Renault Mégane (2006)
1.11.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "PetrRenaultSport". Když mi koncem roku 2005 skončil leasing na Clio, kterým jsem do té doby jezdil,…
Renault Mégane (PetrRenaultSport)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 15.03.08 09:30
« Re: CLio
Ale no!Na Myšáka mi nešahej!To nemůže být nikdy lepší...Kamarido co ho měl,ted má R26 a bude chtít jít do nadcházejícího Focuse RS,pokad bude mít předohrab,šéru a 300ps,by ti řekl,že RS"bude hodně podobnej,ale ITR,ani Sport..nee,to je podliga,když neujedu ani bájnému Meganu R26,ty taky ne,jak to chceš připodobnovat k EVU..Prrrr Marfi:)Každopádně tvůj zvuk auta a projev se mi moc líbil,ale EVO necháme tam kde je,ikdyž věřím,že na suchu se dá přiblížit :yes: -
neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 09.03.08 13:33
« Re: CLio
Čus Marfi"to měla bejt včera provokace"jak si projel sem tam okolo baráku":)))"Sound výfuku máš dobrý,musím uznat nečekal jsem to z 1.8,já katy"nechal,od nich je 63,5 trubka dozadu,tam je zadní plně průchozí tlumič"a jsem na tom stejně",objem ničím nenahradíš,těším se,až se potkáme:))Jinak z venku je slyšet jak se bije hukot sání s výfukem,ve vyšších otáčkách,když si to podržel,masakr,mám to samé:)Bude to zajímavé,v sobotu jedu pro jednotku,už ted je to masakr...moc se těším ;-) přidám video,horší kvalita,jen pro představu -
neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 04.03.08 17:02
« Re: CLio
Nebudu se hádat..nepoučuj,ty si vše viděl jen na obrázcích..Já brzy uvidím i tohle poslední auto",který jsem ještě naživo"neviděl..Myslím,že mám doma navíc všechny testy Trophyho"co vůbec vyšli u nás(speed,carauto)..Brzy ho uvidím a zjistím si to,už příští týden od kamarida,bude to vědět..Čočky"má můj model,phase 2 má parabolu úplně jinak,jen pro ujasnění,clio nemá xenon jen v čočce si myslím..a xenony byli minimálně jako příplatková výbava,ne li spíš v základu prostě...Ale o světlech tohle auto přeci není ne,nebudu v tom nikdy poslouchat ani rádio a ani tu klimu nikdy nezapínám,těžko ti to budu vysvětlovat,když to bez urážky znáš jen z fotek...A Alonsa" nesnáším,bezcharakterní krysa,taky bych ti mohl napsat proč mu fandíš,nebudu to,už rozebírat,zažil sem si dost naživo"a ty auta miluju.. -
neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 03.03.08 20:18
« Re: CLio
Nebudu se hádat,vím jak to je,ikdyž je to opravdu na bednu,to dát dohromady"jak to je,páč limit.edicí" a výbav na přání" hlavně bylo dost,ujasnil jsem si to,až se známým"co pár těhlech limit.edic" přivezl a holduje tomu...Trophy"a normál barva z Thalie,to je ostuda cos napsal,jestli si fanda najdi si vše o tom..Napíšu to znova podrobně,byli první Clia jako mám já,pak verze cup"(odlehčené osekané o klimu a ABS",izolace mín,celkově odlehčené,tvrdší podvozek,stovka za 6,5sekundy),od roku 2002 do 2003 k normál verzi(už phase 2 facelift)a k verzi"cup"na přání,přibyl "Jean Ragnotti"který měl ještě 172"ps jak já,ale,už to byla verze phase 2"facelift..a byl dost osekanej,o klimu si nejsem jistej ted,nic moc sedačky strohé..ale pěkná barva+turini spedliny"pěkné auto moc,dělal se v počtu něco přes 2000ks,takže druhá limitovaná edice-první byla edice,to málo lidí ví v podobě phase 1"rok 2000 konec,pojmenovaná smaragd něco,už se nepamatuju honem..172"jak mám já,jen se lišil interiér kožený hnus" a vnější barva smaragd něco":),na prahách pořad.,číslo..Od roku 2004 vzniklo "Clio 182"(přidáno 10ps),normální 182"v kterém sem jel(antracit kola,poprvé rozdvojený výfuk-poznávací znamení 182"-dále tužší podvozek z cupu",už..dále vypínatelné ESP,první phase 2"ho myslím měli nevypínatelné-vopruz"..atd..Na to navazovala,tentokrát,už zas edice limit.CUP"v pastelové modré a červené inferno,pak předposlední limit.edice GORDINI",moc povedené(zas odlehčené,krásná modrá+rychlé pruhy ala R8 Gordini)nakonec poslední edice CLIO TROPHY",to nebylo odlehčené",mělo i digi klimu..a xenony od roku 2004 měli snad všechny auta v základu..Bylo celkem 5 limit.edicí,nebudu počítat cupy"na přání",které šli všechny objednat jen v ANGLII..v letech 2000 až 2004...takže první edice myslím smaragd"něco,pak druhá Jean Ragnotti,třetí CUP"už 182",pak 182 GORDINI a poslední CLIO 182 TROPHY"...Jak jsem řekl dát to dohromady:)Každopádně se dělali 6 let tyhle bláznivý hračky"...takže co rok to edice zhruba..s tím,že ty poslední 3 edice jsou nejvzácnejší...edice CUP" 981 kusů,GORDINI nevím kolik okolo 1000ks,TROPHY 552ks.. -
neregistrovaný: "alonsof1" [89.176.90.XXX] 03.03.08 18:55
« Re: CLio
maš v tom trošku zmatek .)
trophy má sice klimu,ale jen manuál.Xenony nemá má H7.Barva je klasická VIF727 tedy klasika jako má třeba thálie .)
Verze Jean Ragnotti xenony má a dokonce je o dost lehčí než trophy..
od rv 2004 se začali vyrábět klasický "182" s plnou náloží jako měli předchozí verze + navíc tempomat a ESP. -
"-- skrytý --" 03.03.08 18:13
« Re: CLio
Přijed hodíme řeč..Dneska mi dal kamarido"za menší poplatek"svou kombinézu"v které vodil své první závodní auto"a zrovna taky v Berouně",R5 alpine turbo"..Moc si toho vážím a mám z ní radost,homologace FIA 86,nehořlavá,jak nová,díkyyy!Moc se těším na závody,chci ject i Beroun 2",možná Zbraslav,uvidame -
neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 03.03.08 18:07
« Re: CLio
Jo a xenony a digi klimu Trophy"má..O tohle přišly"edice cup-Jean Ragnotti nebo taky pak Clio 182",nebo,taky Gordini"..ten je taky pěknej,modrá+plus dva pruhy bílí přes auto"-bez izolace,tenké skla,bez klimy..hukot:)Trophy je nejvzácnejší...poslední edice..a řekl bych poslední stará škola",musí bejt neuvěřitelné,polknul bych i 182"..v té modré ala V6"na antracit.kolech v které jsem jel,bomba.. -
neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 03.03.08 18:00
« Re: CLio
Tady je nějakej další nadšenec:)Vyrobilo se jich celkově 552"..500 anglie a 52 švajc"..z toho vím o jednom,který je v Japonsku",dovežený z Anglie..Auto má spešl"tlumiče"které super uvidíte na neofic.stránkách cliotrophy.ch,fakt vymakané..díky hlavně nim,je Clio naprosto ještě lepší",co jsem koukal-jinak brzdy stejné s mým modelem,podvozek je tužší",antracit.kola,barva papriková"-capsicum red-a ty boží Recara co má kamarido v R26+plaketka s výrobním číslem,auto bude mít jednou neskuteč.hodnotu-unikát-cestu pořízení" si nechám pro sebe..je pár možností-krást ho nebudu:))Jinak v roce 2006 The best hothach "---Řiditelnost neuvěřitelná,na suchu nemůže uject ani R26,v techn.pasážích,je to dělo.. -
neregistrovaný: "alonsof1" [89.176.90.XXX] 03.03.08 15:56
« Re: CLio
clio trophy je ručně montováná edice renault clio sport (rv2005)
dělalo se jen v červený barvě a oproti standartnímu cliu sport se lišilo v dosti věcech. např sedačky recaro,kola,podvozek a ubylo pár zbytečností jako xenony a digi klima :-)
S levostranym řízením se jich vyrobilo jen 50 zbytek šel do anglie..
Motor 182ps,200nm
váha 1075kg
video: youtube.com/watch?v=j66Hkm7UGlw
web: cliotrophy.ch
jenom dodám,že to je takřka nemožný si ho koupit. Každej z majitelů těch 50kousků ví moc dobře co jim stojí v garáži .)
Nebo si za něj nechat dostatečně zaplatit. V anglii se jejich cena pohybuje okolo 360-400tis a jelikož je to takovej omezenej exemplář,tak cena o moc dolů už nepůjde
-
STi (Modo Team) 03.03.08 10:23
« Re: CLio
Hele RenaultSporte ten tvůj závod mě fakt zajímá... ani ne tak,že bych jel (moje auto na to zrovna moc neni),ale zvědavej sem na tebe.Podle tvých rad na vyhledávání jsem nic nenašel,jestli teda nemyslíš "Erzetku Beroun" 5.4.2008 Ale to je zase už moc profi... no snad tu napíšeš pořádně kdy a kde,Beroun je kousek,rád Tě přijedu "podpořit" ;-)