Recenze

10 Majitel

Kia Niro

9,44 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Kia Niro, foto 1 Kia Niro, foto 2 Kia Niro, foto 3 Kia Niro, foto 4 Kia Niro, foto 5 Kia Niro, foto 6 Kia Niro, foto 7 Kia Niro, foto 8
Kia Niro, foto 9 Kia Niro, foto 10
 

Technické info

Přezdívka auta NIRO Rok výroby 2019 Koupeno nové najeto [km]:3 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1580 výkon [kW]: 104 maximální rychlost [km/h]: 162 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 3,8

Popis vozu

Tak jsem se zase zbláznil. Prodal jsem dva roky starý QASHQAI a vyměnil za NIRO.
Úvodem bych chtel ujasnit-nejsem řidič milující řízení , auto je pro mne pouze dopravní prostředek. Vyžaduji pouze posez a phodlí které vydrží moje záda.
Protože jsem přišel evolucí na to že mě nebaví řadit tak jsem se rozhodl pořídit další vůz jako automat. Jak ve mne hlodala myšlenka tak jsem neustále prohlížel ceníky aut. Přišel jsem na to že levný automat neexistuje a že vždy jsou to auta ve vyšší výbavě nad 550 000. To jsem velice těžce nesl. Nakonec jsem se rozhodl pro hybridní auto, protože tech pár tisíc navíc už nebyl takový rozdíl a jsem fanoušek technologií.
Původně jsem chtel PHEV ale dalších 200 000 navíc už jde mimo moje možnosti. Beru to jako mezistupínek k plně EL.vozu kterým by mělo být to příští.
Volba padla na značku KIA, sedmiletá záruka a vynikajicí zkušenosti u předchozích vozů bezporuchvý provoz narozdíl od jinných jasne rozhodli.
Auto je nabité výbavou a věcmi které nepotřebuji.
Do kufru se vejde 2x golfový bag i z vozíky.
Auto je velice nenápadné a na parkovišti jej snadno přehlédnete. Žádné UFO prostě taková šedá myš. Přitom ale velice hezké a funkční.
Hybridní pohon je plně automatický a ničím Vás nezatěžuje.Není problém přejet 50-ti km. rychlostí půl města pouze na el.. Nejšetrnější je v městském provozu tam to dokážu na spotřebu do 4l na ježdění město a okolí jsem za 4,8 l. Velice rozhoduje venkovní teplota ta může dělat klidně rozdíl na spotřebě 0,5l protože motor se déle zahřívá a rychleji chladne a tak si ho občas musí NIRO nastartovat a ohřát i když má dost nabitou baterii.
Síla výkonu je znát pokud sešlápnu pedál až na podlahu, auto se jakoby rozmyslí (jsem hybrid, myslíš to vážně?) počká cca 1,5 vteřin a připne elektro i benzín najednou. Opravdu umí vyrazit vpřed, jinak je ale postavené tak aby Vás ukolébalo pro klidnou a úspornou jízdu, takže Vás to vůbec nenutí závodit.Spíše naopak . Není ani poznat kdy jede benzín a kdy el. motor ,přechdy neznatelné hluk žádný.
Karosérie je nižší než předchozí Qashqai ale stále vyšší než vetšina kombíků,proto se mi do auta lépe nastupuje ,dokonce i lépe než do Qashqaie. Z venku klame vzhledem, každej kdo si dovnitř sedl byl velice překvapený velikostí vnitřního prostoru a to i na zadních sedadlech.
Velice si užívám bezklíčkovému systému zamykání a zapalování tlačítkem start.
Zatím jsem opravdu spokojen a mám dětskou radost.
Do týdne něco nafotím a přidám obrázky za tem měsíc co ho mám jsem to zatím nestihnul.

Trochu specifikací:
Technické informace:
Palivo hybridní
Maximální rychlost 162 KM
Výkon 104 kW
Objem 1 580 ccm
Rok výroby 2018
Najeto 0 Km
Spotřeba ve městě 3.80 l
Spotřeba mimo město 3.90 l
Kombinovaná spotřeba 3.80 l

Standardní výbava:

18" hliníkové disky kol s pneumatikami 225/45

Antiblokovací systém ABS

Tempomat s omezovačem rychlosti

Ovládání audio systému na volantu

Paket ADAS

Systém autonomního nouzového brzdění (AEB)

Výškově stavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce

Automatické rozsvěcování světlometů (ALC)

Hliníkové pedály

Hliníkový dekor prahu dveří

Airbag řidiče a spolujezdce (s možností deaktivace)

Pokročilý adaptivní tempomat (ASCC)

Brzdový asistent BAS

Bluetooth handsfree

Zadní spoiler s brzdovým světlem (LED)

Bezklíčový vstup Smart Key a startovací tlačítko

Parkovací asistent vzadu

Bezfreonová duální elektronická klimatizace

Rozdělovač brzdného tlaku EBD

Elektrochromatické zpětné zrcátko

Hlavní světlomety projektorového typu

Elektronický stabilizační systém ESC

Středová loketní opěrka předních sedadel se schránkou

Loketní opěrka zadních sedadel

Sklopné opěradlo zadního sedadla v poměru 60/40

Přední mlhové světlomety

Vyhřívaná přední sedadla

Přístrojová deska HEV 4,2"

Záclonové airbagy pro přední a zadní sedadla

Asistent pro rozjezd do kopce HAC

Vnitřní kliky dveří chromové

Ukotvení dětské sedačky na zadních krajních sedadlech ISOFIX

Centrální zamykání s dálkovým ovládáním

Kolenní airbag

Zadní světlomety LED

Denní svícení LED

Aktivní systém pro jízdu v pruzích (LKAS)

Kůží potažený volant a hlavice řadicí páky

Schránka na brýle s bodovým světlem

7" integrovaná GPS navigace vč. Kia Connected Services, Android Auto / Apple Carplay

Zadní parkovací kamera

Vnější kliky dveří chromované

Vnější zpětná zrcátka lakovaná/lesklá černá

Vnější zpětná zrcátka - vyhřívaná, elektricky ovládaná a sklopná s LED blikači

Varovná signalizace zadních světlometů při panickém brzdění

Elektrické ovládání předních a zadních oken

Zásuvka 12V ve středovém panelu 2ks

Nastavení intenzity podsvícení přístrojů

Dešťový senzor

Podélné střešní ližiny

Boční airbagy pro přední sedadla

Čalounění sedadel polokožené

Výškově stavitelné bezpečnostní pásy na předních sedadlech

Vyhřívaný volant

Výškově a podélně stavitelný volant

Systém kontroly trakce TCS

Dojezdová sada

Měřič tlaku v pneumatikách (TPMS)

Palubní počítač

Tónovaná skla

USB 2.0 + AUX audio port

USB nabíječka v loketní opěrce

Systém řízení stability vozidla VSM

Bezdrátová nabíječka mob. telefonů (Qi)

Silné stránky

Nízká spotřeba, tichá jízda , vyšší posez, automat, cena, plně nabité asistentama.

Slabé stránky

Přechod nožní brdy mezi bržděním a rekuperací
- mírně rozdílný krok.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Můj dodavatel několika posledních vozů, vždy mě vyšli vstříc a pomohli. Autobond K.VARY

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prakticky rodiný prodejce, jako servis-Autobond K.VARY

 


Další vozy značky Kia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9
prostornost
10
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
10
provozní náklady
10
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
8

Přechod mezi rekuperací a mech. bržděním je třeba poladit.

zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

ŽIVĚ: Nástup Tomáše Řepky do vězení: Za těmihle zdmi stráví 2,5 roku!

ŽIVĚ: Nástup Tomáše Řepky do vězení: Za těmihle zdmi…

Na dva a půl roku má dnes nastoupit do pražské ruzyňské věznice někdejší fotbalista Tomáš Řepka (45), kterého…

Češi věří penzijním fondům. Neznalostí se ale připravují o podporu od státu

Češi věří penzijním fondům. Neznalostí se ale…

Devět z deseti Čechů se nějakým způsobem finančně připravuje na stáří, aby si mohli svou penzi užít. Většina…

 

iSport.cz

French Open ONLINE: Češi bojují v Paříži, Kristýna Plíšková nepostoupila

French Open ONLINE: Češi bojují v Paříži, Kristýna…

V druhém hracím dnu hrají na grandslamovém Roland Garros čtyři čeští tenisté. Na novém dvorci Simonne Mathieuové…

Expert Sýkora: Říha je ďábel, razantní Pešán snad v Česku prosadí změny

Expert Sýkora: Říha je ďábel, razantní Pešán snad v…

K bronzu bylo blízko, ale ruská zeď jménem Vasilevskij byla proti. A tak se české čekání na medaili prodloužilo…

 

Reflex.cz

Strana, která vytrolila eurovolby: Milion od státu si nespravedlivě rozdělíme, teď chceme Senát i radnice

Strana, která vytrolila eurovolby: Milion od státu…

S obvyklým pozdravem „čuste draci“, kterým youtuberka Sejroška alias Lucie Schejbalová zdraví své fanoušky, nyní…

Volby online: Lidovci a socialisté ztratili většinu. Katastrofu zažívají britští konzervativci

Volby online: Lidovci a socialisté ztratili většinu.…

Volby do Evropského parlamentu letos začaly ve čtvrtek 23. května, v České republice se volební místnosti…