Volkswagen Scirocco (2009)
26.10.2009Pod kapotou se nachází benzinový motor o obsahu 1.4TSI 118kw v zelené "Viper Green" metalíze. Původně místo Rocca měl být Golf VI. Naneštěstí, dodací…
Volkswagen Scirocco (TufanR)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Rocco 26.10.2009 18:55 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Ten volat 26.10.2009 18:56
- Prodejce 26.10.2009 18:58
- good 26.10.2009 19:31
- Pockat, pockat.... 26.10.2009 19:45 Rysguf.
- roccomotiva... 26.10.2009 22:20 white label
- ESP OFF = podvod 27.10.2009 11:18 Thomasino
- Skladovka nebo do výroby ? 27.10.2009 18:35
- Paráda 27.10.2009 18:52 Xylo
- hezký 28.10.2009 07:59 JirkaS
- Tak jak sis zajezdil? 28.10.2009 20:13 Ajin(MoDo Team)
-
Tak čas 2.13? To jsi byl o 3 s rychlejší 29.10.2009 10:21
Poustnik
- Re: Tak čas 2.13? To jsi byl o 3 s rychlejší 29.10.2009 11:16 Hanss (MoDo Team)
- Re: Tak čas 2.13? To jsi byl o 3 s rychlejší 29.10.2009 12:00 Ajin(MoDo Team)
- Pan * 30.10.2009 14:30
- Gratuluji 30.10.2009 14:50
-
blow off 31.10.2009 16:26
- Re: blow off 01.11.2009 19:07 TufanR
- Zdravím kolegu :) 05.11.2009 08:55
- Foto 26.01.2010 13:55 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Prahové lišty 30.01.2010 20:05
- žižkov 02.06.2010 20:30 tobi
- LED 17.09.2010 11:46 Ruffi
- Krasavec 06.09.2011 12:43 Herbi TSI
- interiér 10.11.2011 11:15
- Nááádhera 31.03.2012 12:08 Whitedotcom
- Žihadlo 08.05.2012 18:21 Deathstar
-
-
"-- skrytý --" 26.10.2009 18:58
Prodejce
Myslis porsche praha prosek ?Jestli jo tak tam sou otřesný no >:D -
"-- skrytý --" 26.10.2009 19:31
good
hoj, davam 3x10, ale verim, ze ohledne motoru a jizdnich valstnosti se jeste rozepises.
PS: dobra volba oproti golfu(ale jak v cem:))-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 26.10.2009 19:36
« Re: good
Jéééé,tak toto neuvěřitelně skvělý auto mně něco připomíná..Že by to,co je v garáži? :-O >:-[] >:D
Skutečně výborná volba.Doplň,dopiš,dofoť a máš u mě jasných 30!Pro pomalejší - 3x10 >:D-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 26.10.2009 23:00
« Re: good
TufanR - dotaz :
čím bylo foceno rocco v pohybu a exteriérové večerní foto?ty snímky jsou velmi velmi dobré!
Pokud bys chtěl co nej hodnocení (auto na to máš),doplň co ti chybí a pak pošli SZ těm co ti dali nižší známky,v opačném případě to neřeš;-)
plánuješ v budoucnu nějaký úpravy?
co ježdění na okruhu?..myslím free jízdy
btw - apropos bude svolávací akce na úchyty teleskopů kufru,páč reznou ;-\-
TufanR 27.10.2009 09:27
« Re: Re: good
Všechno je foceno Nikonem D90 18-105VR, až na jednu fotku z mobilu. Jj, chtělo by to vylepšit, v nejbližší době se do toho pustím.
No něco určitě, časem bych chtěl nějakej chiptunning a k tomu nějaký lepší brzdy..Až budu přezouvat, tak jsem chtěl nalakovat brzdiče do červený barvy.
No zatim jsem měl čest jenom na motorce, každopádně zejtra jsou volný jízdy v mostě, tak bych tam docela jel na nějaký lehčí svezení, přeci už neni takový teplo :-)
-
-
-
-
-
Rysguf. 26.10.2009 19:45
Pockat, pockat....
teda ja sa venujem autam viac ako priatelke, ale nejako mi uslo ze Rocco preslo interierovym faceliftom v podobe noveho volantu ale hlavne vymenou budikov z noveho Golfu. Mojito a Fefe maju ine budiky a palubny PC ako tuna... kedy nastal tento facelift?-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 26.10.2009 19:55
« Re: Pockat, pockat....
Rysguf - mám pocit,že cca od 2/2009 se tam dává volant z Golfu ;-)-
Thomasino 26.10.2009 22:05
« Re: Re: Pockat, pockat....
Pěkný auto a nějaká známá zelená! :-) A ten volant je dost povědomej!! >:D Dnes jsem si po necelých dvou měsících vyzvedl nový Golf VI GTI se stejným volantem. Je opravdu zajímavý, jen bych uvítal tu opačnou perforaci. Rocco se mi také celkem líbí, ale kvůli zadním sedadlům, které jsou z mého pohledu jen "nouzovky", jsem volil GTI v 5-ti dvířku :-) Také kvůli novějšímu motoru a XDS... Občas vozím vzadu svoje rodiče nebo rodiče přítulkyně a nohy v Roccu musíš mít trochu vyosené do boku, což na delší cesty není moc příjemné a bolí z toho záda. Ale jako auto pro dva je to moooc povedené autíčko a hezky nízké...-
TufanR 26.10.2009 22:35
« Re: Re: Re: Pockat, pockat....
Jo ta zelená je libová :-) Tak to gratulace ke GTI. No jak se to vezme, je fakt že převážně jezdím sám nebo ve dvou. Je fakt, že aby člověk měl pohodlí tak musí mít tak do 180cm:) Zatim si mi vzadu nikdo nestězoval, ale nový GTI se moc povedlo :-) Zeptám se doplácel si tu nehoráznou pálku za ty dveře?-
Thomasino 26.10.2009 22:43
« Re: Re: Re: Re: Pockat, pockat....
Bohužel doplácel těch děsivých 25T, stejně jako 21T za DCC a 14T za zimní paket s vyhřívanými sedadly. Ale už jsem odmítl dávat nekřesťanských 33T za Xenony (nebo kolik přesně) a 17T za 18-ky. Ty se dají kdyžtak dokoupit za 2 roky, ale zatím nevím jestli to bude nutné. Uvidíme časem až si zvyknu...
Tak si šíro hezky užívej! :-)-
TufanR 27.10.2009 09:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Pockat, pockat....
ouuu..za ty dveře je to fakt strašný, na obyč golfa jsou, respektivě byli v nějakým balíčku cca za 5t. Já zase nemám ten zimní paket, jelikož mi auto stojí v teplá garáži tak mi to přišlo zbytečný...Každopádně ty denvery GTI fakt slušej, kamarád je má na 5 GTI a nádhera ;-)-
white label 27.10.2009 09:52
« Re: Pockat, pockat....
TufanR-
Myslíš ty 17" Denvery, nebo 18" Detroity. Ty dva názvy si lidi dost pletou, ale většinou lidi zaujmou (na pohled) právě spíš ty "atraktivnější" Detroity?-
-
white label 27.10.2009 10:55
« Re: Pockat, pockat....
TufanR-
Jasně, v poho... to leskle černé lakování Detroitů má ale GTI6, GTI5 (tvého kámoše) by tam mělo mít lakování šedou metalízou, pokud teda nemá Detroity z GTI6...-
TufanR 27.10.2009 11:37
« Re: Re: Pockat, pockat....
tak si mě zase dostal >:D Koukal jsem na fotky a máš pravdu. Ale bude to asi tím, že jsem si hrál s fotkama a strčil jsem ve fhotoshopu repliky Detroitů na Rocco. Tak jsem měl za to, že májí černé lakování ;-) btw. to jsem vůbec netušil, že u GTI5 a GTI6 je v těch kolech rozdíl v laku. Alespon novej poznatek :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
white label 27.10.2009 09:43
« Re: Pockat, pockat....
Rysguf-
"Bílé" podsvětlení budíků má i rocco s volantem z GTI5, mimo displejů klimy, které jsou ovšem modře podsvíceny (nelogicky) i teď, navíc palub. počítač měl písmo červené, teď bílé viz. G5/G6.
Tady je hlavní změna v rozložení přístrojového panelu...
Osobně se mi více líbily čtyři "samostatné budíky", než toto "úspornější" řešení "4 ve 2".
-
-
-
-
white label 26.10.2009 22:20
roccomotiva...
Gratuluju k výborné volbě vozu... :yes:
Měl bych, s dovolením, jen dva dotazy:
1) Ty 18" Interlagos jsou ve štříbrném provedení, nebo v tom (podstatně dražším) kovově lesklém? Podle fotek totiž vypadají tak něco "mezi" oběma provedeními..., nejde to na nich úplně jistě poznat...
2) Proč jsi dal přednost 1,4TSI(160PS) před 2,0TSI(211PS)?-
-
white label 26.10.2009 23:44
« Re: roccomotiva...
TufanR-
Předražené (relativně) určitě jsou, ale že budou nějak výrazně méně praktické si nemyslím, mají totiž tzv. "superhladký" povrch, takže na nich "špína" tolik neulpívá a jde lépé "dolů", možná je to i jeden z důvodů té jejich nepoměrně vysoké ceny...
Ale dík za odpověď...
-
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 27.10.2009 10:32
« Re: roccomotiva...
TufanR - to je pro mě celkem novinka těch 211 kobyl,já myslel,že má stále 200.Nějak brzo to ,,čiply,,.
Co se týče brzd,tak jsem o nich přemýšlel (i když brzdí dobře - není to těžký auto),honí se mi hlavou trošičku zvuk a zlepšení pružnýho zrychlení.
Jak se ti líbí předek Rka?-
TufanR 27.10.2009 11:41
« Re: Re: roccomotiva...
no pro mě právě taky. Podle mě to udělali s nástupem RoccaR.
Já si na tyhle brzdy nestěžuju, jsou super, dobře se dávkujou, ale jestli budu navyšovat výkon, tak by se to docela hodilo ;-)
Předek Rka? Krásnej, Ten ledkovej pás pro denní svícení ;-) Hlavně se mi líbí ten difuzor. Docela bych se v něm chtěl project, zatím jsem měl čest na živo jen na autosalonu :-)
-
-
-
-
Thomasino 27.10.2009 11:18
ESP OFF = podvod
Jen taková malá připomínka, máš tam v recenzi že jde vypnout ESP. Není to bohužel pravda, jen se to tak tváří. Vypne se kontrola trakce a posune zásah ESP, ale stále je tam sviňa schovaná a už při menší smyku zasáhne :-( Takže třeba na okruhu s tím nebudu asi žádná zábava... Bohužel jsem na tom stejně... Mimochodem to máš popsané i v návodu ;-) -
"-- skrytý --" 27.10.2009 18:35
Skladovka nebo do výroby ?
Píšeš: ... "k jinemu prodejci, kde jsem uviděl tohodle krasavce v krásné zelené" a "nakonec 20 týdnů umorného čekání" -
Xylo 27.10.2009 18:52
Paráda
Moc hezké auto. Podle lokace fotek ho snad někdy uvidím v okolí Brandýsa i naživo ;-) -
Ajin(MoDo Team) 28.10.2009 20:13
Tak jak sis zajezdil?
Viděli jsme tě dneska v Mostě, všechny fotky mám s tebou mázlý jak si letěl ;-) -
-
Hanss (MoDo Team) 29.10.2009 11:16
« Re: Tak čas 2.13? To jsi byl o 3 s rychlejší
tak oba časy jsou z říše snů......
jak 2:16 pro 316i - to je poklona panu řidiči OSovi, tak i 2:13 pro Scirocco - je vidět, že v oblasti podvozku zas hodně postoupili, s tim výkonem zajet takovej čas je hooodně dobrý !! - uteklo to včera tak rychle, že jsme Tě ani nestihli zajít pozdravit, tak snad příště nebo někde tady - skorosousede ze S.B./B.n.L. :-) Zdravim-
Ondřej Šámal 29.10.2009 11:25
« Re: Re: Tak čas 2.13? To jsi byl o 3 s rychlejší
Tak vzhledem k tomu, že 316i Compact má nějakých 105 koní, je to výsledek naprosto ohromující :yes: -
TufanR 29.10.2009 15:25
« Re: Re: Tak čas 2.13? To jsi byl o 3 s rychlejší
hehe, tak tvojí audinky jsem si nevšiml, ale Baworska 316 jo, stál kousek zamnou před první rozjíždkou :-) Nemůžu srovnávat, v Mostě na okruhu jsem byl poprvé, vlastně uplně poprvé s autem na okruhu. Taky zdravim skorosousede z HP? :-)
-
-
Ajin(MoDo Team) 29.10.2009 12:00
« Re: Tak čas 2.13? To jsi byl o 3 s rychlejší
To mě zase překvapila spotřeba, já měl se svojí smykovkou 23,9. Takže je vidět, že 1.4 fakt nežere moc :yes:
-
-
"-- skrytý --" 30.10.2009 14:50
Gratuluji
Toho pána znám ale auto není jeho. Hold si někdo musí vylepšit image.Autíčko je to hezký jenom škoda , že ho dostal tak akorát půjčený od rodičů.Ale jinak se hoch vytahovat umí !!!Tak mu přeji hodně nových rekordů >:D-
TufanR 30.10.2009 22:26
« Re: Gratuluji
Je pravda, že není moje, jako všechny ostatní auta. Beru to jako firemní auto což většinou nebývá provozovatele, ale majitele. Jakožto provozovatel tohodle vozidla jsem si založit tento profil. Dokonce jsem někde v diskuzi nahoře zmiňoval, že je auto firemní. :-) "služebák" v uvozovkách. Navíc Mojito má pravdu, moch se se zmínit, ale hodnotí se tady auto
-
"-- skrytý --" 31.10.2009 16:26
blow off
zdravím.. Já chtěl být více cuore sportivo a pořídíl jsem Alfu Mito se 155 konovým benzinem.Musel jsem tam trochu poupravit podvozek/ -30mm Eibach/,mám tam elektriku Novitec a taky ten otevřený KN kit,navyšující výkon na 190 PS ..Zajímaly mne zkušenosti a postřehy ,tak jsem byl tady taky registrován,ale pak jsem to dal pry,protože to byli většinou fakt "chytráci".. >:D Jsem ale registrován v italském Alfa Romeo MiTo klubu [odkaz] a tam má hodně majitelů přeplnované 1,4 TB instalován Pop Off ventil .Neuvažuješ o tom?Já mám celkem dilema..-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.11.2009 21:50
« Re: blow off
tufanR - do toho blow off bych rozhodně nešel,zní to totiž k pláči,spíš je to teda parodie na zvuk :no: (mrkni na pár odkazů na youtube).To spíš nový svody atp.
paulart23 - KN kitem rozhodně výkon nezvýšíš,to ani nepoznáš rozdíl ;-)-
"-- skrytý --" 01.11.2009 23:24
« Re: blow off
U blow off,mi vůbec nejde o žádný zvukový projev,ale o optimalizaci a šetrnost chodu turbodmychadla..Slouží to k odpouštění nadměrného tlaku...A že si tam dá nějaká trubka trumoetu,je jeho věc.. >:D-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.11.2009 00:11
« Re: blow off
paulart23 - má myslel,že auto z fabriky má optimalizaci a šetrnost turba nějak vyřešenou...no asi na to zapomněli >:-[]
O KN kitu jsem přemýšlel a z několika,snad nezávislých,zdrojů mi bylo sděleno,že je to takový ,,šidítko,,které zlepší (jen velmi mírně)zvuk,čemuž se věřit dá a u auta nad 150 koní to řidič při jízdě nezaznamená,spíš je takový prý ,,placebo,,..ostřejší reakce pedálu - nevím neptal jsem se.
Přečetl jsem si po sobě níže uvedený text a nikde jsem tam nepsal,že vše vím(reakce na neználka),takže to beru jako tvůj výstřel do tmy :-!
btw : pokud se ti výrazně nezlepší pružnost při řazení,je jedno jestli máš 180 nebo 200 koní,jen na okraj (0-100 se většinou ani nezmění,maximálka jen o pár km),v poslední době to docela dost řeším,takže trochu vím o čem píšu
-
"-- skrytý --" 02.11.2009 08:51
« Re: blow off
Mojito - taky jsem zamýšlel nad tím proč by to tam nedávali rovnou..Na druhou stranu,mají to všechna ta WRC,IRC, co pracují s velkým tlakem turba... No,tak asi tam až takový tlak nemáme.. :-)
Otevřené sání obecně.. u sériových aut se třeba nedává i pro to,protože si automobilky nerisknou,že by se o to zhýčkaný zákazník/ zvyklý už pomalu na 50tis.intervaly :-) /náležitě staral..Taky netuší v jakém prostředí s tím bude jezdit..Musí se to co 20 tis.vyprat,znovu naimpregnovat a že to nemá rádo prašné prostředí je jasný..Takže sériovým sáním raději motor malinko přidusí a mají s remcavými zákazníky klid.Taky by se asi všem nezamloval ten zvukový projev,připomínající hladovou Cobru ve schránce spolujezdce.. >:-[] :-) Je ale pravdou,že něčí představa, že tam hučí více směsi vzduchu s benzínem je nesmysl..Na té reakci,je to ale vážně znát..A nevím čím to, jestli KN nebo tím Novitecem, u mne i na o litr nižší spotřebě.. :-) Asi to ale obecně fakt takový zázrak nebude,třeba u závodního Ferrari 430 GT používáme jen KN sportovní vložky do orig.airboxů,ale je to zas atmosféra,že.
:-) Ten všeználek patřil tvé kategorické negativní reakci na otevřené sání..-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.11.2009 09:33
« Re: blow off
paulart23- jelikož jsem tam dal KN filtr hned v showroomu nemůžu posoudit spotřebu,ale je fakt,že je to dobrá investice,která se brzo vrátí (nemusí se kupovat ty papíráky)a navíc si myslím,že se motoru líp ,,dýchá,,.
O otevřeným sání jsem přemýšlel,ale PRÝ bych už žádný rozdíl nepoznal,nezkoušel jsem to,zkrátka jsem se na to vykašlal (navíc to musá být co nejlíp ,,odstíněný,,od motoru kvůli teplu.
To,o čem diskutujeme,jsem dřív ,,řešil,,.snad mi nedáš ,,brouka do hlavy,,abych o tom začal ZASE uvažovat 8-s ;-)-
"-- skrytý --" 02.11.2009 09:55
« Re: blow off
Mojito-koukám,že jsme stejní "pacienti" >:D ..Já tam teda dal původně ten KN filtr do airboxu až večer doma... :-)ehmm,a sundal tlumíci vložku zpod kapoty.. Pak jsem ale mluvil s pár zasvěcenými,vč.technika od KN na závodech a všichni mi ten otevřený kit na turbomotor,víc než doporučili.Kladli mi ale na srdce tu údržbu..A jak říkáš-odstínění,zejména od tepla turba..je k tomu ještě přiveden i vzduch z venčí vozu/součást kitu/ No tom mým odkazu odkazu je to vidno..[odkaz] Mám ted ještě trochu víc odstíněno i to turbo..-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.11.2009 10:44
« Re: blow off
paulart23 - ..to je i možný :-) .Asi byl na mě dobrej pohled když jsem si šel pro auto s filtrem pod paží >:-[].
Dík za odkaz (na MITO docela dost ,,ulítávám,,),škoda že se na té fotce nemůžu zorientovat jak to tam máš odstíněný - nemáš jinou?
Filtr jsem chtěl čistit už po 5000 km,ale nebylo tam vůbec co odstraňovat >:D ..jen by mě zajímalo,zda je ten ,,olejíček,, tak hrozně důležitej.
Jaký uváděli výhody ti zasvěcení na KN?
btw:na tyto ,,pacienty,,zatím nejsou žádné metodické postupy,takže máme asi smůlu 8-s >:-[]-
"-- skrytý --" 02.11.2009 11:55
« Re: blow off
Mojito-udělám jiné foto,odtioval jsm ted dodatečně ještě víc turbo.Použil jsem to tuningářské hliníkové pletivo obalené oboustranně alobalem ;-)
Jj,ten olejíček na impregnaci i ta emulze pro praní jsou pro motor fakt smrtelně důležité..Záleží prej hlavně na sytosti barvy toho filtru..Normálně je bílý..,takže čím je to vybledlejší..
Výhody už jsem zmiňoval-ostřejší reakce,mírný nárust výkonu,větší "plíce" motoru,zvuk-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.11.2009 12:03
« Re: Re: blow off
paulart - hliníkové pletivo,tak to sice neznám,ale asi by nebyl problém to sehnat.Dík že mě pošleš jinou fotku :yes:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 01.11.2009 23:21
« Re: blow off
Nádstavbou řídící jednotky-Novitec :[odkaz]
A k tomu KN kitu,výrobce udává nárust u tohto modelu8 PS..
Já mám aktuálně na brzdě naměřeno 190 PS a kroutící moment 260Nm/série 230Nm/.Novitec udává nárust na 186 PS/série 155PS/,takže milý všeználku Mojito,nárust tam asi bude i u toho KN ;-) Nehledě na příjemný zvukový projev a ostřejší reakci pedálu.-
TufanR 03.11.2009 10:07
« Re: Re: blow off
Zajímavý :-) Já tam mám akorát ten kit, jak je to s výkonem, nvm, dával jsem ho tam asi v 300km...U toho blow off vůbec nevím kam bych to umístil. Já tam mám přeci jen Kompresor+Turbo...Bud to bude seplý pořád nebo vůbec, fakt nvm... Našel jsem teda tohle, ale opravdu nvm.. [odkaz]-
"-- skrytý --" 03.11.2009 14:40
« Re: blow off
..taky v tom mám otazníky..Zajímala by mne spíš něčí praktická zkušenost na daném typu auta s tímto blow off.Na nějaké zvukové "efekty" kašlu,ale kdyby to eliminovalo ten turbo efekt,který se mi po těch úpravách /Novitec+KN/ s vyšším výkonem samozřejmě zvětšil..-
_MT_ 09.09.2010 00:36
« Re: Re: blow off
Blow off se použivá čistě k ochraně motoru. Důvod, proč motory pro běžný provoz nemají blow off, je malý kompresní poměr - jeho zmenšením se zlepšuje odezva turba, tedy se zmenšuje tzv. "turbo díra" - což si zákazník žádá.
Když máte velký kompresní poměr, pak máte dlouhou prodlevu před roztočením turba, ale i před jeho zastavením. To je nebezpečné třeba při řazení, kdy turbo po puštění plynu pořád pumpuje pod tlakem vduch. V tu chvíli blow off upustí přebytečný tlak.
Blow offy jsou vidět dost často u tuningových aut, protože jedna z jednodušších cest, jak dostat z motoru víc výkonu, je zvětšení kompresního poměru. Stejně to platí i pro sériové sporťáky - foukaný motor s více než cca 150 koňmi na litr bude mít pravděpodobně blow off.
PS: Je to velmi laicky řečeno, kompresní poměr není jediný faktor, ale řekl bych, že je nejdůležitější.
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 05.11.2009 08:55
Zdravím kolegu :)
Zdravím tímto kolegu se Šírem, byl jsem osobně taky mrknout v Mostě a dal si jednu jízdu, škoda že jsme se nepotkali přímo na okruhu. Co se týče času, tak ten byl někde kolem 2:10 i když samozřejmě ne uplně přesný, jen podle stopek diváků. Každopádně jsem podcenil množství paliva a v posledním kole se jen tak tak doškubal do cíle, na palubním PC svítila nula na dojezd :-) Holt trošku papá, ale za tu radost to stojí :-)
-
TufanR 06.11.2009 10:04
« Re: Zdravím kolegu :)
Taky zdravím, máš ho opravdu moc hezký, ty kola na živo tomu fakt seknou ;-) Já měl podle stopek přítelkyně 2:13 :-) Tak s palivem jsem na tom byl docela dobře měl jsem 3/4 nádrže :-) Hehe, tak to se mi zatím nepovedlo, nejmenší dojedz jsem měl 15km...Určitě:)
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 26.01.2010 13:55
Foto
Moc pěkný fotky,zvlášť ta u toho lesa a u vody :yes: -
"-- skrytý --" 30.01.2010 20:05
Prahové lišty
Ahoj, sháním na šíro taky prachové lišty, poradíš kde jsi je koupil a za kolik? Díky -
tobi 02.06.2010 20:30
žižkov
Včera sem tě buďto viděl na žižkově v Táboritský, nebo máš v Praze dvojníka. Teda, nevím jak vypadáš, ale tvoje auto poznám a vypadá vážně super. -
Ruffi 17.09.2010 11:46
LED
Zdravim. Pretoze za chvilu pribudne do nasej garaze podobne rocco tak sa chcem opytat ci je velmi narocne vymenit zlte halogenky v dennych svetlach za LED ziarovky,pretoze by to bola prva vec ktoru by som vymenil.Ci je treba vymontovat cely svetlomet a pod..:) vdaka za odoved -
Herbi TSI 06.09.2011 12:43
Krasavec
Zdravím,
nádhernný kousek!:-) Skvělý motor, velmi pěkné elektrony a barva prostě the best!!...
Pro mé jízdy dokonce lepší volba než GOLF VI, ale nemohl jsem ztrávit tu palubní desku a taky všude psali o hlučných bezrámových dveřích... Je taky podstatně dražší a já jsem za své peníze chtěl být maximálně spokojený.Taky se chystám ještě dokoupit efektní prahové lišty, ale jak píšeš, ta cena:-( Golf-3000 Kč!¨Chtěl bych poradit. Už delší dobu uvažuji o montáži lepšího "dýchání". Nepusobí ti tenhle doplněk nějaké problémy?? A co záruka? Budu rád za každý postřeh.
Děkuji s přáním hodně skvělých kilometrů :-)-
-
TufanR 05.10.2011 12:07
« Re: Re: Krasavec
Ahoj, co se týče hluku od dveří, tak to není zase tak hrozné. Citelné je to až tak od 180+. Spíše ten hluk způsobují zrcátka, ale, že by se člověk musel přeřvávat nebo tak něco, tak to určitě ne.
Jo ty lišty, mám pocit, že to bylo ke 4t. Mám tam tu KN sadu a nemám s tím žádný problém, auto má podstatně lepší zvuk a pocitově jede svižněji a lépe za plynem. A co se týče záruky, tak v servise nic neříkali. A co se týče blow off ventilu, tak ten jsem pustil z hlavy.
-
-
-
"-- skrytý --" 10.11.2011 11:15
interiér
Ahoj, zeptám se. Jak je možné že máš staré ovladače topení a nový volant? To je tak originíl, nebo je volant měněný? -
Trošku se v recenzi rozepiš o autu (degign,jízdní vlastnosti apod.)+ nějaké foto interiéru (některé fotky máš kompozičně dost dobrý :yes: ) a máš u mě samozřejmě 3 x 10 ;-).
btw : o ceně prahové lišty mi ani nevykládej 8-s