Recenze

9 Majitel

Volkswagen Scirocco

9.87 Uživatelé

Hodnoceno: 65× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Scirocco, foto 1 Volkswagen Scirocco, foto 2 Volkswagen Scirocco, foto 3 Volkswagen Scirocco, foto 4 Volkswagen Scirocco, foto 5 Volkswagen Scirocco, foto 6 Volkswagen Scirocco, foto 7 Volkswagen Scirocco, foto 8
Volkswagen Scirocco, foto 9 Volkswagen Scirocco, foto 10 Volkswagen Scirocco, foto 11 Volkswagen Scirocco, foto 12 Volkswagen Scirocco, foto 13 Volkswagen Scirocco, foto 14 Volkswagen Scirocco, foto 15 Volkswagen Scirocco, foto 16 Volkswagen Scirocco, foto 17 Volkswagen Scirocco, foto 18 Volkswagen Scirocco, foto 19 Volkswagen Scirocco, foto 20 Volkswagen Scirocco, foto 21 Volkswagen Scirocco, foto 22 Volkswagen Scirocco, foto 23 Volkswagen Scirocco, foto 24 Volkswagen Scirocco, foto 25 Volkswagen Scirocco, foto 26 Volkswagen Scirocco, foto 27 Volkswagen Scirocco, foto 28 Volkswagen Scirocco, foto 29 Volkswagen Scirocco, foto 30 Volkswagen Scirocco, foto 31 Volkswagen Scirocco, foto 32 Volkswagen Scirocco, foto 33 Volkswagen Scirocco, foto 34 Volkswagen Scirocco, foto 35 Volkswagen Scirocco, foto 36 Volkswagen Scirocco, foto 37 Volkswagen Scirocco, foto 38 Volkswagen Scirocco, foto 39 Volkswagen Scirocco, foto 40 Volkswagen Scirocco, foto 41 Volkswagen Scirocco, foto 42
 

Technické info

Přezdívka auta Rocco, Šíro, Žabička Rok výroby 2009 Koupeno nové najeto [km]:55000 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1390 výkon [kW]: 118 kroutící moment [Nm]: 240 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8 maximální rychlost [km/h]: 218 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 312 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8.9

Popis vozu

Pod kapotou se nachází benzinový motor o obsahu 1.4TSI 118kw v zelené "Viper Green" metalíze. Původně místo Rocca měl být Golf VI. Naneštěstí, dodací lhůta měla být podle dealera něco přes 5 měsíců, tak jsem se rozhodl zajít k jinemu prodejci, kde jsem uviděl tohodle krasavce v krásné zelené. Byla to láska na první pohled. Dorazil jsem domů a začal shánět vše možné o Roccu. Rozhodování bylo prakticky jasné. Bude to Rocco v zelené.

Dodací lhůta "měla" být max. 10týdnů. Ale z krásného slíbeného termínu bylo najednou 12,14...a nakonec 20 týdnů umorného čekání..Osudného dne 25.8. bylo konečně připraveno. Nemohl jsem pořádně dospat, jak jsem se na něj těšil.

Krom seriové výbavy dostalo rocco stavitelný podvozek DCC, tempomat, loketní opěrku(bez tý by to asi už nešlo), sportovní paket, bi-xenonové světlomety, rádio RCD 510, multifunkční novější volant(v který jsem pevně doufam, že mi ho tam dají), 18" kola Interlagos.

Jízdní vlastnosti
Rocco se do zatáček naklání jen opravdu minimálně, alespon jako řidič to nepocituji. Na "sporták" perfektně tlumí nerovnosti.
Díky podvozku DCC, kde lze nastavit sport,normal(nepoužívám) nebo comfort.Většinu času mám nastavený comfort, i přes obutí 235/40 R18 člověk nepocituje žádné menší nerovnosti, ovšem nastavíte-li režim sport, cítíte každou, ale opravdu každou díru, za to ale auto drží jak přibité:)
Za volantem šíra se do zatáček vrháte s obrovskou chutí, je to krásný pocit na výjezdu ze zatáčky sešlápnout plyn.... Vždycky když do auta usedám, připadám si jako z jiného světa. Je to ůžasný pocit řídit todle vozítko.

Interiér
Při nástupu přes obrovké bezrámové dveře, člověk doslova vklouzne do výborně tvarovaných sedaček, před sebou má krásný sportovní multifunkční volant. Šíro dostalo palubku z G6, moc se mi líbí, bíle podsvícení budíků je vcelku příjemné. Středový panel z Eosu moc neoslní, působí trošičku stroze. . Nejvíc mě vytáčí vládnání klimatizace, působí zastarale a navíc je posvíceno modře, prostě nechápu.. Vcelku se mi líbí trojúhelníkové madlo na dveřích, stím se vW odvázalo. Vynikající je hlavně ergonomie a kvalita zpracováni, ale to se neni čemu divit, je to prostě VW.

Silné stránky

- je nový
- podvozek DCC
- originální vzhled,
- výkon
- překvapivě velký prostor v interiéru, zvenku působí, že vnitřní prostor bude dosti stísněný
- kvalitní zpracování interiru, prostě Das Auto
- výborný volant, padne krásně do ruky
- černý strop
- dobře dávkovatelné brzdy
- převodovka, ve střední poloze lehce tužší, ale nijak nepříjemně
- dotyková obrazovka radia
- ukazatel teploty oleje
- výborné sedačky s perfektním bočním vedením, i po delších vzdálenostech nic nebolí..

Slabé stránky

- je to "3 dvířko"
- když se mi šlape na krk, tak papá, ale tak todle auto je od toho aby si jízdu v něm člověk užil
- nemožnost uplné deaktivace ESP
- podsvícení ovladaču klimatizace. Nechápu vše je sladěno bílo-červeně ale ovladače klimatizace prostě modře...
- než jsem se naučil podávat si pás spodem, málem sem si vykloubil ruku...
-otevírání kufru jde pouze ve dveřích řidiče nebo klíčkem (Zas tolik mi to nevadí, jde to spíš o zvyk)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím smě měli jednu závadu na čidlu ABS/ESP. V servisu vyměnili čidlo bez problémů na zaruku.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prodejce v Auto Praha Prosek byl neochotný, dovoluji si tvrdit, že jsem o autě věděl více než on, pořád jen sliboval a sliboval...Kdyby řekl, na rovinu pravdu tak neřeknu, ale zatloukal, zatloukal a zatloukal...

Moje upravy a doplnky

- Dokoupil jsem originální prahové lišty, jsou opravdu krásné, ale ta cena...
- KN 57i Perfomance (motor dostal hezčí zvuk, jak se nadechuje tj. prostě bomba!)
- LED diodové světla pro denní svícení místo, ošklivých žlutých žárovek..
- máme koupénou červenou barvu na brzdové třmeny, ale kdy se k tomu dokopu, těžko říct...

a do budoucna se uvidi

 

Novinky v recenzi

27.6.2010 22:23

Sosnová 23.6.

Tak jsme se také byli s Roccem podívat na okruhu v Sosnové. Je to docela pomalý okruh, nejvíc jsem zařadil trojku a to jen na chvílí na cílovce. Na vyřádění je to fajn, kdo to má kousek tak to doporučuju:)

8.6.2010 21:03

závada ABS/ESP

V pátek 4.6, na mě zničeho nic bliklo z PP závada na ABS/ESP...Zkontroloval jsem tedy brzdovou kapalinu, která byla v normě, což byl jako první krok v manuálu. V sobotu dopoledne jsem šíro odvezl do servisu. Výsledek: výměna čidla ABS.

29.10.2009 09:24

volný v Mostě

Včera jsem s Roccem navšívil okruh v Mostě. Byl to výbornej zážitek. Jel jsem 2x rozjíždky, první jsem jel opatrnějš, abych si okruh aspon trochu projel a nezkončil hned v kačírku...Druhý rozjezd už byl ostřejší s nejlepším časem 2:13 a průměrnou spotřebou 24,9 l/1OOkm:)Do budoucna bych chtěl šíro zase takhle provětrat:)


Další vozy Volkswagen Scirocco



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
6
prostornost
7
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
spotřeba
8
kvalita sedadel
10
brzdy
8
zavazadlový prostor
5





Blesk.cz

Tereza v Pákistánu těžce onemocněla! Má horečky a nejí, nemyje se. Pečují o ni vězeňkyně

Tereza v Pákistánu těžce onemocněla! Má horečky a…

Zdraví české pašeračky Terezy Hlůškové (23) je stále chatrnější - podle místního zpravodaje je opět nemocná. A…

Žijete s dlužníkem? Exekutor může „oblepit“ i vaše věci! Právnička radí, jak se bránit

Žijete s dlužníkem? Exekutor může „oblepit“ i vaše…

Má váš partner dluhy a hrozí mu exekuce? Pozor! I když mu ve vašem bytě nepatří ani kapesník, můžete o své věci…

 

iSport.cz

Pohled jen pro silné povahy. Cyklista ukázal, jak vypadají jeho nohy po závodě!

Pohled jen pro silné povahy. Cyklista ukázal, jak…

Hodiny maximálního vypětí v sedle kola si žádají svou daň. Slovinský cyklista Janez Brajkovič (35) ukázal, v…

Salutování, pak hádka na hřišti. Turkům hrozí trest, jednoho vyhodili

Salutování, pak hádka na hřišti. Turkům hrozí trest,…

Turečtí fotbalisté také v pondělním kvalifikačním utkání ve Francii salutovali ve zjevné podpoře invaze turecké…

 

Reflex.cz

Tanec života se smrtí, láskou a erotikou: Prohlédněte si bizarní fotoalbum českého rodáka

Tanec života se smrtí, láskou a erotikou:…

Franz Fiedler se narodil 17. března roku 1885 v Prostějově do německé rodiny. Ačkoliv byl výtvarně nadaný, kvůli…

Svět rakve, fotbalu a lejzru aneb Od festivalu kýče a pragmatismu až k festivalu světel

Svět rakve, fotbalu a lejzru aneb Od festivalu kýče…

Centrum Prahy mělo minulý pátek zažít kolaps. Desítky tisíc Čechů i přespolních se chystaly vzdát poslední hold…