Recenze

9 Majitel

Nissan Qashqai Nissan Qashqai 1,2 DIG-T 115 VISIA

8,78 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Nissan Qashqai, foto 2 Nissan Qashqai, foto 3 Nissan Qashqai, foto 4 Nissan Qashqai, foto 5
 

Technické info

Přezdívka auta Není Rok výroby 2017 Koupeno nové najeto [km]:167 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1 výkon [kW]: 85 kroutící moment [Nm]: 190 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10,6 maximální rychlost [km/h]: 185 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5,6

Popis vozu

Uzrál čas pro výměnu auta. Po velice náročném výběru jsme na základě našich potřeb a zkušeností stanovily požadavky:
-vyšší posez
-velké nástupní dveře (čím větší díra tím lepší)
-pokud možno LPG
-žádné zbytečnosti nad běžný standard (cena do 450 000)
-větší kola (menší drncání ve měste na rozmlácených silnicích)
Rozhodování padlo na Opel MOKKA, Mitsubishi ASX, Renault Captur, Dacia Duster.
Náš prodejce Autobond od kterého jsme měli předchozí vůz prodává Mitsubishi, Nissana, a Kiu.
Jak to tak chodí tak dlouho jsme vybírali ASX, až jsme vybrali NISSAN QQ.
Oželili jsme LPG a přestože jsme preferovali ASX tak nakonec rozhodlo pocitově největší pohodlí a výbava i nad ekonomikou jízdních nákladů..
Přestože je v základu a moje hamižnost nedovolila příplatkovou barvu (barva se vozí) byla bezkonkurenčně nej.
Vždy kupuji auto podle potřeb , tak jsem se bránil všemu co stojí peníze a nepotřebuji to.
Auto je hlavně na cestu z vesnice do města za prací a nákupy cca 30-50 km denně.
Naprosté holátko obsahuje:

CD přehrávač
originál autorádio
USB
AUX
bluetooth
centrál dálkový
hands free
imobilizér
el. okna
el. zrcátka
vyhřívaná zrcátka
klimatizace
dělená zadní sedadla
multifunkční volant
6x airbag
deaktivace airbagu spolujezdce
ABS
stabilizace podvozku (ESP)
senzor tlaku v pneumatikách
posilovač řízení
tempomat
start-stop systém
Je to více než potřebuji. Né že bych nechtěl větší výbavu, ani neopovrhuji těma co ji pořídí, ale protože si ji musím platit sám tak nebude. Barva je červená kola ocelové 16”.
První kilometry byly zvláštní auto je takové nijaké. Nikoli špatné !!!!!!!! Musím dodat že nejsem nadšený řidič co rád řídí. Řízení považuji za nutnost, pokud nemusím neřídím. Přezto denně najedu pracovně firemním vozem i stovky kilometrů. Ta radost z řízení a veškerého “hrabání se v motorech” kterou jsem míval v 18-ti letech vyprchala.
Auto se nese na těch 16” gumách krásně a skoro necítím silnici přirovnal bych to jako jízdu nad autem veškeré odezvy do zadnice jsou velice slabé. Sedačky jsou velice pohodlné. Vlastně jakoby plujete nad cestou (přesně pro mně). Nastupování je pro mojí páteř úplná nádhera a to jsou pro mně nejvyšší hodnoty.
Motor na “pohodové” ježdění po městě i mimo stačí. Řekněme si upřímně pokud chci sílu a rychlost kupuji něco jiného. Dálniční rychlost 110-130 bez problému, ale pokud čeká někdo že po sešlápnutí pedálu vyletí vpřed tak nikoli. Pokud se šlape na plyn auto se dá rozhýbat ,ale něco to stojí a ta spotřeba stoupá poměrně hodně.
Kufr dostatečný, nákup se do něj vejde bez problému, rezerva plnohodnotná, zadní sedadlo dělené z přípravou na ISOFIX. Děti mám už velké tak možná časem pro vnoučata. Zajímavé je že k zadním sedadlům nevedou žádné větrací otvory.
QQ bych nenazval SUV ale spíše přizvednuté kombi. Do města je opravdu ideální, je sice větší ale na opravdové SUV od prémiových automobilek nemá velikostí ani náhodou. Proto se na běžném parkovišti vejde i do pruhů. Hodně klame tělem, vypadá robusně ,ale pokud zaparkujete vedle jiného kombíka zjistíte že jsou cca podobně veliké.
Do konce týdne nafotím a jak budu jezdit dodám další postřehy. Po 30 km toho není moc co poznat ,ale o víkendu jedu přes 400 Km tak uvidíme. Nedělám Recenzi pro časopis, ale snažím se popsat jak to vidím já nikoli jako nadšenec ale pouhý řadový uživatel.
Po dálkové jízdě Vary -Čáslav a zpět, spotřeba nové nezajeté auto 6,8l na palubním počítači. Dálnice 120-130, mimo 90-100 Km/h. Pohodlí dostatečné, na konci cesty jsem vystoupil z auta jako po 10Km. Motor není vůbec cítit ani slyšet. Zatím nelituji.

Silné stránky

V základu vše podstatné, cena, velikost a pohodlí uvnitř.Motor není vůbec cítit ani slyšet,

Slabé stránky

Slabá zpětná vazba od silnice. Ventilace k zadním sedačkám není.
Další časem uvidím.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Čas ukáže

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Již ověřený prodejce ,vše OK. ale vždy je co zlepšovat.:-)

 

Novinky v recenzi

22.12.2017 15:20

6500 Km

Výměna žárovek se ukázala jako nutnost. Zistil jsem že ve světlech jsou zvlášť žárovky na tlumený a dálkový, a musel jsem vysoce svítivé žárovky objednat, v požadované specifikaci pouze jeden výrobce, jeden tip žárovek. Cena asi 1200,-Kč obě žárovky dohromady. Vzhledem k tomu že více svítí, néně vydrží. Počítám že před každou zimou budu dávat nové.Nutno říci že to pomohlo a konečně v noci vidím kam jedu. Bydím ve hvozdech a všude samá srna tak je to nutnost.
Pak tu máme jednu zajímavost. Při pomalém odjezdu od pumpy se auto zablokovalo rosvítila se kontrolka ESP a auto přimrzlo k zemi. Několikrát se znovu startovalo, motor běžel ale auto bylo zabržděné a ani se nehlo. asi po 5-ti minutách jsem znovu nastartoval a auto se normálně rozjelo. V servisu načetli chybu, vyrestarovali, přehráli a vše je OK celkem 30 min. zdržení. Věřím že to byla ojedinělá záležitost.(Nic jiného mi nezbývá a zas takový problém to není. Se Škodovkami jsem v čerstvé záruce zažil horší poruchy a podstatně častěji.)
Jnak a to se mi nestává často to auto (pohodlí při řízení) začínám milovat.:-)

17.8.2017 17:52

Ujeto 5000 km

Ustálená spotřeba 6,8l podle počítače. Oproti Předchozí Kie Venga podastatně hůře svítí, ale to většina aut, u ní se světla obzvláště povedla. Až se bude brzo smrákat vyměním žárovky za to nejsilnější co lze sehnat a dám vědět jestli se to zlepšilo. Vše ostatní zatím v pohodě.


Další vozy značky Nissan



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
prostornost
9
jízdní komfort
9
výkon motoru
8
spotřeba
10
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10

Více o modeluNissan Qashqai
Dlouhodobý test: Nissan Qashqai dCi 130 Xtronic (3.díl) – Má to za sebou! Dlouhodobý test: Nissan Qashqai dCi 130 Xtronic (3.díl) – Má to za sebou!

Japonskému crossoveru skončila jeho půlroční šichta…

Nissan Micra - Omlazení auta roku 93 Nissan Micra - Omlazení auta roku 93

Od 15. dubna u nás odstartoval prodej radikálně…

 





Blesk.cz

„Pepřák“ na sjezdu ČSSD už řeší policie. Rozhlas s útočníkem skoncoval

„Pepřák“ na sjezdu ČSSD už řeší policie. Rozhlas s…

Incident z nedělního sjezdu ČSSD, při kterém spolupracovník Českého rozhlasu Štěpán Kotrba nastříkal pepřový…

Drtí vás rýma a nachlazení? 4 zázračné rady našich babiček na uzdravení

Drtí vás rýma a nachlazení? 4 zázračné rady našich…

Oči pálí, plný nos a největším kamarádem je vám kapesník? Nejvyšší čas dát rýmě sbohem. Poradíme, osvědčené babské rady.

 

iSport.cz

Program hokeje na ZOH 2018: rozpis turnaje, hrací systém

Program hokeje na ZOH 2018: rozpis turnaje, hrací systém

Čeští hokejisté na zimních olympijských hrách 2018 v Pchjongčchangu postoupili přímo do čtvrtfinále, když bez…

Totální fotbal? Hvězdná juniorka Slavie dostala výprask 4:8 od Dukly

Totální fotbal? Hvězdná juniorka Slavie dostala…

Fotbalová Slavia nevstoupila do jarní části sezony vůbec dobře. Áčko si v sobotu přivezlo prohru 0:1 ze…

 

Reflex.cz

Šílené video: Adriana Krnáčová a Eliška Kaplicky-Fuchsová jedou MHD a mudrují, jak zachrání Prahu

Šílené video: Adriana Krnáčová a Eliška…

Praha kolabuje. Na to, aby se zastavilo celé město, stačí v nadsázce dva pomalu jedoucí taxíky. Jen tak spadla…

Porody pod vlivem zombie drogy. Sen amerických feministek, který se změnil v noční můru

Porody pod vlivem zombie drogy. Sen amerických…

„Možná se dítě narodí už zítra,“ říkala si Charlotte Carmodyová. V příštím okamžiku si uvědomila, že se cítí…