Seat Leon (2015)
22.11.2015Po dlouhé době se vracím na moje.auto.cz s recenzí auta. Kdysi jsem tady měl recenzi na svoji Lagunu a další auta v rodině. Pak jsem přestal tyhle…
Seat Leon (Koubes84)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Koubes84 23.11.15 10:54
« Re: Perfektní
Díky. Škoda,že ta zelená se na kombi nedává, jenom na hatchback, protože bych měl hodně složité rozhodování. I když, manželka by to asi rychle utla, protože zelenou nemusí. A při výběru auta je na ženu vždy nejlepší ponechat výběr barvy, ať má pocit, že se na tom podílela... -
iudex 23.11.15 09:00
« Všetko sedí
Pekná recenzia ešte lepšieho auta.
Leon kombi by bol mojou voľbou v tejto kategórii, vizuálne krajší, ako Golf Variant i Octavia kombi. A v rámci daného modelu máš všetko TOP (odmysliac Cupru), teda motor, vízáž, výbavu, farbu. Ako petrolhead chválim voľbu benzínu, jedna osmička už je parádne zvezenie; ono reálne stačí aj silnejšia 1,4ka, ale s týmto motorom už máš aj potrebnú suverenitu a istotu dostatku či prebytku výkonu, citeľný bonus je aj multilink, ktorý pri 1,4ke nie je. Vo výbave FR, s 18kami a full LED auto vyzerá skoro ako Cupra, dynamicky až dravo, nápadná farba svieti v záplave áut v 50 odtieňoch šedej. Bežný Leon je na 18kach už pomerne tvrdý, takže DCC je rovnako dobrá voľba. Slovom, nemáš na tom aute nič, čo by sa dalo kritizovať, perfektná voľba.
Tak nech dobre slúži. :yes: -
hacek 14.01.16 10:24
« Re: Re: Re: Lubik - Leon
V autorizovanem servise jsou vetsinou lini cokoli udelat, ale i kdyby nahodou chteli tak s jejich originalni diagnostikou nemaji sanci. A celkove je to o pristupu koncernu, ktery v tomto na zakazniky pece. Treba u fca aut se tam pri pdi auta pred predanim zakaznikovi nahrava soft, ktery po vypnuti tlacitkem vypne na trvalo ma to vyhodu ze kdyby to nekdo chtel zase zapnout tak staci zase tlacitkem zapnout, toho sed od naseho koncernu ale nikdy nedockame -
Koubes84 03.12.15 18:57
« Re: Destka sedacka
Máme Concord Transformer Pro. Mladej ji používá od cca. roku. Pultík mu nijak nevadí, zvykl si na to celkem bez potíží. Je to sedačka od 9 kilo až do 36. Koupil jsem ji schválně, že s ním poroste. Kolem pultíku mi dosáhne pas úplně v pohodě. Šlo to i bez potíží na starém autě- dvojkové Laguně. Minus asi je jenom to, že je celkem objemná, a když ji stěhujem do jinýho auta, tak je pro ženu celkem těžká na manipulaci. Jinak si není na co stěžovat. -
honza_f 24.11.15 08:53
« Re: Re: Re: Re: "športový" volant so splošteným spodkom
Ano, vůbec to nevnímám. Beru ten volant jako celek - špičková perforovaná kůže, dobrý ergonomický tvat, tloušťka... Když jedu po dálnici na tempomat, je tam i víc místa na nohy. A hlavně se mi to prostě líbí a není nic lepšího pro bezpečnost provozu než když je řidič v pohodě a dobré náladě :-) -
iudex 23.11.15 10:47
« Re: "športový" volant so splošteným spodkom
Tiež súhlasím. Mám ho v aute a výhodou je len lepší výzor, keď sa tvári prudko športovo, pri potrebe výrazného otočenia volantom (rúčkovania) je to nepraktické. Našťastie ja mám prevod riadenia dosť strmý, len 2,1 otáčky od dorazu po doraz, takže rúčkovať potrebujem len minimálne, v aute s menej strmým riadením je to však praktický problém. -
Bertold 23.11.15 10:38
« "športový" volant so splošteným spodkom
Na tie "športové" volanty so splošteným spodkom mám podobný názor ako ty. Skúsil som ho v novej Fabii III a v ostrom tempe v prudkých zákrutách je to ak nie priamo nebezpečné, tak minimálne antišportové. Pri rúčkovaní na parkovisku je to zas nepohodlné. V autách s bežným prevodom riadenia sa podľa mňa jedná len o nepraktický a nefunkčný imidž. -
Verny_2013 22.11.15 21:56
« nejsem gurmán
a korejce bych si proto nikdy nekoupil. Tak tato věta mi fakt vykouzlila úsměv na tváři. A hned za ní následuje ta o Civicu a LSD. V Krasobruslařské hantýrce zdařilá kombinace trojného Salchova a s odpíchnutým Rittbergerem. Jinak souhlas s TomasemPT, po delší době recenze která se dá nejenom přečíst ale člověk se při ní i občas zasměje. Auto je super, podle mě nejpěknější kombi v nižší střední na trhu a ta barva vše jen podtrhuje. Taky jsem ho měl ve výběru ale nakonec rozhodly detaily ve prospěch VW. Např. Ty sedadla nastavidelnou délkou sedáku a spoustou dalších funkcí. U 1,8 TSi jen škoda toho sníženého krouťáku kvůli převodovce, ale to je prostě koncernový marketing. Jinak hodně šťastných km. -
Koubes84 22.11.15 18:47
« Re: servis
To samozřejmě. Ale vynaloženej čas, tzn. dovolená. Sehnat další osobu, která mě tam zaveze nebo jet busem mě prostě nedonutila, abych ušetřil částku kolem 5 tisíc. Ono to bylo trochu míň, zaokrouhlil jsem to.
Joa a hybrid pro mě opravdu zajímavý není. Já jsem řidič, ne ekolog. -
Mithrandir86 17.02.16 14:57
« Re: Re: Re: Lubik - Leon
Lubik:
Taky jsem měl obavy z 18 palcu a z toho duvodu jsem nebral ke svemu leousovi paket technology. Na léto mám 17 a ted na zimu 16. Spolu s adaptivnim podvozkem je to pro rodinu pohodlne. Zalezi, kde jezdis...ja jsem v horach a cesty tu nejsou nic moc, takze bych do 18 nesel, ale pokud jezdis mesto jako je treba Hradec, tak bych se 18 palcu nebal. Me to vrtalo hlavou dlouho, kamosove mechanici mi 18 vymlouvali a ja ted nelituju. Kdyz das na leona na zimu 16 litaky a v lete 17 litaky, bude to jeste vypadat dobre a bude to rozumnej kompromis. Plechace bych tam ale nedal. -
lubik63 15.02.16 13:41
« Re: Re: Lubik - Leon
Ahoj, tady Lubik, byl jsem na horách, proto reaguji až nyní. Předváděčka to není, auto jsme v Pyramidě objednávaly v říjnu, v pulce ledna jsem dostal info, že auto už jede do ČR. Motor jsem bral klasiku 1.4 125 k , výbavu FR. Po zkušenostech s Alteou XL v plné výbavě jsem volil i tu lepší pro Leona, nechce se mi pak dál dokupovat, stojí to pak zbytečně čas i víc peněz.Připlácely jsme si jen Led světla + paket Winter+ lepší audio, i tak po všech slevách jsem se dostal na 446000,- takže spokojenost, příští týden už jedem do Prahy pro něj. Jediný co mě mrzí, že tam nejde je vyhřívaný volant, trochu ve mě budí obavy ty 18 kola, ale uvidím. Na zimu si chci pořídit alu, jen zatím nevín, jestli 16 nebo 17??? -
heh 11.02.16 11:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Start&Stop
Jo, já to vyměnil po 1400km i s filtrem. Dle servisu to bylo čisté, tak snad nemám páteční(vánoční) motor. Cena masakr - 4,7k vč. DPH, ale čert to vem. Měl jsem trochu času na FullLink. Pokud má člověk Android 5 a stáhne si a nainstaluje AndroidAuto (ne přes GooglePlay - blokováno pro ČR, ale .apk natvrdo), tak se mobil opravdu linkne a na display jede Google music, Google maps atp. Ještě to zkusím se Seat DriveApp a ConnectApp. Ještě mě láká vypínač start&stop [odkaz] , ale asi budu raději mačkat čudlík, než koukat na nějaké rozsvícené error kontrolky.
P.S. Dá se trvale deaktivovat Start/Stop ? Dík za radu... :-)