Recenze

10 Majitel

Suzuki Swift

7.89 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Suzuki Swift, foto 1
 

Technické info

Přezdívka auta šmolko Rok výroby 2017 Koupeno nové najeto [km]:500 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1 výkon [kW]: 66 kroutící moment [Nm]: 120 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.9 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 250 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.3

Popis vozu

Srdce zapišťalo po novej káre. V minulosti som mal A, B aj C. Dnes voľba padla na B. Ego nenaháňam, B mi vyhovuje. Máme skladné rozmery aj počet ks. Východisková pozícia: žiadna koncernová nuda, žiadna kórea, poriadna značka, poriadna história, nový neokukaný model. Užší výber C3, M2, svišť. Mazdu vyradila cena, C3 slabší motor trojvalec a neisté jazdné vlastnosti. A svišť? Super uvádzacia cena, super základný motor atmo 90 k, super dizajn, super priestor v kabíne, super jazdné vlastnosti. Podpísané, kúpené. Je v zábehu, tak momentálne nemôžem posunúť komplet info, jazdím s prevádzkou úplne v pohode. Som vo fáze nadšenia, takže sa to asi prejaví na texte, ale fakt to auto splnilo presne to, čo som čakal a nemám výhrady.
Udávaná priemerná spotreba je 4,3 l a na PP svieti 4,3 l. Až som si nebol istý, či funguje meranie, ale po kratšej defenzívnej
jazde klesla na 4,2 l, takže funguje. To, že sa bude udávaná a PP zhodovať som nečakal ani vo sne. Nechápem. Na dotankovanie som zatiaľ neskúšal, nie je treba, ani si nechcem kaziť dojem. Pri bežných rýchlostiach do 110 stíha s premávkou a je tichý. Ľuďom sa páči a stále sa za ním ako za novinkou obzerajú. Známi to komentovali často s prekvapením, či už menšie nemali a prečo nie C a prečo nie suv a prečo nie dízel, ale ja sa len usmejem, fakt netrpím potrebou mať veľké auto, pocitovo nám viac sedí svišť, je útulný, šikovný a sympy. Stredná výbava s hmlovkami, ledkami v nárazníku, cúvacou kamerou a vyhrievanými sedačkami. Interér vyzerá skvelo, parádny obšitý volant, tubusy na tacháči, veľká obrazovka, kruhové výduchy, bielo čierna kombinácia, žiadna socka, ja to auto žeriem zvonka aj zvnútra. Na 5 pri 110 tacho točí 3000 - 3100 otáčok. 55 tacho v meste na 4 asi 2000, pri 90 cca 2500 na 5. V meste a pri 80 km je absolútne tichý, s vyššou rýchlosťou pribúda hluk, ale ako som už spomenul, do 110 je to stále príjemné a vyššie som netestoval. Zišla by sa krujzovacia 6 a elektrika vzadu, ale čo už, za tie prachy je to super auto.

Silné stránky

suverénne jazdné vlastnosti, dobré radenie a riadenie v kombinácii s motorom, priestranná kabína, dostatok miesta aj na zadných, geniálna spotreba

Slabé stránky

trochu tvrdší podvozok, ale poskytuje istotu, zišla by sa udržiavacia 6.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

nové bez opráv

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

dobré

 


Další vozy Suzuki Swift



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

nové, funguje

praktičnost
10

Vnútorný priestor maxi, vonkajší mini, super.

prostornost
9

Priestor na zadných? Pozitívny šok. Kufor? B klasika, mne stačí. Mini rozmery super parking

jízdní vlastnosti
10

jazdí skvele, od prvej jazdy sme si sadli, ako s fokusmi, zákruty ho bavia, spolupráca radenie, riadenie, motor funguje bezchybne. Trochu tvrdší podvozok, ale to je asi daň za istotu. Motor v zábehu, zatiaľ mu nevyšívam.

jízdní komfort
9

tvrdší podvozok, ale motor tichý vytáčavý, do 110 tiché auto (rýchlejšie zatiaľ nejazdím), ani hluk od kolies nie je nepríjemný, aero hluk minimálny. Diaľničné limity otestujem po zábehu.

provozní náklady
10

spotreba geniálna, ostatné zatiaľ vo hviezdach

náhradní díly
10

snáď nebudem najbližších 5 rokov žiadne potrebovať

výkon motoru
8

V zábehu zatiaľ úplne dostatočný, nebrzdím premávku, ani moc nepredbieham, potenciál, ktorý sa skrýva medzi 3 až 6 000 otáčkami zatiaľ nezisťujem (na skúšobke som testoval a bol tam a bol dostatočný na živú jazdu)..Dal som 8, aby som nepreháňal.

spotřeba
10

udávaná priemerná spotreba 4,3, reálna 4,3. No comment.

hlučnost motoru
10

motor je tichučký. Na neutrál fakt nepočujem, bez vibrácií kultivovaný a bez extrémneho vytáčania príjemný zvuk.

kvalita sedadel
10

na úroveň výbavy a triedu auta bezchybné.

brzdy
10

citlivé, rýchly nástup, kritické brzdenie som zatiaľ netestoval.

zavazadlový prostor
8

klasika B, mne stačí, normálnemu čechovi by trochu vzduchu.chýbalo.






Blesk.cz

Až 6 let natvrdo pro trýznitele se vrací do hry. Babiš se kaje, poslance ANO čeká „doučování“

Až 6 let natvrdo pro trýznitele se vrací do hry.…

Petici za vyšší tresty pro tyrany a množitele zvířat podepsalo v Česku už 34 tisíc lidí. Zpřísnění trestů je teď…

Auto najelo do masopustního průvodu. Šofér cílil na děti, tvrdí svědci, zraněných je 30

Auto najelo do masopustního průvodu. Šofér cílil na…

Do davu lidí v masopustním průvodu v městečku Volkmarsen na západě Německa dnes vjel vysokou rychlostí řidič s…

 

iSport.cz

Výtisk ve squashi hity nerozdává. Před šampionátem sehraje exhibici

Výtisk ve squashi hity nerozdává. Před šampionátem…

Na ledové ploše je lepší se mu vyhnout. Železný muž Jan Výtisk z Vítkovic patří k nejostřejším borcům Tipsport…

Radovy emoce! Napřáhnul se na kameru, pak sepsul sudí: Nechápu to

Radovy emoce! Napřáhnul se na kameru, pak sepsul…

Udělal pořádný vítr v kabině i na place. Emotivní kouč Petr Rada z Jablonce se do dohrávky 22. kola FORTUNA:LIGY…

 

Reflex.cz

Jak se jezdilo za socialismu? Na D1 dvě pumpy, žádné rychlostní limity a benzin za dvě kačky

Jak se jezdilo za socialismu? Na D1 dvě pumpy, žádné…

Škodovky, kam se podíváte, doplněné Ladami a několika málo dalšími vozy z Východu, malý provoz. Tak nějak za…

Zemřel Husní Mubarak, bývalý egyptský prezident, bylo mu 91 let

Zemřel Husní Mubarak, bývalý egyptský prezident,…

Zemřel bývalý egyptský prezident Husní Mubarak. Bylo mu 91 let a v čele Egypta stál jako jeho čtvrtý prezident…