Recenze

9 Majitel

BMW řada 3 335iA

0.00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3
 

Technické info

Přezdívka auta Fofrník Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:250000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 výkon [kW]: 225 kroutící moment [Nm]: 400 zrychlení 0-100 km/h [s]: 5.5 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Jetej kus v solidní výbavě, takový tunerský základ.
Sport sicny s výhřeven a dofuky, adapt. tempomat, zadní roleta, nápojáky, podsvícení tapecáků, klik apod.

Silné stránky

- celkový fun faktor,
- nenásilnost projevu motoru (prostě pravá noha přitáhne horizont),
- řízení je na poměry Bmw instantní,
- brzdy na běžné použití fungují výborně,
- automat převodovka 6q ZF to tam sype, drží kvalt v zatáčkách či z kopce při brždění, nemám potřebu ji vychovávat,
- zvuková kulisa je rovněž výborná, na to že jde o "obyč model" (sousedova M4 zní jako "prdlavka", jak to označil náš malej),
- komfortní pérování, odkládací místa.

Slabé stránky

- coupe? Takže vystupování na parkovišti mezi auty je kvůli dlouhým dveřím a nízkému sedu přeci jen trochu náročnější. Stejně tak nastupování dozadu není nic pro tchýni nebo ožratého kamaráda.
- při dálniční jízdě nad 140 mi přijde výfuk už moc hlučný (jako tón je pořád cool, ale hladina hluku je moc vysoká).
- spotřeba ve městě/couračky (jasně, kvůli tomu si to nikdo nekupuje, ale třeba N53 dokáže jezdit po Praze kolem 8,5 zatímco tady se bavíme o 12+).

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Rozdělím to na model řadu-e92 a motor-N54.

e92
- praskající rohy plastových blatníků,
- netěsnící okna (špatné seřízení, vadné těsnění),
- nefunkční podavače pásů (jednoduchá oprava),
- zarostlé topení nebo klapky/ventilátor,
- vysvícená světla.

N54
- trpí na zakorbonování (uvnitř i navenek-sací kanály),
- tekoucí olej z pod víka ventilů, vany, olej domku a všude jinde,
- pokud jde nepravidelně, vyplatí se vyměnit najednou svíčky/cívky/vstřiky/,
- turba mají oblíbený wastegate rattle zlozvyk při vyšším nájezdu,
- sériová trubka mezi IC a sáním není věčná,
- el. vodní pumpa/termostat, hadice od chladiče, nad chladičem, expanzka.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Jiří Friml, klučina z Plzně, v rámci možností férové a korektní jednání.

Něco málo vylepšit se vždy najde

- 4 píst brzdy + 2 dílné kotouče 340/30
- IC Wagner EVO
- charge pipe
- křídlo na víko kufru
- černé ledvinky, led osvětlení dveří
- Mtech prahy a zadní nárazník
- hifi repro Eton, Match DSP zesilovače, 20cm woofery, rádio Professional s BT/HF
- lehká kola R18 (Alpina Classic II nebo ATS Racelight, příp. O.Z. cokolivLegery)

 


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8

Je to Bmw, takže sice dojede prakticky vždy, ale do spolehlivosti japonců má pořád hodně daleko.

praktičnost
8

Záleží na úhlu pohledu, pro někoho nepraktické coupe pro 2 max, pro jiného se dají sklopit sedačky a naložit vánoční stromek, s trochou snahy i přespat... dítě se vzadu cítí bezpečně, nemůže vylézt, dokonce ani otevřít okno :-)

prostornost
8
jízdní vlastnosti
9

Trochu mi vadí reakce zadní nápravy při přejetí nerovnosti jedním kolem, má tendenci "pocitově" odskočit do strany (ono to nikam necestuje, ale jak je to tuhé, máte takový pocit), možná zkouknu pořádně ramena, jestli není nějaké za zenitem...

jízdní komfort
8

trochu mi tu vadí absence stahování zadních oken (prý kvůli tuhosti kastle), na předchozích coupe e36/46 to byla výborná vlastnost v létě, příjemně to odvětrávalo interiér...

provozní náklady
8
náhradní díly
8
výkon motoru
10

Výkon N54 je srovnatelný s atmosférickým motorem (při větším nájezdu je nástup turb již pozdní - tzn. cca 1500-2000, u nového se to chová opravdu jako lineární velká atmosféra, táhne hned od volnoběhu ... cca 1000-1200). Zvuk na turbo motor nemá chybu.

spotřeba
8
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
9

Sport posez, nastavení šířky sedaček, příp. bederka... lepší může být jen Komfort sitze s lámáním opěradla, odvětráváním a aktiv fcí, ty se ale do 3er nedávaly.

brzdy
8

za mě dostačující na běžné ježdění...

zavazadlový prostor
7

Tak Jardu s Oktávkou tím neohromíte, na běžný trip ve 2-3 nebo na lyže naprosto v pohodě.






Blesk.cz

Jak správně připravit steak? Rozhoduje výběr masa i doba grilování

Jak správně připravit steak? Rozhoduje výběr masa i…

Že grilování steaků je náročné? Omyl! Stačí dodržovat několik pravidel. Začíná to výběrem masa, přes marinování,…

Policisté začali vrtat před domem Paurových! Ukrývá skalka strašlivé tajemství? „Věřím, že ji zabil,“ řekla příbuzná

Policisté začali vrtat před domem Paurových! Ukrývá…

Jana Paurová je sedm let nezvěstná, zmizela ze dne na den. V jejím domě od tohoto pondělí znovu pracují…

 

iSport.cz

Tenisová hvězda v Praze. Wawrinku přivedlo i spojení s Plíškovou

Tenisová hvězda v Praze. Wawrinku přivedlo i spojení…

Trojnásobný grandslamový šampion Stan Wawrinka dorazil do Prahy. Stráví zde dva týdny, během nichž na dvou…

Šílený dojezd, kroupy jako míčky. Cyklisté ukázali zbičovaná záda

Šílený dojezd, kroupy jako míčky. Cyklisté ukázali…

Ve druhé etapě slavného Critérium du Dauphiné vládl po úniku na posledním kilometru Slovinec Primož Roglič, na…

 

Reflex.cz

Falak-ol-Aflak: Největší hrad v Persii se tyčí nad íránským městem Chorramábád

Falak-ol-Aflak: Největší hrad v Persii se tyčí nad…

K málo navštěvovaným částem Íránu patří provincie Lorestán. Právě zde přitom stojí největší íránský hrad Falak-ol-Aflak.

Bohumil Pečinka: Raději zvracet s Francouzem než se objímat s Rusem

Bohumil Pečinka: Raději zvracet s Francouzem než se…

V současné době žije necelých 20 procent lidí, kteří v dospělém věku zažili okupaci v srpnu 1968, od níž uplyne…