Recenze

OJ (muž ) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Ford Mustang BOSS302

8.61 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford Mustang, foto 1 Ford Mustang, foto 2 Ford Mustang, foto 3 Ford Mustang, foto 4 Ford Mustang, foto 5
 

Technické info

Přezdívka auta BOSS302 Rok výroby 2012 Koupeno nové najeto [km]:23000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 8 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 5000 výkon [kW]: 331 / 357 * kroutící moment [Nm]: 530 / 550 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 4 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 19 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 12

Popis vozu

Jak jsme k autu přišli:

Takže po tom co jsme v rodině měli už nějáký ten pátek Evo IX bylo na čase rozhodnout co dál. Rozhodování se vlastně smrsklo na variantu buď auto nechat a upravit nebo se podívat po něčem jiném. Po dlouhém uvažování padlo rozhodnutí že se půjdeme svézt Lexusem IS-F. Auto to bylo vzkutu parádní a nedalo se mu moc co vyčítat, jenže pak jednoho večera táta řiká že je nízkej dolar a že prej jestli náhodou v Americe není něco zajímavého. Auta miluju a věnuju se jim už od ůtlého mládí takže sem měl situaci dobře z mapovanou. Následovala návštěva pár Amerických webů a pak pár dlouhých večerů a bylo rozhodnuto. BOSS 302. Jak Ford sám uvádí "best handling Mustang ever" což bylo docela chytlavé heslo po zkušenostech s Eva. Oproti klasikému GTčku má BOSS nižší podvozek, stavitelné tlumiče, kovaný motor a tím pádem vyšší otáčky a výkon. Prostě už od začátku bylo jasné že je se na co těšit. Zhruba po půl roce od prvního omrknutí na webu už bylo auto v Praze. Nikdo jsme moc nevěděli co máme čekat protože Mustanga jsme pořádně znaly akorát z obrázků.

První svezení:

Při prvním setkání tváří v tvář se téměř všechny obavy z jízních vlastností a jiných neduhů rozplynuly "panebože to auto je nadherný". Bylo jasné že i kdyby jezdilo mizerně tak to vynahradí svým vzhledem. Sedám do parádních sedaček Recaro nastavuji všechno tak jak mám rád (kromě volantu) a poprvé otáčím klíčkem....Tohle snad nemůže bejt špatný auto. Zvuk auta mi totálně vyrazil dech. Už i se standartníma výfukama to byla prostě bomba. Poprvé vyjíždím na silnici a zjištuji že už jsem se zamiloval, všechno bylo excelentí, posaz, pocity, zvuk a světe div se i podvozek.

Úpravy:

Zhruba po roce bylo jasné že budeme muset něco udělat se zvukem protože seriové výfuky jaksi přestali stačit :))). A tak když už se z Ameriky obědnavaly výfuky tak jsme tam přihodily ještě otevřené sání Steeda a větší tělo plynu od FRPP (90mm vs 82mm v serii), sct tuner od Bama performace. Celý komplet přidal cca 40-50koní a agresivnější mapování bylo znát ještě víc. Takže teď, i po nějáké době, stejně dokáže překvapit jak skvěle jede. A protože sem tam rád vyrazím na okruh, potrápit nějáké ty M3jky :)) , tak byl samozřejmě zapotřebý upgrade brzd. Třmeny sami o sobě špatné nejsou takže sem se rozhodl pouze pro výměnu kotoučů a destiček. Nakonec padla volba na MDcomponents. Plovoucí kotouče plus zvětšení průměru na zadní nápravě také s plovoucími. Výsledek mile překvapil.

Po 3 letech:

I dnes je z auta pořád nadšení, i když člověk třeba přišel na par věcí kterého naštvaly. Jediná větší výtka která časem příjde jsou právě jízdní vlastnosti na špatném povrchu. I když inžinýři od Fordu udělali s tuhou zadní nápravou skutečně kouzla fyzika se stejně obejít nedá. Auto prostě na špatném povrchu odskakuje a není absolutně žádný problém ho na rozbité úzké okresce předjet dobře řízenou octavií RS. Ale i na to si člověk zvykne a odpustí když pak příjde hladčí úsek a má možnost na to trochu šlápnout.

Silné stránky

Vzhled
Motor
Jízdní vlastnosti, na hladkám povrchu :))

Slabé stránky

Malá nadrž
Jízdní vlastnosti, na špatnem povrchu
Světlomety

 

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Ford Mustang



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Jak se řiká "so far so good"

praktičnost
10

Na danej typ auta si nemůžu stěžovat

prostornost
10

Když člověk sedí vepředu :)

jízdní vlastnosti
8

Prostě záleží po čem člověk jede..

jízdní komfort
7

Díky novejm vejfukům je dlouhá jízda po dálnici sem tam nepříjemná.

provozní náklady
10

Myslim že dobrý

náhradní díly
5

V Americe nekonečně.....ale dostat je sem :(

výkon motoru
10

Dnes už témeř 500k na to se nedá stěžovat.

spotřeba
10

Vždycky mě mile překvapí

hlučnost motoru
9

Tak akorat

kvalita sedadel
10

Příplatková Recara jsou TOP

brzdy
8

Před i po upravě spokojenost ale je jim co vytknout.

zavazadlový prostor
10

Jak oktávka :))






Blesk.cz

Zpověď Evelyny Steimarové: Po výbuchu stále bez domova! Co jí platí dcera Anička?

Zpověď Evelyny Steimarové: Po výbuchu stále bez…

Když po výbuchu začal hořet holešovický činžák, kde žije, musela i Evelyna Steimarová (75) opustit svůj byt. A…

Velký test špekáčků: Používají výrobci tradiční recepturu? Které chutnaly nejvíce?

Velký test špekáčků: Používají výrobci tradiční…

Meteorologové slibují o víkendu návrat příjemných letních teplot. Co by to ale bylo za léto bez mihotajících se…

 

iSport.cz

Buchtela o rakovině: Chci bojovat, ale nemám léčbu. Chemo nepomáhá

Buchtela o rakovině: Chci bojovat, ale nemám léčbu.…

Prošel všemi mládežnickými reprezentacemi, zahrál si na šampionátu do 18 let. Před Ondřejem Buchtelou (20) se…

Tvrdík: Lidé se nám už nesmějí. Stanciu je TOP. Naznačil plány Slavie

Tvrdík: Lidé se nám už nesmějí. Stanciu je TOP.…

Pod jeho dohledem sbírá Slavia trofej za trofejí. Od příchodu Jaroslava Tvrdíka jich „sešívaní“ mají na kontě už…

 

Reflex.cz

Karel Steigerwald: Babiš dnes jako Husák za vlády Rusů

Karel Steigerwald: Babiš dnes jako Husák za vlády Rusů

Někdo namítne, že ne, že tu Rusové nevládli, že jsme měli vlastní komunistickou vládu. A že to nebyli Rusové,…

Přehlídka Tady Vary, film třináctý: Zumiriki, radikální deník z Baskicka

Přehlídka Tady Vary, film třináctý: Zumiriki,…

Nenápadný snímek ze žánrově pestrého výběru TADY VARY je zajímavý audiovizuální deník, který si vedl španělský…