Škoda Yeti (2010)
31.3.2010Jakmile jsem byl držitelem řidičského oprávnění na skupinu B, začala se rýsovat představa o nějakém vozítku, které by mě mohlo dopravit z místa A do…
Škoda Yeti (Vojtěchíno)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 03.06.10 13:22
« Re: Re: Re: Re: Ufff....
Záleží taky na tom, kerou řídicí jednotku jsi trefil - u Haldex 1.0 jich je 5 verzí ;-) Jediné, co u svojí pozoruju, je citelné škubnutí, když se rozjíždím z klidu. Za jízdy už je to v pohodě. S kroucením na sněhu problém nemám. A není pravda, že škodovácký haldex je nastaven jinak než volkswagení. Jde vždycky o tu konkrétní řj, a ty se montovaly napříč koncernem. Já mám jeden z posledních koncernových ročníků s Haldexem 1.0.
V Yetim už je 4.0, tam rozdíl od stálého nepoznáš v podstatě vůbec - odpadá i škubnutí při rozjezdu, neb při rozjezdu zůstává uzamčena a k úpravě poměru nevyžaduje rozdíl otáček náprav. U Dustera, Xtrailu a pdobných bys se musel rozjíždět v režimu "Lock" abys dosáhl stejného výsledku. -
"-- skrytý --" 03.06.10 12:39
« Re: Re: Re: Ufff....
Právě že jsem Haldex vyzkoušel. První i druhou generaci. Ta první stála totálně za ... (příliš velké protočení předních kol, potom připojil Haldex zadek a to docela "rázovitě"). Druhá generace je sice lepší, ale i tak na sněhu v zatáčce se auto kroutí. Bavím se o Škodováckém Haldexu (je nastaven o poznání hůře než třeba VW). Jo, to takový torsen v Passatu nebo xDrive v X5 je o něčem jiném... -
xerxes 22.05.10 22:58
« Re: Re: auto
Před pár dny mi prodejce volal, že auto hned tak nebude. Je to z důvodu velkého zájmu o motor 1,2 TSI. Tak jsem psal do infocentra škodovky a dozvěděl jsem se to samé. Ale když jim napíšu u koho jsem to objednal a číslo objednávky, tak se pokusí zjistit více. ;-\ -
Vojtěchíno 15.05.10 12:21
« Re: zakrytování motoru
Zdravím,to, co tu píšeš je pravdou, motor i podle mě není dostatečně zakrytovaný, avšak tento problém jsem vyřešil při objednávce vozu příplatkovým paketem v hodnotě 600,- Kč (ochrana motoru proti kamenům, nebo uváděno jako paket pro špatné cesty) - s touto ochranou je motor již dostatečně chráněn a myslím, že bohatě tenhle kousek plechu stačí.
Je bohužel škoda, že není již v základu, na to, že to je přeci jen SUV - již z tohoto důvodu bych tam ten kryt dal i když to je jen předohrab - v terénu už se mi to párkrát hodilo :-) -
"-- skrytý --" 13.05.10 14:23
« Re: Re: lapače nečistot
Ahoj, moc děkuju za postřeh bez a s lapači. Mám pneu 215/60 R16. Šlo mě taky o to, jak to vypadá. Na tvých fotkách ještě lapače nemáš a kvalitní foto jsem na webu nenašel. Jinak musím s tebou skoro ve všem souhlasit.
Hodně pěknejch zážitků -
Vojtěchíno 13.05.10 12:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novinářské novinky
jj, jsem rád, že vyhrála moje tvrdohlavost a šel jsem "do rizika" tohoto motoru, i když mě od něj hodně lifí odrazovalo kvůli spolehlivosti. Osobně zastávám názor, žep okud se o to auto bude člověk starat a nebude ho doslova "rasit", tak se mu to vrátí v dobrém :-)
mimochodem, dovolená se blíží, takže stan, spacák a další kempařské věci už pomalu připravuji a pomalinku, polehounku už vybírám destinaci, kde bude trávena letošní dovolená :-) -
Vojtěchíno 13.05.10 12:01
« Re: lapače nečistot
Zdravím tě,
co se týče lapačů nečistot, dříve jsem je na voze neměl, takže mohu osobně porovnat tyto stavy.
Před montáží jsem měl předek pořádně zasekanej - hodně to lítalo, po nasazení lapačů si myslím, že tenhle problém vůbec není, moje dojmy jsou pozitivní, já osobně jsem za přední lapače rád.
Jediný problém je kombinace pneumatik 225/50 R17, plného rejdu při couvání a lapač nečistot - i když se to nezdá, párkrát se mi přihodilo, že mi lapač "klapal", ale to je jen takový menší zanedbatelný jev :-)
Osobně lapače hodnotím pozitivně a doporučuji :-) -
Vojtěchíno 11.05.10 14:43
« Re: Re: Re: Re: Novinářské novinky
tak to gratuluji že to neškubalo >:D
Yeti už má zájezd za sebou, u Škodovky z toho "nejhoršího" stačí 1500 km, pomalu ale jistě už na něj tlačím, tuhle jsem zkoušel maximálku a musím říct, že těch 175 v techničáku tam je oprávněně :-)
Nanonec mi to vylezlo na 178 a byl jsem spokojenej :-)
Ale jinak pořád milá překvapení :-) jezdím za 6,7 a jde to pořád níže, takže na léto auto ideálně připravené ;-)
Ale to už odbočujeme od mojí "myšlenky" - za tak nehorázné peníze rádoby SUV bez 4x4 a s 1.2 motorem. A nic na tom nezmění ani fakt, že designově je vcelku povedený.