Daihatsu Charade (1987)
24.5.2007Prcek je klasícke turbíčkové charade. V současné době dostal GO motoru a jde znovu pod kudlu. Výhoda prcka je to že je nebouraný nezhnilí atd. Koupil…
Daihatsu Charade (elviiis)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
elviiis 24.05.07 21:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sni dal
Jo a jen tak mimichodem stav vozu resp motor a převodovka nejni ovlivněn jen km. Např v převodovce nebyl skoro žádnej olej a bylo v ní povolené táhlo to byl důvod její smrti. Co se zakarbonování týče tak to je věc spůsobená olejem a jeho špatnou výmněnou nevhodným užíváním motoru (kotel za studena zdechání za studena zechání tozpáleného turba atd) co se hyder týče tyk to bys taky mohl vědět ty odchází taky vlivem karbonizaze a to jest když se ocpe dirka na cloně zdvihátka. Ale tohle je debata na dlouho. -
petrzel1 24.05.07 20:59
« Re: Re: Re: Re: charade cislo 2
Se nedivím. Honda CRX, auto, které jede jak z praku, ale musíš umět zaměřit, bo kam naměříš, tam to jede a už to nesrovnáš. V roce 1991 jsem měl tu čest s jednou se projet a vzdal jsem to po deseti kilometrech. Lehounké autíčko a přebytek brutalního výkonu v motoru 1,6!!! Ale zatáčky, šotolina, tragédie. Slovo volant toto auto moc neznalo. Že by Japončíci neznali zatáčky pouze Šikandze a kamikadze? -
elviiis 24.05.07 20:43
« Re: Re: Re: charade cislo 2
Jiank o mé zdraví se neboj.. malem jsem ze zabil v hondě CRX (skončil jsem po nárazu na skalní masiv na streše 20cm od srázu kterej byl asi 50metrů hlubok a byl kuewsky strmej na konci byla řeka) od té doby si to rozmyšlím než na to šlápnu a věci jako rám skořepina 6ti bodové pásy a belina na škopku mi nejsou cizí. Neplánuju se zabít. Jiank koukni se na vysledky vrchu a uvydíš že GTti má velmi dobré jízdní vlastnosti ten borec co ty vrchy jezdí má tuším míň koní jak já. -
elviiis 24.05.07 20:36
« Re: Re: Pro Ellvise
Já mít velký prachy stejně bych nešel do nějakých nových super aut. Jian z němců se musím zastat BMW některé jejich motory jsou supr ale JP je JP. Prostě mně neuvěřitlně baví se v těchto mašinkách šťourat. Mit love tak jsu do sky 32 u udělám z něj mazla. No přeju hodně štěstí a řekl bych že tvůj vůz bude jediná replika de tomaso v Evropě. Možná bude ještě nějakej originál v Itálii v muzeu. Mno jinak aý zajedeš motor tak se domluvíme na to odladění. Chci to vydět. Teď navrhuju fuel cut defender. Tak ho pak použijem do tvého stroje aby mohl tlačit pře 12.5Psi i když ty budeš mít takovejch 120koní i na motoru ze seriovým tlakem. Jinak pokud stáhneš MBC na minimum tak tlačí turbo 0.4 bar coč je základní hodnota WS a to je tlak pro záběh ideální. -
elviiis 24.05.07 20:26
« Re: Re: Re: sranda nevětší
Pozor na to angláni mají běžně okolo 180koní i více. Jinak daihatsu nemá maf (váha vzduchu) ale pouze MAP (měří tlak v sání) ale to nemá s benzínem nic společného jde o to že pokud je ve válcích velký tlak je tam i velká teplota (co nojvětší činá plovha IC = na ůkor ryhclosti náběhu tuba , a chlazení směsi vstřikováním vody lze teplotu snížit) a proto má benzín tendenci vybouchnout bez udání jiskry = detonace ta poškozuje motor. Čím vyšší je okt číslo tím vyšší je odolnost proti detonacím. -
"anonym" [145.228.9.XXX] 24.05.07 19:34
« Re: Pro HUML
Hmmm ale uz tam nedodali jak to vydrzi!!To co vydim a ctu a slicham!!Pumpediese nejvetsi schity od
WV,a od BMW.Proste se jim to sere moc!!Jo a nebyla to nahodou soutez jen pro Evropu...se nedivym ze Japonci se neucastnily!!Jen mi povez co trebaz z Dvoulitru jede nejvic!!Ja si myslim ze asi ta Honda a ne nejakej pripitomelej Evropanek!!Co nejvice jede z kategorie 1,3....cha cha zase Japonec zeby Swift..jeee a co do tretice co nej je z Turb ....No ovsem.Mitsubishi...Subaru,Nisan...jeee kde je ten Evropan...Mno co koukam na tech srazech tak tam vedou hlavne pricky Japonske auta a ne nejaky trapny Evropanek!!Co dal...jako treba VR6 co to proboha je za motor!!Vysmech pro Nemecko!!Co dal....Mno jo no nic moc toho nemaji az na supersporty a to maji i Japonci lepsi...Ital jednoho jsem mel na 150konich byl by dobry ale rikam evropan a jeste k tomu Italskej.Mno jo ty prevodovky to jsou u nich pekny sracky..Nebo mi nabydnes Citroena co to jeee... >:D >:D >:D Fakt nevim kamo!!Kdyz jsi to srovnam ja v hlave tak myslim ze neee kamo!!1,6Vtec vr. 1,6 Golf pcheee to se smeju ze me boli u srdicka! >:D >:D >:D >:D -
"anonym" [145.228.9.XXX] 24.05.07 19:33
« 100 litrov
Hmmm ale uz tam nedodali jak to vydrzi!!To co vydim a ctu a slicham!!Pumpediese nejvetsi schity od
WV,a od BMW.Proste se jim to sere moc!!Jo a nebyla to nahodou soutez jen pro Evropu...se nedivym ze Japonci se neucastnily!!Jen mi povez co trebaz z Dvoulitru jede nejvic!!Ja si myslim ze asi ta Honda a ne nejakej pripitomelej Evropanek!!Co nejvice jede z kategorie 1,3....cha cha zase Japonec zeby Swift..jeee a co do tretice co nej je z Turb ....No ovsem.Mitsubishi...Subaru,Nisan...jeee kde je ten Evropan...Mno co koukam na tech srazech tak tam vedou hlavne pricky Japonske auta a ne nejaky trapny Evropanek!!Co dal...jako treba VR6 co to proboha je za motor!!Vysmech pro Nemecko!!Co dal....Mno jo no nic moc toho nemaji az na supersporty a to maji i Japonci lepsi...Ital jednoho jsem mel na 150konich byl by dobry ale rikam evropan a jeste k tomu Italskej.Mno jo ty prevodovky to jsou u nich pekny sracky..Nebo mi nabydnes Citroena co to jeee... >:D >:D >:D Fakt nevim kamo!!Kdyz jsi to srovnam ja v hlave tak myslim ze neee kamo!!1,6Vtec vr. 1,6 Golf pcheee to se smeju ze me boli u srdicka!!! >:D >:D >:D >:D >:D -
petrzel1 24.05.07 19:24
« Re: Re: sranda nevětší
Ale zlaté české ručičky mladých tunerů to poznají!!! Tak čemu se divíš?
Přece buduje firmu na tunění všeho, třeba dětských postýlek, jen když to posype o vojebe na srazech všecky, šák nééé? Ke cti mu ale musíme přiznat, že na rozdíl od většiny mladých se alespoń v technice orientuje!!! -
"anonym" [145.228.9.XXX] 24.05.07 17:23
« Pro Ellvise
Zdur chlapaku sorry ze jsem sem tak v trhnul.Ale musel jsem se vlozit do debaty protoze tu nejakej lestenkar mel na me keci,coz jse mi opravdu nezamlouva!!Vy prd o my stavbe a myslim ze to opravdu neni od flakli!!Jak na dilech tak i na laku!Uz je vsechny vydim jak si tyhle maserove koupeji auto jako ja za 5000Kc a udelaj se do nej za 195 000!!Coz si opravdu nedaji protoze nevedi o autech vubec nic!!Kor o replice oryginal Detomasu!!!Jinak te take zdravim...Jinak mnam uz je motor hotovi kompletne byl jsem u Jandaka pro zbytek dilu... :-) -
elviiis 24.05.07 17:09
« Re: Re: Pro HUML
Hele a kde jsi studoval tu vejšku? Bo by mně zajímalo kde daj tytul takový lopatě jako jsi ty? jo a jinak už jsi někdy slyšel o poměru výkon váha? Asi ne bo to bys věděl že jsi trouba protože tvoje subaru je přiliš těžký na to aby se dalo hovořit o zrychlení spíš o pomalém uvedení vozu směrem po trajektorii pohybu >:D Ty rozdvojená osobnost. Kvůli tobě jsem se koukl na net starý insight má Cx=25 novej Cx=22. Jinak ještě jednou ti vysvětluji že velikost auta nemá nic společnýho s Cx. nebo to chceš říct že angličák má větší CX než kaión (je to blbej příklad ale k tvé blbosti se to hodí) nebo třeba lotus elis má snad vysoké Cx nebo Opel speedster a navíc kde by jsi vzal na forestra jsi takoej moula že děláš někde pomocnýho dělníka. A nebo máš bohátýho otce a nebo jsi fakt hezkej kluk a děláš gigola >:D -
neregistrovaný: "jagy" [88.102.194.XXX] 24.05.07 17:02
« Re: sranda nevětší
Jen bych doplnil informaci, ze benzin s vyssim oktanovym cislem se mi nezda.. Anglicane pisi neco o tom, ze auto nema vahu vzduchu (mozna si to pletu s necim jinym) a tudiz nerozpozna, jestli je to 95 nebo 100oktan. -
elviiis 24.05.07 16:59
« sranda nevětší
Kuva to je mazec. Tady je někdo troubá ale já ani tom to nejseme. Ad jedna já stavím charade novší tom staví charade model před mím ale ze stejným motorem tzn bude to replika pravého daihatsu charade de tomaso. Tomovou auto bude navíc ve finále našleplejší než moje jelikož má snížený kompresní poměr (pro humla bo to asi nevý nyní máme benzín z větším oktanovým číslem tzn je odolnější proti samovznícení tzn detonacím a proto může být kompres větší tudíž má motor více síli od spodu a pří stejném tlaku má i větší výkon a krouťák). Takže já a Tom jsme dvě rozlišné osoby. Já jsem z jeseníku a pracuju v praze tom je z Kladna. Jinak asi je bez přdmětné dávat si závody ze subaru forester 2.5 což je velice nepovedený boxer a i ty musíš uznat že to nejede. Když jsem s tím jel na služebku tak jsem myslel že usnu :-! Jinak zdar Tome uvydíme komu to vyjede dřív. -
neregistrovaný: "jagy" [88.102.194.XXX] 24.05.07 16:58
« ??
Kolik vam je roku? Podle vyjadrovani, gramatiky a poctu sprostych slov na vetu tipuju cca 15-17 let, ale to mi nejde do hlavy, ze byste meli ridicak... :-)
No tak to trosku uklidnime, jsme prece dospeli...
Tohle auto nemam, docela jsem se o nej zajimal a je to opravdu rychla raritka.. Udaje se mi take nezdaji, jelikoz Anglicane, kteri jsou v upravach GTti docela daleko maji +- 150hp a stovku maji okolo 7.2-7.5sec. Udaj 74kW pro serii je pravdivy. Udaj 7.9sec. na stovku plati pro JAP verzi.. cili bez katu, atd. Ta "nase" verze ma udaj 8.2sec. ;-)