Porsche 911 (2020)
26.6.2020Klasický sportovní koncept Porsche (již od dob Porsche 356) Kupé 2+2 s náhonem na zadní kola a motorem uloženým vzadu. Pokus o reinkarnaci ikony do hávu…
Porsche 911 (Eidam1984)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Kukynoo 27.06.20 09:23
« Super recenze
Při otevření recenze jsem čekal pár sladkých řečí o ničem ale musím říct, že Vy jste frajer a Vaše recenze by měla být přečtena na poradě hlavního štábu Porsche aby slyšeli, co zákazníci říkají na jejich vozy, za které utrácí nemalé peníze.
A Váš přístup k vozu samotnému vč. servisu ukazuje, že nebudete žádný pozér ale opravdu rozumný člověk (obecně vzato - kéž by v dnešní době takových lidí bylo více).
Takto je třeba přistupovat k autu - ať sportovnímu kupé či vozu do terénu, každé auto potřebuje odpovídající péči a tím, co je v servisním plánu se nelze řídit - tam je pouze to nejnutnější - a ze strany výrobce je to jednoduché - přečkat do chvíle než skončí záruka a zákazníku nazdar (či spíše nas**t) - všechno si zaplať.
-
Petr2000 27.06.20 06:07
« zvuk
Pekna, ale trochu smutna recenze auta ktere ma byt ikonou. Snad Ti ty muchy brzo vychytaji. Nicmene, vim, ze nova 992 ma plno svolavacek... jak jsi spokojeny se zvukem vyfuku? Ja mam 991.2 a musel jsem to resit akrapem a to mam jeste auto v zaruce. Zlata atmosfera 3.8 se sportovnim vyfukem.. :-) -
white label 26.06.20 16:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Vcelku
Píšu o (společném) základu, ne že jen vezmou motor z jednoho a dají ho do jiného...
Vzhledem k "malé technické revoluci" (zejména v motorovém prostou) při přechodu z 991 na 992, by muselo jít spíš o "revoluci" motoru z 991, než o pouhou evoluci.
B6 4.0 v aktuálním Caymanu/Boxsteru má taky základ společný s novými motory v C/CS 992!, i když má o litr větší objem a je atmosferický. Ale třeba dvouhmoťák má z GT3/Speedsteru.
-
white label 26.06.20 14:28
« Re: Re: Vcelku
Řekl bych, že speedfredovi šlo spíš o ten V6 vs B6, než o objem (3,8 měla před fl, viz i webpaja).
Škoda, žes nestihl koupit g. 991.2 CS/GTS, ke konci byly za hodně zajímavé ceny (zejména ve srovnání s CS 992) a byla to povedená, a hlavně už po fl vychytaná, generace, navíc ještě bez OPF a přípravy na "elektrifikaci". 992 je už dost taková "malá Panamera", nemyslím koncepcí, ale třeba tím interiérem a celkovým charakterem má (proti 991) blíž k civilnějšímu sporťáku, jak píšeš i v recenzi. 991 má k 997 určitě mnohem blíž. 997 si měl už vychytaný (od dětských nemocí) facelift.
To sis nemohl půjčit předváděčku 992, měli tu docela brzo bílou CS a křídovou C4S.
Jestli jim šlo u 992 primárně o hmotnost (tzv. za každou cenu, viz tvůj text), tak výsledek nic moc, zatímco 991 proti 997 zhubla i přes nárůst rozměrů, tak 992 naopak proti 991 zřetelně přibrala, a to i přes větší míru aplikace hliníku.
P.S. Pokud budeš mít čas, přidej prosím ještě fotku interiéru, díky.
-
iudex 26.06.20 13:25
« Re: Re: Vrzání
Ja som mal tiež problém s vŕzganím nového bavora. Vŕzgali dverové tesnenia, resp. lišty. Ono to nebolo hneď od začiatku a ani nie pri každej jazde, mal som pocit, že to záviselo od vonkajšej teploty. Na rozdiel od Teba sa ale jednalo už o zistený problém, o ktorom BMW vedelo, jednalo sa konkrétne o vysokoleštené čierne lišty (paradoxne príplatkový prvok, štandardné lišty to nerobili), takže to nijak nepopierali a v rámci kulancie mi ich vymenili a teraz to našťastie nevŕzga. Ja osobne inak nie som nejak fajnový a odpustím veľa, preto som s tým aj dokázal dlhší čas jazdiť, ale keď sa na to človek sústredil, tak to išlo na nervy (no a raz ako sa na to človek zameral, tak už to nešlo nepočuť). -
Eidam1984 26.06.20 12:21
« Re: LC500
911 generace 997. Ono to opravdu bylo nejlepší auto, co jsem kdy řídil. LC je skvělé, ale je to GT. V zatáčkách je cítit jeho váha, není tak obratné - logicky - má těžkou atmosferickou V8, u auta jako takového se hodně prioritizovala tuhost karoserie. Long story short - neustále vzpomínky na starou 911. To byl asi hlavní motiv. -
Eidam1984 26.06.20 10:13
« Re: Vcelku
Máš pravdu s tím motorem, teď se stydím Nevím, proč jsem si zafixoval tu 3.8. Hned to opravím. Zaběhl jsem, ťed jdu nechat vyměnit olej a určitě recenzi doplním. Ale ta úroveň zpracování člověka trošku rozhodí no.. Naše Octavia se 300 000 najeto vrže méně, než toto :-) -
Eidam1984 26.06.20 09:46
« Re: Vrzání
Děkuju. No když se tu podívám na recenze, většina 911 jsou přesně ty ročníky, který jsem měl dřív. Tam to rozhodně nebylo zvykem. Byly to dobré kusy. V Porsche se teď opravdu zbláznili. Jestli za to může přenos investic do elektrifikace, uspěchaný termín vydání, změna materiálů na poslední chvíli nebo prostě jen nezkušený designer. Bůh ví. Ale to vrzání na volantu mají prý všechna auta z generace 992 a opravit nejde. Hodně lidí si nechává vyrobit volant na zakázku např. u firmy Techart. -
Luděk.Kk 26.06.20 07:39
« Vrzání
To vrzání v interiéru je teda smutný. Vždy jsem si myslel že Porsche děla jedny z nejkvalitnějších interiérů vůbec (plno recenzentů tohle vyzdvihuje). Dokážu se do té frustrace z toho velmi dobře vžít. Sám to taky extrémně nenávidím, v Mazdě 6 se kterou jsem jezdil mě to štvalo natolik, že jsem po určitě době začal jezdit se sluchátky, protože se to prostě nedalo.
Tak budu držet palce, ať se to při reklamaci odstraní, nic jiného bych u auta za 3mil nečekal.