Recenze
Škoda 1000 MB 1000 mbg de luxe SLIMÁK
Technické info
Přezdívka auta slimák Rok výroby 1967 Koupeno ojeté palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 988 výkon [kW]: 38 maximální rychlost [km/h]: 127 počet rychlostí: 4 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 7
Popis vozu
Ahoj ,
Chtel bych Vam predstavit myho druhého milacka skodu 1000 mbg DE LUXE (slimaka)
Nejdrive jak jsem k nemu prisel po pravde když jsem se dostal hloubeji do problematiky embéček mym hlavnim snem bylo vlastnit skodu mbx ale vetsinou byla predrazena nebo predrazena a tak po dlouhem hledani cca par let denne na interfernetu a hledani inzeratu jsem v rijnu roku 2005 narazil na toto mbg po shlednuti úvodních fotek jsem cenu tipnul kolem 20 000 ale v momente když mi prodejce řekl cenu xxxxx byla vyhodna vystartoval jsem raketovym tempem pro meho budouciho slimaka :-)
Když jsem ho uvidel byla to laska na první pohled hlavne v motorovem prostoru jinak kastle nic moc stav ale kdo by to resil ze??
A potom samozrejme DE LUXE auto pro ty“lepsi lidi“ nejvice se mi libi znacky na šipkách blatniku v cervene rubinove barve (asi jste uz pochopili ze cervena je moje barva :-) ,hezci čalouněni , hlinikova lista na prahách no nádhera ….
První jizda byla lepsi nez cokoliv prvniho co jsem v zivote zazil (samozrejme kazda další byla super ale první je první :D proste absolutni parada protože tohle je první skodovka u které jsem zazil pocit ze trochu jede takze uz jen samotny zvuk motoru je pastva pro usi řekl bych takovych par splasenych kobyl na volnoběh se kupa věci trese no oproti karkulce je to takovy bouřlivák :D taky jsem u ni zazil pocit ze dokonce mela tendenci člověka zarazit do sedacky při trose plynu navíc a před prerazenim na vyssi stupeň takove jemnoucke cuknuti o pocitech při zpomalovani motoru jsem se rozepsal u karkulky takze se nebudu opakovat ale ze 4 na trojacka při rychlosti 80 a vyssi je to skutecna bomba :-)
Ted me tak napada slimák by oproti klasickym embeckum mohl mit slogan kuare sportivo (omluvte pokud je to spatne napsane ale vim o cem je rec :-) i když pravda mel jsem uz hodne skodovek a nevim jak jede 1100 s vyssim obsahem ale myslim ze 2 karburatory jsou da best az budu mit moznost porovnani klidne napisu poznatky ale jinak pro me je slimák da best
Jinak slimák je pro me cislo 1 karkulka je pro krasu slimák je na da best jizdu (timto se mu chci omluvit ze byl 1,5 roku negarazovany ale bohužel mel jsem moc aut a malo garazi……..)
Nyní je plan jednoznačný az nasetrim pocitam tak 50 000+ totální renovace ještě nevim jak s barvou ale asi pujde bud do modrozelene origo skoda nebo rude rude to je ale hudba budoucnosti nicméně uz se na tom pracuje
Jinak vyrobilo se jich 3287 a dochovano jich moc není vzhledem k tomu ze dost lidi je predelalo na jednokarburaci v domaci dilne a to uz potom jaksi ztraci kouzlo…. Proste dost lidi je nako zprasilo za poslednich x let jsem jich na prodej videl cca 10 (z tohovic nez pulka byla v haluzu bud nemely papiry nebo jiz zmineny problem s karburatory )normalnich embéček se prodavaji stovky
když dovolite ještě malinko pohovorim o vozicich pav 100 a blize o pavu 100 domaci vyroby co jsem koupil , tento vozik byl v celkovem nakladu 500 kusu vyraben kovozávody semily opravdu geniální reseni pridavneho zavazadelniku moc se jich nedochovalo a z tech co se dochovalo je spousta v haluzu bud nemaji geniálně resene zavesne zarizeni k autu nebo papiry, v roce 73 stacilo na vozik nacmarat spz auta a jelo se bylo to brane jako soucast vozidla nicméně dost lidi mělo i pava se samostatnou znackou :-))
Ted k memu druhemu pavu domaci vyroby uplne me fascinoval prodejce starsi pan ze on a jeho ctyri kamaradi si pujcili originální pav a podle nej vyrobili 5 kusu domaci vyroby ovšem technicak i spz to ma a vyrobni cislo taky pravda tazne je jiné a konstrukce hlavne kolecka je diametralne odlisna od konstrukce originalu ještě nemohu posoudit jak se chova při jizde ale vypada to ze těchto 5 konstrukteru udelalo lepsi pav nez inzenyri ze semil no az ho budu mit za autem napisu vic
Jinak s karkulkou a originálním pavem jsem zatím najel jen cca 100 km ze zacatku byl mensi problemek ze se po jiste době vozik rozkyval ale tak ze se klepalo i auto a zdenda jak se lekl tak si ucvrkl :D ale po zatizeni pytlem cementu sedi jak hrnec na prdeli ale samozrejme když prejedete kanal není to pro vozejk moc dobry ale zajimavy pocit když se vozik dostane do vzduchu takove zvlastni a zajimave jinak po zatizeni uz bylo znat ze za autem něco je takze karkulku jsem tocil o 200 otacek vic :D také je dobře couvani při couvani se voziku otoci kolo a zvedne se ale az po chvili chvilku jede a pak hrk a kolecko se pretoci :D
Hodnoceni u tohoto auta si nedelam iluze ze bude na spici ale myslim ze si zasloužím nejlepší recenzi tak o tom premyslejte a mozna se domluvime i na nejakejch kaprikach, a pokud ho budete hodnotit i s pavem zaslouží si aspon 5 bodu ne? Jinak veskere zde prezentovane věci jsou jen moje nazory a postrehy každý to muze brat jinak je tam sem tam i obcas ironie takze to berte s nadhledem
Jinak kdyby mel někdo nejaky dotaz napiste mi odpovim kazdemu
A malem bych zapomnel nemuzu si odpustit moji standardni vizitku:
kdyby tady byla nejaka slecna (mozna i mladsi pani :-))), ktera by mela zajem o zkusebni jizdu ve slimakovi napiste mi :))
E-mail: klasa@centrum.cz icq: 333137278
To je prozatím vse zdendino
Jinak zdenda stale nevi jestli slimaka splacat ze dvou aut nebo renovovat tohle jde mi hlavne o to jestli by sla opravit ta strecha (pred 10 lety na ni spadla striska se snehem pred pul rokem na ni spadla noha nejakeho vypatlaneho dementa - ta striska byla inteligentnejsi :-))) blataky i prahy mam novy a spodek auta je v uzasnem stavu jde mi jen o tu strechu kdyby nekdo vedel nebo mel radu ozvete se mi dekuji za kazdou radu
zdendino
Silné stránky
Hlavne v motoru :-)))
Slabé stránky
Nejsou vzhledem k roku vyroby a cene :D
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
zatim vse ok :-)
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
super
Novinky v recenzi
sorac nebyli :D ostudna gramaticky chyba :-))
Ahoj,
abyste nebyly ochuzeni ani o historicky prvni sprint karkulky dal jsem to video ke slimakovi :-))
s pozdravem vas zoufalec :D
ahoj tak dnes jsem po vice jak pul roce slimaka natocil a je to milacek chytil na prvni tuknuti stacilo napumpovat benzin tak jsem si tak sedel v nem poslouchal motor a nevsiml jsem si ze kolem slimaka zacala byt mirna inverze :D :D no vyjdu z garaze vysmrkal jsem se a frnak jsem mel plnej sazi :D :D a voci me stipaly jeste hodinu potom ale stalo to za to ten zvuk nadhera :-)) prilozil jsem i fotky pro ilustraci :-))
tot vse vas zoufalec
zdendu velmi rmouti ze slimak stale nema oceneni nejlepsi recenze!!!! takze po precteni nezapomente kliknout na tip na nejlepsi recenzi :-)) diky zdendino
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Škoda 1000 MB 1000 mbg de luxe SLIMÁK
- MBG 05.11.2009 00:39
- Re: Re: 10b 31.08.2008 12:16
- Re: Re: bombaaaa 22.07.2008 10:22
- To 02.05.2008 10:45
- Re: bombaaaa 10.04.2008 21:45 Prase
- bombaaaa 10.04.2008 21:41
- Re: Re: Re: Re: Re: Tak ti Zdendo blahopřeji, dneska jistě překonáš metu 3500 vlastních příspěvků, 21.02.2008 19:20 Prase
- Re: Re: Re: Re: Tak ti Zdendo blahopřeji, dneska jistě překonáš metu 3500 vlastních příspěvků, 21.02.2008 19:12 Poustnik
- Re: Re: Re: Tak ti Zdendo blahopřeji, dneska jistě překonáš metu 3500 vlastních příspěvků, 21.02.2008 19:04 Prase
- Re: Re: Tak ti Zdendo blahopřeji, dneska jistě překonáš metu 3500 vlastních příspěvků, 21.02.2008 18:57 Poustnik
- Re: Tak ti Zdendo blahopřeji, dneska jistě překonáš metu 3500 vlastních příspěvků, 21.02.2008 18:52 Prase
- Tak ti Zdendo blahopřeji, dneska jistě překonáš metu 3500 vlastních příspěvků, 21.02.2008 18:50 Poustnik
- Re: Re: Zdendíno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… 20.12.2007 23:56 Poustnik
- Re: Zdendíno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… 20.12.2007 23:48 Prase
- Zdendíno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… 20.12.2007 04:12 Poustnik
- Re: MB 28.11.2007 20:19 Prase
- MB 28.11.2007 20:08 petr16
- drzime slimakovi palce! 21.11.2007 14:20 roox
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: A naschvál napíšu krátký nadpis, protože pak každý pozná, že jsem to psal já, ech! 17.11.2007 01:33 Poustnik
- Re: Re: Re: Re: Re: A naschvál napíšu krátký nadpis, protože pak každý pozná, že jsem to psal já, ech! 17.11.2007 01:28 Prase
- Re: Re: Re: Re: A naschvál napíšu krátký nadpis, protože pak každý pozná, že jsem to psal já, ech! 17.11.2007 01:23 Poustnik
- Re: Re: Re: A naschvál napíšu krátký nadpis, protože pak každý pozná, že jsem to psal já, ech! 17.11.2007 01:17 Prase
- Re: Re: A naschvál napíšu krátký nadpis, protože pak každý pozná, že jsem to psal já, ech! 17.11.2007 01:08 Poustnik
- Re: A naschvál napíšu krátký nadpis, protože pak každý pozná, že jsem to psal já, ech! 17.11.2007 01:01 Prase
- A naschvál napíšu krátký nadpis, protože pak každý pozná, že jsem to psal já, ech! 17.11.2007 00:57 Poustnik
- Re: Re: Re: Ještě dotázek... 13.11.2007 17:56 Prase
- Re: Re: Ještě dotázek... 13.11.2007 16:09 Poustnik
- Dík! 02.11.2007 19:05 Psychobolos
- Re: Ještě dotázek... 02.11.2007 18:05 Prase
- Re: MBG 02.11.2007 18:03 Prase
Další vozy Škoda 1000 MB
-
Škoda 1000 MB (1967) Majitel: Prase
Přidáno: 31.5.2007 64710 Majitel 9.94 Uživatelé
-
Škoda 1000 MB (1968) Majitel: jenda.z.brna
Přidáno: 25.3.2010 1310 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda 1000 MB (1967) Majitel: parkoviště
Přidáno: 4.6.2009 6110 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Škoda 1000 MB (1965) Majitel: parkoviště
Přidáno: 19.10.2007 8110 Majitel 9.81 Uživatelé
-
Škoda 1000 MB (1968) Majitel: Stepix
Přidáno: 14.8.2012 29 Majitel 9.55 Uživatelé