Peugeot 5008 (2011)
4.7.2011Ahoj všem uživatelům Auto.cz. Rád bych se s Vámi podělil o zkušenosti získaných na palubě tohoto auta. Edit 2016: Nastal čas recenzi trochu doplnit…
Peugeot 5008 (ericn)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
ericn 29.09.17 21:57
« Re: Re: Re: nástupce
No co místo něj je otázka, SUV to nebude, jsou prostě uvnitř malá. 3 děti vzadu je utopie a zvlášť v Tucsonu. Nová P5008 je sice pěkná, ale drahá a při osobním seznámení moje našení dost opadlo...
Takže jsou jen 2 možnosti Zafira a Touran, který zatím vede. V plánu je výměna na konci roku ;-) -
-
woody-alien 27.09.17 09:08
« Re: nástupce
Na to jsem sám zvědav. Pokud bych měl vsadit vlastní peníze :-) tipnul bych si, že ericn zůstane v kategorii MPV. Jestli je tedy do té doby všechny nezruší anebo neosaděj pouze naftou.
Já osobně v zásadě nemám nic proti SUV, ale když jsem třeba měl před časem půjčenýho novýho Tucsona, tam se při rodinném využití krásně projevily všechny nevýhody těchto aut vůči MPV. Od složitějšího nastupování menších dětí přes minimální variabilitu až po vysoko umístěnej a špatně využitelnej kufr. Jízdní vlastnosti nebudu řešit, v těch Tucson zcela jistě nevládne....ale to se nedá vztahovat na všechna SUV. Zkrátka pro rodinu mi stále přijde vhodnější MPV než 4x2 SUV. -
ericn 25.01.16 18:17
« Re: Číslo 5(008) žije
Zdar woody, díky. Říkal jsem si, že ta recenze je krátká a je potřeba s ní něco udělat. Jo, THP zas takový průser není, jak se z ní snaží všichni dělat, je potřeba sem tam natankovat prémiové palivo a nezanedbávat servisky a bude to OK.
Btw chystám se i na koupi malého auta pro mladýho, bude mu brzo 18, tak ať se má na čem učit. Nejspíš to bude zas Peugeot, tentokrát P207 s motorem 1.4 70kW, tedy opět podceňovaný kousek EP3...
Naftu už doma nechci, tj pokud se PSA nezmátoří a nástupce 5008 nebude mít benzín, zamířím nejspíš k fordu pro EB v S-Maxu ;-) -
woody-alien 25.01.16 08:53
« Číslo 5(008) žije
Je dobře, že doplňuješ recenzi. 5008 je ve své kategorii stále zajímavé auto. Kdysi jsem ji zkoušel jak s THP, tak s 2.0 HDI a nutno dodat, že THP s ní cloumalo pěkně. Od té doby se toho o THP napsalo skutečně hodně, ale tvůj případ dokazuje, že ani tzv. problematické motory nejde házet do jednoho pytle. Peugeot v ČR bohužel stáhl z prodeje pro 5008 nejen THP, ale vůbec jakýkoliv benzín - momentálně nabízí pouze 1.6 HDI a 2.0 HDI - takže, kdo nechce naftu, má smůlu. Nebo má spíš smůlu Peugeot, protože zákazník prostě půjde jinam.
Pochvala za recenzi a doplnil jsem hodnocení, které (ani nevím proč) chybělo. ;-) -
ericn 25.05.14 18:34
« Re: Peugeot 5008 za Citroen C4 Grand 1.6 Hdi
Ahoj, promiň dlouho jsem tu nebyl. Udělal jsem tu vyměnu a jsem za to rád. 1.6THP je velmi dobrý motor z uživatelského hlediska, jsem s ním spokojený, ikdyž už musel jednou na čištění. Mám najeto cca 35tis km, protože tráví většinu času ve městě a jezdí s ním manželka, já jen občas (používám služební auto) a pak dlouhé trasy. P5008 je svými jizdními vlastnostmi spíš vetší kombi než MPV, je o dost nižší a nenaklání se jako C4GP.
THP mu propůjčuje skvělou dynamiku (na MPV) a má výrazně lepší řízení, dokonce i se zpětnou vazbou. Řazení 6ti kvaltu je také jinde. P5008 mi přijde uvnitř prostornější - více místa mezi přední a zadní řadou sedadel. Takže já mohu P5008 jen doporučit. K tomu THP, já měl auto od nového. Pokud bych si šel koupit ojeté, vzal bych VIN a zašel do Peugeotu na výzvědy, co s ním bylo jinak bych se ho znovu nebál ;-) -
luda 19.03.14 13:37
« Peugeot 5008 za Citroen C4 Grand 1.6 Hdi
Chci udělat stejnou vyměnu jen s tm rozdilem, že chci koupit ojetinu P 5008 rv 2011,najeto 57ooo km motor 1,6 THP. Kolik mas najeto a jak vidiš porovnani s C4. V Peugeotu se moc netvařili na benzin a doporucuji naftu. Trochu jsem znejistl. Auto je v plne vybavě a cena je rovněž odpovidajici,vůz ma prodlouženou zaruku do 100000 tis.km. Prosim o radu. -
Bud 07.12.12 20:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nokian WR A3
Ty Dunlopy jsou v mém rozměru levnější o tři stovky na kus. Ale já měl obrovskou touhu vyzkoušet ty Nokiany, protože už minulý rok jsem zaváhal a koupil raději gumy co byly v testech. No a pak jsem viděl, že na vysolených, nebo ujěžděných, nezmrzlých cestách jsou sice supr, ale na hlubším sněhu, nebo v břečce se vůbec na deset let staré Nokiany (HKPL NRW), nechytaly. Takže jsem trošičku zalitoval, ale jezdil jsem normálně dál. Letos jsem už posháněl o těch Nokianech (HKPL R) nějaké info, jak na netu v soukromých testech, tak v redakci jednoho auto-časopisu, tak na zastoupení Nokianu v Praze( zjistil jsem proč nejsou v testech). Poskládal si to a risknul. ;-) Je pravda, že člověk z města jezdí převážně po vyslolených cestách, ale ne pořád. Jsou místa, kde pluhy nejezdí a tam právě potřebuji zajet, nebo zaparkovat. 8-s Navíc, asi 4Km. od baráku směrem na jih jsou hory, kde musím taky jezdit, rodina tam taky bydlí, různě po horách a tam je chemický posyp zakázán. Takže pořád led, ten je skoro nejvíc, uježděný sníh, břečka a zase sníh. Člověk pokud nemusí, tak tam radši ani moc nejede, ale právě kvůli té chvíli, je potřeba mít obuté něco, co bude dobře zabírat a držet směr. Je to pravda, že jakákoli soustava je právě tak silná, jako její nejslabší článek. A potvrdilo se mi- (pouze u těch malých asymetrických Dunlopů), že to jsou gumy na dálnici a cesty. Ve sněhu jsou slabé. Ovšem tady ty jsou zase slabé v teple. Takže když v zimně začne pálit slunce, musím zvolnit. >:D Ovšem to jde. Ale zima teprv začala, tak se uvidí. Po pravdě, nejradši bych vyzkoušel všechny pořádné gumy, ať vím, jaké jsou. Jenže to nepůjde, tak aspoň takhle. ;-) -
Bully_ 07.12.12 19:54
« Re: Re: Re: Re: Nokian WR A3
Stejne plaste musi byt na jedne naprave, ne na celem aute. Kazda z naprav se stejne chova uplne jinak- jedna je hnana, jina "vlecena", u zadokolek zase jinak, kazde auto ma jine rozlozeni vahy atd. atd., nedramatizoval bych to. Daleko dulezitejsi je volba plastu pro konkretni auto v konkretnim rozmeru a predevsim hloubka vzorku spolecne se starim pneu.