Recenze

thanantos (muž 39 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Subaru Impreza

9.91 Uživatelé

Hodnoceno: 58× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Subaru Impreza, foto 1 Subaru Impreza, foto 1 Subaru Impreza, foto 2 Subaru Impreza, foto 2 Subaru Impreza, foto 2 Subaru Impreza, foto 2 Subaru Impreza, foto 2 Subaru Impreza, foto 2
Subaru Impreza, foto 2 Subaru Impreza, foto 2 Subaru Impreza, foto 3 Subaru Impreza, foto 3 Subaru Impreza, foto 3 Subaru Impreza, foto 3 Subaru Impreza, foto 3 Subaru Impreza, foto 3 Subaru Impreza, foto 3 Subaru Impreza, foto 3 Subaru Impreza, foto 3 Subaru Impreza, foto 4 Subaru Impreza, foto 4 Subaru Impreza, foto 4 Subaru Impreza, foto 4 Subaru Impreza, foto 4 Subaru Impreza, foto 4 Subaru Impreza, foto 4 Subaru Impreza, foto 4 Subaru Impreza, foto 4 Subaru Impreza, foto 4 Subaru Impreza, foto 4 Subaru Impreza, foto 4 Subaru Impreza, foto 5 Subaru Impreza, foto 6 Subaru Impreza, foto 7 Subaru Impreza, foto 7 Subaru Impreza, foto 7 Subaru Impreza, foto 7 Subaru Impreza, foto 8 Subaru Impreza, foto 8 Subaru Impreza, foto 8 Subaru Impreza, foto 10 Subaru Impreza, foto 10 Subaru Impreza, foto 10 Subaru Impreza, foto 10 Subaru Impreza, foto 10 Subaru Impreza, foto 10 Subaru Impreza, foto 10 Subaru Impreza, foto 10 Subaru Impreza, foto 10 Subaru Impreza, foto 11 Subaru Impreza, foto 12 Subaru Impreza, foto 14 Subaru Impreza, foto 15 Subaru Impreza, foto 16 Subaru Impreza, foto 17 Subaru Impreza, foto 18 Subaru Impreza, foto 19 Subaru Impreza, foto 25 Subaru Impreza, foto 26 Subaru Impreza, foto 27
 

Technické info

Přezdívka auta Wrex Rok výroby 2008 Koupeno ojeté najeto [km]:44000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2457 výkon [kW]: 169 / 204 * kroutící moment [Nm]: 320 / 420 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 5.8 maximální rychlost [km/h]: 210 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 / 18 * pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 10.4 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

ŘEČIČKY NA ÚVOD

Po prodeji rodinného nissana primery, který byl na dlouhá léta posledním benzínem, který se mi dostal do ruky jsem vzhledem k relativné příznivé situaci osobní i pracovní začal pomýšlet na koupi vysněného vozítka. Původně jsem se poohlížel po imprezách STi v rozmezí let výroby 2004 – 2006, nicméně vzhledem k tomu, že jsem ve své podstatě pohodlný člověk a s autem bylo v plánu jezdit dennodenně do práce, z práce i na nákupy, varianta novější WRX se nakonec ukázala jako rozumný kompromis. V dané cenové relaci sehnat nové STičko, případně předchozí generace s malým nájezdem a v dobrém stavu, je poněkud utopie. Nakonec padla tedy volba na ojetou WRX, r.v. 2008 s nájezdem (ověřeným) 42tkm.
S předchozím majitelem byla komunikace bezproblémová. Prohlídka u tradičního dealera pro subara do naší rodiny (Emil Frey , Praha 5, Pekařská) proběhla během týdne od odpovědi na inzerát a po zjištění, že spojka je v posledním tažení jsme se i dohodli na slevě, která de-facto pokryla její výměnu.

PRVNÍ DOJMY

Po usednutí do hatchbackové WRX (po projížďce se starším STičkem) je znát, že motor má jiný průběh výkonu, obligátní kopanec z přeplňovaného dvoulitru se nekonal, ale výkon přichází vzhledem k objemu 2,5l o něco dříve, když ho není tolik. Verze WRX 2008 má „jen“ 230 koní a STi jí nechá v prachu, nicméně na první dva kvalty je odpich srovnatelný. Dál už pochopitelně ztrácí. Co mě však nakonec přesvědčilo ke koupi je pohodlný podvozek. Pravda, není tak nekompromisní jako STi a v extrému si s ním lze dovolit podstatně méně, ale člověk nesmí zapomínat, že s tím autem nebude jezdit jen okrskové sprinty, ale většinou s ním pojede v rámci limitů po rozmláceném středu republiky, který si říká hlavní město.

DESIGN

Tohle je hodně individuální záležitost. Nejdříve se mi hatchbackové imprezy vůbec nelíbily, pak jsem je začal tolerovat, nakonec se mi líbily a skončilo to tím, že jsem si jí koupil. Nebudu se s nikým hádat, když řekne, že starší verze , např. STi z r. 2004 či 2006, jsou hezčí. Měl by totiž pravdu, jsou a nová generace se jim designem sotva vyrovná. A to ani nová STička s nafouknutými blatníky a znovu tím velkým křídlem. Ale to co se líbí mě na verzi WRX v hatchbacku, je ta její nenápadnost. Jezdí jich málo, takže je to stále relativně neobvyklé auto, za kterým se chodec na ulici i otočí (přicejen ta klasická subarácká modrá upoutá pozornost), na druhý pohled je to ale klasický hatchback, který nebudí velký zájem ani ego ostatních řidičů, kteří tak nemají věčná pokušení s vámi závodit na semaforech. O to lepší je ten třetí pohled, když si člověk přečte ta 3 písmenka pod názvem a zjistí, že je to vlk v rouše beránčím, který umí opravdu kousnout. Pravda, ne každého, ale s tím už dokážu žít;)

MOTOR

Čísla jsou na první pohled příjemná,2457ccm, 230 koní, 350nm. Zvýšený objem oproti dvoulitru se projevil zejména v rozložení krouťáku. Je mnohem níž, snáze přístupný při umírněné jízdě. Má to nezanedbatelný vliv na spotřebu, pokud člověk jede umírněně (ale žádný zázrak, subara vždycky žraly i trávu kolem cesty a novější motor na tom nic nemění) a po těch letech v naftě je to příjemné, když člověk nemusí měnit jízdní styl a podřazovat aby předjel, pokud nechce. Když se ale podřadí, otáčky vyskočí na čísla, o kterých si sebelepší diesel může nechat zdát, ozve se jadrný chraplák typický pro motory boxer a auto vyrazí kupředu o poznání živěji. Řadit stačí směrem vzhůru až na půl cesty od šesti k sedmi tisícům ale motor táhne velmi slušně už od 2500, což jsou otáčky, které ještě nebudí pozornost okolí, ani neruší vaši konverzaci se spolujezdcem. Jistě, motor by mohl dát ještě více krouťáku i výkonu (tak jak jej dává třeba v novější verzi WRX265) ale obyčejnému smrtelníkovi, těch 230 na 350 (ne, to nejsou hodnoty krevního tlaku, ikdyž by mohly být)bohatě stačí a to jak pro přepravu tak pro zábavu.

JÍZDA

Ve všech možných recenzích se člověk dočte, jak je ta 2008 WRX hrozně měkká,hrozně se naklání a jak už to není ono a nikdy nebude. Já bych byl v tomhle hodnocení opatrnější. Řekl bych spíše že je měkčí a naklání se více než by člověk čekal. To ale naštěstí neznamená, že máte pocit že se převrhne a také to neznamená, že s ní nelze jet na hranici možností, aniž by vám nebylo špatně. Ne. To auto je zaměřené na jinou sortu lidí. Lidi, jako jsem já – co hledají zábavu za volantem, ale na hardcore tvrdé podvozky je v autě, se kterým jezdí denně, neužije. Když to střihnete do zatáčky tak, že je to pro auto tak akorát na limit, zaklekne a drží. Náklon je znát, ale ne tak, že by vás to vyhodilo ze sedačky jak když vyleje kýbl. Projeví se jemná nedotáčivost, kterou lze prudkým ubráním plynu a následovným přidáním přeměnit na mírnou přetáčivost. Na suchu ale 230 koní není dost na to aby jste projeli zatáčku bokem. Smýkne se, prohrábne si, ale bočním okýnkem uvidíte opravdu jen do boku, ne tam, kam auto jede. Na morku a sněhu je to pochopitelně jiná, tam se dá s touhle hot-hatch imprezou vyřádit do sytosti, protože VDC, neboli policajt kontroly trakce má i polohu „vypnuto“ (kromě „zapnuto“ už ale žádnou další nenajdete;-), k čemu by taky byla). Pak se dá jezdit opravdu bokem, ale chce to cvik. Když se smýkají všechny 4 kola, musíte si být opravdu jistí, že víte co to auto bude dělat příštích několik vteřin. Jinak skončíte v rigolu u cesty, lampě, nebo v lepším případě v té haldě sněhu, kterou na tom parkovišti do těch míst naházeli předchozí návštěvníci zimní driftparty.
Když se trochu uklidníte a jedete domů, zatímco turbo se spokojeně chladí plynulou jízdou a z díry v kapotě se line tetelící se vzduch, WRXa se uklidní a stane se z ní relativně pohodlné auto. Bohužel ne tiché auto. Odhlučnění nestojí za nic, a na dálnici je uvnitř opravdu kravál, ale na druhou stranu to znamená, že člověk dobře slyší ten úžasný motor, který se vám za každé prošlápnutí pedálu plynu odvděčí spokojeným štěknutím. Podvozek díky tomu, že změknul, žehlí docela slušně nerovnosti, zpomalováky (neboli retardéry), ani díry v silnici vám nenaklepou pozadí, jen pustí dovnitř místy až bolestně znějící rány. Naštěstí se ale nic závažného neděje. Je to opravdu jen hluk. A já mám raději hluk, než sportovní auto s váhou 2 tun;-) Tahle WRXa váží prázdná jen pár kilo pod 1,5t.
Jízda na ledu či sněhu je pro subaru pochopitelně domácí půda. Tady tahle značka exceluje. A případ první hatchbackové WRXy není ničím zvláštní. Chová se naprosto předvídatelně, trakci ztrácí až v rychlostech, které jsou pro majitele předovek použitelné jen na rovině, pro majitele zadovek obvykle končí pohybem zádí napřed a pro většinu spínaných 4x4 jsou již většinou za hranicemi jejich možností. Nepíšu to proto, že bych se chtěl vytahovat podvozkem nebo značkou. Je to prostě tím, že tenhle druh pohonu dělá subaru už pěkných pár let. Na sněhu mají prostě subaru převahu. Pokud je neposadíte na břicho, vyjedete téměř odkudkoliv a uřídíte i situace jinak nevyhnutelně končící v poli či v lese. Nic ale není samospásné, pokud dojedete na ledové plotny, stejně musíte jít za 2 a dvacítkou se ploužit vpřed. Subaru nesubaru, 1 a půl tuny plechů prostě má svojí setrvačnost. Máte ale aspoň tu výhodu, že když se vám auto smýkne bokem když o to zrovna nestojíte, můžete si pomoct plynovým pedálem. Navíc ten VDC policajt co vám pomáhá neztratit trakci je v těchhle situacích docela užitečný. Až mě překvapilo co všechno ještě uhlídá, když jsem se chtěl na parkovišti svézt bokem po sněhu a zapomněl ho vypnout ;-)

(aktualizováno)
PŘEVODOVKA

Nejednou byla WRX krizována za to že nedostala na rozdíl od své silnější seSTřičky šestikvalt. Není debat o tom že motor s těmito výkony by šestikvalt snesl a utáhl. Z jákého důvodu se šestikvalt do WRX nedává netuším, nicméně auto tím nijak zvlášť netrpí. Pravda, užilo by ho, ale poradí si i bez něj. Na dvojku udělá tu vysněnou stovku (ale horko těžko - omezovač je skoro na ní), při dálničních 130 točí ještě únosných 3500 otáček. Dovedu si v ní představit ještě rychloběžnou šestku do by srážela na dálnici spotřebu, ale zas na druhou stranu, auto tohoto charakteru si člověk na spotřebu nekupuje - o tom ale později. Převodovka má výrazně lepší chod než například v Legacy z mé druhé recenze. Má o něco kratší dráhy a méně zadrhává v kulise. Mohlo by to být lepší, ale s pevnou rukou už to na sportovní jízdu stačí. V běžném provozu je její použití pohodlné. S výjimkou zpátečky kterou opět aby tam člověk rval kladivem..trefit jí je i po letech zvyku na tento neduh trochu loterie. Naštěstí jí člověk málokdy potřebuje "teď hned rychle". Vzhledem k absenci rychloběžného kvaltu člověka na dálnici (rozuměj Autobahn) nezastaví omezovač rychlosti, ale omezovač otáček, někde kolem té udávané maximálky čili cca 210km/h - přesně to nevím, v těchto rychlostech se většinou vyplatí čumět před sebe spíš než na rychloměr - ten navíc stejně kecá o obligátních 5-10 % čili tou dobou ukazoval více.

SPOTŘEBA

Mnohokrát přetřásané téma u aut Subaru. Sice má za sebou pod mými prackami pouze cca 2000km, dle měření u čerpacích stanic se ale spotřeba pomalu sune dolů. Po ošklivých číslech typu 13l , 14l nebo dokonce 17l na 100km jsem aktuálně na 11,0 a to to nijak zvlášť nešetřím. Palubní počítač kupodivu téměř nefixluje a udává hodnoty +-0,2l/100km stejné jako po odečtení natankovaných litrů N95. Když si člověk spočítá dílčí průměry, zjistí, že se dá jezdit i pod 10l na 100 což je na takovýto motor a permanentní 4x4, která udělá stovku pod 6 sekund docela přijatelné číslo. Až si údaje spotřeby sednou, tak hodnotu doplním, vzhledem k tomu jak se zatím čísla vyvíjí, jsem ochoten věřit tomu, že budou odpovídat udávané kombinované spotřebě, tedy 10,4l/100km.

VÝBAVA A INTERIÉR

Tak v první řadě, je to impreza, čili interiér se vyznačuje tvrdými plasty, ne příliš inovativním designem, klimatizací která má přesto že ovládacích prvků je dost a tváří se jako automatická v reálu pouze 3 režimy: sauna, sibiř nebo nic. Všechno je ale funkční a rozumně po ruce. Kombinace černá/lesklá tmavošedá na palubní desce alespoň nijak nerozptyluje při jízdě. Černé sportovní sedačky vpředu s bočním vedením odpovídají podvozku a výkonu (čili méně než v STi, více než v obvyklé impreze). Vzadu je místa spíš méně než více, ale i když se přední sedačka posune plně vzad, dá se tam napasovat. Místa v kufru je kvůli zadnímu samosvoru a nad ním ještě dojezdové rezervě opravdu málo. Na nákup to stačí, kočárek byste tam ale rvali marně. Když se sklopí zadní sedadlo, vejdou se dovnitř napříč lyže, čili na hory lze jet maximálně ve třech. (na střechu by sice přidělat šly, ale to by se musely dokoupit nosné rámy). Jinak je uvnitř vše funkční a potřebám smrtelníka dostačující. Odkládacích prostor je relativně dost. Jen opticky je palubní deska oproti Legacy ze stejného roku výroby podstatně mohutnější a dělá to zevnitř dojem většího auta.
Vzhledem k tomu že se jedná o WRX je u subaru dobrým zvykem dávat do základní výbavy úplně vše s výjimkou satelitní navigace. Čili elektrická okénka i vzadu, předem plněný CD měnič s mp3 na 6CD, 3,5mm jack vstup pro muziku např. z mobilu, slušné 4 reproduktory atd. zkrátka dobrá výbava.
Budíkům před volantem na rozdíl od nižších verzí imprezy dominuje uprostřed umístěný velký otáčkoměr s červeným podsvícením, kterému ale na rozdíl od STi chybí indikace přeřazení a nastavení centrálního diffu, který ve WRX není řiditelný. V základní výbavě WRX je též hillholder, čili asistent rozjezdu do kopce. Přestože jsem na ručku v kopci zvyklý, tak musím přiznat, že to rozhodně není funkce k zahození, pokud se v kopci rozjíždíte často.

ZÁVĚR

Co na závěr? To auto je radost. Pokaždé když do něj sednete, máte pocit, že jedete pro radost. I když je to směrem do práce přes horu semaforů a ucpanou pražskou jižní spojku. Kdykoliv vás situace donutí sešlápnout pedál, zátah přeplňované „dvapětky“ boxeru udělá z vašeho xichtu reklamu na bělení zubů a když trochu zapochybujete, zda jste přece jen neměli koupit STi, pak při první návštěvě rozbitých okrsek či městských vymlácených kanálů vás vaše pozadí bude uklidnovat, že bez těch 70 koní a 3 růžových písmen navíc dokážete žít. Nikdy nebudete tak rychlí jako STičko, ale veselí budete pokaždé když pojedete do práce. A jestli tohle není to, co hledá „petrolhead“ v autě pro každý den, pak už nevím co :-)

AKTUÁLNÍ ÚPRAVY:

- Brzdiče STi (černé 2008)
- Kotouče DBA 326mm přední, 316mm zadní
- Brzdové desky Hawk HPS (na léto a okruhy mám připravené ostřejší HP+)
- Sportovní maska v barvě karoserie
- Tvrdší stabilizátory (22mm whiteline P a Z)
- Sportovní výfuk, cattback, Invidia Q300ss
- ECUtek stage 2 (naladění řídicí jednotky na 201 kW)
- STi zadní křídlo
- anti-lift kit Whiteline (žlutá verze comfort)

Silné stránky

Výkon
Jízdní vlastnosti
Praktičnost (vzhledem k možnostem)
Nenápadnost
Pohodlí

Slabé stránky

Spotřeba (benzínový turbomotor 2,5 holt není 1,9TDi)
Hlučnost na dálnici
Místo v kufru

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Původně servisováno v subaru Emil Frey v Praze Storůlkách včetně předkupní prohlídky. Vše jak má být, jen ta cena orig. náhr. dílů je vyšší a spotřební materíál poněkud předražený.

Edit: Nově servisováno v autor. servisu Subaru AWD v Hostivaři - bezva přístup, solidní jednání, oproti EmilFrey servisu cena spotřebáku poloviční. Mohu vřele doporučit. (montáž výfuku i úprav podvozku proběhla také v AWD)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupě proběhla mimo bazar, jednání prodávajícícho slušné, rychlé a s ochotou.

foto/video

Video ze zimního blbnutí v rakouskéém Lungau :-)

 

Novinky v recenzi

17.5.2013 18:58

Drobné opravy a úpravy

Tak se nám před 3 týdny povedlo prasknout přední nárazník o černou audi jednoho východního kolegy. Škody minimální, ale když už to šlo do lakovny, dokončila se konečně optická přeměna zádi a opravily reznoucí fleky na víku kufru. Ve fotogalerii jsou 2 nové obrázky jak to teď vypadá.
Myslím že proti originálu významná změna k lepšímu :-)

10.3.2013 10:53

VIDEO

Konečně přidávám dokončené video ze zimního blbnutí v rakouském Lungau (26.1.2013)

23.2.2013 09:22

Hlavní úprava hotová!

Tak konečně vše dořešené. Namontován nový catback výfuk Invidia Q300 ss (koupeno u Forcedracing.cz) + přední a zadní stabilizýtory whiteline 22mm včetně anti-lift kitu na přední nápravu. (montováno v AWD hostivař a odladěno v RRRpower)

Výsledky úprav jsou perfektní. Auto je dokonale neutrální dokud se ho člověk nerozhodne rozhodit. Náklony karoserie se radikálně snížily a i řízení je o něco tužší ale o to přesnější. Reakce na změny směru i na plynový pedál jsou rychlejší a člověk má větší jistotu. Zvuk je kapitola sama pro sebe - časem doplním audio/video. Krásné práskání do výfuku, klasický chraplák 4válcového boxeru podpořený poctivou třípalcovou trubkou :-)
Auto neskutečně ožilo. nový výkon odhadem 280k na klice a 420nm kroutící moment.
Do fotogalerie jsem nahrál foto výfuku před montáží + graf z ladění na brzdě. Nm a výkon na kolech.

1.1.2013 15:55

Trocha úprav

Tak po dlouhé době opět přidávám pár novinek. Auto prodělalo další sérii úprav - hlavní jsou kompletní brzdy z STi, drážkované kotouče DBA a sportovní obložení Hawk HPS (+ na léto a plánované okruhové ježdění mám ještě připravené ostřejší Hawk HP+.) oboje desky brzdí skvělě, HP+ jsou ale o řád ostřejší. Prudký nástup, nekompromisní brzdný účinek, ale píškají. proto je šetřím na nějakou divočejší akci např. na okruhu.
Další úprava, tentokrát jen estetická, je nová sportovní maska - lakovaná v barvě - viz fotogalerie.
Další úpravy v plánu jsou komplet propustnější výfuk a tvrdší stabilizátory:-) až to bude, přidám poznatky. Šťastný nový rok všem!

8.8.2012 16:59

ECUtek

Čas přišel a řidičova nenasytnost po výkonu dospěla k úpravě ECUtek (sprostě řečeno chiptuningem). 5ídicí jednotka má nyní o něco ostřejší mapu a turbo fouká o něco víc. Zároveň jsou příjemné automatické meziplyny při prudkém brždění. Nemyslel jsem že o to budu stát ale po vyzkoušení mám jasno že to stálo za to. Reakce motoru na pohyb pedálu jsou o fous svižnější a víc krouťáku je taky poznat. Prozatím spokojenost, ještě uvidíme zda při normálním ježdění půjde spotřeba ještě o něco níž (jak mi bylo řečeno). Stále to není STičko ale živé je to až až :-D

3.5.2012 08:24

drag proti audi A5 MTM

Přidávám video z (předem rozhodnutého;-)) závodu protu audi A5 MTM - jen pro představu jaký je rozdíl mezi 320nm a 640nm

24.4.2012 20:57

Letní disky a pneu

Tak je konečně přezuto na letní pneu na nových discích. (disky MAK -SLR 8x18, pneu Bridgestone potenza S001 225/40r18) (foto disků v galerii) Pocitově trochu tvrdší ale jízdní vlastnosti o skok dál. Přilnavost je teď neuvěřitelná.

19.3.2012 21:44

Další obrázky

Vzhledem k tomu, že v přípravě je krátký filmeček, vyrazili jsme natáčet a při té příležitosti nafotili trochu západu slunce, takže ochutnávka je ve fotogalerii :-) Snad se bude foto líbit

12.3.2012 00:07

Další fotky

Zdravíčko všem, tak jsem neodolal a vyrazil fotit...tentokrát novou technikou, tak doufám že se budou fotky líbit ;-)

10.3.2012 18:35

Nové fotky a poznatky

Tak přidávám nové obrázky včetně jednoho pokusu o náladovku:-) zároveň jsem přidal do recenze nějaké poznatky o převodovce. Ve fotkách je i dokumentace spotřeby - aktuálně tvrdí palubní počítač po cca 2500 najetých km 10,6l/100 a propočítání z účtenek odpovídá. Výsledek je to supr vzhledem k tomu že z těch 2500 je poctivých 500 naježděno docela ostrým tempem :-)

tak ať to jezdí, (třeba některé z Vás nové fotky přesvědčí o bodíku navíc;-))
PS: nějaké náměty na to co popsat/nafotit???

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Subaru Impreza

Další vozy Subaru Impreza



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím není co vytknout. Zamrzlé ostřikovače jsou moje blbost a tudíž se nepočítají:-D

praktičnost
10

Na to co auto zvládá výkonově je praktičnost vynikající

prostornost
9

Vpředu prostoru spousta, vzadu by to sneslo víc, ale není to pětkové bávo že...

jízdní vlastnosti
10

Může tady subarista dát míň než 10 ?:-D

jízdní komfort
9

S výjimkou hlučnosti na dálnici výborný.

provozní náklady
9

dá se předpokládat že sem tam dolít něco málo oleje to bude chtít.

náhradní díly
7

Dobře k dostání, leč dražší

výkon motoru
10

Pro mě zatím více než dostatečný.

spotřeba
7

Nesežere vás zaživa, ale při dnešních cenách benzínu to člověk musí hlídat.

hlučnost motoru
10

Když je v zátahu nebo hodně točí, zní výborně, když ho šetříte, skoro není slyšet - ideální

kvalita sedadel
10

Pohodlné s dobrým vedením.

brzdy
9

Vždycky by to mohlo brzdit líp, ale slebé rozhodně nejsou:-)

zavazadlový prostor
5

Ano, nějaký tam opravdu je:-)






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…