BMW řada 3 (1989)
6.3.2013Psal se podzim roku 2011 a já si po více jak šesti letech studentského života a ježdění mastnou tyčí řekl, že už mi to stačilo a rád bych konečně své…
BMW řada 3 (jardafox)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
R36 13.03.2013 09:03
Upustil jsem slzu,
když jsem si přečetl recenzi. V roce 2000 jsem si v áčkách slavnostně koupil za všechny peníze co jsem po škole měl našetřené plasťáka (samozřejmě po dědovi, garážované v zimě nejeté, ...) v bílé barvě s koženkovou zadní sedačkou a doma zjistil dle německého TP, že jde o vůz policejního ředitelství v Berlíně. Rázem stouplo moje sebevědomí, začal jsem sledovat Kobru11 a moje budoucí žena se musela přijít podívat na telku pokaždé, když tam projelo "moje" auto. Ve stejný okamžik mi přestaly vadit desítky dírek v interiéru, kitem špatně zamatlaná střecha po majáku, sousedům jsem ukazoval vyoperovanou přídavnou pojistkovou skříň u motoru, zip na střeše :-)))) ....Stejný motor, taky sem měl najeto 170000, auto podle mě mělo tak 500000. Díky jeho radosti z jízdy v zimě jsme ho rozstřelili na jarním ledíku v zatáčce, přežili jsme, ale bohužel upadl motor včetně převodovky, kardanu, zadního diferáku a nápravy. Na zbylé doklady jsem o rok později za podpory Autecu Praha dovezl z D krásné kombi 318, černá perleť, béžový intec, šíbr, který měl opravdu servis v BMW a byl po německém dědovi. To bylo nejkvalitnější auto, co jsem kdy měl a prodával jsem ho jen kvůlu tomu, že v něm ta klima dost citelně chyběla. Díky za recenzi. :yes:-
Iv8 02.09.2013 15:23
« Re: Upustil jsem slzu,
a měl asi stejné pocity. Já jsem po šílených peripetiích s fugl novým Favoritem koupil v roce 1991 E30 kupé, r.v. 1986, najeto měl 125000. Už NIKDY nebudu mít z koupě auta takovou radost a pocit vyjímečnosti. Auto bylo z Curychu po jedné mladé dámě, která pocházela z Ostravy a dostala darem nové. Já měl to štěstí, že jsem ho získal.
Jel jsem s ním do Žiliny, kde musela dovozová auta na STK. Vše proběhlo (až na nutnost instalace zadních mlhových světel) bez problémů. Auto jsem užíval asi 5 let, než jsem ho kvůli rodině a velikosti zavazadlového prostoru vyměnil za Renault Nevada. Šel do světa s cca 200000km a víc jsem o něm neslyšel. Vzpomínám však stále. Závady za celou dobu provozu byly :
- viklající se alternátor - byly vyvložkovány uchycovací body
- nefunkční termostat - nahrazen jiným už ani nevím z jakého auta
- ukradli mi čelní sklo včetně těsnící gumy - největší investice
- ukradli mi autorádio a zničli zámek u řidiče
V té době (1991 - 1996) úžasné auto.
-
-
HitmanPB 23.03.2013 01:00
BRAVO
Vďaka tomuto modelu som od roku 1985 BMW pozitívny :-)
Bol to môj sen, aj keď som ho nakoniec nevlastnil a začínal som s iným modelom.
Vieš, vlastníš auto z doby, keď sa ešte autá robili poctivo.
Dobre sa oň staraj, ono sa ti odvďačí. Pri jazde neodpúšťa chyby, ale vie ťa podržať.
Želám Ti z celého srdca veľa krásnych zážitkov a neskutočnej radosti z jazdy :-) :yes:
P.S. A časom určite nejakého nástupcu, predpokladám, že bude z rodiny ;-)
P.P.S Sorry, ale nemôžem inak, ako 3x10 :-)
K tomuto báwu mám specifický vztah. Když jsem se coby puberťák v roce 1990 poprvé dostal za příbuznými do Německa, vozil mě bratranec (přes třicet kolen) stejným plasťákem..Byla to vínová 318i. Chtěl mi ukázat, co nové auto od rodičů umí a já poprvé v životě prožíval extázi >:D
Po téměř celá 90.léta byla 325i můj nesplnitelný sen...