Recenze

9 Majitel

Renault Mégane

9.58 Uživatelé

Hodnoceno: 16× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Mégane, foto 1 Renault Mégane, foto 2 Renault Mégane, foto 3 Renault Mégane, foto 4 Renault Mégane, foto 5 Renault Mégane, foto 6 Renault Mégane, foto 7 Renault Mégane, foto 8
Renault Mégane, foto 9 Renault Mégane, foto 10 Renault Mégane, foto 11 Renault Mégane, foto 12 Renault Mégane, foto 13 Renault Mégane, foto 14 Renault Mégane, foto 15 Renault Mégane, foto 16 Renault Mégane, foto 17 Renault Mégane, foto 18 Renault Mégane, foto 19 Renault Mégane, foto 20 Renault Mégane, foto 21 Renault Mégane, foto 22 Renault Mégane, foto 23 Renault Mégane, foto 24 Renault Mégane, foto 25 Renault Mégane, foto 26
 

Technické info

Přezdívka auta mia Rok výroby 2000 Koupeno ojeté najeto [km]:108122 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 103 maximální rychlost [km/h]: 228 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "mesiash".

Toto auto jsem si pořídil s tím, že chci něco menšího, svižnějšího, ale přitom bezpečného. Předchozí můj vůz byla laguna combi a tak přesednout do tohoto coupe byl pro mě zprva nezvyk. Nicméně jsem si zvykl velice rychle a nelituji ničeho.
Vůz je vybaven vším na co si vzpomenete. Od oken v el., přes vyhřívané sedačky až po klimu či CD changer.
Co se týče motoru. Je to seriově výraběný dvoulitr 16v o výkonu cca 143ps.
16" kola opět originál autu sedly a tak nemám potřebu měnit.
Vůz je dotažený z německa a hned během prvního týdne se mi vysypalo řízení, přestal se zamykat kufr a nešel zadní stěrač. První nadšení opadlo, ale po té co se tohle opravilo, začal jsem si ho opravdu užívat. Je to kompromis mezi sportem a komfortem. Motor je sice hlučný, ale s tím dotoho člověk de. Na vozovce vás udrží a je na něj opravdu spolehnutí. Jinak řízení přesný, jen převodovka mi při svižnější akceleraci nestíhá. To mi připadá asi jako slabé místo celého vozu. Je to vůz, se kterým můžete jet za 7l/100km a stejně tak se pěkně svižně prolítnout.
Je to vůz koncipovaný pro dva. Sice je 4místný, ale zadní dvě místa sou jen pro okrasu. Ve třech jsme v tom vyrazili na víkend. Do kufru se vešly zavazadla pro nás tři včetně nákupu. Nicméně za řidiče se nikdo neposadí. Prostor pro nohy je nulový.

Silné stránky

bezpečnost
výbava
požitek z jízdy

Slabé stránky

špatný přístup do kufru, možná bych kufru sebral 10cm a posunul o to zadní sedačky více do zadu...
prodleva cyklovače stěračů na nejpomalejší rychlost mi připadá příliš velká tudíž při jemném dešti raději stěrače ručně zapínám a vypínám

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

autorizovaný servis mi připadá předražený a zatím nebylo ani potřeba ho navštívit

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

prodejce vozu se zachoval tak, jak mi v dnešní době připadá až skoro neuvěřitelné a to v dobrém slova smyslu
vůz mi prodával s pulroční zárukou. Tu následně dodržel. Ikdyž se na voze muselo měnit celé řízení, motor v kufru a motor zadního stěrače, prodejce vše hradil ze svého.

 

Novinky v recenzi

2.12.2007 00:00

Tak je tu zima a s tím i nové obutí. Po pár měsících provozu mám pár dalších zkušeností a jdu se snima podělit. Začal bych problémi s řízením, o kterých jsem se již zmiňoval. Po výměně řízení jsem několik měsíců jezdil bez problémů, ale ono praskání se začíná vracet. Bohužel teď není situace na utrácení, bude to muset počkat. Na druhém voze se mi rozdil startér, takže finance tečou jinam. Kdybych měl ukorigovat text co sem psal v období, kdy byl vůz pro mě novou neokoukanou hračkou, začal bych asi těmi negativními stránky vozu, které se začali objevovat postupem času. Spotřeba. Nechápu jak sem s tím mohl jezdit za 7/100 :). Mám pocit, že s každým měsícem kombinovaná spotřeba roste o litr. V současné době je pro mě nemožné se dostat pod 10/100 ať s tím jezdím jakkoliv.Co jsem určitě nepochopil, že do kombinované spotřeby se razantně započítává stání vozu se zaplým motorem. Beru, že i stojící vůz má spotřebu, ale určitě ne takovou, jakou uvádí palubní počítač. Natankujte, popojeďtě a nechte motor 2min běžet a vaše průměrná spotřeba je na 20/100 a dolů de až po té, co se rozjedete. Nicméně dolů jde pomaleji než nahoru. Výhled z vozu. Původní majitel nechal zatmavit skla a trocha to přepískl. Je to fajn, kdyz zamnou jede blb se zaplými dálkovími.Ale v noci máte pocit, že couváte s dodávkou a jedete naslepo.Další věc souvisí s tím, že je to trochu specíálka oproti klasickému coupe.Sehnat na to obutí byl ve východních čechách nadlitský úkol. Podle techničáku na tento vůz můžou být pouze dva rozměry pneumatik. Na 15" kola jsem je nesehnal a na 16" sice ano, ale zase sem nemohl sehnat plechy. Litá kola jsem zimou nechtěl ničit a tak jsem to nakonec vyřešil druhou sadou litých kol na zimu. Foto co nejdříve dodám. Tím bych ukončil tu horší stránku a začal se věnovat milím překvapením. To auto je prostě boží :). Výkon je dostačující.Řízení je přesné, vůz máte skvěle pod kontrolou. Je z něj skvělej výhled. Sice není tak malé, jak se naprvní pohled zdá, ale dostal jsem ho zatím všude, kam bylo potřeba :).Poslední dobou jezdíme ve čtyřech a věřte, že i přes prvotní kritiku zadních sedaček, je to snesitelné. Dokonce i ten malý kufr je použitelný, pokud máte talent na tetris :).Netušil jsem, že vyhřívání sedaček může být tak praktické.Teď v zimě je to nenahraditelný prvek komfortu. Horší je to ale s odvětráváním. Pokud do vozu nasednete ve čtyřech a začnete debatovat, zamlží se vám okna a klima ani větráky nestíhají odmlžovat. Je to trapný, ale každýmu říkám, že prvních 10 minut musíme dýchat nosem a nemluvit, jinak jsme dojeli :).

13.8.2007 00:00

dovolená v coupe...
během týdne jsem najezdil cca 1000km po jižních čechách.nejezdil jsem po statovkách, ale spíše jsem volil silničky mezi vesnicemi. Provoz nulový a člověk si krásně odpočal. Ikdyž silnice kolikrát vypadala, že po ní jezdily tanky a kombajny, coupe krásně sedělo i na nerovnostech a ikdyž se jedná o sportovní vůz, kde cítíte i lístek na silnici, pohodlí bylo optimální. Komfort, ale přitom jasně cítíte vůz pod sebou.Na to že jsem na těchto silnicích musel jet stylem brzda, plyn, levá, pravá, spotřeba se nepřehoupla přes 8l/100km.Až posledních 200km, když jsem se vracel dom, jsem najel na dálnici a jelikož jsem chtěl být brzo dom, spotřeba se vyhoupla na 8,7l/100km. Na to že motor je výkonný a celkem spořivý, umí jet i s aktualní spotřebou 20/100 a to celých 200km bez zastávek. Jinak cestoval jsem sám (stan, spacák, zavazadla, atd...) a pořád zbývalo dost prostoru pro druhého. S třetím by to byla už značná komplikace. Takže se opravdu jedná o dvoumístné coupe s polstrovanou poličkou místo druhé řady sedaček :)
Rozhodně mě nikdy nenechalo v trablu a mohl jsem se na něj maximálně spolehnout.Jen po 10tisících jsem dolíval půl litru oleje coč mi připadá celkem zanedbatelná položka.

2.8.2007 00:00

přidal jsem pár foto na přání, některé mám ještě v záloze :)


Další vozy Renault Mégane



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8
praktičnost
6
prostornost
7
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
7
provozní náklady
5
náhradní díly
8
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
9
brzdy
9
zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…