Recenze

OJ (muž ) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Ford Mustang BOSS302

8.61 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford Mustang, foto 1 Ford Mustang, foto 2 Ford Mustang, foto 3 Ford Mustang, foto 4 Ford Mustang, foto 5
 

Technické info

Přezdívka auta BOSS302 Rok výroby 2012 Koupeno nové najeto [km]:23000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 8 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 5000 výkon [kW]: 331 / 357 * kroutící moment [Nm]: 530 / 550 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 4 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 19 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 12

Popis vozu

Jak jsme k autu přišli:

Takže po tom co jsme v rodině měli už nějáký ten pátek Evo IX bylo na čase rozhodnout co dál. Rozhodování se vlastně smrsklo na variantu buď auto nechat a upravit nebo se podívat po něčem jiném. Po dlouhém uvažování padlo rozhodnutí že se půjdeme svézt Lexusem IS-F. Auto to bylo vzkutu parádní a nedalo se mu moc co vyčítat, jenže pak jednoho večera táta řiká že je nízkej dolar a že prej jestli náhodou v Americe není něco zajímavého. Auta miluju a věnuju se jim už od ůtlého mládí takže sem měl situaci dobře z mapovanou. Následovala návštěva pár Amerických webů a pak pár dlouhých večerů a bylo rozhodnuto. BOSS 302. Jak Ford sám uvádí "best handling Mustang ever" což bylo docela chytlavé heslo po zkušenostech s Eva. Oproti klasikému GTčku má BOSS nižší podvozek, stavitelné tlumiče, kovaný motor a tím pádem vyšší otáčky a výkon. Prostě už od začátku bylo jasné že je se na co těšit. Zhruba po půl roce od prvního omrknutí na webu už bylo auto v Praze. Nikdo jsme moc nevěděli co máme čekat protože Mustanga jsme pořádně znaly akorát z obrázků.

První svezení:

Při prvním setkání tváří v tvář se téměř všechny obavy z jízních vlastností a jiných neduhů rozplynuly "panebože to auto je nadherný". Bylo jasné že i kdyby jezdilo mizerně tak to vynahradí svým vzhledem. Sedám do parádních sedaček Recaro nastavuji všechno tak jak mám rád (kromě volantu) a poprvé otáčím klíčkem....Tohle snad nemůže bejt špatný auto. Zvuk auta mi totálně vyrazil dech. Už i se standartníma výfukama to byla prostě bomba. Poprvé vyjíždím na silnici a zjištuji že už jsem se zamiloval, všechno bylo excelentí, posaz, pocity, zvuk a světe div se i podvozek.

Úpravy:

Zhruba po roce bylo jasné že budeme muset něco udělat se zvukem protože seriové výfuky jaksi přestali stačit :))). A tak když už se z Ameriky obědnavaly výfuky tak jsme tam přihodily ještě otevřené sání Steeda a větší tělo plynu od FRPP (90mm vs 82mm v serii), sct tuner od Bama performace. Celý komplet přidal cca 40-50koní a agresivnější mapování bylo znát ještě víc. Takže teď, i po nějáké době, stejně dokáže překvapit jak skvěle jede. A protože sem tam rád vyrazím na okruh, potrápit nějáké ty M3jky :)) , tak byl samozřejmě zapotřebý upgrade brzd. Třmeny sami o sobě špatné nejsou takže sem se rozhodl pouze pro výměnu kotoučů a destiček. Nakonec padla volba na MDcomponents. Plovoucí kotouče plus zvětšení průměru na zadní nápravě také s plovoucími. Výsledek mile překvapil.

Po 3 letech:

I dnes je z auta pořád nadšení, i když člověk třeba přišel na par věcí kterého naštvaly. Jediná větší výtka která časem příjde jsou právě jízdní vlastnosti na špatném povrchu. I když inžinýři od Fordu udělali s tuhou zadní nápravou skutečně kouzla fyzika se stejně obejít nedá. Auto prostě na špatném povrchu odskakuje a není absolutně žádný problém ho na rozbité úzké okresce předjet dobře řízenou octavií RS. Ale i na to si člověk zvykne a odpustí když pak příjde hladčí úsek a má možnost na to trochu šlápnout.

Silné stránky

Vzhled
Motor
Jízdní vlastnosti, na hladkám povrchu :))

Slabé stránky

Malá nadrž
Jízdní vlastnosti, na špatnem povrchu
Světlomety

 

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Ford Mustang



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Jak se řiká "so far so good"

praktičnost
10

Na danej typ auta si nemůžu stěžovat

prostornost
10

Když člověk sedí vepředu :)

jízdní vlastnosti
8

Prostě záleží po čem člověk jede..

jízdní komfort
7

Díky novejm vejfukům je dlouhá jízda po dálnici sem tam nepříjemná.

provozní náklady
10

Myslim že dobrý

náhradní díly
5

V Americe nekonečně.....ale dostat je sem :(

výkon motoru
10

Dnes už témeř 500k na to se nedá stěžovat.

spotřeba
10

Vždycky mě mile překvapí

hlučnost motoru
9

Tak akorat

kvalita sedadel
10

Příplatková Recara jsou TOP

brzdy
8

Před i po upravě spokojenost ale je jim co vytknout.

zavazadlový prostor
10

Jak oktávka :))






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…