Děkuji za komentář :-)
Ta poruchovost samozřejmě není nejmenší, ale nutno dodat, že auto zůstalo stát skutečně jen jednou (zaseklá brzda). Rozpadlou baterku nepočítám, protože to není chyba auta. V dnešní době silně spotřebního pojetí aut už jsou všechna auta poruchová a nějaké neporuchové se automobilkám nevyplatí vyrábět. Ze servisu a náhradních dílů mají obrovské zisky. Tohle Subaru bylo skoro z první evropské várky, takže spadá do doby výroby, kdy ještě není kvalita na 100% úrovni.
Vyloženě fanatický fanoušek Subaru nejsem, protože nejsem v žádné Subaru komunitě. Ale tu automobilku mám neskutečně rád. Český Subaruclub je hodně velký, ale na druhou stranu existuje spousta lidí, co se nazývají Subaristy, a přitom jimi nejsou. 18tiletej vygumovanej kluk koupí v bazaru dvakrát kradenou a třikrát bouranou Imprezu 1,6l, olepí to laminátem a nálepkama z Lidlu, a pak si hraje na Solberga a pravověrného Subaristu :no: ... a takových bohužel je dost :-(
Motor sice neoslňuje na papíře, ale je stavěný svojí robustností a tím, že z něj není násilím dolován každý kW, na velkou výdrž a schopnost permanentního zatížení. Na atmosféru je hodně silný i v nízkých otáčkách a krouťák má taky slušný. Je to dříč, ale zároveň má nepřekonalelný docela hlučný zvuk a při vytočení dává znát svoje sportovní geny.
Ať se taky daří :-)