Recenze

Bat1 (muž ) Poslat zprávu
 
2 Majitel

Škoda Fabia

7.56 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Fabia, foto 1
 

Technické info

Přezdívka auta Fába Rok výroby 2013 Koupeno nové najeto [km]:160000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1197 výkon [kW]: 63 / 95 * kroutící moment [Nm]: 160 / 220 * maximální rychlost [km/h]: 190 / 230 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 / 14 * zavazadlový prostor [l]: 330 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.2 / 5.5 *

Popis vozu

Klasika 1.2TSI 63kw 160nm.
Všichni mě odrazovali, jo počkej 50 000km a budeš to moct prodat. To nevydrží atd. Jenže kilometry jdou dál a auto stále drží. Jediná věc co se měnila bylo při 98000km prasklá žárovka pravého předního světlometu.
----------------------------------------------------
Jinak před chipem

63kw(dle výrobce) a 160nm při 1500ot.min(dle výrobce).
Naměřeno 71,4kw při 3800ot.min
159nm při 2089ot.min do 4200ot.min.
Maximálka 232,8(5670ot.min) osobní maximum na dlouhé rovince bylo 215 ale od 190 už se autu moc nechtělo.
--------------------------------------------------
Po chipu u SGS motorpower:

95kw při 4800ot.min a 220nm od 1800ot.min do 4500 ot.min
Maximálka 232,8(5670ot.min) s tím rozdílem že 220 dám jako prd:)

Nachipováno ještě před ukončením záruky s "požehnáním" od škody. Převodovka ve voze je klasická MQ250. Ve škodovce mi tehdy řekli že převodovka to určitě bude snášet dobře.
Po chipu už to bude 100 000km. Pan Jícha mi řekl nějaké věci o tom jak jezdit aby auto vydrželo a nebyl s ním problém. Jedná malá rada pro lidi kteří uvažují o koupi TSIčka. Pokud bude na počítači spotřeba 6litrů a více, je to dobrá koupě a motor se Vám nevysere. TSI potřebuje "dávat za uši" aby vydželo. Já ho třeba kupoval jako nový. Takže mám po 160000km spotřebu sice 5,2l ale vím že tomu o víkendu dám napít,vím jak se k tomu chovám a zbytečně to nehoním v nízkých otáčkách kde trpí rozvody. To je klasika lidí nebo důchodců který si koupí auto na spotřebu. Tohle opravdu není motor stavěný na povalování pod 2000ot.min a jízdou kolem 70,jen abych jel za 4litry. Jezdím 90-95 točím lehce nad 2000 lehká noha. Rozjedy ostřejší(ale nehvízdám s kolama) abych byl rychle na rychlosti co potřebuji. Spojku netrápím otáčkama při rozjezdu, po městě jezdím na 3 rychlost. Zase, 4je moc a podtáčel bych. Na "německé" dálnici tomu ale dám co se vejde.

Od první nadrže používám VIF Benzin aditiv a tankuji pouze na Benzině. Když k tomu dojde,dám tam OMV nebo shell.


Je to kvalitní vůz(pokud nebudu počítat vnitřek). Dobrý společník a jistota na cestách.

Silné stránky

Výkon: Už normálních 63kw potažmo 71,4 co bylo naměřeno, bylo dostačující a auto které Važí lehce přes tunu s ním hezky jede bez nutnosti podřazování.

Spolehlivost: 160000km, žádná porucha,žádne vrzání. Původní brzdy! i když často brzdím motorem, nejedu zbytečně na hulváta brzda-plyn. Mám rád plynulou jízdu. Zkrátka nebrzdím tam kde jiný musejí protože letí tak že by někoho sestřelili.

Slabé stránky

Horší kvalita sedaček
Slabší světlomety

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Žádné.

Olej měním po 10 000km již od koupě.
Stále jezdím do škody, už kvůli záruce mobility.

Hlavně nepodtáčet. Ten kdo řekne jak se v tom vezl hezky za 4litry, že to točil pod 2000 si zaslouží facku za ničení auta. Tyhle motory snesou hrozně moc, velká zátěž,vysoké otáčky jim vůbec nevadí. Vytváří málo "odpadního" tepla,olej se nepřehřívá.

Kdo chce aby mu TSI vydrželo. Otáčky kolem 2200 jsou minimum na které budu jezdit(dle mého). Maximum si každý udá sám.

SGS motorpower

Před chipem:
-------------------------------------
63kw(dle výrobce) a 160nm při 1500ot.min(dle výrobce).
Naměřeno 71,4kw při 3800ot.min
159nm při 2089ot.min do 4200ot.min.

Po chipu:
--------------------------------------------------
95kw při 4800ot.min a 220nm od 1800ot.min do 4500 ot.min

 


Další vozy Škoda Fabia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Žádný problém, vše původní. Kromě žárovek světlometů

praktičnost
8
prostornost
8
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
8
provozní náklady
10
náhradní díly
10
výkon motoru
10

Před úpravou dostačující a po úpravě zničující:) Sleeper

spotřeba
6

Spotřebu dám za 6. Dal bych 9, jsem schopný klidnou jízdou jezdit lehce nad 5. Jsem ale schopný jezdit i za 6,5 . Prosím Vás spotřebu beru dle dotankovaného množství u stojanu, ne podle kompjůtru:)

hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
8
brzdy
9
zavazadlový prostor
7





Blesk.cz

Půjde Klaus do voleb? Exprezident se má zapojit do kampaně Trikolóry, kterou založil junior

Půjde Klaus do voleb? Exprezident se má zapojit do…

Bude bývalý prezident a premiér znovu poslancem? Spekuluje se o tom, že by Václav Klaus mohl kandidovat do…

Luxusní čokoládový dezert s červenou řepou: Recept přímo od šéfkuchaře!

Luxusní čokoládový dezert s červenou řepou: Recept…

Když se řekne „červená řepa“, leckomu z nás se vybaví jen nudný salát ze školních jídelen. Omyl! Tahle skvělá…

 

iSport.cz

iSportLife magazín: rozhovor se Štybarem, Spartan Race, zdravá strava i hlava

iSportLife magazín: rozhovor se Štybarem, Spartan…

Dumáte nad tím, jak je možné, co profesionální cyklisté vydrží? Říkáte si, jak by se měli sportovci, i ti…

Hřebík o Schickově trefě i potenciálu: V něčem je lepší než Ronaldo, ale...

Hřebík o Schickově trefě i potenciálu: V něčem je…

Moc dobře ví, co Patrik Schick umí. Zkušený trenér Jaroslav Hřebík s útočníkem Leverkusenu pracoval v mládeži…

 

Reflex.cz

Na mistroství Evropy v pokleknutí se bude jako doprovodný program hrát i fotbal

Na mistroství Evropy v pokleknutí se bude jako…

Letošní první ročník mistrovství Evropy v poklekávání láká hráče a diváky na bohatý doprovodný program, kromě…

Zlí prohnaní novináři se rýpou v soukromí našich zákonodárců

Zlí prohnaní novináři se rýpou v soukromí našich zákonodárců

Střídání ministrů zdravotnictví je taková zábavná kratochvíle posledních měsíců. A hned ji následuje rýpání se v…