Renault Mégane (2006)
1.11.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "PetrRenaultSport". Když mi koncem roku 2005 skončil leasing na Clio, kterým jsem do té doby jezdil,…
Renault Mégane (PetrRenaultSport)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: "Plavec1986" [83.208.98.XXX] 03.11.07 11:50
« Parada
Čus mistře fakt pěkny Meganek musím gratulovat :-) ale píši z jiného důvodu protože vlastním 2 měsice Megane CC 2.0T a chtěl bych ho nějak upravit co se týče motoru poradil by jsi mi??? muj email. michal@mpag.cz děkuji -
neregistrovaný: "S3 MTM" [212.111.10.XXX] 03.11.07 11:27
« Re: Re: Dotaz
Jo jo, ta cenovka S3 je šílená, v plné výbavě stojí skoro 2x tolik co Megane Sport. O ceně RS4 už vůbec nemluvě ;-\
Každopádně i jako majitel nové S3 můžu říct, že si myslím, že jako "HOT HATCH" může být R26 (svým způsobem v pravém smyslu tohoto slova) lepší i bez tohoto cenového zohlednění a to i přesto, že nebude mít lepší časy na kolo, zrychlení nebo Vmax. HotHatch je o zábavě a S3 je trochu moc dokonalá. V dobrém i špatném smyslu slova. Nehrábne, nepískne, při zrychlování na nerovnostech je volant klidný jako u zadokolky, ve výjezdech ze zatáček je až moc rychlá (předokolka prohrábne a řidiči tím jasně naznačí, že už stačilo)... Prostě Audi. Jsem 100% spokojený, ale to je tím, že to tak chci a proto jesm ji kupoval. Hothatchař by možná časem chtěl zpět své GTI nebo R26. Taky je zajímavé, že průměrný věk kupce S3 je 38let, zatímco klasický hothatch je jistě kupován "kluky" o 10-20let mladšími.
Každopádně Tvé auto je fakt pěkné. Máš vkus. :-! -
"-- skrytý --" 03.11.07 09:54
« Re: Masakr
Ahoj Megane Grandtour ti můžu vřele doporučit, jezdil jsem s ním velkou část minulého léta, byla to předváděčka facelift model 2006 1,5 dCi 105k 6-kvalt který už má piezoelektrické vstřikovače a ten motor má i přes malý obsah až neuvěřitelný zátah a po něčem takovém bych se poohlédnul, co se týče automatu je na tom renault bídně, teď přišel do prodeje nový 7st. automat, ale zatím se prodává pouze ve spojení s 2.0dCi což by byla úplně nej volba, protože to je pan motor :yes: Nejsem moc velký příznivec automatů, jedinej automat, kterej mě opravdu nadchnul a osobně jsem ho řídil bylo SMG II v M3E46, i všudy chválené DSG se kterým jsem jezdil v Octavii TDI 140k mě hóóódně zklamal, možná to bylo motorem. Pokud ale nečekáš závodní jízdu a řazení je 1,5 dCi v aut. pohodová volba, jestli chceš zastav se, teď tady máme opět předváděčku Grandtour 1,5dCi 105k ale v manuálu a můžem se svézt. -
filko 03.11.07 02:57
« Auto, úpravy a odlišný názor.
Chlape, motokáru máš suprovou. Samozřejmě mám na spoustu věcí odlišný názor. Kladně hodnotím hlavně to, že jsi nadšenec. Líbí se mi barva a kvalita úprav. Skoro bych řekl, že nadšenec v tomto přechází trochu do šílenec. Ať mám na design vozu rozporuplný názor - upřednostňuji avantgardu Citroen, celkově bych i vlivem barvy musel dát 10. Recenze je 10, fotky 10. Bod ubírám za katalyzátor. Zatím tedy nebudu hodnotit, ale je dobře, žes to alespoň napsal. Jsem rád, za každého nadšence. Tak to má být. -
-
mirastr 02.11.07 22:49
« Masakr
Chlape, tak tohle je opravdu mazec. Celý článek jsem si pro jistoru přečetl 2x. Když už pracuješ u Renaultu, uvažuji o R Megane Grandtour 1,5 dci automat. Jaký to je vozidlo? Někde jsem četl, že jsou poměrně poruchové, máte tam u vás nějaké zkušenosti s tímto konkrétním autem? Dík a ahoj -
"-- skrytý --" 02.11.07 17:59
« Re: 10b
Je tam docela hodně zajímavých a nenápadných aut a taky hodně vraků :-O Nejdříve jsem myslel že budu jezdit kategorii sériové vozy, ale bylo mi řečeno že mám turbo tak jedu se závoďákama, škoda sériové bych vyhrál podle časů ;-) Volné kategorii 4x4 kraluje kamarád s Evem, je fakt dobrej a to auto neskutečně funguje, většinou je vítěz kategorie, závodu a stal se i celkovým vítězem za rok 2007. Příští rok cheme zkusit nějaký závod Carbonie -
"-- skrytý --" 02.11.07 17:48
« Re: 10b
Asi to trochu špatně vyznělo nebo si to špatně pochopil, samozřejmě jsem myslel pouze kategorii a závod, v Jirkově ( 1.závod ) jsem byl druhý a první zmiňovaný Kadet, pak jsem byl v Jiřetíně, tam mě právě zklamala technika, auto mě při obou měřených jízdách skočilo do nouzáku a nejelo, tzn. musím zastavit a znovu nastartovat ale dojel jsem >:D ale proto ten šílený čas, odjel jsem hodně nas..., a teď před 14 dny jsem byl znovu v Jirkově, jenže taky tam přijel pán s M3 E36 upravenou na republiku a pán to taky hodně uměl a byl v mojí kategorii, takže mě odsunul až na 3.místo, on byl první, ale na kadeta mi v součtu chybělo jen 20 setin !!! Což považuju za úspěch, věř mi že nemám potřebu si tady nějak honit triko, jen jsem to napsal jako zajímavost. To EVO je kamaráda má 500 koní změřených na brzdě a je to 4x4 to se vůbec nedá s Megánem rovnat, je to o několik levelů jinde -
neregistrovaný: ""Valeres" [82.117.136.XXX] 02.11.07 17:37
« Re: Re: 10b
ESP neni mozne nejak vypnou nebo alespon utlumit? Paklize mas "blizko" k Renaultu, teoreticky by nejaka sance sofistikovane upravy byla realna, ne?
Jo, to ja beru v poho, vim ze Triola jezdi i 400 konovy Evo:-) Ale jak si psal recenzi, vypadalo to, ze jsi skoncil druhy celkove, coz uprimne receno neni pravda (tu kategorii zase moc aut nejezdi) - proto jsem reagoval, jelikoz mi to prislo hloupy, docela az samoliby, byt to je treba jen muj dojem. Kdyz vezmu ze treba v tom 10. zavode jsi od jednoho cloveka, ktereho znam, dostal skoro celou minutu, tedy pomalu tretinu...(a to ma jen upravene seriove auto - de facto jako Ty, zadna vaha dolu, zadny ram, zadne ALS...). Kdybych prisel na to, jak se posilaji soukrome zpravy tak ti to poslu tak, abys to upravil - byt je to jen tva vec, ale bohuzel, na to jsem neprisel :no: