Subaru Impreza (2009)
15.5.2009S příjemnými novinkami v zákoně o DPH jsem se rozhodl trochu obměnit vozový park. Outlander, který stál už druhý měsíc v servisu a z posledního roku tak…
Subaru Impreza (Outlander)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Pekné 15.05.2009 20:14
- Rozumím ... 15.05.2009 21:57 Xylo
- gratulace a dotaz 15.05.2009 23:09
- kolego 16.05.2009 10:23 m.z.
- gratulace 16.05.2009 21:38 burnfly
- Gratuluju k novymu Autu 18.05.2009 16:03 Kolík80
- otáčky 21.05.2009 14:09 Deutscher
- Skvělé auto 04.06.2009 18:34 saldy
- Zdravim 12.08.2009 00:13 kolmar
- Posilovac riadenia 31.08.2009 19:05
- Vykon 16.11.2009 13:53 Slavek-TDM
- Subaru 30.12.2009 20:04 Adriano2
- Video 30.12.2009 20:45 talio2
- Gumy 09.05.2010 23:38 thanantos
- rozmezi vykonu 30.08.2010 19:56
- Řazení 09.10.2010 20:58 Mig_35
- Re: Řazení & rozmezí výkonu 22.12.2010 23:07 Outlander
- !!! 31.03.2011 10:28 OkreskyLover
-
-
-
"-- skrytý --" 26.05.2009 11:06
« Re: Re: Pekné
mne osobne sa ľúbila prvá generácia predávaná v Európe, ale potom to išlo dole vodou a tá gen. je krok dopredu, aj keď sú krajšie autá, Impreza to vynahrádza tým čo sa skrýva pod obalom :-)-
Outlander 28.05.2009 13:28
« Re: Pekné
Jj, už u Outlanderu jsem začal tušit, že podle vzhledu auta a měkčených plastů se asi nedají odhadnout jízdními vlastnosti a Réza mě v tomto totálně dorazila ;) Zvenku se mi teda celkem líbí, to ještě není tak hrozný, ale vnitřek už je celkem bída o ovládání a výbavě ani nemluvě.
Ale to jak to auto jezdí, sedí a vůbec se chová na silnici, to popírá fyzikální zákony. Minimálně teda z pohledu mě jako člověka, kterej doteď jezdil s Octavií, Focusem nebo Jettou.
-
-
-
-
Xylo 15.05.2009 21:57
Rozumím ...
Vystřídal jsem opravdu hodně aut, ale Impreza je nezapomenutelná ... ;-) -
"-- skrytý --" 15.05.2009 23:09
gratulace a dotaz
gratuluji k novym vozum:-)) Po nejaky dobe sice pristrojovka a radici paka na Impreze zacne vydavat zvuky ktere treba uSkody nikdy neuslysis, ale to clovek takovemu autu rad odpusti...Jinak muzes neco vic napsat k tem problemum s Outlanderem? Docela me to zajima...-
Outlander 16.05.2009 22:42
« Re: gratulace a dotaz
Jj, já s tím tak trochu počítám, ale na druhou stranu mi to připadne tak jednoduchý, že rozborka sborka by neměla vzít dýl než 2 hodiny, tak s tím snad půjde vždycky něco udělat ;)
Outlander: první měsíc v servisu byl kvůli nějakýmu drnčení v přístrojovce, kluci v servisu to odhadli na tyč řízení, na kterou se čekalo měsíc.
No a když jsem v únoru při jednom z výletů do příkopy utrhnul DPF filtr s nádobkou na aditiva, tak to už trvalo 2 měsíce. Nejde ani tak o Outlandera, to je jedinečný auto a ještě dnes se mi po něm stýská, určitě spolehlivý a tak. Ale když už se s ním něco stane, třeba i Tvojí vinou, tak jsi 2 měsíce bez auta ani nemrkneš.
-
-
m.z. 16.05.2009 10:23
kolego
vítej mezi Subaristy,vybral si dobře :yes: V dízlové Impreze jsem ještě nejel,ale údajně má stejné jízdní vlastnosti jako WRX.Chtělo by to 200k naftu a pak už se WRX moc prodávat nebude.-
Outlander 16.05.2009 22:39
« Re: kolego
Jj, pokorně a s hlavou skloněnou přicházím mezi ty, kterým jsem nikdy nevěřil, že Subaru jsou tak vyjímečný auta, jak jejich majitelé hlásali.
O té 200k naftě jsem už nějaký zvěsti slyšel. Snad ji stačí do 3. let než mi vyběhne leasing vyrobit, abych měl na co přejít.
Pokud jde o jízdní vlastnosti srovnatelné s WRX: obávám se, že těch 100 koní tak bude velmi citelně chybět ;)-
-
Outlander 25.05.2009 22:36
« Re: kolego
Jj, ono to všechno na www.subaruclub.cz vlastně začalo. Jedna paní tam prodávala 2.0 R Sport, jen jsem pak zjistil, že to je původně testovací auto pro novináře, který už dostalo pěkně pokouřit ;) A taky na něj nebyl pro mě výhodný leasing. Odtud už byl jen kousek k této Rézince ;)
-
-
-
-
burnfly 16.05.2009 21:38
gratulace
gratuluju k nadhernymu autu, mohl bys kdyztak pridat casem treba videa se zrychlenim a rozepsat se o outlanderu? imprezu bych urcite v budoucnu si rad poridil, ocenim co nejvice informaci. -
Kolík80 18.05.2009 16:03
Gratuluju k novymu Autu
A preju at se dovozce Subaru snazi vic nez Mitsubishi. Sam prave kvuli dovozci Mitsubishi uz dalsiho Misaka nekoupim...-
-
Kolík80 19.05.2009 12:59
« Re: Re: Gratuluju k novymu Autu
Jojo, ja byl prvni... Bohuzel ano, kdyby to slo, tak jsem jim tam prastil s klicema a sel jsem pro jiny auto, ale ja mam leasing jeste na dva roky... Koukni do moji recenze na zkusenosti se servisem, tam jsem to sepsal. Subaru mas na operativni leasing, nebo jsi si ho koupil na sebe??
-
-
-
saldy 04.06.2009 18:34
Skvělé auto
Dost dobrý auto a souhlas s recenzí, jel jsem jenom v nějakém starším kousku a motor je prostě skvělej, dýzl je taky dobrá volba, já jsem po něm pokukoval tento týden ale už to bylo bohužel mimo mé možnosti ;-\ ,nakonec jsem vybral tu nejsilnější šestnácku i30 od hyundai. -
kolmar 12.08.2009 00:13
Zdravim
Tak recenziu som čital už skor, no diskusiu az teraz. Takze zase niekolko tis. km najazdenych a o to viac skusenosti. Uplna spokojnost? da sa to porovnat s 6-kou alebo Mondeom? Spotreba sa ti ustalila na kolko? napis, hoci ma to az tak ako pri misakovi nezaujima.
PS: myslel som, ze si bral s tym sport paketom + vyssou vybavou-
Outlander 18.08.2009 13:12
« Re: Zdravim
Čau, Kolmar,
máme 13.500 km, rychle se blíží 1. garančka. Stále 100% spokojenost, čím víc se známe, tím se máme radši ;)
Srovnání se 6 a Mondeem (FM): trochu jiná třída. 6 i FM jsou pohodlný rodinný auta s vynikajícím podvozkem, který hodně dovolí a ještě poměrně dost odpustí. Nicméně při jízdě na hraně a těsně za hranou začínají být velmi silně nedotáčivý a hlavně ve srovnání s Imprezou špatně čitelný.
Réza je ve srovnání s 6 a FM velmi pohodlné a měkké auto, jak psali někde v recenzi, naklání se jako Austin Allegro, ale vzhledem k českým a moravským cestám je to spíš plus než mínus. Co je malý zázrak, že i při těchto náklonech se drží silnice jak * košile. Na hraně se chová pod plynem velmi neutrálně a hlavně, když zjistíš, že jsi za hranou, stačí na chvilku pustit plyn - auto se okamžitě stane velmi přetáčivým - takže dotočíš to co jsi před tím špatně spočítal - a pak zase dupneš na plyn - je to tak 0,5 - 1 vteřina celá operace. Fascinující na tom je, že to funguje i s tím dieselem. Se zapnutým ESP navíc tak řka bezpečný úkon, protože to autu nedovolí, aby se se přetočilo moc.
Nějakou dobu jsem si říkal, že to zase až tak super není, neměl jsem dojem kdo ví jaké rychlosti. Až jsem pak jel jednou stejnou trasu s Mondeem a zjistil jsem, že i když se snažím, projíždím zatáčky v průměru o 20 kmh pomaleji.
Za těch 13 tis. jsem si zvykl na řazení, takže už mi to nedělá problémy jako na začátku, prostě nehledám rychlosti.
Mám pneu tak cca ze 3/4 sjeté což je vzhledem k tomu, že si prakticky nenechám ujít zatáčku, aniž bych si písknul, velmi dobrý výsledek a samozřejmě super je, že jsou sjeté naprosto rovnoměrně - to neměl ani Outlander.
Sport paket: ne že by se mi to nelíbilo, ale dávat +200 tis. za xenony, kůži a mlhovky se mi fakt nechtělo. Snad ty sedadla by se hodily, ale bylo to zbytečný.
-
kolmar 21.08.2009 23:42
« Re: Re: Zdravim
No tak ako vidim, zatial plna spokojnost cize gratulujem :-! Co si napisal je zaujimave, tych 20 km/h v zakrute to neni malo! skor dost! no nedotacavosti FM sa neni co cudovat, je tazsie a samozrejme predokolka...no ale aj tak by som neveril, ze az 20km/h...
Tie priplatkove sedadla su dobre, no nie az take ako vyzeraju...napr. tie standardne v Sciroccu ci Civicu su lepsie!
Nech ti to toci, nech pali pneu...vela rychlych zabavnych km za volantom ;-)
-
-
-
"-- skrytý --" 31.08.2009 19:05
Posilovac riadenia
Ahoj, mam Legacy Diesel 08. Nepozoroval si ziadne problemy pri parkovani ? Konkretne s posilnovacom riadenia ? Pokial sa musim dostat z pomedzi dvoch aut a mam malo priestoru na manevrovanie, musim teda viacek krat s plnym rejdom manevrovat dopredu-dozadu, tak sa nahle vypne posilovac riadenia a nastava problem. Po druhej vymene je situacia taka ze to vypada na seriovu vadu ... -
Slavek-TDM 16.11.2009 13:53
Vykon
Ahoj, jel jsem s timto autem letos na jare. Sam jezdim 2 starsi imprezy (85 a 92kW) a tak jsem od vychvalovaneho dieselu ocekaval hodne. Uprimne, byl jsem docela zklamanej. Podvozkove to bylo stejny jako novy 2.0 110kW co jsem si projel loni = mekky. Motor tahnul pekne, ale presne jak pises - ve 4 tisicich konec s legraci. Auto melo najeto cca 1000 kilometru, tak to bylo mozna tim. A taky asi, ze jsem ocekaval vic nez dokaze poskytnout. Proste je to jen dobry dvoulitr s prumernym vykonem. Nebo se to po zajeti opravdu tolik zlepsi?
Ani hlucnost se mi nejak nelibila (bylo pravda 3 pod nulou). Mozna casem zmenim nazor, ale zatim mi vic vyhovovaly benziny. Treba az prijde 6ti valec boxer diesel >:D-
Outlander 16.11.2009 17:09
« Re: Vykon
Teď o tom právě vedeme hezkou diskusi na jednom revue o autech, jestli rozumíš ;)
S tím dehtem je potřeba se naučit jezdit. Uvítal bych cca 20 - 30 kW navíc, ale to spíš pro radost. V 99% případů mi výkon bohatě stačí - a to i když si chci udělat radost. Spíš je to tím, že to auto mělo 1000 km. To byla Réza ještě hodně syrová, netáhla ani nahoře, ani dole. Teď je to určitě o hodně lepší.-
thanantos 09.05.2010 23:53
« Re: Re: Vykon
souhlasím. máme v Legacy stejnou naftu a s rozježděním je to lepší. Výkonu by to užilo spíš 200 koní místo 150ti (a ten motor na to má, je poddimenzovaný kvůli spojce) ale ve většině případů stačí. Hlučnost je docela velká když je motor studený. jak se to zahřeje je to lepší ( a s rozježděním se to taky zlepšuje...doporučuju vyzkoušet s ohřátým zajetým motorem a zavřenými okny couvat... nevím jak v Impreze, ale v Legacy je to tak potichu že mi to pravidelně chcípá, protože neslyším jak padají otáčky:-D
-
-
-
Adriano2 30.12.2009 20:04
Subaru
Ahoj skvelé auto,kvalitná recenzia,obe za 10,len pre mňa málo fotiek...ak pridiáš,budú aj fotky za 10.Táto Impreza bude možno môj ďalší voz,teda bol by som veľmi rád až budem za 3-4 ročky obmieňat vozový park a rád by som videl čo najviac foto... :-)
P.S. každú novú skúsenosť napíš o recenzie,tvoj urecenziu budem pečlivo sledovať ;-)
Prajem veľa štastných a bezproblémových KM -
thanantos 09.05.2010 23:38
Gumy
Zdravíčko. Rád bych pozdravil kolegu subaristu naftaře. nedávno jsem přidal vlastní recenzi (legacy2008 v naftě) a mám na něm právě ty bridgestony. Rád bych se optal na chování těch dunlopů.. opravdu je to tak velký rozdíl? mě totiž ty bridgestony (potenzy) co jsme je od subaru vyfásli přijdou docela dobré. Dokonce při ostřejší jízdě pěkně lepí a musím říct že utrhnout je dá docela práci.. Mimochodem moc pěkné vozítko:-) taky bych si dal říct.. Docela by mě zajímalo srovnání obratnosti imprezy a legacy s touhle motorizací. Mylsím že impreza by měla být poněkud hbitější ale chtělo by to zkusit:-)(což by se asi dalo zařídit)-
Outlander 11.05.2010 23:01
« Re: Gumy
Ten rozdíl v gumách je nebetyčný. Měl jsem teď na jeden den půjčený stejný auto na Bridgestonech, takže mám opravdu přímé srovnání - a můžu to jen zopakovat. Auto je jistější, čitelnější, zábavnější. A co mě překvapilo minulý týden - jsou excelentní i na vodě. Já z toho měl trochu strach, protože většinou když jsou pneu dobrý na suchu, bývá na vodě problém, ale jednoznačně super!
A srování? Kliďo piďo a rád, odkud jsi? Já Brno & okolí.
-
-
"-- skrytý --" 30.08.2010 19:56
rozmezi vykonu
Zdravím, překvapuje mě vámi vymezené rozpětí použitelných otáček. Moje Impreza je do 2k totálně líná a přes 4k se jí už také moc nechce. První 2 rychlostní stupně jsou hrozně krátké zato 3ka je naprosto skvělá předjížděcí rychlost, 6ka použitelná od 110km/h níže hučí a nejede. Spotřeba nejnižší 6,4 max zatím 7,2. Hodně mě zklamala kulisa převodovky, jde ztuha, zařadit 2ku za jízdy krokem je téměř nemožné a celkově jde dost ztuha. Máte podobné zkušenosti? -
Mig_35 09.10.2010 20:58
Řazení
Ahoj, nevím, jestli to tady ještě čteš - vybírám auto na zimu a dieselová impreza se mi docela zamlouvá. Chtěl bych vědět jednu věc - skoro u všech recenzí na Subaru s manuálem čtu pořád to samé - řazení, řazení, řazení - tedy řazení na pi..:-( Je to stejné i u téhle nové Imprezy? Když tak bych šel nejspíš do automatu, ale ten se zase neprodává ve spojení s nějakým slušným motorem, jen 1,5 a dvoulitr. -
Outlander 22.12.2010 23:07
Re: Řazení & rozmezí výkonu
Ahoj, omlouvám se všem, dlouho jsem tu nebyl.
Pokud jde o rozsah výkonu, myslím, že každý motor jede tak, jak si ho člověk zajede. Já jsem Rézu hned po krátkém zajetí nenechal vydechnout a díky tomu je ten motor možná o kousek pružnější. Hodně asi záleží kde a jak člověk jezdí a co po autě chce. Já se pohybuju převážně po okreskách kde je pro mírně agresivní jízdu rychlostí 70 - 130 ideální 3. - 5. rychlost. Pro pohodovou jízdu když se to moc netočí tak v pohodě na tempomat 6. stupeň 90 - 120, podle potřeby. 6 v devadesáti asi není na dramatické předjíždění.
Jinak asi největší problém je v tom, že ideální pro zjištění toho, co auto umí v zatáčkách, je trojka. Jenže ona má zátah až tak kolem 70 a ideální je kolem 80 - 90. A to už má hodně lidí problém takhle rychle najet do ostré zatáčky. Takže zpomalí na 65, dá tam dvojku a teď chce zrychlit - jenže v ten okamžik musí řadit.
Jinak Réza umí ještě jednu věc, která s tím vším souvisí: neodpojí plyn, když se stojí na brzdě ;) Takže když je to opravdu potřeba, tak 75 za 3, plnej kotel, natlakovat turbo, brzdou reguluju rychlost a až vím že můžu, tak pouštím brzdu a vyrážím. Pěknej zážitek ;) -
OkreskyLover 31.03.2011 10:28
!!!
Skvělá volba. Snad jediná nafta, o které se dá uvažovat srdcem. :yes:
PS: Postav to na zlaté 18-tky a väčšina si to pomýli s STI