Porsche 911 (2020)
26.6.2020Klasický sportovní koncept Porsche (již od dob Porsche 356) Kupé 2+2 s náhonem na zadní kola a motorem uloženým vzadu. Pokus o reinkarnaci ikony do hávu…
Porsche 911 (Eidam1984)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
otlak 02.07.20 13:34
« Re: První návštěva servisu - reklamace - výsledek
som majitelom podstatne lacnejsieho noveho priblizovadla a som dost prekvapeny ze vo vasom aute musite riesit podobne problemy s vrzganim a hrkotanim v interieri
tiez som reklamoval rozne pazvuky, auto bolo v servise 3 dni, vraj bola rozobrata cela palubna doska, dotaihnute vsetky spoje, pripadne tam majstrovali nieco so silikonom, nic nepomohlo, ked som sa presiel po beznych cestach ktorymi denne jazdim napriklad do prace tak vsetko hrka ako pred servisom, dokonca sa objavil jeden novy pazvuk...
nahradne auto som nedostal, honda na slovensku neposkytuje pocas dlhsie trvajuceho servisu nahradne vozidlo, mozu pozicat auto za 30 EUR na den... -
Eidam1984 02.07.20 01:04
« Re: Přeji hodně štěstí a pevné nervy s reklamací
JJ. Mercedes to mám taky své zkušenosti. Sluníčko na přístrojovku a vrzala tam kaplička přístrojů to byla generace W221 ve W222 to opravili. Tam mi Vám nic nevrzalo. Měl jsem obě.
Dacia je úžasná. Vždyť je to vlastně Nissan.
S tím nákupem souhlasím. Tchán si tam koupil Boxster GTS 4.0 - ten je postaven na staré koncepci interiérů. Tiše mu závidím a ten atmosferický motor je naprosto parádní. -
Eidam1984 02.07.20 00:59
« Re: Šetří se i jinde ...
S tím sezením v autě to bylo komické. Oni mi řekli, že si nemají žádné na půjčení (Lexus když si ho opravdu chceš koupit jsou Ti schopni půjčit na víkend..). Takže jsem se jednou svezl a v jejich DEMO autě jsem nic z toho za těch 30 minut nestihl odpozorovat.
Opravdu jsem hodně chtěl zpátky ten pocit, který jsem měl kdysi v 997. Byla to chyba. -
Eidam1984 02.07.20 00:57
« První návštěva servisu - reklamace - výsledek
Aktualizace - po návštěvě servisu reklamace 1
* vrzání v interiéru nebylo vyřešeno. [odkaz] . V servisu najeli 60km (dvě hodiny). Prý došlo k zalepení a přelepení plastů interiéru, protože v Porsche se rozhodli ušetřit a na konce navazující konce plastů nedávají změkčený povrch. Tak se musí lepit.
* vrzání volantu zde: [odkaz] je podle Porsche standard z výroby (hahaha). Mám oficiální vyjádření jak z prodeje, tak ze servisu. Neopravitelné.
* vibrující reproduktor Bose v pravých dveřích nebyl opraven. Musí se objednat nový.
* výměna oleje a filtrů 15 000 Kč ve 2 500 km.
* auto bylo v servisu 4 dny.
* jako náhradní vůz mi nabídli Volkswagen Passat. -
maca02 28.06.20 23:23
« Šetří se i jinde ...
Mám rád 911, moje srdcovka je 991 před FL s atmosférou 294 kW.
Sleduju VW Golf a musím říct, že se šetří tady taky. Golf mk7 měl problémy s podvozkem, o kterým vím a tam se šetřilo na dílech, který kdysi byly z pryže, nyní jsou plastové.
Viděli jste G8? Já v něm seděl a zakroutil jsem hlavou, že to snad není možný, co s tím udělali. Jak pak mám věřit, že se nešetřilo na technice, když se šetří v interiéru takhle strašně?
Nemůžu se nezeptat: to jsi v autě neseděl předtím, než jsi ho objednal? Jde mi o ten interiér, to bys přeci poznal hned, že to do něj z Lexuxu už nepůjde ne?
Ale OK, donutil jsi mě navštívit místní Lexus centrum, což může bejt pozitivní :-) -
-
Kukynoo 27.06.20 09:23
« Super recenze
Při otevření recenze jsem čekal pár sladkých řečí o ničem ale musím říct, že Vy jste frajer a Vaše recenze by měla být přečtena na poradě hlavního štábu Porsche aby slyšeli, co zákazníci říkají na jejich vozy, za které utrácí nemalé peníze.
A Váš přístup k vozu samotnému vč. servisu ukazuje, že nebudete žádný pozér ale opravdu rozumný člověk (obecně vzato - kéž by v dnešní době takových lidí bylo více).
Takto je třeba přistupovat k autu - ať sportovnímu kupé či vozu do terénu, každé auto potřebuje odpovídající péči a tím, co je v servisním plánu se nelze řídit - tam je pouze to nejnutnější - a ze strany výrobce je to jednoduché - přečkat do chvíle než skončí záruka a zákazníku nazdar (či spíše nas**t) - všechno si zaplať.
-
Petr2000 27.06.20 06:07
« zvuk
Pekna, ale trochu smutna recenze auta ktere ma byt ikonou. Snad Ti ty muchy brzo vychytaji. Nicmene, vim, ze nova 992 ma plno svolavacek... jak jsi spokojeny se zvukem vyfuku? Ja mam 991.2 a musel jsem to resit akrapem a to mam jeste auto v zaruce. Zlata atmosfera 3.8 se sportovnim vyfukem.. :-) -
white label 26.06.20 16:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Vcelku
Píšu o (společném) základu, ne že jen vezmou motor z jednoho a dají ho do jiného...
Vzhledem k "malé technické revoluci" (zejména v motorovém prostou) při přechodu z 991 na 992, by muselo jít spíš o "revoluci" motoru z 991, než o pouhou evoluci.
B6 4.0 v aktuálním Caymanu/Boxsteru má taky základ společný s novými motory v C/CS 992!, i když má o litr větší objem a je atmosferický. Ale třeba dvouhmoťák má z GT3/Speedsteru.
-
white label 26.06.20 14:28
« Re: Re: Vcelku
Řekl bych, že speedfredovi šlo spíš o ten V6 vs B6, než o objem (3,8 měla před fl, viz i webpaja).
Škoda, žes nestihl koupit g. 991.2 CS/GTS, ke konci byly za hodně zajímavé ceny (zejména ve srovnání s CS 992) a byla to povedená, a hlavně už po fl vychytaná, generace, navíc ještě bez OPF a přípravy na "elektrifikaci". 992 je už dost taková "malá Panamera", nemyslím koncepcí, ale třeba tím interiérem a celkovým charakterem má (proti 991) blíž k civilnějšímu sporťáku, jak píšeš i v recenzi. 991 má k 997 určitě mnohem blíž. 997 si měl už vychytaný (od dětských nemocí) facelift.
To sis nemohl půjčit předváděčku 992, měli tu docela brzo bílou CS a křídovou C4S.
Jestli jim šlo u 992 primárně o hmotnost (tzv. za každou cenu, viz tvůj text), tak výsledek nic moc, zatímco 991 proti 997 zhubla i přes nárůst rozměrů, tak 992 naopak proti 991 zřetelně přibrala, a to i přes větší míru aplikace hliníku.
P.S. Pokud budeš mít čas, přidej prosím ještě fotku interiéru, díky.
-
Eidam1984 26.06.20 09:46
« Re: Vrzání
Děkuju. No když se tu podívám na recenze, většina 911 jsou přesně ty ročníky, který jsem měl dřív. Tam to rozhodně nebylo zvykem. Byly to dobré kusy. V Porsche se teď opravdu zbláznili. Jestli za to může přenos investic do elektrifikace, uspěchaný termín vydání, změna materiálů na poslední chvíli nebo prostě jen nezkušený designer. Bůh ví. Ale to vrzání na volantu mají prý všechna auta z generace 992 a opravit nejde. Hodně lidí si nechává vyrobit volant na zakázku např. u firmy Techart. -
Luděk.Kk 26.06.20 07:39
« Vrzání
To vrzání v interiéru je teda smutný. Vždy jsem si myslel že Porsche děla jedny z nejkvalitnějších interiérů vůbec (plno recenzentů tohle vyzdvihuje). Dokážu se do té frustrace z toho velmi dobře vžít. Sám to taky extrémně nenávidím, v Mazdě 6 se kterou jsem jezdil mě to štvalo natolik, že jsem po určitě době začal jezdit se sluchátky, protože se to prostě nedalo.
Tak budu držet palce, ať se to při reklamaci odstraní, nic jiného bych u auta za 3mil nečekal. -
-
Eidam1984 02.07.20 01:06
« Re: Super recenze
No.. já to beru tak, že pokud se neozvu, tak to těm dementům co tohle způsobují projde. Pak to vážně dřív nebo pozdějí poškodí celou značku Porsche a její vnímání lidmi. Ta značka je kus historie automobilismu. Nějak to těm lidem co tam pracují ve Stuttgartu asi nedochází.
Děkuji za milá slova. -
lada 2102 27.06.20 16:35
« Přeji hodně štěstí a pevné nervy s reklamací
Reklamovali jsme vrzání u Mercedesu i Audi za 2,5 mega. Nejprve to si musí sednou, potom vy jezdíte moc v Polsku a tam jsou špatné cesty (co bychom za jejich dálnice dali), nenašli jsme to, pusťte si radio hlasitěji, ke konci záruky to tam museli mít týden dva aby vše vyzkoušeli, prostě hrůza. A nejhorší na to bylo, že při určité teplotě vrzla přístrojovka, při jiné něco vzadu, ale jako teploměr to bylo docela přesné. Na druhou stranu to bylo dobré aspoň jsem v noci neusnul:(
Jinak Dacia našeho údržbáře zatím nevrže.
Jinak je asi dobré nekupovat si 2x stejný model, protože pak je k vzteku, když se zjistí co všechno na tom ošidili proti předchozímu.
Na hluk motoru si zvykneš. To auto opravdu dobře jede a jezdit s ním je zábava. Jen člověk musí mít v uších sluchátka a poslouchat nějakou hudbu aby neslyšel to vrzání plastů.