Recenze

7 Majitel

Nissan Armada LE 4X4

8.00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Nissan Armada, foto 1
 

Technické info

Přezdívka auta obluda plechova Rok výroby 2008 Koupeno ojeté najeto [km]:110000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 8 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 5600 výkon [kW]: 236 kroutící moment [Nm]: 522 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 20 zavazadlový prostor [l]: 566 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 18

Popis vozu

Auto jsem poridil jako naslednika naseho NISSANa Pathfindera, teda poridil - ona si ho poridila moje zena, protoze ac prichazim s vozy z "US" produkce do kontaktu pomerne casto, vzdycky jsem zastaval nazor, ze to proste na nasich silnicich je preci jen "jako pest na voko" a zere to jak krava apd., no nechal jsem se ukecat, a jelikoz jsme meli uz NISSANa, a vozy z koncernu R-N potazmo uz nekolikate, opet padla volba na NISSAN - tentokrat vsak benzin. Benzin: 5,6L V8 - to asi mluvi za vse.... no zere to snad asfalt i s krajnici, ale ten zvuk , ten zatah, ten prostor, to auto ....... jak si ted libuju, ze jsem konecne presedlal - ANO, rikam znova ANO - ac to bere v prumeru 18-19L - to auto fakt nema chybu. Kozeny sesle s vsemoznou regulaci a nastavitelnosti,vyhrivana prd... a zada, otevirani kufru v el.,7 mist, prostor jak kr..., 3zonova klima, regulace vysky podvozku (dorovnavani), na kouli 3500kg, DVD v aute (neocenitelna pomucka kdyz vezete 3 smrady na delsi ceste), HDD 9GB na hudbu, pripojeni na i.... vseho. Jedina chyba je navigace a radio - typische JůEsEj - tzn. zatim nelze predelat do EU normy - mno Navi jsem vyresil lousknutim prstu a poridil prenosnou Navi, ktera bohate vynahrazuje tento nedostatek, a radio s jejich lichymi cisli - mno to se vyresilo v podstate samo, neb jsem zjistil, ze na urcitych frekvencich lichych cisel vysilaji nase stanice taky, takze se toto odbouralo samo - navic kdyz dam priklad -105,5 E2 prijedu na jejich sudou 88,2 - tak se to proste naladi samo, a funguje to.
No ale - vzhledem k tomu ze toto auto pouziva hlavne moje pani a matka a manzelka a ..... to uz staci ...... v jednom, na prevoz deti, nakupy,pojizdky ona, tak samo jsem resil - hele ja ti platit benal porad nebudu...... no neresil jsem, proste jsem se sebral, a jel tomu dat jeste jeden prisun paliva - LPG - a ejhle, ono to jezdi porad za 18-19 ale plynu, coz kdyz pocitam (17-18Kc/litr) - sakra to je ale rozdil. Ba co vic, ono to jede kurna stejne, ono to basti stejne a ono to neztraci na vykonu ......... takze jezdi v klidu po meste na plyn, na delsi ceste taky a kdyz dojde - no tak se prepne na benal, a jede se az se dojede, nebo natankuje LPG na nejblizsi cerpacce.
Takze asi tak k autu, ktery jsem puvodne nechtel, ale nechal se ukecat, a dnes bych nemenil. A hlavne manzelka by nemenila - teda ona ani nechce, ale ja sem si ji tuhle dobiral, ze kdyz vymena tak snad uz jen kamion :o)
Ne vazne ona je snad jedina asi z mala, co nechce male auto, proste se v tom citi lepe a pohodlnejc.Takze vlastnime neco, cemu ja rikam plechova obluda co zere silnici i s travnikem okolo (teda ted se snehem) a v budoucnu i ja zamirim na US trh, kde uz pomalu zacinam posilhavat po necem, co me se libi - jak jinak NISSAN. Tot tedy zatim vse k autu, dalsi veci jako provoz, spotreba, foto budou casem nasledovat, neb si myslim, ze toto auto na nasich silnicich jen tak clovek nepotka.

Silné stránky

- motor 5,6 V8
- prostor
- pohodli
- velkej rejd (opravdu) - to auto se otoci snad na petniku
- el. pomocnici (otvirani kufru v elektrice to boduje i u me)
- neprehlednutelny na silnici (budi respekt)

Slabé stránky

- ma i nema - jak to napsat : pokud budu jezdit jen v benzinu tak me to sezere, pokud jezdim v kombinaci , tak neni co resit
- ficura LED denich svetel v kombinaci s normalnim svicenim v AUTO rezimu - ale uz resim (kdyz sviti na denni, a prijedu trebas do tunelu, tak se sice rozviti svetla, ale uz se jim nechce po vyjeti ven z tunelu zpatky do rezimu denniho sviceni, a kdyz konecne jako ze prepne ze jo, tak kdyz vypnu motor, tak mi nevypne svetla ani kdyz zamknu auto,a rve to na me, ze jsou svetla stale zaply....jak rikam, uz to resim

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

zatim zadny

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

kapitola sama pro sebe:
Auto jsem koupil od R-N dealera z DE, ktery jsem nasel na mobile.de za dobrou cenu, kterou jsem jeste po navsteve trochu snizil ( no stejne si myslim, ze jsem jeste mohl trochu pritlacit, nakonec byl asi rad, ze auto zmizelo z jeho reviru :), preci jen ten obsah apd.) pres jeho prodejce co mu prodava bazarova auta - vse ok, myslim ze nemam k nemu vyhrad, az na par drobnosti, jako ze mi nemohli dodat sluchatka k DVD s dalkovym ovladacem, pac je nemohli najit.
Ale jako utechu jsem dostal 4 zimni gumy i s disky, takze jako ze jo to beru...... jinak obchod probehl asi v tehle rovine:
telefon : hallo ich bin atd., hallo ich habe atd., ok ,next weekend (holt neumim nemcinu takze english) jako ze prijedu, prijel - videl - nezvitezil (protoze jsem musel cekat do pristiho tydne pac jsme tam byli o vikendu - odjel, a nasledujici tyden uz byl zpet i karou v CZ -avsak to jsem netusil, ze homologace platna v EU (potazmo v DE) neni platna v CR - tudiz jsem absolvoval to, co zazivaji moji klienti, ktery si privezou Emeriku sem do Cech. No sice to trvalo, ale jelikoz jsem na DEKRE na Chodove narazil jednoho sikovneho pana, tak nakonec vse dopadlo k plne spokojenosti a pak uz jen klasika vyridit technicak a hurra na cesty.
Tak na cesty to jeste nebylo, neb jak jsem zminil, kurna zere to i travu vedle asfaltu, jsem tedy jel ke svemu dealerovi renaultu kterymi servisuje uz nejaky ten patek auta k plne spokojenosti, a nechal namontovat LPG.
Vse funguje jak ma, takze dalsi navsteva mne ceka az po tzv. sednuti, preci jen montaz na 8mi val se nedela kazdy den.
Od nich mam i namontovane prave ty problematicke LED svetla, avsak protoze nemaji diagnostiku na moje auto, vse resime ve spolupraci s firmou, ktera toto ma a muzu rict, ze zatim k me plne spokojenosti. Nejsem clovek co hned breci nad rozlitym mlekem a tak vim ze i ty nejvetsi prusvihy se daji resit s bravurou lehke nohy - tot je i moje motto kterym se ridim, uz nejaky ten patek, a myslim , ze pomerne dobre to zatim vychazi.

 


Další vozy značky Nissan



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
0

nemuzu presne hodnotit mame ho kratce

praktičnost
9

az na nektere problemy s parkingem v nakupnich centrech

prostornost
10

Kurna tady je mista

jízdní vlastnosti
8

317hp koniku - co na to rict?!

jízdní komfort
9

Takovy to domaci .....

provozní náklady
8

Ale jo da se....

náhradní díly
0

Uz si objednavam neco dopredu, preci jen to je v US za 1/4 nasich cen

výkon motoru
10

Viz 317hp.....

spotřeba
7

Viz Ale jo da se....

hlučnost motoru
9

Seveleni....

kvalita sedadel
10

Kuze sesle jako doma

brzdy
10

Kurna slapnu a stojim na tu vahu je to fakt sila....

zavazadlový prostor
10

Mamo kde jsou ty banany..... ?






Blesk.cz

Orbán „přitáhl šrouby“. Vláda v Maďarsku získala za nouzového stavu mimořádné pravomoci

Orbán „přitáhl šrouby“. Vláda v Maďarsku získala za…

Maďarský parlament v pondělí podle očekávání schválil kontroverzní zákon, který vládě umožňuje řídit zemi v době…

Praha 4 uzavřela smlouvu na uspořádání akce: Jsou teď zakázané, jen mrháte penězi, zuří zastupitelé

Praha 4 uzavřela smlouvu na uspořádání akce: Jsou…

Praha 4 uzavřela minulý týden smlouvu s Klubem vojenské historie Gardekorps na uspořádání připomínky pražského…

 

iSport.cz

Hancko o Žilině: Snad bude dobře. S penězi problém nikdy nebyl

Hancko o Žilině: Snad bude dobře. S penězi problém…

Informace o problémech fotbalové Žiliny ho zasáhla. Aby ne. Stoper Sparty Dávid Hancko (22) prožil v tradičním…

Hradec řeší trenéry: Říha+Říha, nebo návrat Hynka? Co s Růžičkou?

Hradec řeší trenéry: Říha+Říha, nebo návrat Hynka?…

Hradec Králové chce tento týden oznámit jméno hlavního trenéra. Možná už v úterý či středu. Jasno chce mít brzy.…

 

Reflex.cz

Páchání vládního dobra v době koronavirové. I štědrá pomoc má svá úskalí

Páchání vládního dobra v době koronavirové.…

Těžká doba si žádá nelehká řešení, což se týká i finančních úlev a injekcí do ekonomiky dušené pandemií. Či…

Online glosář Reflexu o koronaviru: Počet nakažených v Česku překročil 3 tisíce

Online glosář Reflexu o koronaviru: Počet nakažených…

Česko se zastavilo. Vláda kvůli pandemii koronaviru zavedla nouzový stav, který má šířené nemoci zamezit. Jaký…