Diskuse

Subaru Outback (2004)

17.1.2010

"Vyndáte z kapsy krásný klíček a odemknete dálkovým ovládáním. Outíčko na vás přátelsky zabliká. Jako již tisíckrát před tím vás pohladí po duši…

 

Subaru Outback (Subaru4ever)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.05.10  14:36

    « Re: Re: Re: Japonec???

    Dane co opravovali v tom servise,že ti to vrátili se spotřebou 19l/100? To by mě teda pěkne nas.ralo kdybych věděl,že mi někdo takhle lítal s autem...všichni víme, jak se chováme k autu,které není naše a nikdo nás nevidí co s ním děláme, firemní auta by mohla vyprávět ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Dan0044

    Dan0044 17.05.10  13:45

    « Re: Re: Japonec???

    jako jo, máš pravdu :-) má 4G63 z Eva VIII. a je to fakt dobrej motor...

    Zadarmo to rozhodně nejezdí, osobně bych uvítal o něco nižší spotřebu.. Ale zase je pravda, že na tu psanou kombinovanou 10 litrů se dá dostat, naopak bych řekl, že se to na těch 10 litrech drží skoro pořád...

    Mimoměsto to jezdí spíš za 8.5 - 9, píšou 8 litrů... Ve městě naopak jezdíme za 12, než za psaných 14 litrů. Hodně záleží na řidiči... Naposledy když to měli v servisu tak nám to vrátili s průměrnou 19 litrů >:D to si to ale bere jenom když to člověk vytočí na těch 6000 otáček. Ještě to chce najít, kde to žere nejméně, zatím nevím...
  • « 00 Reagovat !

    foto Subaru4ever

    Subaru4ever 16.05.10  14:43

    « Re: Japonec???

    Já říkám "Outlander Evo" i tomu starému. Má přeci 2,0 s turbem z EVA, tak nevidím jediný důvod proto, proč by se mu tak nemohlo říkat ;-) :yes:

    Outback s 3,0 by žral víc - to jo - ale docela by mě zajímalo, kolik bere to vaše "evíčko" ... zadarmo jezdit určitě nebude >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Dan0044

    Dan0044 16.05.10  14:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Japonec???

    Outlander Evo bude super, to jo, ale teda bude to hrozně velký. Proto mám radši tu minulou generaci, co máme my... Mimochodem, už sem pod fotky Lancera hodil i Outlandera, můžeš se podavat :-) Recenze ještě nějakou tu chvíli nebude, než o tom budu něco psát, tak to chci pořádně projezdit :-)

    Jinak jsme teda uvažovali i o Outbacku, ale ten jsme zamítli právě kvůli spotřebě... Mimochodem, stojí stejně jako Outlander z toho samýho roku výroby.

    Ano, Mitsubishi se prodávají levně, my jsme ho tenkrát z toho důvodu koupili, taky jsme neměli ponětí, o co jde, jenže po těch 10 letech jsme si tuhle značku téměř "zamilovali" a teď už o Mitsubishi víme skoro vše >:D

    S těmi americkými benzinožrouty máš pravdu, oproti nim je tenhle motor mnohem lepší s nižší spotřebou (ovšem jenom oproti nim :-) ) ale tak je to určeno pro Ameriku no...

    Ano ano, vysoké otážky a japonské motory - to jde k sobě - ten máš se nechá vytočit na 7500 otáček a maximum má na 6000 otáčkách - to si myslim, že je hodně :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Subaru4ever

    Subaru4ever 10.05.10  18:13

    « Re: Re: Re: Zdravim kolegu

    Tak naše generace L/O je mnohonásobně hezčí, než ta aktuální :-) :yes:

    Ty nové jsou moc americké a moc komplexní krásy nepobraly :-( ... ošklivé nejsou, ale při přímém porovnání s naší Zapatinasovskou generací jsou to ošklivá káčátka.

    Ale hlavně charakterově jsou naší generaci na hony vzdáleny. Rozdíly z mého pohledu (starý/nový) - sportovní/pohodlný, krásný design/vnitřní prostornost, pro chlapa/i pro ženskou, pro řidiče/pro rodinu, pro mlaďocha/pro důchodce, minimalistická výbava/má to úplně všechno, atd atd. :-(

    Taťka ho už skoro půl roku má a spoustu věcí mu hrozně moc závidím, ale kdyby nabídl výměnu, nebral bych ;-) ... a on mi na oplátku dneska docela dost závidí toho mého "starého" >:-[] >:D , ale možná by už taky neměnil :-O (nevím - zkusím se zeptat, před čtvrtrokem ho chtěl ještě zpět >:D )
  • « 00 Reagovat !

    foto thanantos

    thanantos 10.05.10  11:39

    « Re: Re: Zdravim kolegu

    V Legacy08 je 6timěnič taky v palubovce. láduje se pěkně zepředu a čte i mp3. Na dovolenou je to paráda. člověk doma naplní a pak 14 dní neslyší nic 2x:-D. Nejsem si jistý jak měly starší outbacky audio. Poslední se kterým jsme jezdili byl z r. 2002 který měl jakožto služebák téměř plnou výbavu (a ten třílitr táhnul jako blázen) ale mám pocit že měnič neměl. A co se týče outbacků, ty nové outbacky jsou rozhodně hezčí než nové legacy, ale abych řekl pravdu, ten tvůj model mi přijde hezčí. Některé nové tvary na klasických subarech mi připadají že tam nepatří.
  • « 00 Reagovat !

    foto Subaru4ever

    Subaru4ever 10.05.10  10:33

    « Re: Zdravim kolegu

    Já tam rozhodně žádný 6ti charger bohužel nemám :-( ... mám prvotní (skoro o 4 roky starší) verzi, než ty. Nevím, jestli se u mé předfaceliftové verze dělaly 6ti měniče u vyšších výbav (tj. u 3litrů). Předpokládám, že ve tvém Legu máš ten charger v kufru, nebo ne?

    V novém Outbacku je 6timěnič v základu a je zabudován v palubce, takže žádný ládování měniče v kufru - to mému taťkovi hodně závidím >:D ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto thanantos

    thanantos 09.05.10  22:50

    « Zdravim kolegu

    Tak jsem si uvědomil že tvou recenzi jsem už četl než jsem uvedl svojí. a koukám že mám ještě rezervy. budu to muset o pár ifnormací rozšířit. Tvoje recenze je fakt vyčerpávající. Outbacka jsme dřív měli v 3-litru s automatem jako tátovo služebák. Byl to parádní stroj a občas když jezdíme na chalupu po polňačkách, říkám si jeslti jsme neměli jít od Outbacka místo do Legacy, ale projedeme a to stačí:-) je to parádní stroj. Taky bych si ho nechal líbit. Moc se mi líbí ty fotky ve sněhu. Jen mám dotaz k audiosystému . Ten v našem Subu sice už mp3 umí ale má interní měnič na 6cd. je to v Outbacku už taky? (doufám že se neptám na něco co jsem přehlédl..) (závidím ti tu redukci.. v tom krpálu co máme u chalupy by se hodila když táhnu za Subem vozejk:-D ...a to že ti závidím STi snad ani říkat nemusím...)
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 29.04.10  23:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Japonec???

    Ten můj 2.3L je taky žrout, ale mám ho moc rád.... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Subaru4ever

    Subaru4ever 29.04.10  23:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Japonec???

    Ale pořád to jsou japonské motory, které jak známo rády i vysoké otáčky. Mimo jiné - k velkému autu se mi líbí objemný motor >:-[] :yes:

    Jinak můj 2,5 umí fungovat tak od 1750 otáček výš, kdežto nově naladěný 2,5 jezdí bez problémů už od 1500 ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 29.04.10  22:56

    « Re: Re: Re: Re: Japonec???

    Prostě jsou to motory pro ameriku, kde prodají víc vozů, než v Evropě...
  • « 00 Reagovat !

    foto Subaru4ever

    Subaru4ever 29.04.10  22:47

    « Re: Re: Re: Japonec???

    Nové naladění této atmosférické 2,5ky v nové generaci LogoOutbacku je o 2 kW a 3 Nm silnější, ale krouťák má o 400 otáček níž !!!. I díky tomu a díky 6tikvaltu nový Outback přes nepatrně vyšší váhu a větší velikost jezdí o víc než 1 litr levněji než ten můj :-)

    Outlander Evo bude jezdit hodně parádně :yes: >:-[]

    Ohledně Mitsubishi bych se bál toho, že bude dost obyčejných neautomobilistických lidí, kteří si Mišáka koupí jen proto, že jsou v bazarech hodně levní (pokud se snad nepletu)- prostě vezmou i relativně ošklivý Lancer minulé ganerace jen kvůli ceně a něco o Mitsubishi jim bude úplně ukradené ;-\

    S tou recenzí pospěš ;-)

    PS Edit: Nebál bych se tento 2,5 litr přirovnat k americkým velkoobjemovým osmiválcům. Taky mají výrazně větší objem než 0,5l/válec a papírový výkon absolutně podprůměrný. Mají ale vysoký krouťák v nízkých otáčkách a pro provoz velmi výhodné průběhy obou veličin :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Dan0044

    Dan0044 29.04.10  21:19

    « Re: Re: Japonec???

    No tak teda nevim, ale Mitsubishi naštěstí touto taktikou nejde...

    Já taky nejsem členem (zatim) žádného klubu, i když uvažuju, že bych se někam připojil :-) Japonci jsou ve většině případů srdeční záležitosti, vlastně i ten náš novej Outlander, takže to prostě nejde nemilovat... Co se týče Mitsubishistů, tak těch falešnej zas tolik neni, většinou to vlastní takoví vlastníci, co to auto nechají v původní formě a kupují si to pro nějaký svůj důvod (např. spolehlivost), ne proto, že to vyhrává rallye. Někdy si řikám, že by byla škoda do toho auta zasahovat :-) proto těch polepenejch neni tolik, asi nejsem jedinej, kdo si to myslí.

    Dolovat každý kW nemusí, ale i tak bych očekával větší výkon :-) Nebo když se nezaměřovali na výkon, tak aspoň snížit spotřebu. Jenže to neni tvoje věc no, to prostě takhle udělali u Subaru. Jako u většího rodinnýho auta bych tu spotřebu čekal nižší. Pravda, ten náš 2.0 turbíčko si taky vezme víc (komb. 10 litrů) jenže to má aspoň výkon 150 kW - odlehčená evrop. verze :-) což o to, ty to máš asi taky docela svižný, jde to. To ten nás je zase tichej, ale sportovní geny taky dává najevo. A to dost výrazně.

    Tak za 2 - 3 roky hodlám napsat i recenzi, tak potom uvidíš :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 25.04.10  09:55

    « Re: Re: Subaru - stěhovák

    Jen ji vem, na zahrádku naložíš malou cupru a Frpík pojede s Tebou, místa bude ještě dost >:D ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Subaru4ever

    Subaru4ever 24.04.10  22:15

    « Re: Subaru - stěhovák

    Tak to ani nebudu brát zahrádku ;-) >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 24.04.10  22:14

    « Re: Re: Subaru - stěhovák

    Prosím tě, potřeboval bych přestěhovat obývací stěnu, ložnici, nějaké komody, skříně apod. Nechci brát avii, tak jsem si vzpomněl na tebe.

    Odvezeš mě to? ;-) >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Subaru4ever

    Subaru4ever 24.04.10  22:10

    « Re: Subaru - stěhovák

    Děkuji :-)
  • 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 24.04.10  22:07

    « Subaru - stěhovák

    Pěkná recenze, parádní foto a praktický stěhovák za každého počasí bez ohledu na terén :yes: :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Subaru4ever

    Subaru4ever 24.04.10  15:54

    « Re: Japonec???

    Děkuji za komentář :-)

    Ta poruchovost samozřejmě není nejmenší, ale nutno dodat, že auto zůstalo stát skutečně jen jednou (zaseklá brzda). Rozpadlou baterku nepočítám, protože to není chyba auta. V dnešní době silně spotřebního pojetí aut už jsou všechna auta poruchová a nějaké neporuchové se automobilkám nevyplatí vyrábět. Ze servisu a náhradních dílů mají obrovské zisky. Tohle Subaru bylo skoro z první evropské várky, takže spadá do doby výroby, kdy ještě není kvalita na 100% úrovni.

    Vyloženě fanatický fanoušek Subaru nejsem, protože nejsem v žádné Subaru komunitě. Ale tu automobilku mám neskutečně rád. Český Subaruclub je hodně velký, ale na druhou stranu existuje spousta lidí, co se nazývají Subaristy, a přitom jimi nejsou. 18tiletej vygumovanej kluk koupí v bazaru dvakrát kradenou a třikrát bouranou Imprezu 1,6l, olepí to laminátem a nálepkama z Lidlu, a pak si hraje na Solberga a pravověrného Subaristu :no: ... a takových bohužel je dost :-(

    Motor sice neoslňuje na papíře, ale je stavěný svojí robustností a tím, že z něj není násilím dolován každý kW, na velkou výdrž a schopnost permanentního zatížení. Na atmosféru je hodně silný i v nízkých otáčkách a krouťák má taky slušný. Je to dříč, ale zároveň má nepřekonalelný docela hlučný zvuk a při vytočení dává znát svoje sportovní geny.

    Ať se taky daří :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Dan0044

    Dan0044 24.04.10  15:15

    « Japonec???

    Zdar,
    pěkná recenze, pěkný auto, ale co ta poruchovost?!?! Tak to bych teda nečekal... A to je to Japonec? Zlatý Mitsubishi - teď už i druhý, nejenom to, na které tu mám recenzi. Jedna jediná porucha tam byla za 10 let.

    Jinak se mi tohle auto moc líbí, ale asi bych ho nechtěl - vyšších výkonů se dá dosáhnout i s nižší spotřebou. U tohodle objemu bych očekával víc. Anebo menší motor.

    Z recenze je cítit, že si velký fanoušek značky, což je dobře. U nás jich moc neni, tady je každej druhej škodovkář a volkslák... To je vidět, kam spějeme. Stejně to nemá smysl, tenhle patriatismus, ty peníze jdou v obou případech do Německa. Já sem taky fanda značky - sice Mitsubishi, ale tyto značky toho mají hodně společného. Přestože tvrdím, když Subaru, tak diesel, když Mitsubishi, tak benzin. Mám je rád proto, že auto najdu ráno na parkovišti, nikdo ho neukradne, že mě to vždy doveze, kam potřebuji, atd., no prostě důvodů je hodně :-)

    V tohle Subárku sem seděl, nevim, nijak extrémně mě neslnil, ale lhal bych, kdybych řek, že se mi nelíbil :-)

    Tak hodně štěstí a ať nedopadne jako moje zvýšené combi :-)

    Dan
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…