Recenze

Kabu (muž 35 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

BMW řada 3 318i (E36)

9.79 Uživatelé

Hodnoceno: 40× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8
BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 18 BMW řada 3, foto 19 BMW řada 3, foto 20 BMW řada 3, foto 21 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 23 BMW řada 3, foto 24 BMW řada 3, foto 25 BMW řada 3, foto 26 BMW řada 3, foto 27 BMW řada 3, foto 28 BMW řada 3, foto 29 BMW řada 3, foto 30 BMW řada 3, foto 31 BMW řada 3, foto 33 BMW řada 3, foto 34 BMW řada 3, foto 35 BMW řada 3, foto 36 BMW řada 3, foto 37 BMW řada 3, foto 38 BMW řada 3, foto 39 BMW řada 3, foto 40 BMW řada 3, foto 41 BMW řada 3, foto 42 BMW řada 3, foto 43 BMW řada 3, foto 44 BMW řada 3, foto 45 BMW řada 3, foto 46 BMW řada 3, foto 47 BMW řada 3, foto 48 BMW řada 3, foto 49 BMW řada 3, foto 50 BMW řada 3, foto 51 BMW řada 3, foto 52 BMW řada 3, foto 53 BMW řada 3, foto 54 BMW řada 3, foto 55 BMW řada 3, foto 56 BMW řada 3, foto 57 BMW řada 3, foto 58 BMW řada 3, foto 59 BMW řada 3, foto 60 BMW řada 3, foto 61 BMW řada 3, foto 62 BMW řada 3, foto 63 BMW řada 3, foto 64 BMW řada 3, foto 65 BMW řada 3, foto 66 BMW řada 3, foto 67 BMW řada 3, foto 68 BMW řada 3, foto 69 BMW řada 3, foto 70 BMW řada 3, foto 71 BMW řada 3, foto 72
 

Technické info

Přezdívka auta Báwo Rok výroby 1992 Koupeno ojeté najeto [km]:212000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1796 výkon [kW]: 83 kroutící moment [Nm]: 162 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.6 maximální rychlost [km/h]: 198 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 7.8

Popis vozu

PRODÁM-horší stav! Info mailem!

BMW 318i E36 s klasickým 4 válcem uloženým podélně vpředu označeným M40 a s manuální 5-ti stupňovou převodovkou, která umožňuje přesné a lehké řazení.
Motor má objem 1796 ccm, výkon 83kW (113 koní) s maximálními 5500 otáčkami za minutu. Nejvyššího točivého monetu 162 Nm dosahuje při 4250 otáčkách za minutu. Maximální rychlost je 198 km/h. Motor si s provozní hmotností automobilu (1205kg) hravě poradí, ale při maximálním zatížení (1665kg) je znát že to není 6-ti válec . Motor běží plynule a je tichý. V motorovém prostoru je dost místa pro případné opravy.
Auto je poháněno zadními koly. Na léto jsem pořídil "hlíny" originál BMW s letními gumami v zadu Uniroyal rallye540 205/60 R15, v předu nějaký srač** o tich samých rozměrech. Na zimu mám plecháče s gumami 195/60 R15. Na mokré vozovce je i celkem sranda, horší je když to ujede nečekaně :). Když už jsme u tich jízdních vlastností, tak musím uznat že na suchu se auto chová krásně jak v zatáčkách, tak při vyšších rychlostech, kord teď na "205kách", ale 17ti palcová kole by mu neuškodily. Možná to bude předělaným podvozkem na tvrdší s mírným snížením (v předu o 3 cm, v zadu o 1,5cm) a nebo se tak chová i s originálním podvozkem, to netuším. Stěžovat si na jízdní vlastnosti prostě nemůžu.
Design tohoto automobilu na rok 92 je velmi povedený, auto nevypadá vůbec špatně v porovnání s novějšími auty. Klucí v Německu to všechno dobře vychytali. Např. hydraulické vzpěry kapoty i zadního víka kufru, schovaná anténa ve sloupku, světlomety s čočkou… Provedení tohoto automobilu je prostě krásný. Akorát originální zadní světla se mi moc nelíbili, tak jsou zaměněny za krystalové. Barva automobilu byla původně fialová metalíza, kterou nějací ‘‘řezníci‘‘ přestříkali na černo, a je to prostě místy hnus. I když je asi hezčí černý než fialový . V předu mám mírně tuningový nárazník, který sem nedávno zaměnil za jiný se spojenou maskou. Rozměrově jsem myslel že delší jak můj bývalý Escortík v kombi nebude, ale krapet sem se spletl. Rozměry v cm: Délka: 4433, šířka: 1698, výška: 1393.
Výbava tohoto automobilu bych řekl že na rok výroby (1992) je dobrá, ale to posuďte sami. Zahrnuje: ABS (to mi nefunguje, ani nechybí), posilovač řízení, el. střešní šíbr, el. přední okýnka, el. nastavování zrcátek, ukazatel okamžité spotřeby, roletka zadního okna, centrál na dálku a alarm, který tam byl domontován od Jablotronu dodatečně.
Ve voze je v předu pohodlné sezení, pro řidiče nastavitelná výška sedačky, v zadu za řidičem moc ne, protože mám sedačku šouplou až v zadu (mám 2metry), ale v zadu nesedím tak je mi to jedno. Líbí se mi že veškeré ‘‘čudlíky“ jsou natočeny k řidiči, umístění popelníku je taky dobré . Volant mám ‘‘EMkovej“, prý je hezčí. Zatáčet jde z lehka díky posilovači, bez nějakého drhnutí. Zamykací kaslík u spolujezdce slouží k zabezpečení věcí pouze před spolujezdci, ale zloději si s nim do 10 sekund poradí. Mám opěrku na ruku,pro větší pohodlí při řízení, a pro více odkládacího prostoru. V zadu je také sklápěcí opěrka, za kterou je umístěn vak na lyže (taky dobrá vychytávka). Nevýhodou u tohoto auta jsou zadní sedačky že nejdou sklápět, takže s kufrem si člověk musí vystačit.

Silné stránky

-Jízdní vlastnosti
-Přesné a lehké řazení a řízení
-Desing
-Interiér
-Výhled z vozu
-Pohodlí řidiče
-Je to BMW

Slabé stránky

-Ceny ND
-Nelze sklopit zadní sedačky
-Zloději
-Závistivý lidi s klíčema v ruce :)


Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

V servisu jsem ještě nebyl, drobné opravy jsem proved před bytovkou. Do servisu v blízké době výlet neplánuji

Na závěr

Na závěr bych vám chtěl poděkovat že jste si dočetly tento článek až sem, a že jste nedostali infark z množství chyb za které se omlouvám :) a doufám že si přečtete i přes všechny ty chyby i novinky níže.

 

Novinky v recenzi

13.2.2010 14:46

STK

Včera jsem úspěšně prošel STK, jen na konci začala protestovat baterka a už se tlačilo :D

21.12.2009 17:59

Zase všechno v pí***

Ahoj, zdravím... Co se stalo za dobu mrazů: Auto škube, chcípe, dusí se a skoro nejede, a dnes ráno, když jsem si jel přezout na zimály (konečně taky už), sem měl lístek s číslem za stěračem, najednou přiběhla milá paní se skovy že mi nacouvala do předku. Má práce zase v kelu...:(. Završení po sepsání protokolu o nehodě bylo to, že sem měl vyšlehanou baterku... Dnes je den kretén. Ale mam gumy a částečně vyřešeno cukání atd... Snad budou fotečky:)

2.12.2009 18:54

Fota

Fota dodány :)

27.11.2009 19:03

FOTA!!!!

JE to tady, nový vzhled :) kochejte se... Až to pujde dodam další :)

21.11.2009 12:05

Fotky

fotky mi nejdou nahrát, maj prý moc pixelů... Takže musíte ještě moment vydržet:)

21.11.2009 11:56

Po dlouhé době

Ahoj, nebyl čas, pracoval jsem na autě, tak sem se tu neukázal. Nyní vše napravim. Takže co na autě přibylo a odpadlo? První mi přibyly hlíny a širší gumy (205ky), pak jsem měnil přední světla a blynkry které jsem zamračil. Starý světla byly každý jiný, blinkry jsem měl cirý černý, vydrželi mi tak 3 tejdny, pak mi byly odcizeny, a jedno mračítko ulomeno, na nový ty samí jsem se vybod a pořídil klasický bílý. Dále jsem pořídil přední nárazník spojený s maskou a žraloka na střechu :), před měsícem jsem namontoval decentní křidýlko, který ještě musim dát do laku. V říjnu mi končila STK, tak jsem řešil závady: Nebrzdící ruční brzda levého kola, vysící kabel od lambdy, škrtající hadicce od serva o řízení, a čepy na ramenou, kde nastal problém, jedno rameno je z jinýho bmw!!! Vyndal jsem ho, vytřískal čep, a novej (en co tam patří) byl o 7 mm větší!!! Ny druhé straně vše o.k čep řešim nyní. Při té příležitosti když jsem byl pod autem sem vyměnil palivovej i vzduchovej filtr. A od doby co ho mam jsem skurvil akorát levý zadní světlo, jinak jsem vše jen vylepšil... Nový vzhled viz fota :)

30.10.2008 00:00

ZdraVíčko. Tak po necelých 3 měsících před 14ti dněma sem nastartoval mé BMW, do dnes jsem ujel nějakých 500 km, a vše v pořádku :), to je zase radosti :). Před týdnem jsem mé auto obdařil novými gumami obutými na origo BMW hlíny. S antikorodováním jsem nijak nepokročil, protože výměna motoru mi přece jenom zabrala trochu času a trochu víc peněz. Finančně to vyšlo na: Motor 4000, cesta pro něj (Plzeň-Praha) 500, ložisko spojky(origo) 1300, těsnění výfuku 250, olejový filtr 250, těsnění vany350, trubka na rozvod vody(od motoru) 300, matice výfuku 120, pasta na výfuk 100, brzdovka 100, motorový olej (Valvoline 10w-40) 1000, a nějaký drobnosti. Prostě sakum prdum výplata pryč:). Teď nastali gumy 3000 vetý, a origo hlíny mi vyšli na 2000 + moje orezlý plechy k tomu. (Fota dodam). Asi by vás ještě zajímalo co bylo za závadu na starym motoru. Jak jsem psal, třetí válec měl vůli, byla kvůli zadřenýmu ložisku mezi klikou a ojnicí, ložisko spečený a domodra, podobně na tom bylo i ložisko na druhym válci. Asi se ptáte čím to? Dolýval jsem olej minerálem s nápisem Tesco, pravděpodobně můj motor měl syntetiku s lepšim nápisem :)Toť asi vše. Plán na příštích 14 dní když bude příznivé počasí: Podvozek+prahy brousit, vařit, tlumexovat kitovat atd... Jak to dopadne aš příště.

8.9.2008 00:00

Nedávno jsem sundal palici z motoru, zjistil jsem že těsnění je ok, hlava že je ok, tak sem z toho moc nadšenej nebyl. Vamrd*** se mi ložisko někde na ojnici na třetim válci a tten má tak 3mm vůli a mlátí. Tzn. výměna motoru, generálka je finančně a procovně náročná. Jestli někdo víte o motoru 1.8 typ M40 tak každopádně napište SZ. Děkuji

9.8.2008 00:00

V neděli 3.8. se mi na dálnici moje báwo uvařilo z důvodu děsivého klepání, které nevím od kud se ozývá. Vodní pumpa to není, tak je to na delší bádání :(... Další prácička. Až budu vědět co to, tak dam vědět :)

17.7.2008 00:00

Rozhodl jsem se, že do zimy zbavím auto veškeré, i té nejmenší koroze. Začal sem po ní pátrat, a zjistil jsem, že mám do zimy co dělat. Zjištěná viditelná koroze: Mírně LP blatník (teď se na něm pracuje), všechny dveře opravdu drobátku taky kvetou (po blatníku jdu na ně), mírně LZ nadkolí, prahy (kolem dir na hever, teď se na nich pracuje). Skrytá koroze: LP podběh (již bude opraven), podlaha (kolem výztuh na zdviž, levá zadní již prolomena, a vzadu drobná díra v podlaze. To nechávám na klempúířovi), dále zrezlá podlaha uvnitř(pravá půlka opravena, levá v rekonstrukci z důvodu ztížených podmínek a to jsou deště a netěsní mi guma kolem dveří řidiče, čekám na novou a mírně mi tam zatíká od někud z předu, možná již též vyřašeno :)). A po vypátrání těchto korozí jsem dále nepátral a začal pracovat. Průběh vám sem budu líčit.

4.4.2008 00:00

3.4.2008 Auto opraveno. Je jako by se s ním nikdy nic nestalo :)

28.3.2008 00:00

Dnes jsem koukal ze spoda na rameno a tak, a zjistil sem že je v háji čep řízení :( - sních posr***!!! Ale jinak nic. Pouštim se do oprav nárazníku, a vyměnil sem podběh (z vrakárny za 200 kaček).

26.3.2008 00:00

25.3.2008 Sníh a náledí, dostal sem přetáčivý smyk a zalít do stromků v příkopě :( odneslt to disk (nelze opravit), dekl pod motorem (na 1000 kousků), levý podběh předního kola (na 100 kousků), nárarník (ten slepim :)), mlhovka(jenom vypadla)a blatník (ten sem srovnal). O dalších závadách zatím nevím, musim se mrknout ze zdola. Nějaké foto mého auta po nehodě přibyly. Hlavně že se nikomu nic nestalo a že báwo neutrpělo vážnější poranění.


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím mi dovezlo úplně všude kam sem potřeboval

praktičnost
5

Na parkování v Plzni je dlouhý, nejdou sklopit zadní sedačky.

prostornost
8

V předu nádhera, z zadu je to horší. Kufr taky není zas tak malej.

jízdní vlastnosti
9

Na suchu jsou jízdní vlastnosti perfekní, ale na mokru s náhonem na lehkej zadek to je mírně horší.

jízdní komfort
9

Za jízdy nic neklepe, nemlátí ani podobný věci.

provozní náklady
10

Řekl bych že za komfort a rychlost se platí, takže si na spotřebu nestěžuji.

náhradní díly
8

Dostupnost dobrá, s cenou to je horší, ale je to BMW a to nepotřebuje tolik dílů jako třeba Favorit :) Polskej shit to kdyžtak jistí :D

výkon motoru
8

6-ti válec by byl lepší, ale stěžovat si nemůžu ani na 4-válec, pouze při maximálním zatížení vozu.

spotřeba
8

Mohla by být nižší, a byla by kdybych jezdil trochu jinak:)

hlučnost motoru
10

Motor skoro neslyšim při klidnej jízdě, a v otáčkách se musí slyšet:)

kvalita sedadel
10

Pohodlí především :), nastavitelná ve 3 směrech... Není na co si stěžovat

brzdy
7

Chybí mi kotouče v zadu...

zavazadlový prostor
7

No comment






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…