Škoda 120 (1988)
23.11.2009Tzv. "vývozní" Škoda 120L s M kastlí ,5-ti rychlostní převodovkou a vlečenou zadní nápravou namontovanou přímo ve výrobě Protože lidi snadno…
Škoda 130LR (LRman1)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Mira83 27.11.09 17:34
« Re: Re: Re: originál
já taky měl obavu jakej bude mít ten 136 motor zvukovej projev.ale výsledek stál za to...se seriovým výfukem to ale bylo uplně o ničem ptže jak říkám v pořádným autě má být slyšet zvuk motoru.ale jakmile jsem nasadil spotrovní výfuk sprcialnéě dělanej na míru tak to bylo uplně o něčem jiným.a krom toho 136 má o hodně lepší výkon a i spotřeba oleje je pak uplně minimální....to je pak ze škodovky uplně jiný auto a když tomu jen trošku šlápneš tak to stojí za to.kolikrát se divím co všechno za auta předjedu.....to pak jsou myslím ostatní vykulení jak dokáže škodovka uhánět :-) a co teprve když by místo klasickýho karburátoru byly WERBy....to by bylo teprve něco...to bych oželel i tu spotřebu -
LRman1 26.11.09 13:43
« Re: Re: Re: Čau,mam pro tebe něco..
Ahoj, má pravdu R-ka se taky staly legendami,potažmo 130RS nebo speciál 200RS.Před těmi kdo tyhle auta postavily a závodily s nima nelze jinak než se poklonit,protože spousta z nich jsou dodnes známí a legendární jezdci,mechanici atd.
Souhlasím s tebou - dnešní škodovka potažmo VW group je nudná a šedivá,fabrika v Boleslavi je spíš jen montážní závod vozidel VW a ne podnik s vlastní image a desingnovou linkou :'-( -
LRman1 26.11.09 13:31
« Re: originál
Ahoj,díky za hodnocení i názor :-) Jak jsem tak koukal,na autě jsis taky slušně máknul :-)
Motor a jeho upravy jsem tady popsal, a nejen motor :-)
Pokud to dobře dopadne ,měl by se tam namontovat po novém roce jiný motor (ze 136).
Moc se mi do toho ale nechce jelikož už ten zvuk motoru nebude zcela originální ;-)
No uvidíme,jak to dopadne. :-) -
Special-line 26.11.09 13:30
« Re: Re: Re: originál
No já si vždy myslel že se ty speciální víka montovaly kvůli tomu že když byly Webery přes hlavu tak by se přes normální nešel dolévat olej, proto měly víčko ventilů jakoby na straně.
No jasný tak Webery to už by byla spotřebička, to do normálního provozu nejde ;-) -
LRman1 26.11.09 13:24
« Re: Re: originál
Vík ventilů existuje několik druhů a typů,nejen ty co montovalo AMK AZNP Mladá boleslav,ale i tehdejší Metalex(dnes MTX) nebo různé organizace tehdejšího Svazarmu.
Nicméně opravdový originál Škody 130LR má 8-mi kanálovou hlavu,nízké víko ventilů(podobné jako má Favorit) a hlavně sání přes hlavu zakončené dvěma dvojitými karburátory WEBER.Na to jsem ale opravdu neměl finance,nehledě na to že pak to má spotřebu jako tank :-) -
Prase 25.11.09 20:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: škůdky
neustale podsouvas co jsem nerekl jezdete si v cem chcete nikde jsem nerekl aby se jezdilo ve skodovkach :-) jasne muzem zacit rozebirat i rychlosti narazu ale nepoustel bych se do vetsich akci :-) Jinak mne je srdecne jedno co si kdo mysli o mne nebo o skodovkach ale spis me bavi jak se skoro kazdej ohani a pise o bezpecnosti to uz mi pripomina zvasty o ekologii ty taky miluju :-) moje nazory jsem rekl jestli si nekdo mysli neco jineho vubec mi to nevadi :-) ja si budu dal jezdit v me skodovce s bezpecnosti nula pac je mi to jedno kdybych se tim mel zacit zaobirat asi bych ji musel prodat meho zivotniho partnera :-) mno ode me vse bezpecnosti a ekologii zdar >:D -
Parda71 (BMWfans) 25.11.09 19:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: škůdky
Vidíš a to mi přijde právě primitivní. Tak podle tebe jak píšeš můžeme umřít v čemkoliv tak budem jezdit ve škodovkách :D. Jasně, je to fakt, můžu umřít v novém Lexovi LS, ale uznej, že určitě za jiných okolností. Ve škůdce si mrtvý ve 40km/h, kdežto v nových autech budeš mít akorát spálený ksicht od pytle.Nevím jak přesně to říct, ale tvůj názor je asi dost zkreslený tím, že si na staré škodovky, což jsem se asi trefil do vosího hnízda. -
LRman1 25.11.09 16:42
« Re: Dost dobryyyy
Ahoj,děkuju předem za hodnocení i názor a těší mne že i na druhém konci světa se najdou lidé kteří zahořely pro tyhle auta jako já :-) Pokud by jses o Škodě 130LR něco více rád dověděl stačí se třeba podívat na moje internetové stránky a tam se jistě něco dozvíš.
Snažil jsem se tam o nich napsat vše co jsem zjistil a dověděl se.
Samozřejmě jsou tam i jiné rubriky nebo ke stažení můj kalendář v PDF na rok 2010 :-)
Jak jinak než s mým autem ;-)
Snad tam ty i jiní najdete něco co vás zaujme:-)
Adresa mých stránek zní:
www.skoda130lr.mypage.cz -
Mira328i 25.11.09 16:41
« Re: Re: Re: Re: škůdky
Nemůžu nereagovat,jednou vyšel v jednom časopise crash test škody 120,byla to absolutní leštěnka,naráz probíhal podle klasické metodiky čelního nárazu s přesazením-to jak to dopadlo bylo šílené,už asi v polovině nárazu by byla posádka mrtvá,přední kolo bylo na úrovni sedačky řidiče,volant vystřelil proti hlavě,pedály usekli nohy..sedačka spolujezdce se utrhla.Je pravda že 99procent zahraničních aut bylo už v tý době bezpečnější.. -
LRman1 25.11.09 16:34
« Re: Čau,mam pro tebe něco..
:-) Díky...já jí mám taky...jako model od Matchboxu,jezdí se mnou v autě na palubní desce :-) Ješte mám od Abrexu dva modely 120( žlutobílou VB a pak v původní barvě mého auta),pak jednu LR z limitované edice firmy Foxtoys (posádka Sibera - Gross R.A.C Rally 1987), adokonce i jeden model 120LS s polskými SPZ...vše v měřítku 1:43 :-)