Jedna věc je světlá výška vozu, která je u GGTI zrovna na naše silnice a podmínky tak akorát, abys neměl strach sjet na vedlejší silnici, nebo parkovat na různých "zrádných" místech. Jinak v něm ale vysoký posaz rozhodně není, minimálně na poměry kompaktních hh, u většiny současných hh si naopak tak nízko sedačku dát nemůžu, o čemž se svými 193cm asi něco vím..., vůbec posaz za volantem je silná stránka GTI...Třeba v Sciroccu (což už je ale spíš kupé) sedím k zemi opravdu blíž, ale hlavou už se přitom lehce dotýkám stropu i při sedačce v nejspodnější poloze...
Jinak ano, současné GTI6 je na hh opravdu až "úžasně" kultivované, což může někomu velmi vyhovovat a někomu jinému zase spíš "vadit". V tomto ohledu mi vyhovuje o poznání "naturalističtější" (tím i trochu méně kultivované) GTI5.
Ale ten kdo chce především nezkrotný, ultimativnější hh, půjde logicky stejně hledat jinam...
I přesto (nebo spíš právě proto) považuju GGTI stále za "nejuniverzálnější" klasický hh na trhu...
P.S. Každopádně jízda na sedadle spolujezdce (tam sice záleží do značné míry na samotném řidiči vedle sebe) nemá takovou výpovědní hodnotu jako jízda na sedadle za volantem, což platí prakticky u každého auta...