Záleží taky na tom, kerou řídicí jednotku jsi trefil - u Haldex 1.0 jich je 5 verzí ;-) Jediné, co u svojí pozoruju, je citelné škubnutí, když se rozjíždím z klidu. Za jízdy už je to v pohodě. S kroucením na sněhu problém nemám. A není pravda, že škodovácký haldex je nastaven jinak než volkswagení. Jde vždycky o tu konkrétní řj, a ty se montovaly napříč koncernem. Já mám jeden z posledních koncernových ročníků s Haldexem 1.0.
V Yetim už je 4.0, tam rozdíl od stálého nepoznáš v podstatě vůbec - odpadá i škubnutí při rozjezdu, neb při rozjezdu zůstává uzamčena a k úpravě poměru nevyžaduje rozdíl otáček náprav. U Dustera, Xtrailu a pdobných bys se musel rozjíždět v režimu "Lock" abys dosáhl stejného výsledku.