No tak teda nevim, ale Mitsubishi naštěstí touto taktikou nejde...
Já taky nejsem členem (zatim) žádného klubu, i když uvažuju, že bych se někam připojil :-) Japonci jsou ve většině případů srdeční záležitosti, vlastně i ten náš novej Outlander, takže to prostě nejde nemilovat... Co se týče Mitsubishistů, tak těch falešnej zas tolik neni, většinou to vlastní takoví vlastníci, co to auto nechají v původní formě a kupují si to pro nějaký svůj důvod (např. spolehlivost), ne proto, že to vyhrává rallye. Někdy si řikám, že by byla škoda do toho auta zasahovat :-) proto těch polepenejch neni tolik, asi nejsem jedinej, kdo si to myslí.
Dolovat každý kW nemusí, ale i tak bych očekával větší výkon :-) Nebo když se nezaměřovali na výkon, tak aspoň snížit spotřebu. Jenže to neni tvoje věc no, to prostě takhle udělali u Subaru. Jako u většího rodinnýho auta bych tu spotřebu čekal nižší. Pravda, ten náš 2.0 turbíčko si taky vezme víc (komb. 10 litrů) jenže to má aspoň výkon 150 kW - odlehčená evrop. verze :-) což o to, ty to máš asi taky docela svižný, jde to. To ten nás je zase tichej, ale sportovní geny taky dává najevo. A to dost výrazně.
Tak za 2 - 3 roky hodlám napsat i recenzi, tak potom uvidíš :-)