Nové naladění této atmosférické 2,5ky v nové generaci LogoOutbacku je o 2 kW a 3 Nm silnější, ale krouťák má o 400 otáček níž !!!. I díky tomu a díky 6tikvaltu nový Outback přes nepatrně vyšší váhu a větší velikost jezdí o víc než 1 litr levněji než ten můj :-)
Outlander Evo bude jezdit hodně parádně :yes: >:-[]
Ohledně Mitsubishi bych se bál toho, že bude dost obyčejných neautomobilistických lidí, kteří si Mišáka koupí jen proto, že jsou v bazarech hodně levní (pokud se snad nepletu)- prostě vezmou i relativně ošklivý Lancer minulé ganerace jen kvůli ceně a něco o Mitsubishi jim bude úplně ukradené ;-\
S tou recenzí pospěš ;-)
PS Edit: Nebál bych se tento 2,5 litr přirovnat k americkým velkoobjemovým osmiválcům. Taky mají výrazně větší objem než 0,5l/válec a papírový výkon absolutně podprůměrný. Mají ale vysoký krouťák v nízkých otáčkách a pro provoz velmi výhodné průběhy obou veličin :-)