Volkswagen Golf (2016)
31.1.2019Tak mou další obětí na 4 kolech je jak jinak, opět starý známý Golf 7 generace. V pořadí již třetí. Tentokrát modelový rok 2016 s motorem 1,4TSi v…
Volkswagen Golf (Verny_2013)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
JK1 05.02.19 10:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?
přesně řečeno >:D Ne, myslím, že rozdíl 17"-16" pohledově není tolik, jízdně už ano (vyzkoušeno). 15" zimní mi zbyly ze stávajícího auta, tak uvidím, jestli se hecnou a dám zimáky taky 16". Většinu času prostě trávím v autě, než koukáním na auto... -
Verny_2013 05.02.19 07:10
« Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?
Je to o vnímaní úrovně komfortu. Každý to máme jinak. Jasně že na 18" auto vypadá líp, bez debat! Ale jezdím dost na rozbitých okreskách. Ten rozdíl mezi 17 a 16 byl pro mě znatelný.Proto ta výměna. Kdysi jsem uvažoval o BMW X1, ale po projetí na horší cestě jsem málem přišel o zuby. Tak jsem s díky odmítl. Ale na našich silnicích jich jezdí dost. Takže někomu to taky vyhovuje. Mě ale ne. -
JK1 04.02.19 21:43
« Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?
Potvrzuju-na 17" jede rozhodně jinak než na 15". Mám v současnosti G VII na 15". Pozítří bude nový (Golf ME). Když jsem si byl projet golfy při výběru motoru, překvapilo mě (a manželku), jak na 17" "drncá"- oproti 15". Takže bych chtěl 17" přehodit na 16", to mi přijde jako rozumný kompromis. Jen nevím, kdo odemě ty 17" originály koupí 8-s -
Verny_2013 04.02.19 18:15
« Re: Tvrdé na 17kach?
Já byl zvyklý na 15" ze Sportsvana. Ty 17" s pneu 225/45 na kterých jsem to koupil byly opravdu znatelně tvrdší a dost hlučné. Koupil jsem zimní 16" 205/55, se hluk znatelně snížil a komfort i na horších silnicích se citelně zlepšil. Proto jsem vyměnil i ty letní 17 za 16. Pro ostřejší jízdu dám podvozek do režimu sport. Pak to celé ztvrdne a ztuhne a získá na jistotě. Tvé GTi je ale jiná liga, to je opravdu hothatch, podvozek je jinak nastaven a z lepších komponent. Chápu že pak je i na větších kolech lépe sladěn komfort s agilitou. To moje je v podstatě úplně normální sériové auto s nějakou dynamickou rezervou. S 1,5 TSi 110 Kw jsem jel asi jen 30 min v Karoqu a nepřišel mi na tak velké auto špatný. Byl pěkně pružný, ale nad 4500 ot. jsem ho nevytáčel. U 1,4 mohu srovnávat obě výkonové verze 92 a 110 Kw. Ta silnější je někde jinde v pružnosti i bezprostřednosti reakce. Co mě asi nejvíc překvapilo, tak ta silnější nemá saze ve výfuku. ta slabší byla očouzená jako diesel bez DPF. Hodím do galerie nějaké foto. -
iudex 04.02.19 15:26
« Tvrdé na 17kach?
Prekvapilo ma Tvoje hodnotenie, že Golf je na 17kach tvrdý. Ja som mal auto na letných 18kach, k tomu znížený a pritvrdený podvozok (verzia GTI) a prišlo mi to úplne v pohode, na hotheč až komfortné. Takže s potrebou vymeniť 17ky za menšie kolesá sa moc nestotožňujem. Golf všeobecne patrí k tomu pohodlnejšiemu v triede a 17ky by som pri realatívne výkonnom 150k motore videl ako optimum. Ale každý to máme inak.
Btw. motor je asi to najlepšie pre bežné vozenie, aj mňa 1,4TSI pozitívne prekvapila. Naopak všade sa píše, že 1,5TSI je napriek väčšiemu objemu subjektívne lenivšia, zjavne emisne príliš priškrtená, takže i z tohto pohľadu máš dobrú motorizáciu. -
zetr007 04.02.19 11:16
« Re: Re: Recenze
To taky nevím jak to udělali, poněvadž jak si psal u 92KW verze je vejfuk černej, já to měl stejně u 1.2 TSI jak u dieselu z 90 let. Ted ho mám podstatně čistější u dieslu 2.0 TDI a je to filtrem pevných částic. Takže těžko říct čím to je že ho máš čistej, pokud ho pravidelně nemeješ >:-[] ;-) -
Verny_2013 04.02.19 10:36
« Re: Recenze
Díky za pochvalu. Snažím se ty recenze psát tak aby se čtenář i trochu pobavil. Máš pravdu s tím motorem, byl to v podstatě hlavní důvod proč jsem tu výměnu vlastně uskutečnil. Nejvíc mě u tohoto motoru ale překvapil čistý výfuk bez sazí. Nechápu jak to udělali když to nemá filtr. -
zetr007 04.02.19 10:32
« Recenze
Pěkně napsaná recenze, hezky jsem si počet.
Výborná volba motoru, to ti chválim!! Podle mě je to ten nejlepší motor pro svižnou a úspornou jízdou kterej koncern VW má, nebo lépe řečeno měl (benzín). 1.8 TSI o moc lépe nejede, je složitá a žere o dost víc, 2.0 TSI jede sice velice pěkně, ale ta cena a spotřeba je moc.
Tahle 1.4 TSI 110KW co máš jede lépe než můj 2.0 TDI 110KW.
Bohužel to samé nedá říct o 1.5 TSI 110KW která už je velice svázaná emisema atd.
Emise a všelijaký experimenty s co nejnižší spotřebou od roku 2015 každým rokem víc a víc ty motory otupujou ( jinak spřevodováno atd.) takže i když si kupuješ stejnej motor, tak modelovej rok 2015 jede jinak než rok 2017.
Každopádně ti přeju bezproblémové a svižné ježdění!
:yes: