Škoda 120 (1988)
23.11.2009Tzv. "vývozní" Škoda 120L s M kastlí ,5-ti rychlostní převodovkou a vlečenou zadní nápravou namontovanou přímo ve výrobě Protože lidi snadno…
Škoda 130LR (LRman1)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Tedaaa 24.11.2009 00:58 Honza Mička
- Hodnocení 24.11.2009 08:46 Wiii
- Za video.. 24.11.2009 09:03 Mira328i
- moc... 24.11.2009 09:53 Huben
- Video 24.11.2009 10:51 JirkaS
- škůdky 24.11.2009 16:11 Parda71 (BMWfans)
- Škoda 130 LR 24.11.2009 17:36
- Filkovo hodnocení 24.11.2009 18:12 filko
- Dost dobryyyy 25.11.2009 01:09
- Čau,mam pro tebe něco.. 25.11.2009 07:07 Mira328i
- originál 25.11.2009 13:03 Mira83
- perfektní!!! 25.11.2009 22:24 d.a.m.
- Tak to je teda něco.. 26.11.2009 13:47
- video 17.12.2009 00:59 vrkuboy
- Fajn 18.02.2011 00:39 gokralik
-
Honza Mička 24.11.2009 00:58
Tedaaa
Recenze je spíše takový výčet,fotek je málo,nicméně myslím,že v tom videu je "řečeno" naprosto všechno :-) Takové auta tady chybí :-( :yes: 3x10 -
Wiii 24.11.2009 08:46
Hodnocení
Zdravim, moje hodnocení je ciste objektivní a doufám, že nepatříš mezi ty, co automaticky hodnoceni vracej. Rad ti ho zmenim, kdyz na recenzi a fotkach zapracujes. V recenzi mi chybi nejake vysvetleni, proc zrovna tato prestavba, na co byla stará 130LR určena atp. Rozepis se taky v tech slabých a silných stránkách, myslim ze určitě neco najdeš. No a fotky. Proste je jich hrozne málo :-(
Auto je proste pekné a pekně udělané, ale bohuzel recenze i fotky pokuhávají, až na tom zapravujes, posli mi soukromou zprávu a ja ti dám zaslouženě 3x10. Mej se -
-
-
m.z. 24.11.2009 10:48
« Re: moc...
Gratuluju ke krásně udělané škodovce. Recenzi a fotky dostatečně nahrazuje video,jsi detailista :yes:
Prosímtě sundej ty 2 spodní světla,vypadá to,jako bys je někde nabral cestou.Ty 2 1000ky to osvítí dostatečně a mezi světla hezky sednou,ale spodek to hyzdí.Líbila by se mi maska v barvě.
-
-
Parda71 (BMWfans) 24.11.2009 16:11
škůdky
Moc hezká škůdka, jde na ní vidět kopa práce. A takoví lidi, co stráví s autem nějaký čas mají u mě vždy poklonu. Ale s jednou věcí s tebou nesouhlasím. Píšeš, že tyto auta, asi myslíš stodvacítky apod., že nepatří do šrotu. Jsem přímo opačného názoru. Tyto vraky s nulovou bezpečností a hroznýma emisema, kteře prošly STK jen úplatkem, by měly z cest mizet mnohem rychleji, než jak se děje dnes. A zůstat by měly jen takové klenoty jaký je ten tvůj a zachovalé kousky, tzv. leštěnky. Jinak to jsou pojízdné rakve, toť můj názor.
Jo a tobě dávám 3x10 :yes: ;-)-
LRman1 24.11.2009 17:17
« Re: škůdky
Díky moc za názor i hodnocení,opravdu to stálo dost času i peněz jí takhle "vyfiknout" ale co by člověk pro své milované auto neudělal:-) Upřímně řečeno ja se nezastávám těch rzí sežraných vraků o které se majitel nestará a drží jen silou vůle po hromadě,nýbrž takových které jsou hýčkány a opečovávany celý životjak jsi sám poznamenal "leštěnky" .Taková auta mají právo naživot a to i legislativní :-) Co se bezpečnosti týče-pravda byla odpovídající době vzniku těchto aut,ale to byla také jiná maximální rychlost a bezpečnostní uroveň vozidel.
Když pak člověk potká na silnici takovou bouračku jako já...Audi A6 "narvanou" pod kamion a po střetu s kamionem rozházenou na kousky na cca 500 metrech silnice,poznatelnou jen díky litému kolu v příkopě,tak si tak říkám že i sebelepší elektronikou nabitý auto je v rukou řidiče * horší než řízená střela a veškeré bezpečnostní systémy pozbývají smyslu ;-\ -
Prase 24.11.2009 20:37
« Re: škůdky
zajimavy nazor ovsem dle tve dedukce by z cca 500 000 stodvacitek melo na silnici zustat tak 5 000 :-) v pristich sto letech se to urcite povede >:D
k ty bezpecnosti a emisim jsou lidi co to neresi treba ja emise z aut tvori minimum svetove produkce co2 atp. zacit by se melo spise v prumyslu a ta bezpecnost umrit se zcela jiste da i v bmw 525 tdi s 8 airbagy esp asr act a bbb :-)
-
Parda71 (BMWfans) 25.11.2009 08:37
« Re: Re: škůdky
LRman1- Jasně, víš jak jsem to myslel, prostě takové staré auta by měly mizet z cest, je to přirozený jev, že se dává prostor mladším :-) Jde hlavně o bezpečnost okolí i posádky. Nejednou jsem viděl škůdky v pangejtu a kolo o 50metrů dál. Ale takové klenoty jako tvůj, nebto ty co jseou vidět třeba v Doksech by měly rozhodně zůstat :yes:
Prase- přesně tak, moji dedukci si dohadl. Akorát čísla nemáš moc přesné ;-) Emise osobních vozů tvoří celosvětově 7%, ale o to mi nejde, jde o to, ž enprojdou na emisích v STK a to je problém.
K tvoji dedukci o zabití se v BMW se nebudu vyjadřovat. Celkem primitivní náor, uznej. A nehledě k tomu, že BMW TDI neexistuje :yes:-
Prase 25.11.2009 16:17
« Re: Re: Re: škůdky
no nevim ja jsem emisema prosel bez uplatku jedna basen a pochybuju ze neco splnuju :-))) ...
jinak tdi mela bejt nadsazka ale primitivni se mi muj nazor nezda muzes umrit v jakkoliv bezpecnem aute nehlede k tomu ze zemrit muzes jako chodec cyklista atd. a nemusim tu snad vyjmenovavat i dalsi jako ze te sejme protijedouci auto rizene opilym soferem :-) jasne pokud si za volantem bmw 525 tdi tvoje sance na preziti se zvysuje ale nic neni 100% ;-)-
Mira328i 25.11.2009 16:41
« Re: Re: Re: Re: škůdky
Nemůžu nereagovat,jednou vyšel v jednom časopise crash test škody 120,byla to absolutní leštěnka,naráz probíhal podle klasické metodiky čelního nárazu s přesazením-to jak to dopadlo bylo šílené,už asi v polovině nárazu by byla posádka mrtvá,přední kolo bylo na úrovni sedačky řidiče,volant vystřelil proti hlavě,pedály usekli nohy..sedačka spolujezdce se utrhla.Je pravda že 99procent zahraničních aut bylo už v tý době bezpečnější..-
-
Parda71 (BMWfans) 25.11.2009 19:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: škůdky
Vidíš a to mi přijde právě primitivní. Tak podle tebe jak píšeš můžeme umřít v čemkoliv tak budem jezdit ve škodovkách :D. Jasně, je to fakt, můžu umřít v novém Lexovi LS, ale uznej, že určitě za jiných okolností. Ve škůdce si mrtvý ve 40km/h, kdežto v nových autech budeš mít akorát spálený ksicht od pytle.Nevím jak přesně to říct, ale tvůj názor je asi dost zkreslený tím, že si na staré škodovky, což jsem se asi trefil do vosího hnízda.-
Prase 25.11.2009 20:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: škůdky
neustale podsouvas co jsem nerekl jezdete si v cem chcete nikde jsem nerekl aby se jezdilo ve skodovkach :-) jasne muzem zacit rozebirat i rychlosti narazu ale nepoustel bych se do vetsich akci :-) Jinak mne je srdecne jedno co si kdo mysli o mne nebo o skodovkach ale spis me bavi jak se skoro kazdej ohani a pise o bezpecnosti to uz mi pripomina zvasty o ekologii ty taky miluju :-) moje nazory jsem rekl jestli si nekdo mysli neco jineho vubec mi to nevadi :-) ja si budu dal jezdit v me skodovce s bezpecnosti nula pac je mi to jedno kdybych se tim mel zacit zaobirat asi bych ji musel prodat meho zivotniho partnera :-) mno ode me vse bezpecnosti a ekologii zdar >:D
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 24.11.2009 17:36
Škoda 130 LR
Auto vypadá jako by sjelo z výrobní linky-paráda!!!Tento kousek se jen tak nevidí a vlastnit ho je obrovská vzácnost až ti to aji závidím:)Je to opravdu nádhera! -
filko 24.11.2009 18:12
Filkovo hodnocení
Škoda 120/130 bylo první auto, které jsem řídil. Uspořádání, kterého se Porsche drží.
Toto auto patří řidiči, pro které je moje.auto.cz určeno. Je vidět opravdu hodně práce, i na videu. Ještě zapracuj na recenzi, proto motivačně 10b.
Těším se, až mě to někdy třeba ve Zborovské na světlech natřeš. To, co na tebe zvednu, ale nebude prostředníček, ale :yes: -
"-- skrytý --" 25.11.2009 01:09
Dost dobryyyy
Ahoj, ani jsem o existenci teto zavodni verze nevedel. rad jsem si precetl tvoji recenzi a prohlidnul fotky. Super. Ja vlastnim skodovky dve a plne s tebou souhlasim, ze jsou to nadherna auta, ktere do srotu urcite nepatri. Na dni NATO v Ostrave jsem videl, jak tam jezdily tanky ACR pres dve skodovky a rvalo mi to srdce :-) Udelal jsi kus dobre prace :-) At ti Skodovka dela radost :-) Ode me mas 3x10-
LRman1 25.11.2009 16:42
« Re: Dost dobryyyy
Ahoj,děkuju předem za hodnocení i názor a těší mne že i na druhém konci světa se najdou lidé kteří zahořely pro tyhle auta jako já :-) Pokud by jses o Škodě 130LR něco více rád dověděl stačí se třeba podívat na moje internetové stránky a tam se jistě něco dozvíš.
Snažil jsem se tam o nich napsat vše co jsem zjistil a dověděl se.
Samozřejmě jsou tam i jiné rubriky nebo ke stažení můj kalendář v PDF na rok 2010 :-)
Jak jinak než s mým autem ;-)
Snad tam ty i jiní najdete něco co vás zaujme:-)
Adresa mých stránek zní:
www.skoda130lr.mypage.cz -
-
-
-
LRman1 25.11.2009 16:34
« Re: Čau,mam pro tebe něco..
:-) Díky...já jí mám taky...jako model od Matchboxu,jezdí se mnou v autě na palubní desce :-) Ješte mám od Abrexu dva modely 120( žlutobílou VB a pak v původní barvě mého auta),pak jednu LR z limitované edice firmy Foxtoys (posádka Sibera - Gross R.A.C Rally 1987), adokonce i jeden model 120LS s polskými SPZ...vše v měřítku 1:43 :-)-
-
LRman1 26.11.2009 13:43
« Re: Re: Re: Čau,mam pro tebe něco..
Ahoj, má pravdu R-ka se taky staly legendami,potažmo 130RS nebo speciál 200RS.Před těmi kdo tyhle auta postavily a závodily s nima nelze jinak než se poklonit,protože spousta z nich jsou dodnes známí a legendární jezdci,mechanici atd.
Souhlasím s tebou - dnešní škodovka potažmo VW group je nudná a šedivá,fabrika v Boleslavi je spíš jen montážní závod vozidel VW a ne podnik s vlastní image a desingnovou linkou :'-(
-
-
-
-
Mira83 25.11.2009 13:03
originál
čau,máš to moc pěkně uděláný.ta dobová úprava do závodní verze má něco do sebe.jen jsem se chtěl zeptat co tam máš za motor?podle fotek tam máš víko ventilů ze Š136....je to klasickej motor ze 1200 a nebo to je komplet motor ze 136?taky jsem asi před třemi lety dělal vestavbu čtyřpístkových brzd,zadní vlečné nápravy,Go 5-ti stupňové převodovky a komplet generálku motoru originál ze Š136 včetně původního karburátoru se speciálními tryskami.auto mi slouží až do teď bez problémů...jen běžná udržba...viz. můj profil.jinak přeju hodně najetých kilomatrů a ať škodovka spolehlivě slouží.to se v dnešní době už nevidí takovej nádhernej kousek-
Special-line 26.11.2009 11:05
« Re: originál
Tohle není originál víko ventilů. Tohle je nějaký speciální co se dávalo na závoďáky.-
LRman1 26.11.2009 13:24
« Re: Re: originál
Vík ventilů existuje několik druhů a typů,nejen ty co montovalo AMK AZNP Mladá boleslav,ale i tehdejší Metalex(dnes MTX) nebo různé organizace tehdejšího Svazarmu.
Nicméně opravdový originál Škody 130LR má 8-mi kanálovou hlavu,nízké víko ventilů(podobné jako má Favorit) a hlavně sání přes hlavu zakončené dvěma dvojitými karburátory WEBER.Na to jsem ale opravdu neměl finance,nehledě na to že pak to má spotřebu jako tank :-)-
Special-line 26.11.2009 13:30
« Re: Re: Re: originál
No já si vždy myslel že se ty speciální víka montovaly kvůli tomu že když byly Webery přes hlavu tak by se přes normální nešel dolévat olej, proto měly víčko ventilů jakoby na straně.
No jasný tak Webery to už by byla spotřebička, to do normálního provozu nejde ;-) -
Mira83 27.11.2009 17:34
« Re: Re: Re: originál
já taky měl obavu jakej bude mít ten 136 motor zvukovej projev.ale výsledek stál za to...se seriovým výfukem to ale bylo uplně o ničem ptže jak říkám v pořádným autě má být slyšet zvuk motoru.ale jakmile jsem nasadil spotrovní výfuk sprcialnéě dělanej na míru tak to bylo uplně o něčem jiným.a krom toho 136 má o hodně lepší výkon a i spotřeba oleje je pak uplně minimální....to je pak ze škodovky uplně jiný auto a když tomu jen trošku šlápneš tak to stojí za to.kolikrát se divím co všechno za auta předjedu.....to pak jsou myslím ostatní vykulení jak dokáže škodovka uhánět :-) a co teprve když by místo klasickýho karburátoru byly WERBy....to by bylo teprve něco...to bych oželel i tu spotřebu
-
-
-
LRman1 26.11.2009 13:31
« Re: originál
Ahoj,díky za hodnocení i názor :-) Jak jsem tak koukal,na autě jsis taky slušně máknul :-)
Motor a jeho upravy jsem tady popsal, a nejen motor :-)
Pokud to dobře dopadne ,měl by se tam namontovat po novém roce jiný motor (ze 136).
Moc se mi do toho ale nechce jelikož už ten zvuk motoru nebude zcela originální ;-)
No uvidíme,jak to dopadne. :-)
-
-
d.a.m. 25.11.2009 22:24
perfektní!!!
Za svých mladých let jsem přesně po něčem takovým toužil.
Perfektní stotřicítka,ať ti dělá jen a jen radost!Ciao! -
"-- skrytý --" 26.11.2009 13:47
Tak to je teda něco..
Tak tohle šídlo nemá chybu. Ty videa jsou za vše mluvící. Asi můžeme mluvit o koníčku s velkým "K". Jen trošku těch foteček, člověk by se docela rád podíval trošku víc. Jinak supr. -
-
gokralik 18.02.2011 00:39
Fajn
Moc pěkná práce, ale přecijen bych měl pár výhrad. Exteriér je moc fajn, ale zevnitř bych vyházel "tuzynk pyčo" věci jako např. hliníkové koberečky atd. Když už sis dal tolik práce s venkovním vzhldem vozu, uvítal bych buď dobový vnitřek nebo radši sériový než to matlání věcí bez vkusu na sebe. Recenzi bohužel taky nemůžu ohodnotit plným počtem bodů. Těch pár gramatických chyb mi prostě vadí a ani popis vozu mi nepřijde dostatečný. Škoda 130LR není postavena jen na podtlakových klaksonech...