Alfa Romeo 159 (2009)
3.12.2009Tak jak jsem se dostal nakonec k Alfě :-) Automobilů jsem pár prostřídal. Dá se říct že jsem se hledal ale klinul jsem ke sporťákům . . . Pár aut mě…
Alfa Romeo 159 (ReznikCZE)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 19.07.10 17:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Bormio
Povrchem ne vždycky :-( Ale spíše jsou tam hezký výhledy :-) Na svezení je tam spousta silnic po okolí, než přímo ty co vedou až nahoru. Tam je to trochu o hubu jet na hraně, stačí malá chybka a jak říkal v TopGearu Richard Hammond, když padáš dolů, ještě stihneš zavolat svému pojišťovákovi!! >:D >:D
Nebo jak to vidíš ty, Rezniku? ;-)
Doufám, že sis to tam taky parádně užil! -
white label 29.06.10 18:42
« Re: 159
Nevím přesně jak to myslíš s tím, že je GTI až příliš podobné klasickému Golfu? Pokud vzhledem, tak to je do značné míry záměr výrobce, pokud myslíš celkovým charakterem a chováním na limitu, tak to si vedle, tam je GTI nepoměrně zábavnější..., ale těžko se to vysvětluje komukoli, kdo jej neřídil, nebo se aspoń nesvezl s někým, kdo má GTIčko opravdu "v ruce"...
Pokud si řídil "aspoň" tu R32 (zřejmě pátou generaci, kterou taky celkem dobře znám)), tak by mě docela zajímalo v čem byla (podle tebe) celkově o tolik lepší, než GTI5 (kromě parádního zvuku šestiválce s výborně naladěným výfukem)? -
ReznikCZE 24.06.10 17:23
« Re: Re: 159
V Mitu jsem taky seděl na místě spolujezdce a načipovanejch 200 koní s ním dělali divy to šla kultivovanost stranou :yes: >:D . .Ten Golf mi proto nevyhovuje kruciš vždyť to má být GTI a to něco má znamenat ale opravdu moc velký rozdíl mezi 1,4TSI a GTI nevidím až tak zázračnej rozíl abych si za GTI připlatil je až příliš podobné klasickýmu Golfu, který se má zavděčit másám . .Ale Golf GTI5 na to že vypadá hůř tak je o poznaní sportovnější >:-[] a to nemluvím o R32 bože >:D -
white label 24.06.10 09:25
« Re: 159
Jedna věc je světlá výška vozu, která je u GGTI zrovna na naše silnice a podmínky tak akorát, abys neměl strach sjet na vedlejší silnici, nebo parkovat na různých "zrádných" místech. Jinak v něm ale vysoký posaz rozhodně není, minimálně na poměry kompaktních hh, u většiny současných hh si naopak tak nízko sedačku dát nemůžu, o čemž se svými 193cm asi něco vím..., vůbec posaz za volantem je silná stránka GTI...Třeba v Sciroccu (což už je ale spíš kupé) sedím k zemi opravdu blíž, ale hlavou už se přitom lehce dotýkám stropu i při sedačce v nejspodnější poloze...
Jinak ano, současné GTI6 je na hh opravdu až "úžasně" kultivované, což může někomu velmi vyhovovat a někomu jinému zase spíš "vadit". V tomto ohledu mi vyhovuje o poznání "naturalističtější" (tím i trochu méně kultivované) GTI5.
Ale ten kdo chce především nezkrotný, ultimativnější hh, půjde logicky stejně hledat jinam...
I přesto (nebo spíš právě proto) považuju GGTI stále za "nejuniverzálnější" klasický hh na trhu...
P.S. Každopádně jízda na sedadle spolujezdce (tam sice záleží do značné míry na samotném řidiči vedle sebe) nemá takovou výpovědní hodnotu jako jízda na sedadle za volantem, což platí prakticky u každého auta...