Škoda 120 (1988)
23.11.2009Tzv. "vývozní" Škoda 120L s M kastlí ,5-ti rychlostní převodovkou a vlečenou zadní nápravou namontovanou přímo ve výrobě Protože lidi snadno…
Škoda 130LR (LRman1)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
gokralik 18.02.11 00:39
« Fajn
Moc pěkná práce, ale přecijen bych měl pár výhrad. Exteriér je moc fajn, ale zevnitř bych vyházel "tuzynk pyčo" věci jako např. hliníkové koberečky atd. Když už sis dal tolik práce s venkovním vzhldem vozu, uvítal bych buď dobový vnitřek nebo radši sériový než to matlání věcí bez vkusu na sebe. Recenzi bohužel taky nemůžu ohodnotit plným počtem bodů. Těch pár gramatických chyb mi prostě vadí a ani popis vozu mi nepřijde dostatečný. Škoda 130LR není postavena jen na podtlakových klaksonech... -
-
Mira83 27.11.09 17:34
« Re: Re: Re: originál
já taky měl obavu jakej bude mít ten 136 motor zvukovej projev.ale výsledek stál za to...se seriovým výfukem to ale bylo uplně o ničem ptže jak říkám v pořádným autě má být slyšet zvuk motoru.ale jakmile jsem nasadil spotrovní výfuk sprcialnéě dělanej na míru tak to bylo uplně o něčem jiným.a krom toho 136 má o hodně lepší výkon a i spotřeba oleje je pak uplně minimální....to je pak ze škodovky uplně jiný auto a když tomu jen trošku šlápneš tak to stojí za to.kolikrát se divím co všechno za auta předjedu.....to pak jsou myslím ostatní vykulení jak dokáže škodovka uhánět :-) a co teprve když by místo klasickýho karburátoru byly WERBy....to by bylo teprve něco...to bych oželel i tu spotřebu -
LRman1 26.11.09 13:43
« Re: Re: Re: Čau,mam pro tebe něco..
Ahoj, má pravdu R-ka se taky staly legendami,potažmo 130RS nebo speciál 200RS.Před těmi kdo tyhle auta postavily a závodily s nima nelze jinak než se poklonit,protože spousta z nich jsou dodnes známí a legendární jezdci,mechanici atd.
Souhlasím s tebou - dnešní škodovka potažmo VW group je nudná a šedivá,fabrika v Boleslavi je spíš jen montážní závod vozidel VW a ne podnik s vlastní image a desingnovou linkou :'-( -
LRman1 26.11.09 13:31
« Re: originál
Ahoj,díky za hodnocení i názor :-) Jak jsem tak koukal,na autě jsis taky slušně máknul :-)
Motor a jeho upravy jsem tady popsal, a nejen motor :-)
Pokud to dobře dopadne ,měl by se tam namontovat po novém roce jiný motor (ze 136).
Moc se mi do toho ale nechce jelikož už ten zvuk motoru nebude zcela originální ;-)
No uvidíme,jak to dopadne. :-) -
Special-line 26.11.09 13:30
« Re: Re: Re: originál
No já si vždy myslel že se ty speciální víka montovaly kvůli tomu že když byly Webery přes hlavu tak by se přes normální nešel dolévat olej, proto měly víčko ventilů jakoby na straně.
No jasný tak Webery to už by byla spotřebička, to do normálního provozu nejde ;-) -
LRman1 26.11.09 13:24
« Re: Re: originál
Vík ventilů existuje několik druhů a typů,nejen ty co montovalo AMK AZNP Mladá boleslav,ale i tehdejší Metalex(dnes MTX) nebo různé organizace tehdejšího Svazarmu.
Nicméně opravdový originál Škody 130LR má 8-mi kanálovou hlavu,nízké víko ventilů(podobné jako má Favorit) a hlavně sání přes hlavu zakončené dvěma dvojitými karburátory WEBER.Na to jsem ale opravdu neměl finance,nehledě na to že pak to má spotřebu jako tank :-) -
Prase 25.11.09 20:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: škůdky
neustale podsouvas co jsem nerekl jezdete si v cem chcete nikde jsem nerekl aby se jezdilo ve skodovkach :-) jasne muzem zacit rozebirat i rychlosti narazu ale nepoustel bych se do vetsich akci :-) Jinak mne je srdecne jedno co si kdo mysli o mne nebo o skodovkach ale spis me bavi jak se skoro kazdej ohani a pise o bezpecnosti to uz mi pripomina zvasty o ekologii ty taky miluju :-) moje nazory jsem rekl jestli si nekdo mysli neco jineho vubec mi to nevadi :-) ja si budu dal jezdit v me skodovce s bezpecnosti nula pac je mi to jedno kdybych se tim mel zacit zaobirat asi bych ji musel prodat meho zivotniho partnera :-) mno ode me vse bezpecnosti a ekologii zdar >:D -
Parda71 (BMWfans) 25.11.09 19:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: škůdky
Vidíš a to mi přijde právě primitivní. Tak podle tebe jak píšeš můžeme umřít v čemkoliv tak budem jezdit ve škodovkách :D. Jasně, je to fakt, můžu umřít v novém Lexovi LS, ale uznej, že určitě za jiných okolností. Ve škůdce si mrtvý ve 40km/h, kdežto v nových autech budeš mít akorát spálený ksicht od pytle.Nevím jak přesně to říct, ale tvůj názor je asi dost zkreslený tím, že si na staré škodovky, což jsem se asi trefil do vosího hnízda.