Diskuse

Subaru Levorg (2018)

24.4.2019

Toto nebude recenze plná fotek a nadšených komentářů. Chci zde, pokud to bude v mých silách, objektivně zhodnotit všechny možné vlastnosti jinak dobrého…

 

Subaru Levorg (Tomogo)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto prosetup-sk

    prosetup.sk 01.05.19  18:07

    « Re: Re: Podvozek

    Komfort podvozka ide zmeniť preladením tlakov (sériové nastavenie búcha a je nedotáčavé. Podobne ako sériová geometria). Možem Vám poslať vhodnejšie hodnoty. (..ladil som takto už 2 Levorgy a 1 WRX) Výrazne, najme dynamike a CVT, tiež pomôže pedal tuning a vhodnejšie oleje. V sumáre je rozdiel ozaj citeľný. Zlepší sa tiež spotreba. Ladenie podvozkov/jazdných vlastností je moje hobby, rád pomôžem ak bude záujem.
  • 00 Reagovat !

    foto St-

    St. 27.04.19  12:06

    « MirrorLink

    jsem nerozchodil, chce to snad jen některé starší modely (snad HTC, Samsung). Android Auto podle mě nepůjde (auto není certifikované). Ale zatím se mi nepodařilo v Čechách stáhnout aplikaci. Řeším to mobilem, který mám jen pro auto. Hlasové ovládání (Siri u Applu) jde, ale je to tak vždy napotřetí, má angličtina asi není dostatečná pro toto auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 27.04.19  11:49

    « Re: Mé zkušenosti;

    Tak víceméně potvrzuješ mé připomínky. U toho CVT to bude asi nějaká závada. Bohužel se k tomu servis postavil, tak jak se postavil - neřešíme. Ta spotřeba mi ukazuje trochu míň na počítači, než ve skutečnosti tankuju. Jinak bych CVT opravdu bral jinak naladěné, "I" režim je nastaven až příliš na spotřebu. Možná by tam mohly být režimy tři, Eko (dnešní Inteligence), Inteligence (někde mezi) a Sport.
  • 00 Reagovat !

    foto St-

    St. 27.04.19  11:23

    « Mé zkušenosti;

    mám MY 2017, tedy starší. Jsem s autem stále spokojený, o nedostatcích jsem věděl. U Levorga je trochu problém, že každý modelový rok je naladěn jinak, podle mě byl lepší MY 2016. Můj už je měkčí, opravdu se to špatně vysvětluje, ale nejlepší je Levorg na hladké silnice, miluje zatáčky. Na drobných nerovnostech drncá, na větších se zhoupne, někdy až moc (na doraz tlumičů a to je pak rána). V Austrálii je výměna tlumičů a per jedna z nejčastějších úprav. Sám jsem koukal po Bilsteinech, ale bojím se přílišné tvrdosti - dávají se do 2.0, Sport či STi. CVT musí člověk pochopit, po zahřátí motoru je to boží převodovka, nikdy mi neškubla. Přednastavené stupně se projeví po sešlápnutí plynu více jak 30%. Režim Inteligent je na spotřebu, pro předjíždění přepínám do “S”, Sport. Infotainment je tragický, stejně jako reprodukce hudby. Ale to se dá řešit dodatečnou montáží. Pro mě je důležité, že to auto má charakter, je bytelné a bezpečné. Eye Sight je skvělý. Spotřebu mám přesně 7,2. Některé cesty i 5,4, jindy i přes 8.
  • « 00 Reagovat !

    foto cajoch

    cajoch 26.04.19  09:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mirrorlink

    Ano jsem z Prahy a rád přispěju k vyřešení záhady..:-), bude li to možné.
  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 25.04.19  13:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Mirrorlink

    Tak to bych se docela rád potkal, jsi z Prahy, nebo kolem? Možná může být i problém s tím, že mám rádio bez navigace.
  • « 00 Reagovat !

    foto cajoch

    cajoch 25.04.19  13:39

    « Re: Re: Re: Re: Mirrorlink

    Outback MY 2018, ve zcela originálním stavu koupené nové, mám ho měsíc...Řekl bych že ty palubní systémy jsou stejné....a Android auto chodí v Subaru dle mého vzorově....být tebou, zkusil bych Android auto ve Tvém Levorgu s jiným telefonem, kde je AA nainstalováno....ostatně, kvalitní integrace AA do palubního systému byla u mě jedna z hlavních podmínek při výběru....nic jiného nepoužívám, přestože můj Outback má i tovární navigaci...ale jsem líný vyťukávat adresy, ovládat to hlasem je o tolik pohodlnější...

  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 25.04.19  12:49

    « Re: Re: Re: Mirrorlink

    Android Auto jsem zkusil taky a nic. Starlink je pár nepoužitelných aplikací, které sice +/- fungují ale nepomůžou se zrcadlením obrazovky. Navíc jejich úroveň je silně podprůměrná.
    Jakou máš modelovou řadu? A máš skutečně originální autorádio?
  • « 00 Reagovat !

    foto cajoch

    cajoch 25.04.19  12:42

    « Re: Re: Mirrorlink

    Zkus Android auto, mirrolink je staré řešení, které vymírá....krom toho by mobil měl jít připojit k autu také přes Subaru Starlink...
  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 25.04.19  12:12

    « Re: Mirrorlink

    Vše mám nainstalováno, mobil mi ukáže, že je připojen k autu pomocí Mirrorlink, ale na rádiu je Mirrorlink stále zašeděn.
  • 00 Reagovat !

    foto cajoch

    cajoch 25.04.19  11:37

    « Mirrorlink

    Řešil jsem podobný nákup jako ty a zkončil jsem u Outbacka.....víc místa, měkčí pohodlnější podvozek a světlá výška - obrubníky no problem, přes asfaltový zpomalovací práh to auto umí jet 50+..:-)...Nevím jak mirrorlink, ale Android aut i Apple car play fungují u mě bezchybně.....pokud máš android, najdi si stránku apk mirror a nainstaluj apku Android auto. Telefon musí být spárovaný s autem přes BT a připojen kabelem k datovému USB .....s Android auto je to tak že oficiálně nefunguje v ČR a nenajdeš ho tedy na českém Google Play. Po stáhnutí ale funguje bezchybně (tedy v mém Subaru , ale stejně tak chodil i v mé předchozí i40..).
  • « 00 Reagovat !

    foto Fejkowy

    Fejkowy 24.04.19  20:44

    « Re: Re: Podvozek

    Podvozek je asi tuhý, ale ne prkenný. Což tak u subaru bývá, že bys z toho podvozku měl cítit jistotu, ale ne prkennost.
  • 00 Reagovat !

    foto Fejkowy

    Fejkowy 24.04.19  20:42

    « Proč Levorg?

    Zdar, na to, že sis to auto koupil/vybral mi přijde, že ho hodnotíš až moc kriticky. Tos ho vyfasoval jako služebák? Nebo sis to auto před koupí ani nebyl projet?
    Zajímalo by mně, proč sis koupil právě Levorga a jaká jiná auto jsi uvažoval. Nechce se mi věřit, že bys nenašel auto, na kterém bys tolik negativ neviděl.
    A další věc - měls auto, které mělo 260 koní a teď máš 170. To je o 90 koní míň. A Ty to srovnáváš a píšeš, že to moc nejede... >:D Nesrovnávej prosím auta, která jsou úplně jiné - motor (přidušený emisními limity), výkon, převodovka, pohon AWD vs. předokolka atd. >:D
    Podle mně máš skvělé auto. Ale přiznávám, že mám jen krátkou zkušenost s Levorgem. Po delším užívání bych určitě taky našel nějaká negativa. Ale tolik?? To si myslím, že bych vybral auto s méně negativy...
    PS: radím starat se o ten Lineartronic co nejlépe...
    Gratuluju k autu a přeju mnoho štastných kilometrů!! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 24.04.19  15:39

    « Re: Podvozek

    No ono se to blbě popisuje. Podvozek je tvrdý, hezky tě natřásá. Ale když přejedeš nějakou díru, nemáš pocit, že se auto rozpadne a ty přijdeš o kostrč. Dokonce i kolegové v práci mi říkaly, že jim přijde, že velké nerovnosti zvládá skvěle, ale na malých moc skáče, přitom v zatáčkách neodskakuje.
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 24.04.19  15:16

    « Podvozek

    Tak jak to s tím podvozkem vlastně je? žehlí dobře české silnice nebo je přehnaně tvrdý?

    V kladech píšeš : Podvozek skvěle žehlí české silnice a není zde ten pocit, jako třeba z Passatu CC, že jste na díře ztratili kolo. Příčné nerovnosti autu také nedělají žádné problémy.
    V záporech píšeš: Auto je opravdu hodně tvrdé, nedá se nic dělat, ale zábava prostě něco stojí a zde to je na úkor jízního komfortu. Naštěstí to není až taková hrůza a pokud máte rádi tvrdší podvozek, nebudete mít s jízdou problém. Pokud jste ale zvyklí na pohodlí houpavých francouzů, raději se tomuto autu vyhněte.
  • « 01 Reagovat !

    foto kovv

    kovv 10.06.19  11:38

    « Re: Re: Re: Re: Asi jste nepochopil auto

    Nevím jestli máte systém S&S podle tlaku brzdy, ale ve všech autech které to měly, tak to bylo intuitivní a pokud nejste úplné dřevo, tak se to pak ovládá i intuitivně.
    S tou zvěří je to složité, každopádně jsem viděl statistiky a 80% nehod se zvěří v noci bylo se zapnutými dálkovými světly. Navíc se běžně doporučuje (i pojišťovny ve svých manuálech), když zjistíte zvěř u cesty, tak máte vypnout dalková světla.
    V sedačce jsou senzory a to jak na váhu, tak taky na rozložení váhy. Když dáte sedačku s 25 kilovým dítětem či podsedák, tak je airbag zapnutý, když dáte vajíčko či posadíte 25 kilového psa (či kufr), tak se airbag vypne. Prostě to pozná. Kdysi jsem viděl vykuchanou sedačku z amerického Fordu Fusion (ekvivalent evropského Mondeo) a byly tam tři druhy senzoru po čtyřech kusech (i v opěradle).
  • « 01 Reagovat !

    foto kovv

    kovv 09.06.19  23:17

    « Re: Re: Asi jste nepochopil auto

    Doporučil bych Vám zůstat u počítačů a nejezdit vůbec žádným autem. Napsat či vyslovit něco takového ..... Proč bych měl myslet na to jak pracovat s brzdou..... může jen člověk, který nemá za volantem dle mého co dělat. Mohu se zeptat, kolik kilometrů ročně najedete? A na kolik pokusů jste dělal řidičák? Například ty dalková světla zvěř v lese přitahují a působí na ně jako magnet. Žádné auto, které je dneska ve výrobě, nemá Laneasistent, který by proti vůli řidiče otočil volantem, pokud ho má pevně pod kontrolou. Může to být sice nepříjemné či otravné ale nikdy Vám to neotočí volantem.

    Jezdím a jezdil jsem daleko silnějšími auty než je Levorg, ale Vaše recenze je psána člověkem, který prakticky nerozumí autům.
  • « 01 Reagovat !

    foto kovv

    kovv 09.06.19  14:21

    « Re: Re: Re: Re: Asi jste nepochopil auto

    Věřím, že u některých aut je to jediná možnost jak ochránit baterku a motor. Já jen reagoval na tuto recenzi Levorgu, která je úplně mimo mísu a připadá mi, že recenzent ani auto vůbec nepochopil. Respektive koupil něco o čem si myslel, že bude jako koncern, který vylepšíte o 100%. Koncern není špatný, ale auta Subaru jsou o tolik odlišné, že to nejde srovnávat a musí se s nimi řidič naučit jezdit a pak teprve poznáte jejich výhody.
  • « 01 Reagovat !

    foto kovv

    kovv 09.06.19  09:52

    « Re: Re: Asi jste nepochopil auto

    Je to jednoduché ale je nutné se to naučit (pracovat s brzdovým padálem). Když zastavíte a tlačíte na brzdový pedál větší silou tak se motor vypne, když na něj tlačíte lehce, nebo se aktivuje asistent rozjezdu do kopce (zapne se ručka), tak se motor nevypne (funguje i když stojíte z kopce). Tento způsob ovládání start stop jsem zažil i ve Fabií 1.2 dsg a Nissanu X-trailu s automatem.
  • 01 Reagovat !

    foto kovv

    kovv 08.06.19  12:10

    « Asi jste nepochopil auto

    Evidentně jste nepochopil filozofii Subaru a doporučuji koupit jiné auto. Níže uvádím pár rozporů k Vaší recenzi.

    Airbag spolujezdce nejde vypnout - nemusíte ho vypínat, protože když dáte dětskou sedačku na místo spolujezdce, tak se Vám vypne automaticky sám

    Adoptivní tempomat - vzdálenost na kterou má reagovat si nastavujete sám a taky si sám nastavujete rychlost reakce pro rozjezd

    Výhled přes středové zrcátko - nevadí Eyesight ale nízko položeny posedu řidiče vůči celé délce auta tzn. řidič sedí nízko a teprve v půlce auta. A co Vám brání zastavit o metr dále od semaforu

    Funkce Start/stop - nemusíte stále vypínat a zapínat, protože když se naučíte pracovat s brzdovým pedálem, tak si sám tlakem určite zda se motor vypne či nevypne

    Ruční brzdu nemusíte povolovat - při rozjezdu se sama povolí, jen se musíte naučit pracovat s plynem

    Dalková světla se v automatickém režimu utlumí vždy jak klesne rychlost po 60 kmh a není to nic nesmyslného, protože při tak nízké rychlosti lze předpokládat, že jedete městem či zatáčkovitým terénem a tam automatické přepínaní není nikdy optimalní (oslníte řidiče, který je za rohem).

    Pokud držíte volant, tak jak se má (pevně resp. oběma rukama) tak Vám line asistent nikdy neotočí sám auto, jen zavibruje volant a je drobné ťuknutí.

    To, že Vám systém špatně komunikuje s telefonem je telefonem. Samsungy mají obecně špatnou pověst v rámci komunikace s auty. Mně Samsung S9 a S10 občas blbě komunikuje jak se Subaru, tak i se Škodou a Oplem. Za to Sony od manželky jede všude bez problémů.

    Háčky v kufru jsou dělané na originál síťový program Subaru, potom nic nepadá a jejich velikost nevadí.

    K Vašim výčtům negativa k CVT se nemá cenu vyjadřovat, protože jste očividně nepochopil jeho fungování. Jen k těm zatáčkám, kdy si stěžujete že se po výjezdu neochotně sune vpřed, tak by jste měl vědět, že se Subaru se zatáčka projíždí pod plynem, tak aby při výjezdu byly otáčky tak aby mělo větší akceleraci tzn. něco kolem 3 az 4 tisíc.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…