Mojito - taky jsem zamýšlel nad tím proč by to tam nedávali rovnou..Na druhou stranu,mají to všechna ta WRC,IRC, co pracují s velkým tlakem turba... No,tak asi tam až takový tlak nemáme.. :-)
Otevřené sání obecně.. u sériových aut se třeba nedává i pro to,protože si automobilky nerisknou,že by se o to zhýčkaný zákazník/ zvyklý už pomalu na 50tis.intervaly :-) /náležitě staral..Taky netuší v jakém prostředí s tím bude jezdit..Musí se to co 20 tis.vyprat,znovu naimpregnovat a že to nemá rádo prašné prostředí je jasný..Takže sériovým sáním raději motor malinko přidusí a mají s remcavými zákazníky klid.Taky by se asi všem nezamloval ten zvukový projev,připomínající hladovou Cobru ve schránce spolujezdce.. >:-[] :-) Je ale pravdou,že něčí představa, že tam hučí více směsi vzduchu s benzínem je nesmysl..Na té reakci,je to ale vážně znát..A nevím čím to, jestli KN nebo tím Novitecem, u mne i na o litr nižší spotřebě.. :-) Asi to ale obecně fakt takový zázrak nebude,třeba u závodního Ferrari 430 GT používáme jen KN sportovní vložky do orig.airboxů,ale je to zas atmosféra,že.
:-) Ten všeználek patřil tvé kategorické negativní reakci na otevřené sání..