Recenze

Gregi (muž 35 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Škoda Octavia

9.49 Uživatelé

Hodnoceno: 21× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Octavia, foto 1 Škoda Octavia, foto 2 Škoda Octavia, foto 3 Škoda Octavia, foto 4 Škoda Octavia, foto 5 Škoda Octavia, foto 6 Škoda Octavia, foto 7 Škoda Octavia, foto 8
 

Technické info

Přezdívka auta Škoda Octavia Rok výroby 2001 Koupeno nové najeto [km]:288000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 5 objem [cm3]: 1781 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 210 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.4 maximální rychlost [km/h]: 219 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 530 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.9

Popis vozu

Takže autíčko má rok výroby 2001. Podľa mňa je to spoľahlivé auto. V roku 2001 sme to kúpili za cenu 731.000 Sk. Odvtedy jazdíme s týmto autom. Posledné 2 roky auto bolo trošku veľa v servisu. Akože má už 289 000 km, nie je prekvapujúci, že už treba,ba vymeniť niektoré súčiastky.
Takže posledné 2 roky a výmena súčiastok:
- chladič klimatizácie + hliníková hadica
- intercooler
- servoriadenie
- olejová vaňa (opotrebovaný šrub pri výmene oleja)

Mal by som už vymeniť aj turbo, lebo pri výmene intercoolera som si zistil, že intercooler je plný olejom, takže turbo trošku pustí olej... No a ešte tá prevodovka... ešte berie prevodové stupne, ale sinkronové krúžky už sú opotrebované...

Interiér celkom dobre vyzerá napriek tomu, že má toľko km. Nič také závažné veci, sedačky držia dobre, ako keby boli nové - dajme k tomu, že máme poťahy na sedadlách.

Silné stránky

Jednoznačne ten motor 1.8 turbo a 150 koní. Veľmi pružní a úsporní. Dlhodobá spotreba pri normálnej jazde medzi 7-8 litrov. Solídna jazda za 6,5 a 7 litrov. 3portová jazda od 9 až do 12 a 13 litrov. Akože už mám 289 000 km, môžem hovoriť, že auto už niečo prežil. Vypočítal som si, že už asi 650 000 sk som do toho natankoval. A ešte stále ide:). Po toľkých km motor už nie je 100 %-ný, nezrýchľuje tak ako predtým. Maximálka ešte stále je okolo 220 km/h (podľa tachografu).

Silné stránky takže:
- motor
- spotreba
- zavazadlový priestor
- nie je plné s elektrikou
- dostupný servis a náhradné diely

Slabé stránky

- niekedy - pri intenzívnom používaní - brzdy ako keby boli slabé
- priestor vzadu
- drahé – originálne – súčiastky

Dvakrát sme menili predné ložiská v kolesách. Používali sme originálne dielce, ale prvé ložiská vydržali až 160 000 km, a druhé len 100 000 km. Neviem prečo, ale nevydržali až tak veľa ako prvé...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Pravidelne auto je v servise v Košiciach v Qalte. Je to značkový servis a sú veľmi kvalitné. Vždy bolo servisované tam, takže som spokojný, len tieto drahé originálne dielce...

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Profesionálny prístup v každom smere...

 


Další vozy Škoda Octavia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8

V prvých rokoch žiadne problémy. Keďže auto už má veľa km, už má niekoľko chýb, ale vydržalo veľa, napriek tomu, že sme dosť náročne používali

praktičnost
7
prostornost
7

Na predných sedadlách nič taký závažný, ale vzadu je trošku problém aj pre nižších. Pri dlhom cestovaní nohy mi bolia, krátke sedačky

jízdní vlastnosti
9

Auto má dobrú akceleráciu aj aj pruženie e na dobrej úrovni... ale už nie pri 288 000 km... :)

jízdní komfort
8
provozní náklady
7

Akurát benzín, ale to závisí veľmi od štílu jazdy, v servise nič tragický, proste servisná prehliadka do 10 000 Sk.

náhradní díly
4

Dosť drahé... napr. turbo 500 Eur, Intercooler 500 Eur, Chladič klímy 260 Eur...

výkon motoru
10

Dostatočný aj pre športovejšiu jazdu, ideálny pre každodenné používanie

spotřeba
10

úplne som spokojný, pri solídnej jazde do 8 litrov

hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
8

ako som už povedal tieto krátke sedačky robia niekedy bolesť nohy

brzdy
8

tiež na každodenné používanie ideálne, ale pre športovejšiu jazdu nie - rýchlo sa zahria

zavazadlový prostor
10

100 % spokojnosť






Blesk.cz

„Velezrada,“ svítil obří nápis na Pražském hradě. Policie ho řeší jako přestupek, kdo za ním stojí?

„Velezrada,“ svítil obří nápis na Pražském hradě.…

Světelným nápisem „Velezrada“, který se v noci z pondělí na úterý objevil na budově Pražského hradu, se policie…

Tváří v tvář vlkodlakům! Dojmy z hraní Resident Evil Village

Tváří v tvář vlkodlakům! Dojmy z hraní Resident Evil Village

Děs, který bude stát za to! Druhá hratelná demoverze Resident Evil Village odhalila mnohé. K vidění byla samotná…

 

iSport.cz

Tetour si odpočinul a pak rozhodl: Moje pozice se změnila, už jsem spíš útočník

Tetour si odpočinul a pak rozhodl: Moje pozice se…

Od loňského příchodu z Dukly patří Daniel Tetour (26) mezi základní pilíře Baníku. Každý zápas v základu,…

Rozbor cen hvězd Slavie: Provod a Zima nejvíc rostou, Stanciu tolik ne

Rozbor cen hvězd Slavie: Provod a Zima nejvíc…

Tažení Slavie do čtvrtfinále Evropské ligy nezůstalo bez odezvy ani na renomovaném serveru Transfermarkt.de,…

 

Reflex.cz

Má cesta do Moskvy byl geniální zastírací manévr, pochlubil se Hamáček, který žije ve špionážním thrilleru

Má cesta do Moskvy byl geniální zastírací manévr,…

Předseda ČSSD Jan Hamáček není jen obyčejný vicepremiér a ministr. To ne. Je to totiž geniální stratég na poli…

Dotazy na profesora Cyrila Höschla: Význam mazlení pro vývoj dítěte

Dotazy na profesora Cyrila Höschla: Význam mazlení…

Vážený pane profesore, na ČT2 jsem sledoval pořady Emoce a my. Jedna část byla věnována pozitivnímu vlivu…