři. Mám totiž na zadních z minulého roku ještě skoro nové Dunlopy (asymetrické) a bylo vidět, že na tom ledě a sněhu nestíhají těm směrovým v předu. Proto jsem musel jet opatrněji. Ovšem na teplé cestě - hlavně dálnici se těm asymetrickým Dunlopům nevyrovnají. Jsou velice měkké, o mnoho měkčí, než běžné zimní pneu. V létě by to bylo o hubu. Pořád to ukazuji těm, které to zajímá a každý se podivuje, jak jsou neskutečně měkké. Takové gumy jsem opravdu ještě neviděl :-)