Peugeot 5008 (2011)
4.7.2011Ahoj všem uživatelům Auto.cz. Rád bych se s Vámi podělil o zkušenosti získaných na palubě tohoto auta. Edit 2016: Nastal čas recenzi trochu doplnit…
Peugeot 5008 (ericn)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
luda 19.03.14 13:37
« Peugeot 5008 za Citroen C4 Grand 1.6 Hdi
Chci udělat stejnou vyměnu jen s tm rozdilem, že chci koupit ojetinu P 5008 rv 2011,najeto 57ooo km motor 1,6 THP. Kolik mas najeto a jak vidiš porovnani s C4. V Peugeotu se moc netvařili na benzin a doporucuji naftu. Trochu jsem znejistl. Auto je v plne vybavě a cena je rovněž odpovidajici,vůz ma prodlouženou zaruku do 100000 tis.km. Prosim o radu. -
Bud 07.12.12 20:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nokian WR A3
Ty Dunlopy jsou v mém rozměru levnější o tři stovky na kus. Ale já měl obrovskou touhu vyzkoušet ty Nokiany, protože už minulý rok jsem zaváhal a koupil raději gumy co byly v testech. No a pak jsem viděl, že na vysolených, nebo ujěžděných, nezmrzlých cestách jsou sice supr, ale na hlubším sněhu, nebo v břečce se vůbec na deset let staré Nokiany (HKPL NRW), nechytaly. Takže jsem trošičku zalitoval, ale jezdil jsem normálně dál. Letos jsem už posháněl o těch Nokianech (HKPL R) nějaké info, jak na netu v soukromých testech, tak v redakci jednoho auto-časopisu, tak na zastoupení Nokianu v Praze( zjistil jsem proč nejsou v testech). Poskládal si to a risknul. ;-) Je pravda, že člověk z města jezdí převážně po vyslolených cestách, ale ne pořád. Jsou místa, kde pluhy nejezdí a tam právě potřebuji zajet, nebo zaparkovat. 8-s Navíc, asi 4Km. od baráku směrem na jih jsou hory, kde musím taky jezdit, rodina tam taky bydlí, různě po horách a tam je chemický posyp zakázán. Takže pořád led, ten je skoro nejvíc, uježděný sníh, břečka a zase sníh. Člověk pokud nemusí, tak tam radši ani moc nejede, ale právě kvůli té chvíli, je potřeba mít obuté něco, co bude dobře zabírat a držet směr. Je to pravda, že jakákoli soustava je právě tak silná, jako její nejslabší článek. A potvrdilo se mi- (pouze u těch malých asymetrických Dunlopů), že to jsou gumy na dálnici a cesty. Ve sněhu jsou slabé. Ovšem tady ty jsou zase slabé v teple. Takže když v zimně začne pálit slunce, musím zvolnit. >:D Ovšem to jde. Ale zima teprv začala, tak se uvidí. Po pravdě, nejradši bych vyzkoušel všechny pořádné gumy, ať vím, jaké jsou. Jenže to nepůjde, tak aspoň takhle. ;-) -
Bully_ 07.12.12 19:54
« Re: Re: Re: Re: Nokian WR A3
Stejne plaste musi byt na jedne naprave, ne na celem aute. Kazda z naprav se stejne chova uplne jinak- jedna je hnana, jina "vlecena", u zadokolek zase jinak, kazde auto ma jine rozlozeni vahy atd. atd., nedramatizoval bych to. Daleko dulezitejsi je volba plastu pro konkretni auto v konkretnim rozmeru a predevsim hloubka vzorku spolecne se starim pneu. -
Bud 02.12.12 22:01
« Re: Re: Nokian WR A3
Ahoj, na gumách je napsáno, že jsou vyrobeny ve Finsku, tak doufám, že to není jen tak 8-s .
Jinak jsem měl možnost je hned vyzkoušet, protože po přezutí napadl sníh a já vezl tchána do špitálu. Za pár dní jsem s nimi zajel kousek pod místní hory, kde se uježděný sníh pod vlivem slunka a mrazu změnil na opravdový led a je to opravdu poznat. Jel jsem tam neobvykle 50 až 60 Km./h., v zatáčkách pomaleji. To dřív na stejné cestě nešlo. Dokonce nějaký místní v Zafiře s většími koly jel za mnou ale z nějakých důvodů jel pomaleji. Ovšem to ještě nic neznamená. Když pomyslím, že jsou ty gumy tak malé (14), říkám si, jak by jezdily, kdyby byly větší - třeba 15, nebo16. A taky kdyby byly na autě všechny čtyři. Mám totiž na zadních z minulého roku ještě skoro nové Dunlopy (asymetrické) a bylo vidět, že na tom ledě a sněhu nestíhají těm směrovým v předu. Proto jsem musel jet opatrněji. Ovšem na teplé cestě - hlavně dálnici se těm asymetrickým Dunlopům nevyrovnají. Jsou velice měkké, o mnoho měkčí, než běžné zimní pneu. V létě by to bylo o hubu. Pořád to ukazuji těm, které to zajímá a každý se podivuje, jak jsou neskutečně měkké. Takové gumy jsem opravdu ještě neviděl :-) -
ericn 02.12.12 19:23
« Re: Nokian WR A3
Ahoj Bude, jo Nokiany můžu jen doporučit, mám je už pátou zimu nejdřív WR G2 a teď WR A3 a dobrý, pokud mě nezklamou na sněhu, zůstanu určitě u nich ;-) Btw jen musí být opravdu vyrobené ve Finsku, ne v Rusku!
Díky za pochvalu auta, to vždycky potěší ;-) Mohu jen doporučit, jestli máš rodinu, vejde se do něj dost a jezdí se s ním jak s větším kombíkem >:D -
Bud 25.10.12 20:45
« Nokian WR A3
Tak jsem taky zvědav jaké budou. Taky jsem o nich uvažoval, ale já mám trochu menší auto a na zimu zatím používám menší kola, takže v mém rozměru pneu se nevyrábí. ;-)
Ale mám objednané Nokian Hakkapeliitta R, tak jsem taky zvědav, jaké budou. Snad budeme spokojeni. :-! Jinak máš super auto, moc se mi líbí. Je to už jiné nastupování a vystupování... -
ericn 07.07.11 17:59
« Re: komfort, filtrovanie nerovnosti na velmi zlych cestach
Ahoj, dle mého názoru P5008, je výrazně líp utlumen a neodskakuje na velkých nerovnostech. C4GP měla jako prázdná, tedy když jsem jel sám bez rodinky a zavazadel, tendenci malinko odskakovat (což mě na Citroen překvapilo) a rány byly jaksi více slyšet. Po naložení to bylo lepší. Není to špatné auto, ale 5008 je prostě dál, je to jezdivé MPV a dobře se řídí... ;-) -
kyklop 06.07.11 18:47
« Re: Re: moc pekne
zatial dlhodoba skusenost...viem to chce cas. Ze je P5008 lepsi nespochybnujem, mne sa viac paci C4GP pre dizajn a to exterier aj ponatie interieru. Samozrejme dizajn je ale vecou subjektivnou P5008 som obzeral len staticky, takze k jazde sa nevyjadrim (snad sa mi pod pazur dostane), na C4GP sa mi velmi paci, ze jazda je skor taka plavba krajinou. Hlavne nech to jazdi bez problemov a nech to prinasa okrem uzitku a radost ;-)
THP mu propůjčuje skvělou dynamiku (na MPV) a má výrazně lepší řízení, dokonce i se zpětnou vazbou. Řazení 6ti kvaltu je také jinde. P5008 mi přijde uvnitř prostornější - více místa mezi přední a zadní řadou sedadel. Takže já mohu P5008 jen doporučit. K tomu THP, já měl auto od nového. Pokud bych si šel koupit ojeté, vzal bych VIN a zašel do Peugeotu na výzvědy, co s ním bylo jinak bych se ho znovu nebál ;-)