Porsche 924 (1985)
3.6.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "MiKe924". Bylo to první Porsche, ve kterém jsem se svezl a vystoupit se mi z něj už nechtělo...nakonec…
Porsche 924 (MiKe924)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 06.06.07 13:35
« Re: Re: Re: Re: Re: ...
dit ti povidám že se v porschých nevyznám. teď si připadám jak na hodně matematiky:-D jmenoval sem kterejch tvar mi příde tak nějak tipickej. pravda ale j e že boxter je něco jinýho. ale všichni o něm věděj. cayana bych taky vyškrt. ale zase ho potkáváte na každym kroku. -
"-- skrytý --" 06.06.07 11:48
« Re: Re: Re: Re: ...
No kdybych měl být ortodoxní, tak jako první ze seznamu pravých Porsche vyškrtnu cayanna a boxstera. Pak vzduchem chlazený 911 a pak až transaxle. A jak správně poznamenal Martin - lidé hodně zapomínají třeba na 356a to je echt pravé Porsche a 550, taktéž a co třeba 959, 962, 935... -
"-- skrytý --" 05.06.07 20:08
« Re: Re: ...
tak k tomu dotazu se taky připojim, protože když se to vezme opravdu z gruntu, tak podle vetšiny lidí by ani nové Porsche nebylo čistokrevné. Už slyšim, jak se ptaj proč???? Odpověď je jednoduchá - "pravé" Porsche má vzduchem chlazenýho boxera....
Další, na co někteří zapomínají je legendární 550Speedster (Bernie by mohl vyprávět) a 356 (všech variant). Vždyť Právě tato Porsche položila základ značky....
Tak co ostatní, zapojíte se do diskuze? -
"-- skrytý --" 05.06.07 17:13
« Re: ...
A tím se dostáváme k otázce, se kterou se už nějaký čas zabývám, a to: co znamená pravé Porsche? Jenom 911? Nebo podle jakého klíče to dělit. Já bych měl na to prodat 924 a koupit si třeba 944, ale neudělám to. Tohle je prostě moje první Porsche a další bude asi až 993 nebo 968...možná 944S2. A to podle hodně lidí také není pravé Porsche. Ale podle mě 944S2 jedno z nejlpších aut vůbec. A o 924 jsem např. četl od jednoho vítěze LeMans, že je to nejlépe ovladatelně silníční Porsche vůbec...Jinak raději budu mít auto které má 100 koní a váží tunu než dvě tuny a dvěstě koní;)
Ale každopádně díky za 9, važím si tvého názoru, ale zajímalo by mě podle čeho dělíš pravá a levá Porsche:) -
"-- skrytý --" 05.06.07 10:49
« Re: díky za 6ku
ten předchozí příspěvek byl můj, psal jsem to z jiného pc, kde jsem nebyl přihlašenej a neuvědomil jsem si to. Jinak ted jsem přečetl ten pozorněji a před tim mi unikla jedna věta, na kterou jsem v předchozím příspěvku tím pádem nereagoval. Opravdu nemám potřebu nikoho sesazovat. V životě mám cennější hodnoty než umístění na moje.auto.cz:)
Proto také neřeším třebas to, kdo mi stopil Saaba z 8. místa na cca 120. -
"anonym" [212.158.134.XXX] 05.06.07 09:56
« Re: díky za 6ku
No já jsem to hodnotil podle klíče že 5 je průměr, takže si dostal podle mých měřítek nadprůměrně hodnocení:)
Ale zjištuju že tady je průměrná zmánka tak 7,5....takže opravuju na 8. Bohužel tímto stylem jsem hodnotil více lidí:( -
"-- skrytý --" 03.06.07 18:11
« Re: 10b
Díky za 10;) Tachometrově jsem jel cca 240, ale silně to proměřuje...dle GPS, to bylo cca 210-215. A jenom tak na okraj...tohle auto není o maximálce.
A řídil jsem 911 S (2,7l), 911(996) A nějaké další 924. A pak jsem měl tu čest se v několika dalších projet (944 TurboS, 993 Turbo, 911(964) a další.)
Asi bych se řídil dle techničáku a je úplně jedno, kdo to navrhoval a jaké součástky se využívají od jakých výrobců atd... :-!
Jako u drtivé většiny automobilek a modelů...
Maličko odbočím, už jste viděli přepínače na blinkry od Lamborghini Diablo?
Škoda 120 je má taky od italské firmy Magneti Mareli, nápadně podobné...
Že by nepravá Škodovka? >:-[]