Suzuki Swift (2019)
2.2.2020Ještě tady na serveru není recenze aktuální verze Swift Sport, tak pojďme na to. Spíše než představení bych se rád zaměřil na porovnání s předchozí…
Suzuki Swift (Pawell77)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Arese 02.02.2020 23:14
Super volba, gratuluji!
Tak takovýchto autíček už na současném trhu pochříchu zbývá jen pár, bohužel počet nadšených řidičů taky spíše klesá... Takže každopádně velká gratulace ke tvojí skvělé volbě. Buď rád, že už to autíčko máš, protože teď ho Suzuki (pod tlakem ekoterorismu EU) bude dovybavovat směšným mild-hybridem... :'-( :-( ;-\ 8-s :no: :no: :no: -
Sparky 04.02.2020 10:55
Detské sedačky
Ahoj, gratulujem ku krásnemu Swiftu. Ja mám zc32s. Uvažujem o výmene len z dôvodu, že pri isofixovej detskej sedačke sa predný spolujazdec usadí len vo veľmi obmedzenej polohe (t.j. operadlo veľmi vzpriamene a kolená v kontakte s palubkou). Auto využívam ako druhé v rodine, ale aj tak mi to prekáža, inak ke zc32s nemám žiadnu výhradu. Je pozdĺžny priestor medzi prednými a zadnými sedadlami v ZC33S väčší aj reálne, alebo iba pocitovo? Ďakujem za odpoveĎ. -
woody-alien 06.02.2020 12:39
Zdravím souvěrce
No tak vida. Dřív než jsem se stačil rozhoupat, napsal jsi recenzi v podstatě i za mě. ;-) Přečetl jsem si ji důkladně a je toho jen minimum, co bych mohl dodat.
Možná sedačky. Nepřekvapí, že je posaz stále dost bidýlkovitý, zato jejich sevření ano. Nejsem žádnej Otesánek (186 cm / 80 kg), ale byla to jedna z věcí, která mě při výběru znejistila. Manželka kupodivu žádné námitky neměla.
Řízení je těžší než je v dnešní "jednoprstové" době zvykem. Pro mě žádný problém, na rozdíl od sedaček jsem si ale v tomto ohledu od hlavní uživatelky auta pár komentářů vyslechl.
Řazení lehce ubralo z mechaničnosti předchozí generace, zato má ale krátké a jasně vymezené dráhy....a "cvakat" s ním rychle tam a zpátky je pořád zábava....i když už to s turbem není tolik potřeba.
Blinkry na plných brzdách jsou nepříjemnost, ale zase tak často se mě to netýká. Ač jsem předchozí generaci SSS nevlastnil, najezdil jsem s ní toho dost a předchůdcem současného SSS byl u nás Swift 1.2. No a tak jsem se naučil se Swiftem jezdit stylem "kdo brzdí, ztrácí". A pomáhá to. >:-[]
Puristi budou dštít síru na turbomotor. Je to s ním přesně jak píšeš. Rozsah otáček se zmenšil, musíš dávat pozor na přeřazení. Zato jede už dole a má výbornou pružnost. Dá se tedy jezdit na pohodu jako s typickým oturbeným přepravovadlem anebo se s tím nespokojit a honit ho jak nadmutou kozu. Přičemž výlety nad 4.000 se i nadále vyplatí. Tedy pro mě motor spíš plus.
Čím ale hlavně SSS boduje a zaplaťpánbůh o to nepřišel, je podvozek. O něco tvrdší odpružení, ale stále je to auto, které se dá házet do zatáčky jak si vzpomeneš a ještě se mu to líbí. Čitelnost, rychlé reakce, agilita, mrštnost....tyhle čtyři věci a silnější motor dokáží ze Swifta udělat "osinu v zadku" i pro mnohem dražší auta....a nutí tě domů přijíždět vždy se zcela vyplněným grafem přetížení. ;-)
Jinak místa vzadu je víc, v kufru nám teď lítá to, co dříve nelítalo, asistenti otravujou, výbava je hodně solidní, interiér ujde a servis je v podstatě za hubičku. Ale hlavně je s tím zábava.
-
-
woody-alien 28.02.2020 21:49
« Re: Re: Zdravím souvěrce
Nj, já dojezd nějak nesleduju. Ukazatel paliva se chová stejně jako v mým předchozím Swiftovi, nelineárně. Nejdřív to skoro neubývá a pak to jde fofrem. Prostě jsme si zvykl, že musím tankovat tak do 500 km od předchozího tankování.
-
-