Recenze

10 Majitel

Ford Mustang V6 Premium

9.95 Uživatelé

Hodnoceno: 167× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford Mustang, foto 0 Ford Mustang, foto 0 Ford Mustang, foto 1 Ford Mustang, foto 1 Ford Mustang, foto 2 Ford Mustang, foto 3 Ford Mustang, foto 4 Ford Mustang, foto 5
Ford Mustang, foto 6 Ford Mustang, foto 7 Ford Mustang, foto 8 Ford Mustang, foto 8 Ford Mustang, foto 9 Ford Mustang, foto 10 Ford Mustang, foto 11 Ford Mustang, foto 12 Ford Mustang, foto 13 Ford Mustang, foto 14 Ford Mustang, foto 15 Ford Mustang, foto 16 Ford Mustang, foto 17 Ford Mustang, foto 18 Ford Mustang, foto 19 Ford Mustang, foto 20 Ford Mustang, foto 21 Ford Mustang, foto 22 Ford Mustang, foto 23 Ford Mustang, foto 24 Ford Mustang, foto 25 Ford Mustang, foto 26 Ford Mustang, foto 27 Ford Mustang, foto 28 Ford Mustang, foto 29 Ford Mustang, foto 30 Ford Mustang, foto 31 Ford Mustang, foto 32 Ford Mustang, foto 33 Ford Mustang, foto 34 Ford Mustang, foto 35 Ford Mustang, foto 36 Ford Mustang, foto 37 Ford Mustang, foto 38 Ford Mustang, foto 39 Ford Mustang, foto 40 Ford Mustang, foto 41 Ford Mustang, foto 42 Ford Mustang, foto 43 Ford Mustang, foto 44 Ford Mustang, foto 45 Ford Mustang, foto 46 Ford Mustang, foto 47 Ford Mustang, foto 48 Ford Mustang, foto 49 Ford Mustang, foto 51 Ford Mustang, foto 52 Ford Mustang, foto 53 Ford Mustang, foto 54 Ford Mustang, foto 55 Ford Mustang, foto 56 Ford Mustang, foto 57 Ford Mustang, foto 58 Ford Mustang, foto 59 Ford Mustang, foto 60 Ford Mustang, foto 61 Ford Mustang, foto 62 Ford Mustang, foto 63 Ford Mustang, foto 64 Ford Mustang, foto 65 Ford Mustang, foto 66 Ford Mustang, foto 67 Ford Mustang, foto 68 Ford Mustang, foto 69 Ford Mustang, foto 70 Ford Mustang, foto 71 Ford Mustang, foto 72 Ford Mustang, foto 73 Ford Mustang, foto 74 Ford Mustang, foto 75 Ford Mustang, foto 76 Ford Mustang, foto 77 Ford Mustang, foto 78 Ford Mustang, foto 79 Ford Mustang, foto 80 Ford Mustang, foto 81 Ford Mustang, foto 82 Ford Mustang, foto 83 Ford Mustang, foto 84 Ford Mustang, foto 85 Ford Mustang, foto 86 Ford Mustang, foto 87 Ford Mustang, foto 88 Ford Mustang, foto 89 Ford Mustang, foto 90 Ford Mustang, foto 91 Ford Mustang, foto 92 Ford Mustang, foto 93 Ford Mustang, foto 94 Ford Mustang, foto 95 Ford Mustang, foto 100 Ford Mustang, foto 101 Ford Mustang, foto 103 Ford Mustang, foto 104 Ford Mustang, foto 105
 

Technické info

Přezdívka auta Stang Rok výroby 2005 Koupeno nové najeto [km]:43000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 4009 výkon [kW]: 154 / 205 * kroutící moment [Nm]: 325 / 400 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.8 / 6.8 * maximální rychlost [km/h]: 190 / 250 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 / 18 * zavazadlový prostor [l]: 348 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 9 / 12 * (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Pan Filuta (MustangRider)".

TAKŽE ZAČNU TÍM JAK JSEM SE VLASTNĚ K MUSTANGU DOSTAL (kdo se nechce zdržovat ať pokračuje níže)
Někdy v létě roku 2005, jsem se rozhodl, že bych si pořídil nějaké pěkné „kupátko“ nešlo mi ani moc o to aby mělo nějaký brutální výkon, ale o to aby pěkně vypadalo, zaujalo, mělo místa pro 4 lidi, i když by ty zadní byli jen nouzovky a slušně jelo. Cenou hranici jsem si stanovil okolo 800tis., prošel jsem na webu stránky všech automobilek v česku a jediné co mě zaujalo a splňovalo mé požadavky bylo Hyundai Coupé a Audi TT (ještě jsem koukal na Nissan 350Z, ale je jen dvoumístný, takže jsem ho vyřadil). Vydal jsem se tedy k prodejců a obě auta vyzkoušel a nechal si udělat cenové nabídky… A teď mě možná spousta lidí nepochopí, ale rozhodl jsem se pro Hyundai. TéTéčko mi připadalo jako taková rychlá nákupní taška pro ženskou. Nová Hyundai Coupé vypadalo dobře (inspirace Ferrari je celkem zřejmá :)) a s motorem 2,7L s maximální výbavě se cena pohybovalo okolo 600tis… takže jsem byl rozhodnut, ale jaké bylo mé zklamání když jsem se dozvěděl čekací dobu 3-4 měsíce nebo vzít 2.0L a to jsem nechtěl (fakt mě nenapadlo že se na hyundai bude takhle čekat), takže jsem zklamaný začal prohlížet opět web a najednou narazil na nového Mustanga :-O Mustang se mi vždy líbil, ale ani mě nenapadlo, že by se dal z Ameriky převézt k nám. No začal jsem tedy pátrat po informacích o novém modelu Mustanga a zároveň oťukávat dovozce. Byl jsem jeden z prvních lidí kteří u nás nový model Mustanga měli, takže jsem neměl ani možnost zjistit nějaké zkušenosti od jiných vlastníku a dokonce jsem auto ani neviděl na vlastní oči. Říkal jsem si že jsem blázen, když objednávám auto z US jen podle fotky, ale udělal jsem tak. Objednal jsem V6 kterou jsem našel u jednoho prodejce na Floridě. O GT jsem skoro neuvažoval jelikož bylo hodně nad rámec mého limitu (což byla nakonec i V6). Rozhodl jsem se pro nové auto a to ze dvou důvodů: 1. ojeté se špatně schránělo, jelikož byl Mustang v prodeji velmi krátce, takže to byli většinou bourané nebo lehce ťuknuté vozy 2. jelikož jsem auto jak jsem psal výše kupoval „na blind“ chtě jsem mít jistotu a záruku nového vozu. Auto jsem objednal u firmy Denker za cca 950tis což bylo sice nad můj stanovený limit, ale už jsem se do auta zamiloval a nešlo s tím nic dělat :), jen pro představu základní GT v té době vyšlo na 1,25 mil. :( No a za cca 8 týdnu jsem si už jel pro auto, které již bylo připravené včetně přestavby a homologace… nejde ani popsat pocity které jsem zažíval, když jsem přijel před Denker a tam stál zaparkovaný a nablýskaný červený Mustang… prostě to nejde slovy vyjádřit .. asi mě pochopíte ;)

TECHNICKÉ PARAMETRY:
Length (mm) 4 765
Width (mm) 1 879
Height (mm) 1 384
Wheelbase (mm) 2 720
Curbweight (kg) 1 497
Trunk Size (L) 348
Fuel Tank Capacity (L) 61
Engine 4.0L V6 SOHC 12 valves
Transmission : 5 speed manual
Gas Mileage : 7.6 L/100 KM

TAK TEĎ SE VRHNU NA POPIS VOZU:
Ford přišel z novým modelem Mustangu a jako jeden z prvních ho udělal v dnes oblíbeném stylu retro. Mé auto je dvoudveřové čtyřmístné coupé Ford Mustang 2005 v Prémiové verzi s doplňkovou výbavou. Motor je vidlicový šestiválec 4.0L SOHC 12V V6. Pro „chytráky“ kteří tvrdí že Amerika s V6 není Amerika jen malá statistika z historického prodeje Mustangu: pouze 35% Mustangů byly V8 zbytek V6, u nového modelu jsou čísla cca 50% na 50%.
VÝBAVA: kožené sedačky, tempomat s ovládáním na volantu, manuální klimatizace, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládání oken a zrcátek, rádio Shaker 500W s CD MP3 přehrávačem a měničem na 6CD, ABS, TCS, Alarm s hlídáním vnitřního prostoru a náklonové čidla, Exterior Sport packet, 16" AL kola, elektricky stavitelná sedadla s regulovatelnou tuhostí bederní opěry, přední airbagy řidiče a spolujezdce.

EXTERIÉR a vzhled vozu asi netřeba popisovat spíše doporučuji prohlédnou fotky, snad jen připomenu že se jedná o Mustanga páté generace (2005+) a je dělaný ve stylu „retro“ vzhledové prvky vychází z legendárního Mustangu z roku 1964 (záď, interiér) a 1967 (příď). Zadní světla jsou předělaná kvůli přihlášení a homologaci v ČR. Místo zpátečky jsou blinkry a zpátečka přidaná pod zadní nárazník. Musím říct, že řady které byly od 70 let až do roku 2004 se mi nelíbili tolik jako nový model, né že by to nebyli pěkná auto, ale připadají mi moc tuctové a civilní. Auto bylo dodáno s 16“ AL koly, ale koupil jsem nové 18“ a ty původní používám už jen přes zimu. Vpředu chybí V6 oproti GT dvě přídavná světla a vzadu má V6 jen jednu koncovku výfuku (já už mám dvě jelikož jsem vyměnil komplet výfuky) Mustang je prostě nádherné auto na pohled jak z venku, tak ze vnitř.

INTERIÉR je v retro stylu Mustanga 1964, takže působí trochu sparťanským (laciným) dojmem. Ale i to je na něm to pěkné. Požitý materiál a dílenské zpracování je na úrovni evropských vozů střední třídy. Na palubovce dominují dva velké budíky (tachometr, otáčkoměr), které hned každého zaujmou a které vypadají „cool retro“ a každému se líbí. Jinak je vše je na svém místě a na dosah. Sedadla jsou z prodyšné kůže, výhled s auta je dobrý i díky velkým zpětným zrcátkům (které by ale mohli být sklopné), ale při couvání si člověk přece jenom musí dávat velký pozor. Řidič i spolujezdec mají kolem sebe dostatek místa. Zadní sedadla nejsou jen "nouzová" vezl jsem tam i dospělé lidi a nebyli to rozhodně "trpaslíci", ale na nějaké daleké cesty to moc není. Uvítal jsem i dvě (antiradar, navigace)zásuvky na 12V, jedna na palubovce, druhá v v kastlíku středového panelu a samozřejmě na středovém panelu nemůžou chybět dva držáky na pití (do většího se vejde 1L coca-cola) a poměrně velký odkládací prostor.

ZAVAZADLOVÝ PROSTOR se u sportovních aut moc neřeší, ale Mustang ho má dost velký (348L bez sklopených sedaček), takže se s ním dají převážet rozměrnější náklady, velké nákupy a nebo vyrazit na dovolenou. Převezl jsem tam i věci o kterých bych si myslel, že na ně budu potřebovat kombíka. Vše je pouze limitované výškou nakládacího otvoru, stejně jako u vetešiny sedanů nebo sportovních aut. Každopádně nevím o jiném coupe které by mělo vetší kufr než Mustang.

V CRASH TESTECH získal Mustang pět hvězdiček za ochranu řidiče a spolujezdce při čelním střetu a čtyři hvězdičky při bočním nárazu. Jen doufám, že se nikdy nebudu muset o těchto dobrých výsledkách přesvědčit na vlastní kůži.
TECHNICKÁ DATA: Rozměry jsou délka: 4770mm, šířka: 1879mm, výška: 1390mm, rozvor: 2720mm. Pohotovostní hmotnost je 1560kg a max. přípustná je 2004kg

JÍZDA: No nevím kde začít.. takže začnu tím, že vyvrátím největší omyl o Mustangu a to že je to auto jen na rovinu. Je to nesmyl a zvláště pak u nového modelu, s autem se dají bez problému projíždět zatáčky ve vysokých rychlost, což mám vyzkoušené i na okruhu v Mostě a Brně.
Po usednutí za volant a otočení klíčku se ozve zvuk při kterém se rozbuší srdce každému automobilovému nadšenci. Na volnoběh je motor celkem tichý, ale stačí sešlápnou plynový pedál a ozve ten správný řev. Auto má díky zadnímu pohonu tendenci protáčet zadní kola po přidání plynu v zatáčce, zvláště na vlhku, kdo není zvyklý na výkonné auto ze zadním pohonem může být zaskočen. Auto má tuhou hnací (zadní) nápravu, ale důmyslný systém pérování dělá vůz dobře stabilní. Podvozek je tuhý, ale přesto se necítíte jako v žebřiňáku a jízda je vcelku komfortní. Do zatáček se Mustang díky tuhé konstrukci skoro nenaklání a chová se naprosto předvídatelně. Řízení je lehké a hlavně přesné. Brzdy jsou účinné, ale klidně by mohli být „ostřejší“, po několikátém důraznějším použití „vadnou“, to jsem, ale pocítil zatím jen na okruhu. Zatím se mi nestalo, že by se Mustang na silnici kdykoliv zachoval nepředvídatelně nebo nestandardně a to i při projíždění zatáček vyšší rychlostí.
ZKUŠENOSTI A POSTŘEHY: Auto má v současné době po provedených úpravách výkon cca 270-280HP, nevím to přesně, ale plánuji nechat to změřit na brzdě. Je to v manuálu, takže to díky vysokému výkonu při popojížděná na jedničku, dvojku cuká. První co nového majitele zarazí je že se při vyšších rychlostech jakoby přizvedává kapota, takže zastaví a jde zkontrolovat jestli je správně zavřená, ale je to prostě tak, jde vyřešit poštěkováním zavíracího mechanismu nebo přidáním spon na kapotu. Já to řeším kombinací obojího. Další problém je, že u některých stojanů na benzině se dost často stává, že se pistole stále „vycvakává“ i když nádrž není plná, někde to dělá víc někde méně, takže většinou musím tankovat a přitom pistoli vyndávat a nakrucovat. U některých pump to jde bez problému, určitě záleží na tom jak je pistole seřízená, ale Mustang je na to prostě asi citlivější. Auto na silnici budí respekt a úžas, ale zároveň i přivolává blbečky kteří se snaží si něco dokazovat se svými TDIčky a vytuněnými „auty“. Když někam člověk přijede neujde pozornosti. Jinak se mi jezdí velmi dobře a i s výkonem jsem vcelku spokojen, ale s jídlem roste chuť a člověku to najednou připadá málo, i když chtěl původně 160ti koňové Hyundai. Několik lidí mě „strašilo, že mi zde nebude fungovat rádio, ale to hraje perfektně, ale stejně spíše poslouchám MP3, příjemné je že CDčka se do changeru dávají štěrbinou přímo v přehrávači a nemusí se ládovat někde v kufru jako u jiných aut.
SPOTŘEBA: Oficiální spotřeba u V6 je 12,3L/100km ve městě a 7,6L/100km mimo město a je reálná! Před provedením úprav jsem byl ve 2 lidech s plně naloženým autem v Chorvatsku (1900km) a při jízdě obec:50km; mimo obec: 80-100km; a dálnice: 120-150km/h. jsem měl průměr 8L/100km! Teď po provedení úprav jezdím při svižné jízdě většinou za 10-12L/100km.


Samozřejmě je mi jasné, že Mustang se některými technickými vymoženostmi a výbavou nemůže rovnat Evropským luxusním a sportovním vozům, ale také je to jiná cenová kategorie. Mustanga si většinou kupuje nadšenec do amerických aut a je trochu jako u motorkáře i o životním stylu a ježděním na srazy, setkávání s ostatními nadšenci do Amerik atd...

Silné stránky

- Je to Mustang! Legenda! Auto s historií a charisma!
- Postavte Mustanga vedle audiny, báwa nebo mercedesu, který budou 2x 3x dražší a nikdo si jich ani nevšimne. I Porsche vzbudí méně pozornostmi a respektu než Mustang
- Výkonný sporťák ze slušný peníz.
- VZHLED, Auto je nejen na silnice k nepřehlédnutí a stále vidím chodce, řidiče, motorkáře s otevřenými ústy nebo rychle hledají foťák :) Také se často stává, že mě ostatní účastníci silničního provozu zdravý zdviženým palce a pochvalným kýváním hlavy.
- Bez problému ho lze použít na každodenní ježdění a pak na silnici "smáznout" nějaké ty tuningáře, audinky a spol.
- Spotřeba! Při svižné jízdě 11L/100km :) Ukažte mi evropský auto nad 250HP které jí má nižší.... asi nenajdete

Slabé stránky

- "Vadnoucí" brzdy ale budu dávat nové pravděpodobně plovoucí čtyřpístkové s duralovými středy a se závodními dilatacemi.
- Závist lidí, člověk má pořád strach aby mu to někdo neobjel klíčem.
- Sem tam při vyšších rychlostech něco drnčí (kryt ventilátoru apod.)
- Hmotnost, auto mi připadá dost těžké a to se projevuje na zrychlení. Na druhou stranu se díky mohutnosti cítí člověk bezpečněji a auto více drží na silnici.
- Na silnici přitahuje hovádka, které si pak se svojí TDI nebo něčím podobným snaží něco dokázat a buď se na vás tlačí nebo se pokoušejí ujíždět, blokovat vás atd., tím vším ohrožují jak vás, tak ostatní účastníky silničního provozu.
- Není to V8
- Interiér a výbava je chudší a většinou jsou použity tvrdé platy, ale odpovídá ceně, když bych uvítal auto o cca 2000USD dražší když by byl interiér na lepší úrovni .
- Nejde s tím jezdit pomalu! Fakt nejde. Snažil jsem se, ale nejde…
- Problémové tankování
- Uvítal bych ovládání rádia(CD) na volantu

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Nic se zatím neporouchalo.
Na úpravy a garančky jezdím do M. E. SERVISu v Praze 10
Po třech letech mi prasknul lanovod ruční brzdy u pravého kola. Lanko bylo objednáváno origo z USA přišlo za cca 1 týden a konečná cena byla včetně práce v servisu 2200,- Kč

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsem kupoval nové, dovezené z USA přes jednu firmu, které se na dovozy specializuje. Doba dodání byla včetně úprav a vyřízení papírů cca 8 týdnů. Vše proběhlo korektně a bez problémů. Jen malý problém při přihlašování, ale hned se to vyřešilo.

Výhody dovozu přes specializovanou firmu:
- vše bez starostí, problémů, běhání a vyřizování
- záruka 3roky/60000km
Nevýhoda dovozu přes specializovanou firmu:
- vyšší cena

Úpravy

Takže jako první úpravy jsem udělal sportovní sání (Steeda High Velocity Cold Air Kit) a výfuky (Magnaflow Dual Exhaust Catback System) + přeprogramování řídící jednotky XCalibrator 2 and SF Flash Tuners, čímž jsem odstranil omezovač, nastavil typ benzínu, navíc přístroj umí diagnostiku.
Tato úprava byla první a řekl bych, že i nejpodstatnější, zvýšeníé výkonu bylo opravdu znatelné, o zvuku výfuků ani nemluvě :)

Další následovaly svody (JBA Cat4ward® Headers), kladka s řemenem (ASP 2005 + Mustang V6 Underdrive Pulley) a výztuha (Steeda Steel Strut Tower Brace)

Pak bylo potřeba pořídit nové ráfky a na ně kvalitní letní pneumatiky (18" disky Black Machined Shelby Mustang GT500 s pneu Bridgestone Potenza RE050A 255/45 R18 Y99)

A poslední úprava je cívka (Screamin' Demon Coil) a kabely (JBA Powercables™) a ostrá vačka (GMS 2005+ V6 70mm Billet Aluminum Throttle Body)


PLÁNOVANÉ ÚPRAVY:
V současné době upravuji a dodělávám spony kapoty.
A objednávám odlehčený setvačník.

Takže setrvační již dorazil... Navíc jsem se rozhodl, že rovnou se setrvačníkem vyměním spojku, takže teď jí budu objednávat. A výměna se provede pak se setrvačníkem společně...

V nebližší době mám naplánované ztmavení skel fóliemi, bi-xenony a zakázkové brzdy (na jaře), příští sezonu nové kola a pneu na zimu. To jsou věci které chci udělat na 100%.

Pak buď auto nechám jak je nebo se vrhnu do zásadnějších úprav a namontuji kompresor, čemuž by samozřejmě předcházela výměna spojky, kratší řazení, vyztužení podvozku.

 

Novinky v recenzi

12.5.2009 12:26

Sraz mustangů již tuto sobotu 16.5.2009

Takže ještě jednou připomínám sobotní sraz mustangů v Bořeňovicích (okres Benešov).

K vidění bude velký počet Mustangů všech generací!!! Na místě bude stánek s občerstvením, super živá muzika, klubový obchod s novým zbožím, arcade automaty a hlavně pohodová atmosféra.

Účast zatím potvrdilo přes 50 mustangů!!!! A určitě jich velké množství dorazí i bez potvrzené účasti.
Nebudou chybět klasiky z let 65,66,67,68 atd..... ani nejnovější ročníky... různé druhy modelů a úprav jako např.: Shelby, Roush, Cobra, Mach, Boss, Saleen, Bullit ... a to jak nové tak starší ročníky, takže je určitě na co se těšit

Jinak je potvrzená účast dvou Shelby GT500 Eleanor 1967, z toho jeden ORIGINÁL!!! a jedna replika + možná ještě jeden...

3.3.2009 14:51

Pozvánka na sraz Plnokrevníků

Dovoluji si pozvat všechny příznivce krásných a silných automobilů na 1. veřejný sraz majitelů a fanoušků Fordu Mustang u nás. K vidění budou Mustangové všech generací!!! Na místě bude stánek s občerstvením, super živá muzika, klubový obchod s novým zbožím, arcade automaty a hlavně pohodová atmosféra.
Plakát: http://www.mustangridersclub.cz/borenovice2009.jpg

13.10.2008 00:00

PAN FILUTA SE TEĎ MOC ZLOBÍ
http://cz.youtube.com/watch?v=owFVmCBp7Lc

13.10.2008 00:00

Udělal jsem si registraci na spritmonitor.de, takže teď uvidíte reálnou spotřebu, teď je tam 12,1/100km, ale je to zatím jen po jedné ostřejší jízdě ;)

11.10.2008 00:00

Takže dnes při návratu z výletu jsem měl dva zážitky:
1) jedu si po dálnici svou obvyklou cestovní rychlostí cca 160km/h, prostě pohoda klídek, najednou se ze zadu přiřítí auto, ani jsem si ho nevšil, takže stále pohoda klídek 160 na pětku, když jsem ho uviděl byl už hodně blízko jel tak 200km/h, takže jsem se uhnul a vidím uplně nového černého Golfa GTI jak se řítí jako raketa, no moje závodnické srdce mi nedalo a vydal jsem se na stíhací jízdu. Bohužel, když jsem dosáhl rychlosti asi 245km/h a tím začal stahovat jeho náskok (jede mu to max. 235km/h :))začal mi pracovat "omezovač" v podobě vedle sedící přítelkyně a jejího řevu, že jsestli nespomalíme, že... no znáte to :(, pak už bohužel Golfík sjel, takže byl konec "závodu", ale svištělo mu to pěkně.. no, ale nebýt "omezovače", tak bych ho "dal" :))
2) Pak už po sjezdu s dálnice při jízdě po "normální" silnici jsem dojel pětkové báwo jehož majitel si asi myslel, že je králem silnice a když jsem ho začal předjíždě dost brutálně začal přidávat, no bohužel mu to bylo platné asi jako mrtvému playstation a brzy viděl moje koncová světla :) no asi mu to shodilo hřebýnek, protože se pak už o nic nepokoušel :)
A toť z dneška vše, tedy když nepočítám pár těch Q7, octávek, superbů, A6, apod... kterým jsem taktéž ukázal koncová světla, ale vše v klidu a pohodě ;)

5.10.2008 00:00

Video - Mustang Mach 1 r.v.1969, který hrál ve videoklipu od Rihanny "Shut Up and Drive"
http://www.youtube.com/watch?v=24JFzjoEPrU
Videoklip Shut Up and Drive
http://www.youtube.com/watch?v=4fN1_A60cmk

20.6.2008 00:00

Aktualizovaná recenze a brzy budou i nové fotky.

7.9.2007 00:00

NOVÉ VIDEO
Tak jsem se byl podívat v Luštěnicích na srazu Amerik a tady je malé video, ale je to natáčené foťákem, takže nic moc...:
http://en.sevenload.com/videos/hfqsODo/American-Day-Lustenice-Elvis

21.8.2007 00:00

Nějaké menší úpravy a dolnění recenze.

14.6.2007 00:00

Tak včera mi přišli z USA nové disky - viz. foto v galerii. Hned jsem objednal pneu Bridgestone RE050A 255/45 R18 Y99 a zítra by snad už měli být na autě. Pak dodám fotky.

14.5.2007 00:00

Včera se mi stala příhoda, která mě jen utvrdila v tom že 99% tuningářů jsou vypatlaný hovada. Jel jsem po tříproudé silnici (v mém směru dva pruhy) v levém pruhu a přejížděl vytuněného seata, asi to neunesl a když jsem byl skoro u něho vjel doprostře na dělící čáru a vytlačil mě tím do protisměru, kde naštěstí nejelo žádné auto. Pak jsem mu ujel a byl někde za mnou v nedohlednu. Ale v jedné táhle vesnici mě dojel a předjel (v obci dodržuji 50tku, mimo obec se přiznám, že jezdím rychleji). Od blbců se vždy držím dál buď jim ujedu nebo je nechám odjet. Jel jsem (radši ve větší zdálenosti) za tímto blbem a nevěřil vlastním očím. Předjížděl přes plnou čáru, otáčky projížděl v protisměru, přes obce jezdil min. 100km/h, ani jednou při předjíždění a odbočování neukázal. Vrchol jeho "jízdy" nastal, když zastavil na nějakém odpočívadle, vylezl na auto a když jsem projíždě kolem ukazoval na mě "fakováče". Chudák měl asi velkou radost, že v obci předjel Mustanga :D No takže přeji všem ať takovýchto hovad potkáváte na silnici co nejméně ;)

9.4.2007 00:00

Přidáno video z autodromu v Mostě. Je to ze září 2006.

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Ford Mustang V6 Premium

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy Ford Mustang



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Auto mě nikde nenechalo a nemělo žádný problém, takže vše v pohodě

praktičnost
9

Klidně lze použít na každodenní ježdění. Na zadních sedáčkách příprava na dětské sedačky (ikdyž děti zatím nemám). Velký kufr. Ale než někam vyjedu, tak většinou dopředu promýšlím o parkování, jelikož nemám to srdce nechat Mustanga stát kdekoliv jako jiní

prostornost
9

Řidič i spolujezdec mají dostatek prostoru. Do zadu se dva lidé také celkem v pohodě vejdou a kuft je na sporťák luxusní.

jízdní vlastnosti
9

Dobré, bez problému jde jezdit na mokru, sněhu i v nerovném terénu. V otáčkách auta sedí dobře. Řízení je přesné.

jízdní komfort
9

Slušná výbava, kvalitní sedačky, prostornost.

provozní náklady
9

Garančka s výměnou oleje levnější než u autorizovaného servisu u Škody Fábie.

náhradní díly
7

Velmi levné, ale dovoz (doprava, clo) je DOST zdraží. Dostupnost většinou cca 2 týdny.

výkon motoru
9

Není to GT, ale po úpravách už se mu blíží. Bez turba, kompresoru apod. sice vzhledem k obsahu nižší výkon, ale zase větší spolehlivost, levnější opravy, menší spotřeba a větší životnost motoru.

spotřeba
9

Vzhledem k charakteru a výkonu auta velmi dobrá. Zatím dosažené minimum 8l/100km a maximum 14L/100km

hlučnost motoru
10

bublá to pěkně

kvalita sedadel
10

Velmi dobrá. Z kvalitní prodyšné kůže.

brzdy
7

"Vadnou" viz. popis, ale čeká je výměna.

zavazadlový prostor
10

naprosto super, na sporťák nadstandartní






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…