Volkswagen Scirocco (2009)
26.10.2009Pod kapotou se nachází benzinový motor o obsahu 1.4TSI 118kw v zelené "Viper Green" metalíze. Původně místo Rocca měl být Golf VI. Naneštěstí, dodací…
Volkswagen Scirocco (TufanR)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
TufanR 06.11.09 10:04
« Re: Zdravím kolegu :)
Taky zdravím, máš ho opravdu moc hezký, ty kola na živo tomu fakt seknou ;-) Já měl podle stopek přítelkyně 2:13 :-) Tak s palivem jsem na tom byl docela dobře měl jsem 3/4 nádrže :-) Hehe, tak to se mi zatím nepovedlo, nejmenší dojedz jsem měl 15km...Určitě:) -
"-- skrytý --" 05.11.09 08:55
« Zdravím kolegu :)
Zdravím tímto kolegu se Šírem, byl jsem osobně taky mrknout v Mostě a dal si jednu jízdu, škoda že jsme se nepotkali přímo na okruhu. Co se týče času, tak ten byl někde kolem 2:10 i když samozřejmě ne uplně přesný, jen podle stopek diváků. Každopádně jsem podcenil množství paliva a v posledním kole se jen tak tak doškubal do cíle, na palubním PC svítila nula na dojezd :-) Holt trošku papá, ale za tu radost to stojí :-)
-
"-- skrytý --" 03.11.09 14:40
« Re: blow off
..taky v tom mám otazníky..Zajímala by mne spíš něčí praktická zkušenost na daném typu auta s tímto blow off.Na nějaké zvukové "efekty" kašlu,ale kdyby to eliminovalo ten turbo efekt,který se mi po těch úpravách /Novitec+KN/ s vyšším výkonem samozřejmě zvětšil.. -
TufanR 03.11.09 10:07
« Re: Re: blow off
Zajímavý :-) Já tam mám akorát ten kit, jak je to s výkonem, nvm, dával jsem ho tam asi v 300km...U toho blow off vůbec nevím kam bych to umístil. Já tam mám přeci jen Kompresor+Turbo...Bud to bude seplý pořád nebo vůbec, fakt nvm... Našel jsem teda tohle, ale opravdu nvm.. [odkaz] -
"-- skrytý --" 02.11.09 11:55
« Re: blow off
Mojito-udělám jiné foto,odtioval jsm ted dodatečně ještě víc turbo.Použil jsem to tuningářské hliníkové pletivo obalené oboustranně alobalem ;-)
Jj,ten olejíček na impregnaci i ta emulze pro praní jsou pro motor fakt smrtelně důležité..Záleží prej hlavně na sytosti barvy toho filtru..Normálně je bílý..,takže čím je to vybledlejší..
Výhody už jsem zmiňoval-ostřejší reakce,mírný nárust výkonu,větší "plíce" motoru,zvuk -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.11.09 10:44
« Re: blow off
paulart23 - ..to je i možný :-) .Asi byl na mě dobrej pohled když jsem si šel pro auto s filtrem pod paží >:-[].
Dík za odkaz (na MITO docela dost ,,ulítávám,,),škoda že se na té fotce nemůžu zorientovat jak to tam máš odstíněný - nemáš jinou?
Filtr jsem chtěl čistit už po 5000 km,ale nebylo tam vůbec co odstraňovat >:D ..jen by mě zajímalo,zda je ten ,,olejíček,, tak hrozně důležitej.
Jaký uváděli výhody ti zasvěcení na KN?
btw:na tyto ,,pacienty,,zatím nejsou žádné metodické postupy,takže máme asi smůlu 8-s >:-[] -
"-- skrytý --" 02.11.09 09:55
« Re: blow off
Mojito-koukám,že jsme stejní "pacienti" >:D ..Já tam teda dal původně ten KN filtr do airboxu až večer doma... :-)ehmm,a sundal tlumíci vložku zpod kapoty.. Pak jsem ale mluvil s pár zasvěcenými,vč.technika od KN na závodech a všichni mi ten otevřený kit na turbomotor,víc než doporučili.Kladli mi ale na srdce tu údržbu..A jak říkáš-odstínění,zejména od tepla turba..je k tomu ještě přiveden i vzduch z venčí vozu/součást kitu/ No tom mým odkazu odkazu je to vidno..[odkaz] Mám ted ještě trochu víc odstíněno i to turbo.. -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.11.09 09:33
« Re: blow off
paulart23- jelikož jsem tam dal KN filtr hned v showroomu nemůžu posoudit spotřebu,ale je fakt,že je to dobrá investice,která se brzo vrátí (nemusí se kupovat ty papíráky)a navíc si myslím,že se motoru líp ,,dýchá,,.
O otevřeným sání jsem přemýšlel,ale PRÝ bych už žádný rozdíl nepoznal,nezkoušel jsem to,zkrátka jsem se na to vykašlal (navíc to musá být co nejlíp ,,odstíněný,,od motoru kvůli teplu.
To,o čem diskutujeme,jsem dřív ,,řešil,,.snad mi nedáš ,,brouka do hlavy,,abych o tom začal ZASE uvažovat 8-s ;-) -
"-- skrytý --" 02.11.09 08:51
« Re: blow off
Mojito - taky jsem zamýšlel nad tím proč by to tam nedávali rovnou..Na druhou stranu,mají to všechna ta WRC,IRC, co pracují s velkým tlakem turba... No,tak asi tam až takový tlak nemáme.. :-)
Otevřené sání obecně.. u sériových aut se třeba nedává i pro to,protože si automobilky nerisknou,že by se o to zhýčkaný zákazník/ zvyklý už pomalu na 50tis.intervaly :-) /náležitě staral..Taky netuší v jakém prostředí s tím bude jezdit..Musí se to co 20 tis.vyprat,znovu naimpregnovat a že to nemá rádo prašné prostředí je jasný..Takže sériovým sáním raději motor malinko přidusí a mají s remcavými zákazníky klid.Taky by se asi všem nezamloval ten zvukový projev,připomínající hladovou Cobru ve schránce spolujezdce.. >:-[] :-) Je ale pravdou,že něčí představa, že tam hučí více směsi vzduchu s benzínem je nesmysl..Na té reakci,je to ale vážně znát..A nevím čím to, jestli KN nebo tím Novitecem, u mne i na o litr nižší spotřebě.. :-) Asi to ale obecně fakt takový zázrak nebude,třeba u závodního Ferrari 430 GT používáme jen KN sportovní vložky do orig.airboxů,ale je to zas atmosféra,že.
:-) Ten všeználek patřil tvé kategorické negativní reakci na otevřené sání.. -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.11.09 00:11
« Re: blow off
paulart23 - má myslel,že auto z fabriky má optimalizaci a šetrnost turba nějak vyřešenou...no asi na to zapomněli >:-[]
O KN kitu jsem přemýšlel a z několika,snad nezávislých,zdrojů mi bylo sděleno,že je to takový ,,šidítko,,které zlepší (jen velmi mírně)zvuk,čemuž se věřit dá a u auta nad 150 koní to řidič při jízdě nezaznamená,spíš je takový prý ,,placebo,,..ostřejší reakce pedálu - nevím neptal jsem se.
Přečetl jsem si po sobě níže uvedený text a nikde jsem tam nepsal,že vše vím(reakce na neználka),takže to beru jako tvůj výstřel do tmy :-!
btw : pokud se ti výrazně nezlepší pružnost při řazení,je jedno jestli máš 180 nebo 200 koní,jen na okraj (0-100 se většinou ani nezmění,maximálka jen o pár km),v poslední době to docela dost řeším,takže trochu vím o čem píšu
-
"-- skrytý --" 01.11.09 23:21
« Re: blow off
Nádstavbou řídící jednotky-Novitec :[odkaz]
A k tomu KN kitu,výrobce udává nárust u tohto modelu8 PS..
Já mám aktuálně na brzdě naměřeno 190 PS a kroutící moment 260Nm/série 230Nm/.Novitec udává nárust na 186 PS/série 155PS/,takže milý všeználku Mojito,nárust tam asi bude i u toho KN ;-) Nehledě na příjemný zvukový projev a ostřejší reakci pedálu. -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.11.09 21:50
« Re: blow off
tufanR - do toho blow off bych rozhodně nešel,zní to totiž k pláči,spíš je to teda parodie na zvuk :no: (mrkni na pár odkazů na youtube).To spíš nový svody atp.
paulart23 - KN kitem rozhodně výkon nezvýšíš,to ani nepoznáš rozdíl ;-)