Recenze

10 Majitel

Suzuki Swift

7.89 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Suzuki Swift, foto 1
 

Technické info

Přezdívka auta šmolko Rok výroby 2017 Koupeno nové najeto [km]:500 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1 výkon [kW]: 66 kroutící moment [Nm]: 120 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.9 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 250 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.3

Popis vozu

Srdce zapišťalo po novej káre. V minulosti som mal A, B aj C. Dnes voľba padla na B. Ego nenaháňam, B mi vyhovuje. Máme skladné rozmery aj počet ks. Východisková pozícia: žiadna koncernová nuda, žiadna kórea, poriadna značka, poriadna história, nový neokukaný model. Užší výber C3, M2, svišť. Mazdu vyradila cena, C3 slabší motor trojvalec a neisté jazdné vlastnosti. A svišť? Super uvádzacia cena, super základný motor atmo 90 k, super dizajn, super priestor v kabíne, super jazdné vlastnosti. Podpísané, kúpené. Je v zábehu, tak momentálne nemôžem posunúť komplet info, jazdím s prevádzkou úplne v pohode. Som vo fáze nadšenia, takže sa to asi prejaví na texte, ale fakt to auto splnilo presne to, čo som čakal a nemám výhrady.
Udávaná priemerná spotreba je 4,3 l a na PP svieti 4,3 l. Až som si nebol istý, či funguje meranie, ale po kratšej defenzívnej
jazde klesla na 4,2 l, takže funguje. To, že sa bude udávaná a PP zhodovať som nečakal ani vo sne. Nechápem. Na dotankovanie som zatiaľ neskúšal, nie je treba, ani si nechcem kaziť dojem. Pri bežných rýchlostiach do 110 stíha s premávkou a je tichý. Ľuďom sa páči a stále sa za ním ako za novinkou obzerajú. Známi to komentovali často s prekvapením, či už menšie nemali a prečo nie C a prečo nie suv a prečo nie dízel, ale ja sa len usmejem, fakt netrpím potrebou mať veľké auto, pocitovo nám viac sedí svišť, je útulný, šikovný a sympy. Stredná výbava s hmlovkami, ledkami v nárazníku, cúvacou kamerou a vyhrievanými sedačkami. Interér vyzerá skvelo, parádny obšitý volant, tubusy na tacháči, veľká obrazovka, kruhové výduchy, bielo čierna kombinácia, žiadna socka, ja to auto žeriem zvonka aj zvnútra. Na 5 pri 110 tacho točí 3000 - 3100 otáčok. 55 tacho v meste na 4 asi 2000, pri 90 cca 2500 na 5. V meste a pri 80 km je absolútne tichý, s vyššou rýchlosťou pribúda hluk, ale ako som už spomenul, do 110 je to stále príjemné a vyššie som netestoval. Zišla by sa krujzovacia 6 a elektrika vzadu, ale čo už, za tie prachy je to super auto.

Silné stránky

suverénne jazdné vlastnosti, dobré radenie a riadenie v kombinácii s motorom, priestranná kabína, dostatok miesta aj na zadných, geniálna spotreba

Slabé stránky

trochu tvrdší podvozok, ale poskytuje istotu, zišla by sa udržiavacia 6.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

nové bez opráv

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

dobré

 


Další vozy Suzuki Swift



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

nové, funguje

praktičnost
10

Vnútorný priestor maxi, vonkajší mini, super.

prostornost
9

Priestor na zadných? Pozitívny šok. Kufor? B klasika, mne stačí. Mini rozmery super parking

jízdní vlastnosti
10

jazdí skvele, od prvej jazdy sme si sadli, ako s fokusmi, zákruty ho bavia, spolupráca radenie, riadenie, motor funguje bezchybne. Trochu tvrdší podvozok, ale to je asi daň za istotu. Motor v zábehu, zatiaľ mu nevyšívam.

jízdní komfort
9

tvrdší podvozok, ale motor tichý vytáčavý, do 110 tiché auto (rýchlejšie zatiaľ nejazdím), ani hluk od kolies nie je nepríjemný, aero hluk minimálny. Diaľničné limity otestujem po zábehu.

provozní náklady
10

spotreba geniálna, ostatné zatiaľ vo hviezdach

náhradní díly
10

snáď nebudem najbližších 5 rokov žiadne potrebovať

výkon motoru
8

V zábehu zatiaľ úplne dostatočný, nebrzdím premávku, ani moc nepredbieham, potenciál, ktorý sa skrýva medzi 3 až 6 000 otáčkami zatiaľ nezisťujem (na skúšobke som testoval a bol tam a bol dostatočný na živú jazdu)..Dal som 8, aby som nepreháňal.

spotřeba
10

udávaná priemerná spotreba 4,3, reálna 4,3. No comment.

hlučnost motoru
10

motor je tichučký. Na neutrál fakt nepočujem, bez vibrácií kultivovaný a bez extrémneho vytáčania príjemný zvuk.

kvalita sedadel
10

na úroveň výbavy a triedu auta bezchybné.

brzdy
10

citlivé, rýchly nástup, kritické brzdenie som zatiaľ netestoval.

zavazadlový prostor
8

klasika B, mne stačí, normálnemu čechovi by trochu vzduchu.chýbalo.






Blesk.cz

Půl roku po smrti čarodějnice z Arabely Jany Andresíkové (†79): Nesplnili jí poslední přání!

Půl roku po smrti čarodějnice z Arabely Jany…

Herečka zemřela loni 19. října na komplikace po zlomenině krčku spojené s covidem. Čarodějnice z Arabely Jana…

Ta ale vyrostla! Holčička, kterou odmítlo adoptovat 20 rodin, už se parádí!

Ta ale vyrostla! Holčička, kterou odmítlo adoptovat…

Malá Alba se narodila s Downovým syndromem, její matka ji nechtěla a postupně ji odmítlo dalších dvacet rodin.…

 

iSport.cz

Smetana po výhře Baníku v derby: Tentokrát fanoušky nezajímala krása

Smetana po výhře Baníku v derby: Tentokrát fanoušky…

První slezské derby má trenér Baníku Ondřej Smetana za sebou. A zvládl ho výborně. Výhra 3:0 nad Opavou a…

Latka a Sivok: Derby se hraje v tranzu! Straka fanatizoval, z Řepky šel strach

Latka a Sivok: Derby se hraje v tranzu! Straka…

Derby pražských S? Bitva pro srdcaře! A že jich za 125 let bylo. Ortodoxní sparťan Tomáš Sivok a pravověrný…

 

Reflex.cz

Stavba povolena?! Podívejte se, které domy padly za oběť výstavbě pražského metra

Stavba povolena?! Podívejte se, které domy padly za…

Příkrou strání svažující se z Letné na malostranský Klárov vedly stezky už za dob Přemyslovců. Silnici spojující…

Skotské útesy Troup Head aneb Na návštěvě v jednom z největších hnízdišť mořských ptáků v Evropě

Skotské útesy Troup Head aneb Na návštěvě v jednom z…

Cestovatel a fotograf Tomáš Jůnek tentokrát prozkoumal Skotsko z trochu jiné perspektivy – nezajímal se ani o…